SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah toe.. ik wil flugeltje hier nog ff terug en asy...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Door Amsterdam slenteren met allemaal grote kerels met zevenmijlslaarzen was niet zo'n goed plan voor dit klein Duimpje...ok dan.. doe ff een pic met uggs aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:46 schreef flugeltje het volgende:
@cooki, nee hoor ben nu aan het werk. Willem is op het KDV. Gewoon lekker rustig dagje doen...
Werk thuis in joggingbroek en slobbertrui, zit er dus prima bijjij klein duimpje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
ik moest het rustig aan doen
Wij hebben uitgeslapen en zitten nu te ontbijten![]()
liefquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:55 schreef flugeltje het volgende:
Ach Cooks vroeger kwamen er nog regelmatig nakomertjes als moeders 45 was. Was maar heel normaal. De oma van Martijn kreeg haar jongste ook op die leeftijd. Okay, dan was het altijd wel kind 9 of 10, maar daar letten we gewoon niet op. De levensverwachting is tegenwoordig ook langer, dus wat dat betreft zou je die leeftijd best op kunnen schuiven.
Als je het wil, het goed voelt en je het lichamelijk ook aan kunt zie ik geen belemmeringen hoor...
heul goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:06 schreef Asyniur het volgende:
Zoonlief is opgehaald door opa en ik zit met mijn dikke aars op de bank.
Goed hè?
ja..quote:Cooki, je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Misschien dat jij dan het felbegeerde meisje werpt? Btw Lucas was toch ook spontaan? Dus wie weet is er nog wel een kadootje voor jullie weggelegd.
meer van die verhalen, graagquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:08 schreef oeke het volgende:
Een kennisje van mij is zwanger van haar tweede, ze is nu 47. De eerste is nu 13 maanden ong. Ze was na 7 maanden weer zwanger.
Dat was eigenlijk haar enige bezwaar, dat ze geen tijd had genomen om na haar eerste weer fit te worden, waardoor ze nu het gevoel had dat ze mede door haar leeftijd, meer kwaaltjes had.
Dus als je fit bent Cooks, waarom niet?
Oh en een ander kennisje was 45 bij haar eerste en laatste denk ik. Mijn vriend heeft veel vriendinnen die nogal laat aan het settelen en aan de man waren. Bijgevolg allemaal oudere moeders via die kant.
Nou idd !!!! Ik ben gewoon al 13e ! OMGquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:08 schreef oeke het volgende:
Poeh, wat staan we ineens hoog op de lijst met onze maartbaby's!
Het vliegt!
Ik doe er ook geen pica van want dan moet ik weer opstaan en dat is heul niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Cooki het volgende:
[..]
heul goedalleen daar hoef ik dan weer geen pica van
[..]
ja..ook een jungske is welkom maar n charlotteke zou de hoofdprijs zijn zeg maar...
alleen t voelt wel beetje als rupsjenooitgenoeg![]()
[ [url=
http://www.peuterplace.nl(...)upsje.jpg]afbeelding[/url] ]
ik was juf.. dan kan ik mn eigen klasje beginnen
edit
[..]
meer van die verhalen, graag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef bodpa09 het volgende:
Egopost: ik heb zo de eerste echo en ben echt retezenuwachtig.
*duim duim*quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef bodpa09 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:22 schreef Zoë23 het volgende:
NTS:...
Evenstar en Bitterend..!
Kuuks!!! ik heb diezelfde commode!! hihi leuk!
Bodpa: succes! Hoop dat alles goed is
Asy: wat goed, ff lekker rustig aan!
ooh nee! vergeten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Twinkly het volgende:
Asy, heb je al ergens een foto van de echo gepost
Ja, dat is wel zeker!! Maar alleen als de camera enzo niet ergens achter een kast liggen ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:23 schreef Asyniur het volgende:
Valt dit onder de categorie noodzakelijk?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef bodpa09 het volgende:
Prijstechnisch vonden we 'm ook wel aantrekkelijk.quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prijstechnisch vonden we 'm ook wel aantrekkelijk.
Neuj, gewoon op de andere tafelquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zeker!! Maar alleen als de camera enzo niet ergens achter een kast liggen ofzo
Jaaquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:32 schreef Asyniur het volgende:
ik zal ook even kijken of het lukt de DVD te bewerken voor een kort stukje
Bij Harry was het zelfs nog 'losser'. Nu hebben we maar 1 foto en een kort filmpje. De metingen heeft ze niet opgenomen terwijl bij Harry hadden we meer foto's en ook de metingen staan gewoon op film. Gewoon eigenlijk de hele echosessie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:34 schreef Twinkly het volgende:
Wat mooi, heel duidelijk!
[..]
Jaa! Wat leuk dat jullie een DVD meekregen van de 20-weken echo, bij ons was het allemaal heel zakelijk.
Kuuske, wat een mooi kamertje! Wat was de levertijd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij dat het weer vrijdag is Asy. Ik slaap tegenwoordig ook ongeveer 10 uur per nacht. Heerlijk.
Verder heeft m'n rug het nog altijd zwaar-ish en begint de buik soms in de weg te zitten. Maar hé, hij trappelt lekker en is 's avonds heerlijk aanwezig op de bank..
Ik kan niet wachten tot 'ie er is. Maar ik moet ook nog heel veel kopen voor m'n gevoel.
En over een week of 5 komt z'n kamertje.
Rustig aan doen hè As.
Vraag is voor kuukske maar ik antw ff over mijn ervaring;quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:21 schreef KatyM het volgende:
[..]
Kuuske, wat een mooi kamertje! Wat was de levertijd?
Ah mooi, thanks. Geen superlange levertijden dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:35 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Vraag is voor kuukske maar ik antw ff over mijn ervaring;
Ik mocht zelf aangeven wanneer ik de commode wilde, en die krijg ik in feb.
(zelfde kamertje/winkel)
Ik DENK het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:05 schreef octopussy het volgende:
Wat een mooie echo's
Wat dan? Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeg maar niet. Ze is zeker bevallen![]()
!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe volgens mij heb jij gewoon je baby gevoeld hoor![]()
![]()
.
Wiiiiihihhhhh geen zorgen dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
Oh wat fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
Wat fijn!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
Sjeng bekte voor de meter niet. Thuis zeggen we steeds 'de baby' maar gisteren flapte ik er opeens Huubke uit. Vandaar...quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:11 schreef Cooki het volgende:
Asy, das een hele duidelijke foto![]()
enneh Huubkehoest met Sjeng?
Noem je hem nou op een aardige manier een zuiplap?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:21 schreef Cooki het volgende:
ow wow Asy, (over t filmpje), ik heb met open mond zitten bewonderen, zo mooi en helder en wat is huubke al een drinkertje
Hmmzzz.... mijn mobiel houdt soms blijkbaar info achterquote:
..jaa..!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Fee-nix het volgende:
En iemand, wie dan ook, vertel nou eens even over bitterend!!!
Dat mag ze lekker zelf doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Fee-nix het volgende:
Bodpa wat goed!![]()
En iemand, wie dan ook, vertel nou eens even over bitterend!!!
Yeaaaahquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
Uhhm. Ze leveren bij Babydump sowieso ongeveer 3 maanden voor de uitgerekende datum. Zeiden ze tegen ons. Just in case.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:21 schreef KatyM het volgende:
[..]
Kuuske, wat een mooi kamertje! Wat was de levertijd?
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou dan moeten jullie gewoon helemaal niks zeggen!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
+1
Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niets zeggen
Heyyyyyy.... Octo begon!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou dan moeten jullie gewoon helemaal niks zeggen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
+1
Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niets zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Yes! Fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
'T is toch het leukste voor haar om het zelf te komen vertellen! Zeker na wat er vorige keer hier gebeurde voordat de dame in kwestie zelf de kans had gehad om hier te komen jompelen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh boooeeee nieteens vertellen over Bitterend, al kunnen we het wel raden natuurlijkvoor alle mooie echo's, uitgerekende data's en hartslagjes!!!
Is goed bedoelde interessequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
'T is toch het leukste voor haar om het zelf te komen vertellen! Zeker na wat er vorige keer hier gebeurde voordat de dame in kwestie zelf de kans had gehad om hier te komen jompelen...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:47 schreef Kyara het volgende:
En hier verlof!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas kwam toch nog gedag zeggen. Wel met weer een paar rare opmerkingen maar ach.....
Lol, op je vm of was je zo aardig om op te nemen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Kyara het volgende:
't 1e help-telefoontje van kantoor is ook al binnen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier weer wat krampen Als Ik maar loop
Und spoiler ivm ranzigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. Al is die hangbuik tacktiek misschien nog wel de moeite waard om te proberenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:09 schreef Marrije het volgende:
NTS, wel moedig dat je die draaipoging aandurft.
Om precies te zijn een dag! Vrijdag de 13de ga ik voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:48 schreef Marrije het volgende:
Over de OP Rixtje hoort een dag (of twee?) na mij dacht ik. . .![]()
Ga eens bevallen jij...quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef Soempie het volgende:
Gister was ik aan het hyperen dat er nog 4 wachtenden voor me waren in de lijst en dat het bij bitterend leek te beginnen, dus mogelijk deze week nog maar 3! Hyper, hyper, hyper. Zegt m'n man heel droog dat dat heus niet betekent dat dat dan voor mij sneller gaat. Stom genoeg had ik dat dus nog niet zo bekeken.Hij heeft me uitgelachen om m'n stomme blik ook nog.
Evenstar is al lang bevallen joh. En bitterend heeft iedereen al een PM gestuurd. We hebben alleen afgesproken geen nieuws meer hier te melden, zodat jij mooi met je derriere op die bank blijft zittenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:37 schreef Asyniur het volgende:
evenstar, ga jij eens bevallen joh! En niet alleen van slakken![]()
bitterend, kom jij je eens even heul snel melden! Ik zit hier niet voor niks al de hele dag op de bank te F5-en!
Bij mij is het een eenmalige aktie en wist ik het in principe tevoren al... De pijn is al een stuk minder nu ik rustig lig en niet meer alle druk op m'n ruggegraat zit... Jij doet het gewoon een paar dagen achter elkaar, zoals gezegd; jij bent veul eigenwijzerderquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Evenstar is al lang bevallen joh. En bitterend heeft iedereen al een PM gestuurd. We hebben alleen afgesproken geen nieuws meer hier te melden, zodat jij mooi met je derriere op die bank blijft zitten![]()
![]()
.
Zo godsgruwelijk herkenbaar ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Vang maar een dikke, IK ZET DAT DING OP.
NTS: gheghe...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Eigenwijsje nr 3 meld zich ook weer... Heb namelijk m'n co-sleeper in elkaar zet terwijl ik dat toch echt niet mocht van...
Maarja, dan denk ik bij mezelf, ik mocht wel 3 wasmachines was wegwerken, stofzuigen, dweilen en straks nog het bed opmaken, maar iets wat ik leuk vind mag ik dan niet doen... Vang maar een dikke, IK ZET DAT DING OP.
Enne, Fee-nix, dat in elkaar schroeven van dat ding heb je met een half uurtje gedaan. Die Duitse handleiding opstoken en zelf je verstand gebruiken werkte in mijn beleving wel het beste!
Dat hij 3 wasmachines was mag wegwerken, stofzuigen, dweilen en het bed opmaken maar dat hij de co-sleeper niet meer in elkaar hoeft te zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
NTS: gheghe...![]()
en wat vertel je straks je man?![]()
Mooi Huubke!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zal ook even kijken of het lukt de DVD te bewerken voor een kort stukje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat hij 3 wasmachines was mag wegwerken, stofzuigen, dweilen en het bed opmaken maar dat hij de co-sleeper niet meer in elkaar hoeft te zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat hij 3 wasmachines was mag wegwerken, stofzuigen, dweilen en het bed opmaken maar dat hij de co-sleeper niet meer in elkaar hoeft te zetten.
oh, mag ik ff:quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:31 schreef octopussy het volgende:
Haha NTS, ik snap je helemaal hoor. Heb je dit maar weer mooi gedaan en hoef je je daar niet meer aan te ergeren![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh, mag ik ff:![]()
het plankje boven de commode van Lucas hangt nog niet..![]()
dan zal ik m maar zeggen dat t boven de commode van Charlotteke moet komen te hangen![]()
hoe is dat voor een kindjes-maak-verzoek
uhm.. dan geen plankje maar een klimtouw?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Kyara het volgende:
En als het nou een Carlos of Paultje wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat geloof ik graag. Zeker als ik kijk naar m'n schema met wat ik nog moet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:49 schreef Kyara het volgende:
Het is zo om hoor Kuuks. Volgens mij verzuchte ik dat een week of 12 geleden ook nog..... en nu is het zo ver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterend gefeliciteerd met je mooie meisje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja helemaal mee eens! Evenstar, ik begrijp helemaal dat jij nu ook wel eens aan de beurt wil zijn!quote:
Waaah, heerlijk zeg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
quote:
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef Fee-nix het volgende:
Nog zo'n lieverd! Nogmaals gefeliciteerd SB.
Geen idee of dat nog zou mogen ofzo, maar zelf zou ik het niet doen. Geen idee waarom niet, maar lijkt mij gewoon geen prettig idee. Ik vond volleybal tot 14 weken al best eng...quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ook al zo'n droppie SB!![]()
Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aahhh mooi meisje hoor SB!!!via via TAP, wil je ook wel toevoegen, moet je mij even pm-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
+ 1quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:45 schreef Soempie het volgende:
En wat is dan de procedure verder? Is daar voor jou al meer duidelijkheid over?
Ik krijg áltijd de schuld en ik doe het ook áltijd verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ja tuurlijk Cooki, geef Asy maar weer de schuld.....
ah kusjekroel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik krijg áltijd de schuld en ik doe het ook áltijd verkeerd![]()
Cooki, laat P heel even naar de bouwmarkt rijden voor wat ty-raps. Ik hoor je hier nog
The relative risk of uterine rupture with PGE2 use versus spontaneous TOL was 6.41 (95% CI 2.06 - 19.98). The relative risk for Foley catheter induction compared with spontaneous TOL was 1.70 (95% CI 0.21 to 13.69).quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Fee-nix het volgende:
Evenstar, wanneer denk je dat ze zeggen 'genoeg is genoeg en nu wordt het een keizersnee'? Of wil je dat zelf heel graag vermijden?
Nou octo, met prostaglandines wordt de kans veel groter dat het litteken scheurt he. En dat er dus een levensgevaarlijke situatie voor de baby ontstaat.
Lieverd, ik denk dat je het voorlopig niet gaat doen op eigen kracht. Je bent nu al een week bezig met de inleiding en het doet niet echt iets... Dit ga je niet lang meer trekken beep... En dan moet je de kraamtijd nog in. Wordt het geen tijd om een nieuwe KS voor te stellen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Vk was er vanochtend kort, maar zoals zij zei als t weer niks oplevert Dan weer naar huis en poging 3?Want t lijf moet ook rusten.. Ik was alleen nog hoopvol en wat flabbergasted dat Ik eigenlijk niks terug zei ., maar Ik denk ja rust.. Graag.. Dat heb Ik toch niet..
heb t wel daarstraks aan de verpleging gezegd ff alles eruit gegooid en die zag ook dat ik op ben nu..
We blijven gewoon hopen dat er iets gedaan kan worden morgen.. en morgen ook maar ff goed aangeven..
Probeer zo positief mogelijk te zijn dat t iets gedaan heeft.. Misschien heb Ik magisch ineens 5cm ofzo en heeft hij de ballon er te ver ingeduwt dat hij er daarom niet uit wil.. Hij kwam er ook uit zonder iets te doen.. Nu omgekeerd doen?![]()
Maar ja we zien wel wat de avond/nacht brengt..
Ik denk dat hier in het topic niemand te vinden is die niet begrijpt dat je er even doorheen zit...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Heb ook tegen de verpleging gezegd , snij hem er maar uit..![]()
En we horen t morgen wel..Ik ga denk Ik maar even in Mijn coconnetje.. Want hoe leuk Ik het ook oprecht vind voor bitterend en SB de lieverds.. Dan zie Ik die mooie snoetjes en felicitaties en dank denk Ik waarom Ik niet
En Ik weet dat Ik zo niet denken moet
maar Ik Ben ook maar een mens![]()
Precies!! Een dikke knuffel en ik hoop echt dat er snel een einde hieraan komt voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef covie het volgende:
Je bent een vreselijke doorzetter zelfs! Volgens mij hadden de meesten het al opgegeven hoor. (including me)
Ik heb het destijds niet gedaan, ik had op een maandag een positieve test en dat weekend ging ik ook naar de Efteling maar was veel te bang dat door dat enorme heen en weer schudden e.d er iets zou kunnen los raken ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
Ik was 5/6w zwanger toen ik naar Disney ging en ik ben nergens ingegaan.. baalde er wel van maar durfde geen risico te nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
ik ben regelmatig nergens in geweest omdat ik hoopte dat ik zwanger wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Vicky het volgende:
Ik was 5/6w zwanger toen ik naar Disney ging en ik ben nergens ingegaan.. baalde er wel van maar durfde geen risico te nemen.
och, lieverd. Ik had dat toen ook bij Ruben en ik heb echt gewoon gedreigd naar een ander ziekenhuis te gaan. Ik KON gewoon niet meer. Is dat voor jou geen optie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Niks nada noppes.. Mijn eigen gyn is er dus pas maandag weer.. En dienstdoende gyn weigert iets te doen..![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Niks nada noppes.. Mijn eigen gyn is er dus pas maandag weer.. En dienstdoende gyn weigert iets te doen..![]()
Oh nee, wat balen Evenstar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
+1quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:00 schreef NotTheSame het volgende:
Asyniur, balen van je bekken...
Flugeltje, doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Evenstar, voor jou nog extra even een dikke!
Marrije, wat fijn dat je eindelijk iets kunt voelen aan je buik!
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:00 schreef covie het volgende:
Evenstar wat een ellende zeg! Kan die gyn niet even bellen met je eigen gyn?
Een collega van mijn moeder heeft zo hysterisch gedaan/in paniek geraakt bij haar eerste bevalling, dat ze bij de tweede om een keizersnee heeft gevraagd van tevoren en die ook gewoon heeft gekregen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En Evenstar, volgens mij heb je in principe gewoon het recht om een keizersnee te vragen hoor. Aangezien je er al eentje hebt gehad. Zo is dat mij verteld in ieder geval. Misschien iets om over na te denken. Want wat anderen al zeggen: zo kapot aan een bevalling beginnen is ook niks.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Martijn heeft net Pietertje voor het eerst gevoeld
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Martijn heeft net Pietertje voor het eerst gevoeld
ah ok. Ik hoop dat er maandag dan het 1 en ander gebeuren gaat!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Probleem is Ook verzekeringtechnisch..
Gevoels matig en fysiek voelt het en is het oneerlijk.
Echter snap Ik rationeel ook wel hoe en wat. Hun kunnen weinig doen aan her feit dat Mijn lijf niet meewerkt.. Mijn gyne heeft geprobeerd twee Keer.. De gyn die nu dienst heeft is van de Ouse stempel. Die wou al van meets af aan niet inleiden.. ( diegene die me die woensdag naar huis stuurde..)
Maandag is mijne er weer en verpleging zei ook al die gaat niet blij zijn .. En ze hebben echt geprobeerd. Deze gyn weigert echter wegens verzekeringtechnisch reden mogen ze alleen een spoed ks als baby of Ik in Gevaar zou zijn.
En helse pijn valt niet onder levensbedreigend.
Iig dank voor de steun vind Ik heel lief. En zal maandag wel een datum krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |