+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef Fee-nix het volgende:
Nog zo'n lieverd! Nogmaals gefeliciteerd SB.
Geen idee of dat nog zou mogen ofzo, maar zelf zou ik het niet doen. Geen idee waarom niet, maar lijkt mij gewoon geen prettig idee. Ik vond volleybal tot 14 weken al best eng...quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ook al zo'n droppie SB!![]()
Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aahhh mooi meisje hoor SB!!!via via TAP, wil je ook wel toevoegen, moet je mij even pm-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
+ 1quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:45 schreef Soempie het volgende:
En wat is dan de procedure verder? Is daar voor jou al meer duidelijkheid over?
Ik krijg áltijd de schuld en ik doe het ook áltijd verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ja tuurlijk Cooki, geef Asy maar weer de schuld.....
ah kusjekroel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik krijg áltijd de schuld en ik doe het ook áltijd verkeerd![]()
Cooki, laat P heel even naar de bouwmarkt rijden voor wat ty-raps. Ik hoor je hier nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |