oh, mag ik ff:quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:31 schreef octopussy het volgende:
Haha NTS, ik snap je helemaal hoor. Heb je dit maar weer mooi gedaan en hoef je je daar niet meer aan te ergeren![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh, mag ik ff:![]()
het plankje boven de commode van Lucas hangt nog niet..![]()
dan zal ik m maar zeggen dat t boven de commode van Charlotteke moet komen te hangen![]()
hoe is dat voor een kindjes-maak-verzoek
uhm.. dan geen plankje maar een klimtouw?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Kyara het volgende:
En als het nou een Carlos of Paultje wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat geloof ik graag. Zeker als ik kijk naar m'n schema met wat ik nog moet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:49 schreef Kyara het volgende:
Het is zo om hoor Kuuks. Volgens mij verzuchte ik dat een week of 12 geleden ook nog..... en nu is het zo ver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterend gefeliciteerd met je mooie meisje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja helemaal mee eens! Evenstar, ik begrijp helemaal dat jij nu ook wel eens aan de beurt wil zijn!quote:
Waaah, heerlijk zeg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |