SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:05 schreef octopussy het volgende:
Wat een mooie echo's
Wat dan? Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeg maar niet. Ze is zeker bevallen![]()
!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe volgens mij heb jij gewoon je baby gevoeld hoor![]()
![]()
.
Wiiiiihihhhhh geen zorgen dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
Oh wat fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
Wat fijn!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
Sjeng bekte voor de meter niet. Thuis zeggen we steeds 'de baby' maar gisteren flapte ik er opeens Huubke uit. Vandaar...quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:11 schreef Cooki het volgende:
Asy, das een hele duidelijke foto![]()
enneh Huubkehoest met Sjeng?
Noem je hem nou op een aardige manier een zuiplap?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:21 schreef Cooki het volgende:
ow wow Asy, (over t filmpje), ik heb met open mond zitten bewonderen, zo mooi en helder en wat is huubke al een drinkertje
Hmmzzz.... mijn mobiel houdt soms blijkbaar info achterquote:
..jaa..!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Fee-nix het volgende:
En iemand, wie dan ook, vertel nou eens even over bitterend!!!
Dat mag ze lekker zelf doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Fee-nix het volgende:
Bodpa wat goed!![]()
En iemand, wie dan ook, vertel nou eens even over bitterend!!!
Yeaaaahquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
Uhhm. Ze leveren bij Babydump sowieso ongeveer 3 maanden voor de uitgerekende datum. Zeiden ze tegen ons. Just in case.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:21 schreef KatyM het volgende:
[..]
Kuuske, wat een mooi kamertje! Wat was de levertijd?
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou dan moeten jullie gewoon helemaal niks zeggen!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
+1
Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niets zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |