och, lieverd. Ik had dat toen ook bij Ruben en ik heb echt gewoon gedreigd naar een ander ziekenhuis te gaan. Ik KON gewoon niet meer. Is dat voor jou geen optie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Niks nada noppes.. Mijn eigen gyn is er dus pas maandag weer.. En dienstdoende gyn weigert iets te doen..![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Niks nada noppes.. Mijn eigen gyn is er dus pas maandag weer.. En dienstdoende gyn weigert iets te doen..![]()
Oh nee, wat balen Evenstar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
+1quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:00 schreef NotTheSame het volgende:
Asyniur, balen van je bekken...
Flugeltje, doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Evenstar, voor jou nog extra even een dikke!
Marrije, wat fijn dat je eindelijk iets kunt voelen aan je buik!
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:00 schreef covie het volgende:
Evenstar wat een ellende zeg! Kan die gyn niet even bellen met je eigen gyn?
Een collega van mijn moeder heeft zo hysterisch gedaan/in paniek geraakt bij haar eerste bevalling, dat ze bij de tweede om een keizersnee heeft gevraagd van tevoren en die ook gewoon heeft gekregen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En Evenstar, volgens mij heb je in principe gewoon het recht om een keizersnee te vragen hoor. Aangezien je er al eentje hebt gehad. Zo is dat mij verteld in ieder geval. Misschien iets om over na te denken. Want wat anderen al zeggen: zo kapot aan een bevalling beginnen is ook niks.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Martijn heeft net Pietertje voor het eerst gevoeld
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Martijn heeft net Pietertje voor het eerst gevoeld
ah ok. Ik hoop dat er maandag dan het 1 en ander gebeuren gaat!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Probleem is Ook verzekeringtechnisch..
Gevoels matig en fysiek voelt het en is het oneerlijk.
Echter snap Ik rationeel ook wel hoe en wat. Hun kunnen weinig doen aan her feit dat Mijn lijf niet meewerkt.. Mijn gyne heeft geprobeerd twee Keer.. De gyn die nu dienst heeft is van de Ouse stempel. Die wou al van meets af aan niet inleiden.. ( diegene die me die woensdag naar huis stuurde..)
Maandag is mijne er weer en verpleging zei ook al die gaat niet blij zijn .. En ze hebben echt geprobeerd. Deze gyn weigert echter wegens verzekeringtechnisch reden mogen ze alleen een spoed ks als baby of Ik in Gevaar zou zijn.
En helse pijn valt niet onder levensbedreigend.
Iig dank voor de steun vind Ik heel lief. En zal maandag wel een datum krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |