Heyyyyyy.... Octo begon!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou dan moeten jullie gewoon helemaal niks zeggen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
+1
Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niets zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Yes! Fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
'T is toch het leukste voor haar om het zelf te komen vertellen! Zeker na wat er vorige keer hier gebeurde voordat de dame in kwestie zelf de kans had gehad om hier te komen jompelen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh boooeeee nieteens vertellen over Bitterend, al kunnen we het wel raden natuurlijkvoor alle mooie echo's, uitgerekende data's en hartslagjes!!!
Is goed bedoelde interessequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
'T is toch het leukste voor haar om het zelf te komen vertellen! Zeker na wat er vorige keer hier gebeurde voordat de dame in kwestie zelf de kans had gehad om hier te komen jompelen...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:47 schreef Kyara het volgende:
En hier verlof!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas kwam toch nog gedag zeggen. Wel met weer een paar rare opmerkingen maar ach.....
Lol, op je vm of was je zo aardig om op te nemen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Kyara het volgende:
't 1e help-telefoontje van kantoor is ook al binnen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier weer wat krampen Als Ik maar loop
Und spoiler ivm ranzigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. Al is die hangbuik tacktiek misschien nog wel de moeite waard om te proberenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:09 schreef Marrije het volgende:
NTS, wel moedig dat je die draaipoging aandurft.
Om precies te zijn een dag! Vrijdag de 13de ga ik voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:48 schreef Marrije het volgende:
Over de OP Rixtje hoort een dag (of twee?) na mij dacht ik. . .![]()
Ga eens bevallen jij...quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef Soempie het volgende:
Gister was ik aan het hyperen dat er nog 4 wachtenden voor me waren in de lijst en dat het bij bitterend leek te beginnen, dus mogelijk deze week nog maar 3! Hyper, hyper, hyper. Zegt m'n man heel droog dat dat heus niet betekent dat dat dan voor mij sneller gaat. Stom genoeg had ik dat dus nog niet zo bekeken.Hij heeft me uitgelachen om m'n stomme blik ook nog.
Evenstar is al lang bevallen joh. En bitterend heeft iedereen al een PM gestuurd. We hebben alleen afgesproken geen nieuws meer hier te melden, zodat jij mooi met je derriere op die bank blijft zittenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:37 schreef Asyniur het volgende:
evenstar, ga jij eens bevallen joh! En niet alleen van slakken![]()
bitterend, kom jij je eens even heul snel melden! Ik zit hier niet voor niks al de hele dag op de bank te F5-en!
Bij mij is het een eenmalige aktie en wist ik het in principe tevoren al... De pijn is al een stuk minder nu ik rustig lig en niet meer alle druk op m'n ruggegraat zit... Jij doet het gewoon een paar dagen achter elkaar, zoals gezegd; jij bent veul eigenwijzerderquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Evenstar is al lang bevallen joh. En bitterend heeft iedereen al een PM gestuurd. We hebben alleen afgesproken geen nieuws meer hier te melden, zodat jij mooi met je derriere op die bank blijft zitten![]()
![]()
.
Zo godsgruwelijk herkenbaar ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Vang maar een dikke, IK ZET DAT DING OP.
NTS: gheghe...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Eigenwijsje nr 3 meld zich ook weer... Heb namelijk m'n co-sleeper in elkaar zet terwijl ik dat toch echt niet mocht van...
Maarja, dan denk ik bij mezelf, ik mocht wel 3 wasmachines was wegwerken, stofzuigen, dweilen en straks nog het bed opmaken, maar iets wat ik leuk vind mag ik dan niet doen... Vang maar een dikke, IK ZET DAT DING OP.
Enne, Fee-nix, dat in elkaar schroeven van dat ding heb je met een half uurtje gedaan. Die Duitse handleiding opstoken en zelf je verstand gebruiken werkte in mijn beleving wel het beste!
Dat hij 3 wasmachines was mag wegwerken, stofzuigen, dweilen en het bed opmaken maar dat hij de co-sleeper niet meer in elkaar hoeft te zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
NTS: gheghe...![]()
en wat vertel je straks je man?![]()
Mooi Huubke!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zal ook even kijken of het lukt de DVD te bewerken voor een kort stukje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat hij 3 wasmachines was mag wegwerken, stofzuigen, dweilen en het bed opmaken maar dat hij de co-sleeper niet meer in elkaar hoeft te zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat hij 3 wasmachines was mag wegwerken, stofzuigen, dweilen en het bed opmaken maar dat hij de co-sleeper niet meer in elkaar hoeft te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |