abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104817343
Ah, ik zie dat ik nu openlijk Bitterend mag feliciteren :) *O* Nogmaals gefeliciteerd met je mooierd!

SB, wat een moooooooooi grietje heb je gebakken O+ O+ O+

Och Evenstar, ik geloof dat ik allang had ge-eist dat ze dan maar prostaglandines gebruiken! Dat gedoe over zo'n lange tijd dat put je fysiek en mentaal uit en dan loopt het alsnog op een keizersnee uit.
pi_104817518
SB, wat een knappe meid!

Ooh Evenstar, wat frustrerend toch weer -O- :*

Cooki, _O-

Asy :*

Marjolijntje, ik zou het ook niet doen eerlijk gezegd. Maar eigenlijk ga ik niet-zwanger ook liever niet in achtbanen :@
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:20:07 #228
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104817583
Evenstar, wanneer denk je dat ze zeggen 'genoeg is genoeg en nu wordt het een keizersnee'? Of wil je dat zelf heel graag vermijden?

Nou octo, met prostaglandines wordt de kans veel groter dat het litteken scheurt he. En dat er dus een levensgevaarlijke situatie voor de baby ontstaat.
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:27:40 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104818103
*O* Van harte met je mooie meisje, bitterend! *O*

SB O+ pretty!

Bodpa! Van harte! Ik geloof dat ik iets gemist heb... Sorry! :@
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:32:45 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104818403
Over achtbanen gesproken, Evenstar, jij wordt ook heen en weer geslingerd.

SB, gefelicteerd met je mooie meisje!
pi_104818925
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Fee-nix het volgende:
Evenstar, wanneer denk je dat ze zeggen 'genoeg is genoeg en nu wordt het een keizersnee'? Of wil je dat zelf heel graag vermijden?

Nou octo, met prostaglandines wordt de kans veel groter dat het litteken scheurt he. En dat er dus een levensgevaarlijke situatie voor de baby ontstaat.
The relative risk of uterine rupture with PGE2 use versus spontaneous TOL was 6.41 (95% CI 2.06 - 19.98). The relative risk for Foley catheter induction compared with spontaneous TOL was 1.70 (95% CI 0.21 to 13.69).

De kans is nog steeds erg klein dat het gebeurt. Ik weet eigenlijk ook niet of de methode van inleiden anders is dan in NL. Hier wordt de prostaglandine gel in principe alleen gebruikt om de eerste paar cm ontsluiting te krijgen, waarna de vliezen kunnen worden gebroken. Misschien is de toediening bij de groep vrouwen in dit onderzoek wel continu geweest ofzo?

Ik begrijp namelijk zelf niet zo goed hoe het kan dat de kans op scheuren zoveel groter is als je alleen het beginnetje maakt met prostaglandines en daarna het lichaam het over laat nemen. Maar ik ben geen medicus dus ik kan er ook geen uitspraken over doen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:43:47 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104819083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Vk was er vanochtend kort, maar zoals zij zei als t weer niks oplevert Dan weer naar huis en poging 3? :') Want t lijf moet ook rusten.. Ik was alleen nog hoopvol en wat flabbergasted dat Ik eigenlijk niks terug zei ., maar Ik denk ja rust.. Graag.. Dat heb Ik toch niet.. :( heb t wel daarstraks aan de verpleging gezegd ff alles eruit gegooid en die zag ook dat ik op ben nu..
We blijven gewoon hopen dat er iets gedaan kan worden morgen.. en morgen ook maar ff goed aangeven..

Probeer zo positief mogelijk te zijn dat t iets gedaan heeft.. Misschien heb Ik magisch ineens 5cm ofzo en heeft hij de ballon er te ver ingeduwt dat hij er daarom niet uit wil.. Hij kwam er ook uit zonder iets te doen.. Nu omgekeerd doen? :+

Maar ja we zien wel wat de avond/nacht brengt.. :)
Lieverd, ik denk dat je het voorlopig niet gaat doen op eigen kracht. Je bent nu al een week bezig met de inleiding en het doet niet echt iets... Dit ga je niet lang meer trekken beep... En dan moet je de kraamtijd nog in. Wordt het geen tijd om een nieuwe KS voor te stellen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104819501
Ik ga de achtbanen lekker overslaan. Genoeg andere leuke dingen in de Efteling!

Evenstar, dikke :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104820706
Ik ga geen klus- en verbouwingsprogramma's meer kijken. De kleine wordt er door geinspireerd en is bezig met een complete baarmoederverbouwing. Hoezo geen ruimte? Dan maken we ruimte! }:|

En manlief begint elke keer weer over Alien als ie het ziet :X
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:07:41 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104820724
Heb ook tegen de verpleging gezegd , snij hem er maar uit.. ;(

En we horen t morgen wel.. :) Ik ga denk Ik maar even in Mijn coconnetje.. Want hoe leuk Ik het ook oprecht vind voor bitterend en SB de lieverds.. Dan zie Ik die mooie snoetjes en felicitaties en dank denk Ik waarom Ik niet :'(
En Ik weet dat Ik zo niet denken moet
maar Ik Ben ook maar een mens :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:09:40 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104820834
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Heb ook tegen de verpleging gezegd , snij hem er maar uit.. ;(

En we horen t morgen wel.. :) Ik ga denk Ik maar even in Mijn coconnetje.. Want hoe leuk Ik het ook oprecht vind voor bitterend en SB de lieverds.. Dan zie Ik die mooie snoetjes en felicitaties en dank denk Ik waarom Ik niet :'(
En Ik weet dat Ik zo niet denken moet
maar Ik Ben ook maar een mens :+
Ik denk dat hier in het topic niemand te vinden is die niet begrijpt dat je er even doorheen zit... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104821147
Evenstar, wat Flugeltje zegt :Y :*
cocoon ze... ms doet t ff afsluiten je goed? :*
pi_104821212
Je bent een vreselijke doorzetter zelfs! Volgens mij hadden de meesten het al opgegeven hoor. (including me)
pi_104821266
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef covie het volgende:
Je bent een vreselijke doorzetter zelfs! Volgens mij hadden de meesten het al opgegeven hoor. (including me)
Precies!! Een dikke knuffel en ik hoop echt dat er snel een einde hieraan komt voor je.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_104822219
Wat covie en flugeltje zeggen!
Rust maar lekker uit en droom maar fijn over dat mooie snoetje wat nog veels te lekker in je buik zit.
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:39:35 #241
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104822667
Evenstar, dikke knuffel! Heel verstandig om je even terug te trekken, denk ik. Even alleen concentreren op jezelf.

octo, ik heb er ook niet heel uitgebreid verstand van idd. Het enige wat ik weet is dat de percentages hoger zijn. En ikzelf zou dat risico dan niet willen nemen. En wat ik weleens over gel gehoord heb: is dat als het eenmaal gebruikt is, je er geen controle meer over hebt. Het is niet zo dat je de dosis nog kunt verlagen ofzo. En sommige vrouwen reageren er heel heftig op (qua weeen). Dus dat zou het eventueel kunnen verklaren? Maar nogmaals: ik weet het ook niet. Maar mijn mening is, dat je niet voorzichtig genoeg kunt zijn. In mijn ogen is het versnellen van de bevalling het risico niet waard. (En ik denk ook in de ogen van de artsen, anders hadden ze al wel 'agressievere' methodes gebruikt)
pi_104824984
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ook al zo'n droppie SB! O+

Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
Ik heb het destijds niet gedaan, ik had op een maandag een positieve test en dat weekend ging ik ook naar de Efteling maar was veel te bang dat door dat enorme heen en weer schudden e.d er iets zou kunnen los raken ofzo :@ misschien bullshit maar ik durfde echt geen risco te nemen
Mocht je met meerdere mensen gaan die je het nog niet vertellen wilt kun je altijd de smoes gebruiken dat je erg misselijk in achtbanen wordt

Troeta :o ik zie je nu pas in het lijstje staan! Hartstikke gefeliciteerd *O* wat leuk

Jeeeumig Evenstar, jij hebt alle recht om te klagen hoor. Dat ze je zo lang door laten gaan met vrijwel geen enkele weeen-activiteit! Onvoorstelbaar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104825166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ook al zo'n droppie SB! O+

Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
Ik was 5/6w zwanger toen ik naar Disney ging en ik ben nergens ingegaan.. baalde er wel van maar durfde geen risico te nemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104826088
ik
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Vicky het volgende:
Ik was 5/6w zwanger toen ik naar Disney ging en ik ben nergens ingegaan.. baalde er wel van maar durfde geen risico te nemen.
ik ben regelmatig nergens in geweest omdat ik hoopte dat ik zwanger was :')
pi_104826148
dank je poppejans *)
pi_104826383
Even posten voor Evenstarretje!

Lieve beeb, Je bent zo'n ongelooflijke kanjer, en je hebt al zoveel over je heen gehad dat iedereen zal (moeten) begrijpen dat er ook bij jou een limiet is, en een week lang bezig zijn met inleiden is gewoon niet leuk meer!!
Lieffie je bent een bikkel en ik doe het je niet na hoor, diep respect voor jou! Ik hoop dat je snel de kleine bubba in je armen houdt en kan gaan genieten van je gezinnetje!

Heel veel knuffels en liefs voor jou!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:39:45 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104826389
Evenstar jeumig hij heeft echt nog geen zin he om eens buiten te kijken naar zijn grote zus, zijn papa en zijn mama.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104827305
Evenstar, dikke zoen voor jou! :*

En Bitterend, gefeliciteerd met je knappe meisje, wat een mooie naam heeft ze gekregen. O+
Geniet van jullie kraamweek en rust lekker uit!

SB, wat een mooi meisje hebben jullie daar op de wereld gezet! O+

Ehm, ik heb toch niet gebeld, er is genoeg leven om steeds mijn zorgen weg te nemen. Het lijkt alleen minder druk en minder vaak. Mocht ik morgen nog zo dubben dan bel ik even. Maar ik heb al best weer wat schoppen gehad. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104827949
O evenstar meissie, ik weet echt hoe je je voel. Ik lag daar ook 6 dagen bezig te zijn met zo'n inleiding. Ik zag iedereen die binnen kwam en van die gel kreeg binnen een half uur tot halve dag richting verloskamers rijden. En ik gunde het iedereen, maar elke dag later mezelf een beetje meer :o Die achterlijke k*t ballon die bij mij ook geen reet deed, die andere tabletjes overgens ook niet. Meid ik hoop echt heel erg dat ze je niet te lang laten wachten :* :* :*

Bitterend van harte O+ met je mooie meisje O+ O+ O+

En SB ook van harte he met Marieke O+ O+ O+
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:10:21 #250
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104828131
lieve Jessie, een beetje laat maar niet minder gemeend: gefeliciteerd met je zoon!! :* :* :*
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')