The relative risk of uterine rupture with PGE2 use versus spontaneous TOL was 6.41 (95% CI 2.06 - 19.98). The relative risk for Foley catheter induction compared with spontaneous TOL was 1.70 (95% CI 0.21 to 13.69).quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Fee-nix het volgende:
Evenstar, wanneer denk je dat ze zeggen 'genoeg is genoeg en nu wordt het een keizersnee'? Of wil je dat zelf heel graag vermijden?
Nou octo, met prostaglandines wordt de kans veel groter dat het litteken scheurt he. En dat er dus een levensgevaarlijke situatie voor de baby ontstaat.
Lieverd, ik denk dat je het voorlopig niet gaat doen op eigen kracht. Je bent nu al een week bezig met de inleiding en het doet niet echt iets... Dit ga je niet lang meer trekken beep... En dan moet je de kraamtijd nog in. Wordt het geen tijd om een nieuwe KS voor te stellen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Vk was er vanochtend kort, maar zoals zij zei als t weer niks oplevert Dan weer naar huis en poging 3?Want t lijf moet ook rusten.. Ik was alleen nog hoopvol en wat flabbergasted dat Ik eigenlijk niks terug zei ., maar Ik denk ja rust.. Graag.. Dat heb Ik toch niet..
heb t wel daarstraks aan de verpleging gezegd ff alles eruit gegooid en die zag ook dat ik op ben nu..
We blijven gewoon hopen dat er iets gedaan kan worden morgen.. en morgen ook maar ff goed aangeven..
Probeer zo positief mogelijk te zijn dat t iets gedaan heeft.. Misschien heb Ik magisch ineens 5cm ofzo en heeft hij de ballon er te ver ingeduwt dat hij er daarom niet uit wil.. Hij kwam er ook uit zonder iets te doen.. Nu omgekeerd doen?![]()
Maar ja we zien wel wat de avond/nacht brengt..
Ik denk dat hier in het topic niemand te vinden is die niet begrijpt dat je er even doorheen zit...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Heb ook tegen de verpleging gezegd , snij hem er maar uit..![]()
En we horen t morgen wel..Ik ga denk Ik maar even in Mijn coconnetje.. Want hoe leuk Ik het ook oprecht vind voor bitterend en SB de lieverds.. Dan zie Ik die mooie snoetjes en felicitaties en dank denk Ik waarom Ik niet
En Ik weet dat Ik zo niet denken moet
maar Ik Ben ook maar een mens![]()
Precies!! Een dikke knuffel en ik hoop echt dat er snel een einde hieraan komt voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef covie het volgende:
Je bent een vreselijke doorzetter zelfs! Volgens mij hadden de meesten het al opgegeven hoor. (including me)
Ik heb het destijds niet gedaan, ik had op een maandag een positieve test en dat weekend ging ik ook naar de Efteling maar was veel te bang dat door dat enorme heen en weer schudden e.d er iets zou kunnen los raken ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ook al zo'n droppie SB!![]()
Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
Ik was 5/6w zwanger toen ik naar Disney ging en ik ben nergens ingegaan.. baalde er wel van maar durfde geen risico te nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ook al zo'n droppie SB!![]()
Ik heb nog even een vraagje, ben zondag precies 9 weken zwanger en ga dan naar de Efteling. Kan ik dan nog in achtbanen enzo, of is het beter van niet? Van het zoeken op internet word ik niet veel wijzer..
ik ben regelmatig nergens in geweest omdat ik hoopte dat ik zwanger wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Vicky het volgende:
Ik was 5/6w zwanger toen ik naar Disney ging en ik ben nergens ingegaan.. baalde er wel van maar durfde geen risico te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |