Je kan er 3 of 4 dagen over doen. Ligt aan de ronde.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik twijfel nog, is het de bedoeling dat je gelijk een potje uitspeelt? of kan je het verdelen over de dag?
quote:1. Twinkles - TanteJanne
2. WordFreud - EvertK
3. Sdivad - RobertdeJ
4. PurePoisonPerfume - lstvl
5. PhysicsRules - PhysicsRules
6. svk1985 - svk1985
7. crv - Elzass
8. Maringo - MaringoDC
9. AnneX - Elisabed
10. Woordbakkertje - Woordbakker
11. tomtomaat-FSTEO
12. Guppyfriend - Gupske
13. charmed_angel - Faithy-Miranda
14. _Flea_ - Trein_Stel
15. RicXDesign - RicX79
16. D. - D.8.
17. Tha_Erik - Kickhouses
18. ziggyziggyziggy (wfnaam is hetzelfde)
19. peaceman - peace1111
20. Diaan73 - PeaceDiaan
21. mdr125 - renee146
22. Robbieh - Robfcg
In die 4 dagen moet je wel 2 of 3 potjes spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan er 3 of 4 dagen over doen. Ligt aan de ronde.
[..]
Met hoogstscorende bedoelde ik op totaal aantal punten, ongeacht de wedstrijdenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef WordFreud het volgende:
Eerste optie. Wel even bepalen hoe de beste nrs 3 worden bepaald. Wedstrijdpunten en/of behaalde punten en/of doelsaldo ? Voor poule van 4 wel tenminste 4 dagen.
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef AnneX het volgende:
Dan ben ik voor de eerste optie.
Ga je eerst alle 24 deelnemers vragen dan?
Maurice de Hond gaat ook altijd uit van een klein deel van de bevolking om vervolgens iets te publiceren denkend dat heel de bevolking zo denkt. D. mag dat ookquote:
optie 1quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
ik ga morgen de poules opzetten volgende de meest gekozen optie alhier
5-0 voor optie 1
Dat klopt niet helemaalquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Maringo het volgende:
De lengte van een ronde verschilt tussen de 3 en 4 dagen. Dit is geheel afhankelijk van het aantal tegenstanders wat je hebt.
De link verwijst toch naar de tweede comp?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:16 schreef D. het volgende:
Competitie 3 staat klaar!
https://docs.google.com/s(...)G4ya3BBcGdMY2c#gid=4
Zal dadelijk even iedereen een PM sturen
Je kan bovenin tabbladen kiezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
De link verwijst toch naar de tweede comp?
Hier nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
De link verwijst toch naar de tweede comp?
Suf mens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan bovenin tabbladen kiezen
Dat doet pijn, ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Fukushima begint even met 'optuigen' voor 142 punten. Au.
Dat is niet sportief, diskwalificeren...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Voor mij is dit ook een record, even een screenshot dus maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Volgens Wiktionary is het Limburgiaans voor zouten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat doet pijn, ja.
Tis wel heel mooooi! Kan ik ook wel van genieten als ik toch ga verliezen.
Ook al Oceanen tegengekomen en vanmorgen Adhesie.
Soms ook heule lelijke woorden als Zate !!! Was dat?
Oh,dus als WF het goed vindt, kunnen we ook in dialect.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens Wiktionary is het Limburgiaans voor zouten.
Oh, klinkt aLs Staete ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zate is oudhollands voor landgoed
Ik wist niet dat je wilde weten wat de betekenis wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, klinkt aLs Staete ?
D. Wist niet eens wat het betekende toen ik comment had...
Ik heb inmiddels wel een aardige slag terug gemaakt met 'luxes' voor 82 punten. Sta nog steeds flink achter, maar ik doe mn best.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Voor mij is dit ook een record, even een screenshot dus maar
[ afbeelding ]
Je hebt je DM niet gelezen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef D. het volgende:
@Maringo
Al je iets aan 'mijn' post toevoegt, zorg dan wel dat het correct is he
[..]
Dat klopt niet helemaal
Ja, een app voor op je smartphone.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef sararaats het volgende:
Is het iets zoals scrabble?
Beetje moeilijk voor mij maar ik volg dit topic
Confirmed. Je PI slachtte me afquote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Gewonnen van stormqueen: 353 - 317. Spannende pot!!
Sorry, zo'n simpel woordje, zo'n grote impact.quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Confirmed. Je PI slachtte me af
ik moet eerlijk bekennen dat ik een uitermate gelukkig en daardoor goed begin hadquote:Op maandag 28 november 2011 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, zo'n simpel woordje, zo'n grote impact.
Ik heb net verloren van Elzass (crv). Stand: 445-238. Kansloos door één van de eerste woorden "paarden" en later "paardenslee".
Ja, je stond volgens mij meteen met bijna 100 punten voor. Moeilijk in te halen, bij blijven, ging nog redelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik een uitermate gelukkig en daardoor goed begin had
ik moest idd moeite doen om mijn voorsprong te behouden, dat was nog lastiger als gedachtquote:Op maandag 28 november 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, je stond volgens mij meteen met bijna 100 punten voor. Moeilijk in te halen, bij blijven, ging nog redelijk.
Ik geef me niet zomaar gewonnen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik moest idd moeite doen om mijn voorsprong te behouden, dat was nog lastiger als gedacht
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef D. het volgende:
Iemand nog een 'oefenpotje' tussendoor?
D.8.
wilde net gaan postenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En mijn succesreeks is compleet: verloren van charmed_angel met 405-320.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef D. het volgende:
Iemand nog een 'oefenpotje' tussendoor?
D.8.
ik mag niks zeggen, is off-topicquote:
quote:
Dank je. Alhoewel ik erg tevreden ben met VELDGEWASSENquote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef AnneX het volgende:
Dus holde ik alsmaar achter PhysicsRules aan.
Zijn eerste woord was PARODIE![]()
![]()
Zo'n mooi woord dat ik het hier ook neerzet!
quote:
Wellicht nog door op basis van punten?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja, zal zo de uitslagen posten, ik lig er toch uit
je bent nog heel erg in de buurt gekomen!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zal voor de zekerheid mijn andere uitslagen nog even posten, weet niet zeker of ze al gepost zijn.
lstvl - D.8 - 381-444
lstvl - drdoofenshmirtz - 388-424
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Fukushima het volgende:
[..]
je bent nog heel erg in de buurt gekomen!
Zo'n tegenspeler zou ik er dan uitmieteren DWquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik wilde hier geen topic voor openen maar hoe herken je of iemand een 'helper' app gebruikt? Speel nu tegen iemand die na een paar woorden al met woorden als stenotyp, ryals en kadeetje aankomt maar hij beweert eerlijk te spelen maar me gevoel zegt dat hij een helper gebruikt. Is er iets waar je het aan kunt zien?
Vraag eens wat die woorden betekenen en waar hij/zij die vandaan heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik wilde hier geen topic voor openen maar hoe herken je of iemand een 'helper' app gebruikt? Speel nu tegen iemand die na een paar woorden al met woorden als stenotyp, ryals en kadeetje aankomt maar hij beweert eerlijk te spelen maar me gevoel zegt dat hij een helper gebruikt. Is er iets waar je het aan kunt zien?
Ik leg ook wel eens woorden die ik niet ken, maar dat is trial and error. De woorden hierboven zijn wel erg exotisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Vraag eens wat die woorden betekenen en waar hij/zij die vandaan heeft.
ik speel ook tegen randoms en daar zie ik een hoop worden voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
en dan is het kindertjesbedtijdquote:
Yay, ik ben nog door op puntenaantal! Ga meteen uitnodigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ronde 2 kan beginnen
https://docs.google.com/s(...)G4ya3BBcGdMY2c#gid=4
Ik had van 3 wedstrijden geen uitslag, maar dat maakte voor wie er wel/niet door ging weinig uit
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel
begonnen, en andere 2 invites verstuurdquote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Yay, ik ben nog door op puntenaantal! Ga meteen uitnodigen.
Tja, we komen elkaar telkens weer tegenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Maringo het volgende:
Weer met WordFeud/EvertK in een poule![]()
Alle uitnodigingen zijn verzonden!
ik ben door 3 tegenstanders uitgenodigdquote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef Sdivad het volgende:
Ik heb mijn 3 tegenstanders uitgenodigd
Dat kanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch ook zelf inviten
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef woordbakkertje het volgende:
Mijn uitslagen zijn:
Gewonnen van MaringoDC 421 - 400
Gewonnen van Elzass 483 - 450
Verloren van EvertK 434 - 456
3 spannende potjes waarvan ik er uiteindelijk (met het nodige geluk) twee kon binnenslepen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.
Ik heb 1x gewonnen en ik sta voor in mijn pot tegen Elzass.
Waarschijnlijk dus 3 met 2 winstpartijen.
Waar moet ik mij op richten: totaal aantal eigen punten of (doel)saldo ??
![]()
![]()
![]()
Als ik het reglement goed lees, gaat het om de eigen punten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.
Ik heb 1x gewonnen en ik sta voor in mijn pot tegen Elzass.
Waarschijnlijk dus 3 met 2 winstpartijen.
Waar moet ik mij op richten: totaal aantal eigen punten of (doel)saldo ??
![]()
![]()
![]()
Met 432 sta je gelijk met Woordbakker in punten, kan je voor de zekerheid maar 433 punten halen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Als ik het reglement goed lees, gaat het om de eigen punten.
Dan moet ik 432 punten halen om achter Maringo en voor Woordbakker 2e te worden.
Nu sta ik tegen Elzas op 333 met nog 18 tiles. Gaat dat lukken ?
(Je moet wat op een regenachtige zaterdagmiddag;
maar nu eerst uit eten en naar de schouwburg)
Ik stuur 'm zelf welquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan
Maar ik organiseer, stuur de pm's, zoek en verreken de uitslagen heb tot nu toe altijd de invites gestuurd.
Ik wil nu ook weleens de passieve kant kiezen.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Weer niet gelukt...
Ik wil wel even wijzen op OCELOT en EUNUCH. Mooiewoordenpotje.
[ afbeelding ]
Ja. We hebben drie competities. Bomen, bos, enz.quote:
Gewonnen van Elzass met 434-311. Dus volgens mij op het nippertje 2e in de poule.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Met 432 sta je gelijk met Woordbakker in punten, kan je voor de zekerheid maar 433 punten halen.Succes met die wedstrijd in je wedstrijd. Feit blijft dat je wel moet winnen dan van Elzass eh.
Dat is zeker op het nippertjequote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Gewonnen van Elzass met 434-311. Dus volgens mij op het nippertje 2e in de poule.
ja ik moet nog 1 potje afronden, maar zoals het nu gaat, gaan we het niet redden denk ikquote:
Dan is het dus niet goedquote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Robbieh het volgende:
Potje tegen D8 vroegtijdig verwijderd, ik heb als het goed is wel gewonnen.
Dankje.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Verloren van lstvl
445 - 383
Gefeliciteerd
zelfde verhaal dus dat zal waarschijnlijk de dag erna wordenquote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef D. het volgende:
tik...tik...tik...
Zelfde verhaal: ik werk morgenavond rond 18:00u de lijst bij, dus de deadline is dan
Neen. Om 18:00u gaan er koppen rollenquote:Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef crv het volgende:
[..]
zelfde verhaal dus dat zal waarschijnlijk de dag erna worden
hoeveel uitslagen missen er nog dan?quote:
Idd erg spannende en leuke pot tot de laatste letter.quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Verloren van tomtomaat: 462-455, spannend tot op het einde. Stond lange tijd voor, maar bleef maar medeklinkers krijgen (bij trein_stel idem dito, die ga ik ook niet winnen)
Geen ideequote:Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef svk1985 het volgende:
[..]
hoeveel uitslagen missen er nog dan?
Neequote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef Robbieh het volgende:
Gewonnen van Ricx79 516 - 322
Gewonnen van D, uitslag weet ik niet meer.
Nog bezig tegen robertdej, tussenstand is 431-288 in mijn voordeel en er zijn 3 tiles left.
Het ging/gaat best lekker
quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Robbieh het volgende:
Potje tegen D8 vroegtijdig verwijderd, ik heb als het goed is wel gewonnen.
quote:
Het scheelde weinig hoorquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Robbieh het volgende:
[..]
O, op die manier. Sorry, slecht geheugen
sla dat alles over en laten we aan een volgende serie beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
De kwartfinales kunnen beginnen
Dat gaat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef crv het volgende:
[..]
sla dat alles over en laten we aan een volgende serie beginnen![]()
Nieuwe Ronde Nieuwe Kansenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaat niet
Er zijn nog geen aanmeldingen
Was een leuk potjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef svk1985 het volgende:
svk1985 - peace1111 349-340
bijna nog verloren doordat ik de x nog had
voeg je naam toe aan het rijtje zou ik zeggen slimmerikquote:Op donderdag 8 december 2011 01:48 schreef Verwerker het volgende:
Kan ik nog meedoen? slimme.boy is mijn account
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Maringo het volgende:
We zijn nog bezig.. We wisselen steeds van leiding en er zijn nog 25 tiles in de pot. Momenteel is de stand 273 - 287. Nu ben ik weer 2 uur aan het wachten, maar ik heb Rob ook meerdere uren laten wachten..
Dankjequote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzen
Vanmorgen rond 9 uur pas een woord tegen gekregen. En ik heb 4 uur geleden een woord gelegd, sindsdien weer aan het wachten... 323 - 341 met 17 tiles leftquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzen
Sorry, maar ik heb her echt superdruk. Ik ben pas net thus en heb meteen weer een woord gelegd voor 64 punten. Ik heb steeds heerlijke lettersquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanmorgen rond 9 uur pas een woord tegen gekregen. En ik heb 4 uur geleden een woord gelegd, sindsdien weer aan het wachten... 323 - 341 met 17 tiles left
Dan maar ff snel afmaken voordat D. online komt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb her echt superdruk. Ik ben pas net thus en heb meteen weer een woord gelegd voor 64 punten. Ik heb steeds heerlijke letters
Inderdaad, nog 2 wedstrijden te gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Maringo het volgende:
Verloren van Rob met 426 - 491. Leuk potje
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan maar ff snel afmaken voordat D. online komt?
Ze hadden vrijdag ook al moeten beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef svk1985 het volgende:
ze zijn net een dag bezig, laat ze nog maar even strijden (als ze daar mee bezig zijn)
heb genoeg andere potjes om me mee bezig te houden
daarnaast is er toch nog niet voldoende opgave voor een volgende ronde
Nog 4 tiles te gaan, sorry voor het oponthoud.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef svk1985 het volgende:
ze zijn net een dag bezig, laat ze nog maar even strijden (als ze daar mee bezig zijn)
heb genoeg andere potjes om me mee bezig te houden
daarnaast is er toch nog niet voldoende opgave voor een volgende ronde
Als speler of als spelleider?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden vrijdag ook al moeten beginnen.
Beetje jammer zo. Komende competitie zal mijn laatste zijn.
Is dat zo?quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef mdr125 het volgende:
Gelukkig heeft ie zelf aangegeven dat ie een cheat had gevonden.....
Vooral dat laatstequote:
Grapje tochquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef mdr125 het volgende:
Gelukkig heeft ie zelf aangegeven dat ie een cheat had gevonden.....
Als de komende competitie jouw laatste als onvolprezen spelleider wordt ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Het kost best wat tijd/moeite, en als er weinig medewerking is is de lol er wel vanaf
Daarnaast lijkt de animo ook niet meer wat het geweest is.
Dus een maandje pauze, of iemand die het (al dan niet tijdelijk) over wil nemen is een oplossing.
Prima idee in potentie, uit en thuis?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Alternatieve opzet voor na de komende ronde
Nadeel van de huidige opzet: eerst veel partijen in een paar dagen, ook als je even wat minder tijd hebt, daarna een hele poos nog maar één of niets als je bent uitgeschakeld.
Wat ik voor stel: een keer een volledige competitie proberen.
Stel 10 deelnemers, dan speel je tegen alle tegenstanders, dus 9 keer.
In principe bepaal je samen wanneer en hoe lang je speelt en hoeveel potten tegelijk. Er is alleen een deadline voor het geheel. Bijvoorbeeld: iedereen moet klaar zijn na 1 maand.
Dat is het idee. Moet nog wel wat verder worden uitgewerkt. Maar als er voldoende animo is wil ik de opzet wel wat verder uitwerken en de scores bijhouden.
Wat denkt de FOK WF gemeenschap hiervan?
Ik had een tijd terug ook al aan zoiets zitten te denken. Maar dan geheel in divisie verband. Dus met meerdere divisies. Dan bijvoorbeeld 6 per divisie en de eerste (twee) gaan omhoog en de onderste (twee) gaan omlaag. En dan twee weken voor je vijf spelletjes bijvoorbeeld. Nieuwe mensen stromen in in de onderste divisie (en mocht de onderste vol zijn, doe je een ronde met een speler extra tot de volgende divisie er twee of drie heeft).quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Nadeel van de huidige opzet: eerst veel partijen in een paar dagen, ook als je even wat minder tijd hebt, daarna een hele poos nog maar één of niets als je bent uitgeschakeld.
In principe bepaal je samen wanneer en hoe lang je speelt en hoeveel potten tegelijk. Er is alleen een deadline voor het geheel. Bijvoorbeeld: iedereen moet klaar zijn na 1 maand.
Dat is het idee. Moet nog wel wat verder worden uitgewerkt. Maar als er voldoende animo is wil ik de opzet wel wat verder uitwerken en de scores bijhouden.
Kan ik nog meedoen eigenlijk? ben laatste dagen erg druk geweest en dit topic niet gevolgd.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef D. het volgende:
Ik doe zelf ook maar mee
1. crv - Elzass
2. AnneX - Elisabed
3. svk1985 - svk1985
4. PurePoisonPerfume - lstvl
5. clevy - jurj
6. RanTheMan - Randau81
7. charmed_angel - Faithy-Miranda
8. tomtomaat-FSTEO
9. Peaceman - peace1111
10. Guppyfriend - Gupske
11. Twinkles - TanteJanne
12. Maringo - MaringoDC
13. WordFreud - EvertK
14. computergirl - Wendy-Amsterdam
15. PhysicsRules - PhysicsRules
16. robbieh - Robfcg
17. RicXDesign - RicX79
18. ziggyziggyziggy
19. Woordbakkertje - Woordbakker
20. D. - D.8.
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Ook dat klinkt wel goed: van de divisies.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug ook al aan zoiets zitten te denken. Maar dan geheel in divisie verband. Dus met meerdere divisies. Dan bijvoorbeeld 6 per divisie en de eerste (twee) gaan omhoog en de onderste (twee) gaan omlaag. En dan twee weken voor je vijf spelletjes bijvoorbeeld. Nieuwe mensen stromen in in de onderste divisie (en mocht de onderste vol zijn, doe je een ronde met een speler extra tot de volgende divisie er twee of drie heeft).
Ik ben het toen alleen nooit begonnen omdat deze competitie net begonnen was en de laddercompetitie een nieuwe pulse had gekregen. Iets met overflow anders.
fReudquote:Op donderdag 15 december 2011 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik nog meedoen eigenlijk? ben laatste dagen erg druk geweest en dit topic niet gevolgd.
Ik vind die opzet van wordfeud wel interessant!!
Ow jaquote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
fReud
En ja, je kan nog meedoen. Ik wil er 24 hebben.
Dacht al dat je een beetje uitgespeeld was aangezien ik ook geen invites meer zag
Top!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Goed idee!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Wie er begint is volgens mij altijd randomquote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed idee!
Weet iemand eigenlijk of bij een rematch automatisch de ander mag starten? Dan heb je ook meteen een soort uit-thuis principe?
Dit kloptquote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wie er begint is volgens mij altijd random
dat zal aan de organisatie liggenquote:
Zet jezelf in ieder geval op de lijst, desnoods als 1e reserve.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef knappekloon het volgende:
lieve organisatie, kan ik nog meedoen?
Helaas, de opzet is voor 24 mensen. Wellicht dat er nog een uitvaller is, dan mag je invallenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef knappekloon het volgende:
lieve organisatie, kan ik nog meedoen?
Da's wel zo handig jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef JochemP het volgende:
Ik besef me pas net trouwens dat je alle 3 de wedstijden in de poule gewoon gelijktijdig speelt
Drie geduchte tegenstanders heb ik ervaren in de oefenpotjes...quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:36 schreef crv het volgende:
poul des doods, wordt geen volgende ronde voor mij
Ook in de andere poules zitten hardcore WF'ers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Drie geduchte tegenstanders heb ik ervaren in de oefenpotjes...
Wordfreud kwam met een voorstel, dat ga ik niet ongevraagd kapen.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als Maringo het een keer / een maand wil organiseren , dan kijken we hoe dat verloopt.
Ging minder makkelijker als gedacht hoorquote:Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
En uit dezelfde poule meld ik de geweldige verliezen van Elizabed.
Sjonge wat kunnen jullie goed letters wegleggen.
( en echt met beurten alsmaar medeklinkers krijgen, schiet niet op)
Elzass - Elisabed 412 - 312
WB - Elisabed 554 - 244. land - landje - eilandjes !!!
Succes jullie verder met spelen.
Ik kom zeker nog terug op mijn voorstel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wordfreud kwam met een voorstel, dat ga ik niet ongevraagd kapen.
Oei dat was spannend inderdaad, lees hier dat ons potje over isquote:Op maandag 19 december 2011 09:31 schreef clevy het volgende:
hmm.. net nie
randau81 - jurj : 349-343
Pot met WB was inderdaad spannend. Het kwam aan op mijn laatste letter. Helaas ...quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef woordbakkertje het volgende:
Nipt gewonnen van EvertK na een zeer (in)spannende pot. Het was op het eind echt peentjes zweten![]()
Hier nog even mijn uitslagen;
- verloren van Elzass 415 - 440
- gewonnen van Elisabed 554 - 244
- gewonnen van EvertK 457 - 449
en ik stond nog wel voor.. stomme 'C'quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef RicXDesign het volgende:
RicX79 (RicXDesign) - jurj 379-369
Was idd een 'op het nippertje' winstquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
en ik stond nog wel voor.. stomme 'C'
tsja gefeliciteerd, kreeg eerst alleen medeklinkers en later alleen maar klinkers, dan wordt t lastig :-)quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Was idd een 'op het nippertje' winst
Ook gewonnen tegen Randau81 met 391 - 303
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |