quote:
Wellicht nog door op basis van punten?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja, zal zo de uitslagen posten, ik lig er toch uit
je bent nog heel erg in de buurt gekomen!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zal voor de zekerheid mijn andere uitslagen nog even posten, weet niet zeker of ze al gepost zijn.
lstvl - D.8 - 381-444
lstvl - drdoofenshmirtz - 388-424
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Fukushima het volgende:
[..]
je bent nog heel erg in de buurt gekomen!
Zo'n tegenspeler zou ik er dan uitmieteren DWquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik wilde hier geen topic voor openen maar hoe herken je of iemand een 'helper' app gebruikt? Speel nu tegen iemand die na een paar woorden al met woorden als stenotyp, ryals en kadeetje aankomt maar hij beweert eerlijk te spelen maar me gevoel zegt dat hij een helper gebruikt. Is er iets waar je het aan kunt zien?
Vraag eens wat die woorden betekenen en waar hij/zij die vandaan heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik wilde hier geen topic voor openen maar hoe herken je of iemand een 'helper' app gebruikt? Speel nu tegen iemand die na een paar woorden al met woorden als stenotyp, ryals en kadeetje aankomt maar hij beweert eerlijk te spelen maar me gevoel zegt dat hij een helper gebruikt. Is er iets waar je het aan kunt zien?
Ik leg ook wel eens woorden die ik niet ken, maar dat is trial and error. De woorden hierboven zijn wel erg exotisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Vraag eens wat die woorden betekenen en waar hij/zij die vandaan heeft.
ik speel ook tegen randoms en daar zie ik een hoop worden voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
en dan is het kindertjesbedtijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |