Hier nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
De link verwijst toch naar de tweede comp?
Suf mens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan bovenin tabbladen kiezen
Dat doet pijn, ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Fukushima begint even met 'optuigen' voor 142 punten. Au.
Dat is niet sportief, diskwalificeren...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Voor mij is dit ook een record, even een screenshot dus maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Volgens Wiktionary is het Limburgiaans voor zouten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat doet pijn, ja.
Tis wel heel mooooi! Kan ik ook wel van genieten als ik toch ga verliezen.
Ook al Oceanen tegengekomen en vanmorgen Adhesie.
Soms ook heule lelijke woorden als Zate !!! Was dat?
Oh,dus als WF het goed vindt, kunnen we ook in dialect.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens Wiktionary is het Limburgiaans voor zouten.
Oh, klinkt aLs Staete ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zate is oudhollands voor landgoed
Ik wist niet dat je wilde weten wat de betekenis wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, klinkt aLs Staete ?
D. Wist niet eens wat het betekende toen ik comment had...
Ik heb inmiddels wel een aardige slag terug gemaakt met 'luxes' voor 82 punten. Sta nog steeds flink achter, maar ik doe mn best.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Voor mij is dit ook een record, even een screenshot dus maar
[ afbeelding ]
Je hebt je DM niet gelezen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef D. het volgende:
@Maringo
Al je iets aan 'mijn' post toevoegt, zorg dan wel dat het correct is he
[..]
Dat klopt niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |