Yay, ik ben nog door op puntenaantal! Ga meteen uitnodigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ronde 2 kan beginnen
https://docs.google.com/s(...)G4ya3BBcGdMY2c#gid=4
Ik had van 3 wedstrijden geen uitslag, maar dat maakte voor wie er wel/niet door ging weinig uit
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel
begonnen, en andere 2 invites verstuurdquote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Yay, ik ben nog door op puntenaantal! Ga meteen uitnodigen.
Tja, we komen elkaar telkens weer tegenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Maringo het volgende:
Weer met WordFeud/EvertK in een poule![]()
Alle uitnodigingen zijn verzonden!
ik ben door 3 tegenstanders uitgenodigdquote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef Sdivad het volgende:
Ik heb mijn 3 tegenstanders uitgenodigd
Dat kanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch ook zelf inviten
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef woordbakkertje het volgende:
Mijn uitslagen zijn:
Gewonnen van MaringoDC 421 - 400
Gewonnen van Elzass 483 - 450
Verloren van EvertK 434 - 456
3 spannende potjes waarvan ik er uiteindelijk (met het nodige geluk) twee kon binnenslepen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.
Ik heb 1x gewonnen en ik sta voor in mijn pot tegen Elzass.
Waarschijnlijk dus 3 met 2 winstpartijen.
Waar moet ik mij op richten: totaal aantal eigen punten of (doel)saldo ??
![]()
![]()
![]()
Als ik het reglement goed lees, gaat het om de eigen punten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.
Ik heb 1x gewonnen en ik sta voor in mijn pot tegen Elzass.
Waarschijnlijk dus 3 met 2 winstpartijen.
Waar moet ik mij op richten: totaal aantal eigen punten of (doel)saldo ??
![]()
![]()
![]()
Met 432 sta je gelijk met Woordbakker in punten, kan je voor de zekerheid maar 433 punten halen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Als ik het reglement goed lees, gaat het om de eigen punten.
Dan moet ik 432 punten halen om achter Maringo en voor Woordbakker 2e te worden.
Nu sta ik tegen Elzas op 333 met nog 18 tiles. Gaat dat lukken ?
(Je moet wat op een regenachtige zaterdagmiddag;
maar nu eerst uit eten en naar de schouwburg)
Ik stuur 'm zelf welquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan
Maar ik organiseer, stuur de pm's, zoek en verreken de uitslagen heb tot nu toe altijd de invites gestuurd.
Ik wil nu ook weleens de passieve kant kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |