Vooral dat laatstequote:
Grapje tochquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef mdr125 het volgende:
Gelukkig heeft ie zelf aangegeven dat ie een cheat had gevonden.....
Als de komende competitie jouw laatste als onvolprezen spelleider wordt ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Het kost best wat tijd/moeite, en als er weinig medewerking is is de lol er wel vanaf
Daarnaast lijkt de animo ook niet meer wat het geweest is.
Dus een maandje pauze, of iemand die het (al dan niet tijdelijk) over wil nemen is een oplossing.
Prima idee in potentie, uit en thuis?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Alternatieve opzet voor na de komende ronde
Nadeel van de huidige opzet: eerst veel partijen in een paar dagen, ook als je even wat minder tijd hebt, daarna een hele poos nog maar één of niets als je bent uitgeschakeld.
Wat ik voor stel: een keer een volledige competitie proberen.
Stel 10 deelnemers, dan speel je tegen alle tegenstanders, dus 9 keer.
In principe bepaal je samen wanneer en hoe lang je speelt en hoeveel potten tegelijk. Er is alleen een deadline voor het geheel. Bijvoorbeeld: iedereen moet klaar zijn na 1 maand.
Dat is het idee. Moet nog wel wat verder worden uitgewerkt. Maar als er voldoende animo is wil ik de opzet wel wat verder uitwerken en de scores bijhouden.
Wat denkt de FOK WF gemeenschap hiervan?
Ik had een tijd terug ook al aan zoiets zitten te denken. Maar dan geheel in divisie verband. Dus met meerdere divisies. Dan bijvoorbeeld 6 per divisie en de eerste (twee) gaan omhoog en de onderste (twee) gaan omlaag. En dan twee weken voor je vijf spelletjes bijvoorbeeld. Nieuwe mensen stromen in in de onderste divisie (en mocht de onderste vol zijn, doe je een ronde met een speler extra tot de volgende divisie er twee of drie heeft).quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Nadeel van de huidige opzet: eerst veel partijen in een paar dagen, ook als je even wat minder tijd hebt, daarna een hele poos nog maar één of niets als je bent uitgeschakeld.
In principe bepaal je samen wanneer en hoe lang je speelt en hoeveel potten tegelijk. Er is alleen een deadline voor het geheel. Bijvoorbeeld: iedereen moet klaar zijn na 1 maand.
Dat is het idee. Moet nog wel wat verder worden uitgewerkt. Maar als er voldoende animo is wil ik de opzet wel wat verder uitwerken en de scores bijhouden.
Kan ik nog meedoen eigenlijk? ben laatste dagen erg druk geweest en dit topic niet gevolgd.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef D. het volgende:
Ik doe zelf ook maar mee
1. crv - Elzass
2. AnneX - Elisabed
3. svk1985 - svk1985
4. PurePoisonPerfume - lstvl
5. clevy - jurj
6. RanTheMan - Randau81
7. charmed_angel - Faithy-Miranda
8. tomtomaat-FSTEO
9. Peaceman - peace1111
10. Guppyfriend - Gupske
11. Twinkles - TanteJanne
12. Maringo - MaringoDC
13. WordFreud - EvertK
14. computergirl - Wendy-Amsterdam
15. PhysicsRules - PhysicsRules
16. robbieh - Robfcg
17. RicXDesign - RicX79
18. ziggyziggyziggy
19. Woordbakkertje - Woordbakker
20. D. - D.8.
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Ook dat klinkt wel goed: van de divisies.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug ook al aan zoiets zitten te denken. Maar dan geheel in divisie verband. Dus met meerdere divisies. Dan bijvoorbeeld 6 per divisie en de eerste (twee) gaan omhoog en de onderste (twee) gaan omlaag. En dan twee weken voor je vijf spelletjes bijvoorbeeld. Nieuwe mensen stromen in in de onderste divisie (en mocht de onderste vol zijn, doe je een ronde met een speler extra tot de volgende divisie er twee of drie heeft).
Ik ben het toen alleen nooit begonnen omdat deze competitie net begonnen was en de laddercompetitie een nieuwe pulse had gekregen. Iets met overflow anders.
fReudquote:Op donderdag 15 december 2011 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik nog meedoen eigenlijk? ben laatste dagen erg druk geweest en dit topic niet gevolgd.
Ik vind die opzet van wordfeud wel interessant!!
Ow jaquote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
fReud
En ja, je kan nog meedoen. Ik wil er 24 hebben.
Dacht al dat je een beetje uitgespeeld was aangezien ik ook geen invites meer zag
Top!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Goed idee!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Wie er begint is volgens mij altijd randomquote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed idee!
Weet iemand eigenlijk of bij een rematch automatisch de ander mag starten? Dan heb je ook meteen een soort uit-thuis principe?
Dit kloptquote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wie er begint is volgens mij altijd random
dat zal aan de organisatie liggenquote:
Zet jezelf in ieder geval op de lijst, desnoods als 1e reserve.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef knappekloon het volgende:
lieve organisatie, kan ik nog meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |