Klinkt leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Alternatieve opzet voor na de komende ronde
Nadeel van de huidige opzet: eerst veel partijen in een paar dagen, ook als je even wat minder tijd hebt, daarna een hele poos nog maar één of niets als je bent uitgeschakeld.
Wat ik voor stel: een keer een volledige competitie proberen.
Stel 10 deelnemers, dan speel je tegen alle tegenstanders, dus 9 keer.
In principe bepaal je samen wanneer en hoe lang je speelt en hoeveel potten tegelijk. Er is alleen een deadline voor het geheel. Bijvoorbeeld: iedereen moet klaar zijn na 1 maand.
Dat is het idee. Moet nog wel wat verder worden uitgewerkt. Maar als er voldoende animo is wil ik de opzet wel wat verder uitwerken en de scores bijhouden.
Wat denkt de FOK WF gemeenschap hiervan?
Ook dat klinkt wel goed: van de divisies.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug ook al aan zoiets zitten te denken. Maar dan geheel in divisie verband. Dus met meerdere divisies. Dan bijvoorbeeld 6 per divisie en de eerste (twee) gaan omhoog en de onderste (twee) gaan omlaag. En dan twee weken voor je vijf spelletjes bijvoorbeeld. Nieuwe mensen stromen in in de onderste divisie (en mocht de onderste vol zijn, doe je een ronde met een speler extra tot de volgende divisie er twee of drie heeft).
Ik ben het toen alleen nooit begonnen omdat deze competitie net begonnen was en de laddercompetitie een nieuwe pulse had gekregen. Iets met overflow anders.
fReudquote:Op donderdag 15 december 2011 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik nog meedoen eigenlijk? ben laatste dagen erg druk geweest en dit topic niet gevolgd.
Ik vind die opzet van wordfeud wel interessant!!
Ow jaquote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
fReud
En ja, je kan nog meedoen. Ik wil er 24 hebben.
Dacht al dat je een beetje uitgespeeld was aangezien ik ook geen invites meer zag
Top!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Nadeel van de huidige opzet: eerst veel partijen in een paar dagen, ook als je even wat minder tijd hebt, daarna een hele poos nog maar één of niets als je bent uitgeschakeld.
In principe bepaal je samen wanneer en hoe lang je speelt en hoeveel potten tegelijk. Er is alleen een deadline voor het geheel. Bijvoorbeeld: iedereen moet klaar zijn na 1 maand.
Dat is het idee. Moet nog wel wat verder worden uitgewerkt. Maar als er voldoende animo is wil ik de opzet wel wat verder uitwerken en de scores bijhouden.
Goed idee!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef WordFreud het volgende:
Wie er begint is volgens mij altijd randomquote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed idee!
Weet iemand eigenlijk of bij een rematch automatisch de ander mag starten? Dan heb je ook meteen een soort uit-thuis principe?
Dit kloptquote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wie er begint is volgens mij altijd random
dat zal aan de organisatie liggenquote:
Zet jezelf in ieder geval op de lijst, desnoods als 1e reserve.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef knappekloon het volgende:
lieve organisatie, kan ik nog meedoen?
Helaas, de opzet is voor 24 mensen. Wellicht dat er nog een uitvaller is, dan mag je invallenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef knappekloon het volgende:
lieve organisatie, kan ik nog meedoen?
Da's wel zo handig jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef JochemP het volgende:
Ik besef me pas net trouwens dat je alle 3 de wedstijden in de poule gewoon gelijktijdig speelt
Drie geduchte tegenstanders heb ik ervaren in de oefenpotjes...quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:36 schreef crv het volgende:
poul des doods, wordt geen volgende ronde voor mij
Ook in de andere poules zitten hardcore WF'ers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Drie geduchte tegenstanders heb ik ervaren in de oefenpotjes...
Wordfreud kwam met een voorstel, dat ga ik niet ongevraagd kapen.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als Maringo het een keer / een maand wil organiseren , dan kijken we hoe dat verloopt.
Ging minder makkelijker als gedacht hoorquote:Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
En uit dezelfde poule meld ik de geweldige verliezen van Elizabed.
Sjonge wat kunnen jullie goed letters wegleggen.
( en echt met beurten alsmaar medeklinkers krijgen, schiet niet op)
Elzass - Elisabed 412 - 312
WB - Elisabed 554 - 244. land - landje - eilandjes !!!
Succes jullie verder met spelen.
Ik kom zeker nog terug op mijn voorstel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wordfreud kwam met een voorstel, dat ga ik niet ongevraagd kapen.
Oei dat was spannend inderdaad, lees hier dat ons potje over isquote:Op maandag 19 december 2011 09:31 schreef clevy het volgende:
hmm.. net nie
randau81 - jurj : 349-343
Pot met WB was inderdaad spannend. Het kwam aan op mijn laatste letter. Helaas ...quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef woordbakkertje het volgende:
Nipt gewonnen van EvertK na een zeer (in)spannende pot. Het was op het eind echt peentjes zweten![]()
Hier nog even mijn uitslagen;
- verloren van Elzass 415 - 440
- gewonnen van Elisabed 554 - 244
- gewonnen van EvertK 457 - 449
en ik stond nog wel voor.. stomme 'C'quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef RicXDesign het volgende:
RicX79 (RicXDesign) - jurj 379-369
Was idd een 'op het nippertje' winstquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
en ik stond nog wel voor.. stomme 'C'
tsja gefeliciteerd, kreeg eerst alleen medeklinkers en later alleen maar klinkers, dan wordt t lastig :-)quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Was idd een 'op het nippertje' winst
Ook gewonnen tegen Randau81 met 391 - 303
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |