voeg je naam toe aan het rijtje zou ik zeggen slimmerikquote:Op donderdag 8 december 2011 01:48 schreef Verwerker het volgende:
Kan ik nog meedoen? slimme.boy is mijn account
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Maringo het volgende:
We zijn nog bezig.. We wisselen steeds van leiding en er zijn nog 25 tiles in de pot. Momenteel is de stand 273 - 287. Nu ben ik weer 2 uur aan het wachten, maar ik heb Rob ook meerdere uren laten wachten..
Dankjequote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzen
Vanmorgen rond 9 uur pas een woord tegen gekregen. En ik heb 4 uur geleden een woord gelegd, sindsdien weer aan het wachten... 323 - 341 met 17 tiles leftquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzen
Sorry, maar ik heb her echt superdruk. Ik ben pas net thus en heb meteen weer een woord gelegd voor 64 punten. Ik heb steeds heerlijke lettersquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanmorgen rond 9 uur pas een woord tegen gekregen. En ik heb 4 uur geleden een woord gelegd, sindsdien weer aan het wachten... 323 - 341 met 17 tiles left
Dan maar ff snel afmaken voordat D. online komt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb her echt superdruk. Ik ben pas net thus en heb meteen weer een woord gelegd voor 64 punten. Ik heb steeds heerlijke letters
Inderdaad, nog 2 wedstrijden te gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Maringo het volgende:
Verloren van Rob met 426 - 491. Leuk potje
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan maar ff snel afmaken voordat D. online komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |