Niet eens, tram 7. Meestal toch een zeer nette (en rustige) lijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Tram 21 zeker, dat krijg je met Schiedammers
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:44 schreef leeell het volgende:
had ze systematisch vermoord uitgeroeid
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Precies het beeld die ik bij deze mongolen heb idd.
Lekker nederlanders pesten, omdat het kan....
Gelijk de tong eruit man moafokkaz
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
kuttopic!!!
edit; srry dacht dat je marokkaan was
Wallonie? is dat het land van eddy wally?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan Wallonie. Veel mensen verstaan daar wel Nederlands, maar als ze denken dat je een Vlaming bent dan doen ze alsof ze je niet verstaan. Komen ze erachter dat je Nederlands bent dan is het geen probleem meer en verstaan ze je op wonderbaarlijke wijze ineens wel
zulks een helden, wat een eerbaar verzetquote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan Wallonie. Veel mensen verstaan daar wel Nederlands, maar als ze denken dat je een Vlaming bent dan doen ze alsof ze je niet verstaan. Komen ze erachter dat je Nederlands bent dan is het geen probleem meer en verstaan ze je op wonderbaarlijke wijze ineens wel
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulks een helden, wat een eerbaar verzet
Het is ook zo dat Nederlanders nu eenmaal graag grommend met hun hoofd schudden en dan achteraf op KLB een topic gaan openen, ipv er op dat moment iets aan te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Precies het beeld die ik bij deze mongolen heb idd.
Lekker nederlanders pesten, omdat het kan....
Gelijk de tong eruit man moafokkaz
Idd eckkte klbers hadden allang hun samurai getrokken en die tongen gecut jwz.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is ook zo dat Nederlanders nu eenmaal graag grommend met hun hoofd schudden en dan achteraf op KLB een topic gaan openen, ipv er op dat moment iets aan te doen.
Ja, daar zit ik ook vaak in idd. Maar z'n nieuwe route is niet bepaald een verbeteringquote:Op donderdag 24 november 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens, tram 7. Meestal toch een zeer nette (en rustige) lijn.
Maar het is wel zoquote:Op donderdag 24 november 2011 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd eckkte klbers hadden allang hun samurai getrokken en die tongen gecut jwz.
Ja komt daar natuurlijk wel door, maar dan kun je als nog de bejaarden wel met rust laten.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar het is wel zoMocro's weten best wel dat de gemiddelde Nederlander de andere kant op kijkt
Klopt wel iddquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar het is wel zoMocro's weten best wel dat de gemiddelde Nederlander de andere kant op kijkt
Komt door je unibrow.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef MAHL het volgende:
Ach, overkomt mij ook dat ik voor een buitenlander wordt aangezien. Ik weet niet wat erger is.
Snap niet dat dit altijd geroepen wordt, misschien is dat in de Randstad zo. Ik heb hier in Brabant (Eindhoven) al regelmatig gezien dat Nederlanders hun bakkes opentrokken als er Marokkaanse of Antilliaanse jongeren weer aan het kloten waren.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is ook zo dat Nederlanders nu eenmaal graag grommend met hun hoofd schudden en dan achteraf op KLB een topic gaan openen, ipv er op dat moment iets aan te doen.
Geen unibrowquote:
In je fobo anders welquote:Op donderdag 24 november 2011 16:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen unibrowWel donker haar en ogen, en een licht getinte huidskleur die als het zomer is zwaar getint wordt.
Arabisch noemen we dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
De oude man stond rustig op, liep op zijn gemakkie naar deze medelanders toe en begon tot mijn verbazing Marokkaans te praten. Een blanke Marokkaan, dus
Maar dat ben ik niet, dat is Bert uit Sesamstraat... Bert bestaat niet echt, dat weet je toch wel?quote:
Hugenoot!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen unibrowWel donker haar en ogen, en een licht getinte huidskleur die als het zomer is zwaar getint wordt.
Maar deze man zag er echt Hollands uit. Incl speknek en totaal geen kleurtje.quote:
Kan toch ook een Nederlander zijn die toevallig Arabisch spreekt..quote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze man zag er echt Hollands uit. Incl speknek en totaal geen kleurtje.
qftquote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
De grootste racisten zijn die Marokkaanse jongeren zelf idd.
Bullshit, alleen blanken kunnen racistisch zijn!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoezo bashtopic?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:17 schreef kosmetdesnor het volgende:
Waarom opeens weer zoveel Marokkanen bash-topics?
Niet per se de OP in dit geval, maar het hele topique.quote:
Wat is een holander?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Holanders mag je als oud vuil behandelen. Die durven toch niks te doen. Daar maken die mocro's gebruik van
oh ja, natuurlijk, stom van mequote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is zo'n kneus die alleen online een grote bek heeft. Vies volkje
Want als je mensen in real life een grote bek geeft ben je een baas?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is zo'n kneus die alleen online een grote bek heeft. Vies volkje
Als iemand jou een grote bek geeft moet je een grote bek terug geven. Gebeurt in de natuur ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Want als je mensen in real life een grote bek geeft ben je een baas?
Ja, want wij zijn wilde dieren.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als iemand jou een grote bek geeft moet je een grote bek terug geven. Gebeurt in de natuur ook.
Dit is eigenlijk wel waar.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als iemand jou een grote bek geeft moet je een grote bek terug geven.
Ja. Hollanders zijn geiten. Vandaar geitenneukers. Mocro's neuken jullie in jullie reet omdat jullie dat toelatenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn wilde dieren.
"You and me baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do it on Discovery Channel."quote:Op donderdag 24 november 2011 17:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn wilde dieren.
Het feit dat je het nog ff benadrukt, zegt al genoeg, vind je niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
"You and me baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do it on Discovery Channel."
- Bloodhound Gang
(niet dat ik homo ben en mijn gevoelens aan je wil openbaren ofzo, maar die quote kwam in me op).
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Het feit dat je het nog ff benadrukt, zegt al genoeg, vind je niet?
Wel waar.quote:
Zij vinden jou net zo vreemd, josti. Als we nou allemaal eens wat meer moeite deden om normaal met elkaar om te gaan, zouden we er achter komen, dat we eigenlijk helemaal niet zo verschillend zijn. Domme tokkies.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Moffol het volgende:
"Een vreemde gedachte mijn inziens". Tja, de helft van de Marokkanen zijn nou eenmaal vreemd.
Tuurlijk. Die droom hebben somigen al jaren, jammer dat het nooit uitkomt. Marokkanen die iedereen uitschelden, mensen als oud vuil behandelen en stelen zal ik nooit begrijpen (sowieso mensen die dit doen zal ik niet begrijpen).Toevallig dat criminaliteit onder Marokkanen wel erg vaak voorkomt, heh? Ik zal zulke mensen nooit begrijpen en ik wil ze ook niet begrijpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Zij vinden jou net zo vreemd, josti. Als we nou allemaal eens wat meer moeite deden om normaal met elkaar om te gaan, zouden we er achter komen, dat we eigenlijk helemaal niet zo verschillend zijn. Domme tokkies.
...En wat doe jij met reacties zoals deze? Juist.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Zij vinden jou net zo vreemd, josti. Als we nou allemaal eens wat meer moeite deden om normaal met elkaar om te gaan, zouden we er achter komen, dat we eigenlijk helemaal niet zo verschillend zijn. Domme tokkies.
Wat doe ik met die reactie dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:43 schreef Morphisor het volgende:
[..]
...En wat doe jij met reacties zoals deze? Juist.
Erg veel moeite doen om met elkaar om te gaan. Dat doe jij, not. Met je denigrerende taalgebruik en je droompje dat iedereen elkaar zou begrijpen. Dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:44 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Wat doe ik met die reactie dan?
Ik word vaker door Nederlandse tokkies uitgescholden, ben nog nooit door een allochtoon als oud vuil behandelt en Nederlanders stelen waarschijnlijk net zoveel, maar daar heb ik natuurlijk geen bron voor, dus dat weet ik niet. Waar is jouw bron met cijfers over de criminaliteit onder Marokkanen? Ik zie veel mensen dit altijd blaten hier, maar heb nog nooit een bron gezien. Ik zal mensen zoals jij ook nooit begrijpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die droom hebben somigen al jaren, jammer dat het nooit uitkomt. Marokkanen die iedereen uitschelden, mensen als oud vuil behandelen en stelen zal ik nooit begrijpen. Toevallig dat criminaliteit onder Marokkanen wel erg vaak voorkomt, heh? Ik zal zulke mensen nooit begrijpen en ik wil ze ook niet begrijpen.
In welk gat woon jij? Het lijkt me dat je bekend bent met het fenomeen 'opgeschoren koppie, petje, nektasje en glimmende schoentjes' dat iedereen uitscheldt? Zo niet, raar. Hier gedragen de Marokkanen zich een stuk minder beleefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ik word vaker door Nederlandse tokkies uitgescholden, ben nog nooit door een allochtoon als oud vuil behandelt en Nederlanders stelen waarschijnlijk net zoveel, maar daar heb ik natuurlijk geen bron voor, dus dat weet ik niet. Waar is jouw bron met cijfers over de criminaliteit onder Marokkanen? Ik zie veel mensen dit altijd blaten hier, maar heb nog nooit een bron gezien. Ik zal mensen zoals jij ook nooit begrijpen.
Ik woon in Woensel-west in Eindhoven, in een straat die naast de Edisonstraat ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
In welk gat woon jij? Het lijkt me dat je bekend bent met het fenomeen 'opgeschoren koppie, petje, nektasje en glimmende schoentjes' dat iedereen uitscheldt? Zo niet, raar. Hier gedragen de Marokkanen zich een stuk minder beleefd.
Maar je bron, twee keer zoveel Marokkaanse jongeren die naar Halt worden verwezen:
http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.html
Het kan best met de subcultuur te maken hebben. Wel opvallend dat een groot deel van deze subcultuur uit Marokkanen bestaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ik woon in Woensel-west in Eindhoven, in een straat die naast de Edisonstraat ligt.
En ik heb je link nog niet bekeken, maar is het niet gewoon zo dat dat meer de subcultuur van die jongeren is en niet direct iets met afkomst/geloof te maken heeft? Zoals je eerst de punkers had, daarna de gabbers en nu dan de "mocro" gangsta rap cultuur.
Ach, ik zie ook genoeg Nederlandse jeugd er zo bij lopen en zich zo gedragen. Sowieso moet je niet vergeten dat het uiteindelijk gewoon kinderen zijn. Ik weet niet hoe jij vroeger was, maar ik was echt niet anders dan zij nu hoor. Dat draait bij de meeste vanzelf wel bij. Ik vind nog steeds niet dat je het gedrag van een groep jongeren op hun afkomst / geloof af kunt schuiven. Maar ja, jij mag natuurlijk je eigen mening hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Het kan best met de subcultuur te maken hebben. Wel opvallend dat een groot deel van deze subcultuur uit Marokkanen bestaat.
Ik schuif het ook niet af op hun afkomst / geloof. Dat zeg ik net, vervelende Nederlands zijn hetzelfde als vervelende Marokkanen. Het enige wat ik stelde is dat een groter deel van de Marokkanen vervelend is.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ach, ik zie ook genoeg Nederlandse jeugd er zo bij lopen en zich zo gedragen. Sowieso moet je niet vergeten dat het uiteindelijk gewoon kinderen zijn. Ik weet niet hoe jij vroeger was, maar ik was echt niet anders dan zij nu hoor. Dat draait bij de meeste vanzelf wel bij. Ik vind nog steeds niet dat je het gedrag van een groep jongeren op hun afkomst / geloof af kunt schuiven. Maar ja, jij mag natuurlijk je eigen mening hebben
Als dat al waar is, kan dat ook komen door hoe ze constant gedemoniseerd worden in de media, zelfs in de politiek, door ome Geert en aanhang. Als jij je hele leven voor crimineel word uitgemaakt, wat je ook doet, zou je je er dan uiteindelijk ook niet, misschien onbewust, naar gaan gedragen?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:58 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik schuif het ook niet af op hun afkomst / geloof. Dat zeg ik net, vervelende Nederlands zijn hetzelfde als vervelende Marokkanen. Het enige wat ik stelde is dat een groter deel van de Marokkanen vervelend is.
Boehoehoehoehoe cry me a fucking river.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Als dat al waar is, kan dat ook komen door hoe ze constant gedemoniseerd worden in de media, zelfs in de politiek, door ome Geert en aanhang. Als jij je hele leven voor crimineel word uitgemaakt, wat je ook doet, zou je je er dan uiteindelijk ook niet, misschien onbewust, naar gaan gedragen?
Ga weg, troll, ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoe cry me a fucking river.
'Als dat al waar is'. Ja, dat is waar. Er zijn feiten genoeg. Gek he, dat ze constant gedemoniseerd worden? Man, vrijwel iedere Nederlander heeft al wel een kutervaring met ze gehad. Gek he, dat ze gehaat worden en dat Wilders steeds populairder wordt?
Maar nee, laten we het vooral op gaan nemen voor deze zielige jongetjes die tussen twee culturen inhangen
Nou en, ik mag alsnog reageren. Ik ben geen troll, ik meen wat ik zeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ga weg, troll, ik had het niet tegen jou.
ok toi toi toiquote:Op donderdag 24 november 2011 18:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou en, ik mag alsnog reageren. Ik ben geen troll, ik meen wat ik zeg.
Maar goed, ga jij maar verder met de linkse rakker uithangen..
ga huilen battie.quote:
Als ik elke misdragende marokkaan aan moet spreken kom ik nooit meer op tijd voor mn werkquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
ALs ik steeds roep jij dood bent, val je dan opeens dood neer?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Als dat al waar is, kan dat ook komen door hoe ze constant gedemoniseerd worden in de media, zelfs in de politiek, door ome Geert en aanhang. Als jij je hele leven voor crimineel word uitgemaakt, wat je ook doet, zou je je er dan uiteindelijk ook niet, misschien onbewust, naar gaan gedragen?
Jongeren zijn over het algemeen niet heel goed in zelfstandig keuzes maken. En ja, als je constant gedemoniseerd wordt, is het goed mogelijk dat jij daardoor denkt "fuck it, ze verwachten toch al dat ik niks van mijn leven maak en een crimineel word, dan maar voor de makkelijke weg kiezen en inderdaad crimineel worden" Ik zeg niet dat dat een goede keuze is, maar het gebeurt wel. Ik vind nog steeds en zal dat ook blijven vinden, dat shit die jongeren uitvreten niks met hun afkomst te maken hebben en al helemaal niet met geloof, aangezien de meeste net zo moslim zijn als dat ik en jij waarschijnlijk christen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ALs ik steeds roep jij dood bent, val je dan opeens dood neer?
Waarom zou je dan wel als een proletarische crimineel gaan gedragen? Of wou je dat al heel en zocht je een aanleiding omdat je niet het left hebt zelfstandig keuzes te maken?
http://en.wikipedia.org/wiki/Self_fulfilling_prophecyquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ALs ik steeds roep jij dood bent, val je dan opeens dood neer?
Waarom zou je dan wel als een proletarische crimineel gaan gedragen? Of wou je dat al heel en zocht je een aanleiding omdat je niet het left hebt zelfstandig keuzes te maken?
Dan wilden ze dat al eer die stigmatisering. Als iemand tegen mij roept dat ik gewoon een auto moet kopen wordt ik toch niet onzeker over mijn eigen keuze en koop alsnog een auto? Bitch please, straatratten zoeken gewoon een excuus om de crimineel uit te hangen en met dergelijke gelul kunnen ze nog beweren dat jij de oorzaak bentquote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Jongeren zijn over het algemeen niet heel goed in zelfstandig keuzes maken. En ja, als je constant gedemoniseerd wordt, is het goed mogelijk dat jij daardoor denkt "fuck it, ze verwachten toch al dat ik niks van mijn leven maak en een crimineel word, dan maar voor de makkelijke weg kiezen en inderdaad crimineel worden" Ik zeg niet dat dat een goede keuze is, maar het gebeurt wel. Ik vind nog steeds en zal dat ook blijven vinden, dat shit die jongeren uitvreten niks met hun afkomst te maken hebben en al helemaal niet met geloof, aangezien de meeste net zo moslim zijn als dat ik en jij waarschijnlijk christen zijn.
Dit willen alleen Marokkanen wil je zeggen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan wilden ze dat al eer die stigmatisering. Als iemand tegen mij roept dat ik gewoon een auto moet kopen wordt ik toch niet onzeker over mijn eigen keuze en koop alsnog een auto? Bitch please, straatratten zoeken gewoon een excuus om de crimineel uit te hangen en met dergelijke gelul kunnen ze nog beweren dat jij de oorzaak bent
Die jochies willen helemaal geen crimineel worden, want met crimineel bedoel ik crimineel, en daar je brood mee verdienen; ze willen gewoon de stoere jongen op de hoek worden voor het kleine straatgrut, een keer een raampje intikken en rondlopen met een gestolen telefoon (gestolen van een 12 jarige terwijl ze hem met 7 man van zn fiets slaan) puberdromen
wat spreken berbers (het overgrote deel van de hier aanwezige Marokkanen) dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Marokkaans is geen taal lul
Ze praten er Arabisch of Frans.
Dat is maar 40% van de bevolking, en wordt bijna alleen maar gesproken door de mensen die daar nog wonen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat spreken berbers (het overgrote deel van de hier aanwezige Marokkanen) dan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
Dat doen ze alleen maar omdat ze je zien als de gemiddelde pussy-hollander. Als je mocro's als stront behandeld zullen ze ook respect voor jouw krijgen.
Hidden blade jonge!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd eckkte klbers hadden allang hun samurai getrokken en die tongen gecut jwz.
Hoax, hun Arabisch is niet zomaar Arabisch, ik (Libanees) kan het niet zo goed verstaan. 'Marokkaans' dekt de lading beterquote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Marokkaans is geen taal lul
Ze praten er Arabisch of Frans.
ja je gedragen in het openbaar is not donequote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Zenato het volgende:
Nederlanders moeten gewoon eens van hun luie donder af komen in plaats van bibberend op een stoeltje te zitten.
Ik discrimineer niet, het land uit hoeft ook niet. Het geld alleen voor vervelende Marokkanen en Nederlanders natuurlijk ook. Ik vind alleen dat de wat oudere mensen die zich wel kunnen gedragen, gewoon eens van hun stoel moeten afkomen in plaats van klagen, klagen, en nog eens klagen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gedragen in het openbaar is not done
als je dan toch niet discrimineert waarom nederlanders wel met een hoofdletter en marokkanen niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, het land uit hoeft ook niet. Het geld alleen voor vervelende marokkanen en Nederlanders natuurlijk ook.
Zie m'n edit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dan toch niet discrimineert waarom nederlanders wel met een hoofdletter en marokkanen niet?
Mijn pa is precies zo. Heeft voor hele leuke situaties gezorgd.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze man zag er echt Hollands uit. Incl speknek en totaal geen kleurtje.
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Komt doordat Marrokkanen te pussy zijn om alleen te reizen, dan zijn ze namelijk zwak.
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.
Iets met achterlijke generalisaties enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.
Voornamelijk wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:38 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dit willen alleen Marokkanen wil je zeggen?
iets wat jij opmerkt is niet per definitie de algemene situatiequote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.
Mij pa spreek ook wel een woord arabisch als volbloed nederlander, dat is even goed grappigquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn pa is precies zo. Heeft voor hele leuke situaties gezorgd.
En toen kwamen alibabba en de 7 struikroversquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En toen kwamen alibabba Ali Baba en de 7 40 struikrovers
Mja, eenmaal makkelijker prooi hé.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Was er een tienerdisco in de buurt dan?
Daar hebben we toen toch het vmbo in het leven voor geroepen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Ezio het volgende:
Je moet die rellende marokkaanse jongens gewoon af en toe een flinke beurt geven, dan zijn ze zo mak als lammetjes.
Haha, nee die Marokkaantjes hebben ballen zeg. Lekker in groepjes ruig doen tegen iedereen die er niet stoer uitziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, nee die Marokkaantjes hebben ballen zeg. Lekker in groepjes ruig doen tegen iedereen die er niet stoer uitziet.
Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar wat kan ik me ergeren aan die eikels. En ja, ik heb er vaak genoeg wat van gezegd.
Oke.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets wat jij opmerkt is niet per definitie de algemene situatie
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ken alleen bedankt en insha'allah, masha'allah.
Misschien moet je wat verder lezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Nederlandse jongens mietjes zijn.
Ik schrok alquote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet je wat verder lezen.
Joh en dit verbaast je?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
TS zat vanmiddag zoals wel vaker in de tram. Terwijl TS al nutteloos met zijn smartphone bezig was zag hij 3 -voor het oog- Marokkanen instappen. Je kent het wel, neppe luis vuitton schoudertas, nep luis vuitton petje, vuilniszak en opgeschoren haar.
Enfin, de Marokkanen gingen ergens achterin de verder nogal lege tram staan (waarschijnlijk omdat zij zich op één of andere manier verbonden voelen met slaven oid) en maakten behoorlijke herrie. Voor TS zat een oudere meneer, beer van een vent (lees: dik) en kaal, voor het oog een blanke man. Terwijl de fijne medelanders herrie aan het maken waren keek deze man naar achteren waarna hij iets van 'tfoe opa, kijk voor je' toegeschreeuwd kreeg van dit groepje.
De oude man stond rustig op, liep op zijn gemakkie naar deze medelanders toe en begon tot mijn verbazing Marokkaans te praten. Een blanke Marokkaan, dus
De jongens waren in één klap stil en zeiden, nu wel in het Nederlands, 'sorry, ik dacht dat u Hollander was'
![]()
Blijkbaar heerste bij deze jongeren de gedachte dat je Hollandse bejaarden als oud vuil mag behandelen, maar landgenoten met alle respect van de wereld. Een vreemde gedachte mijn inziens.
Absoluut. 99% vd Marokkanen heeft ronduit een bloedhekel aan die kk-kaazz wollah je weetz zemmel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Triggershot het volgende:
99% erger dan de KKK nog wel, toemaar
En ze worden ook nog eens gepromoot door links NL! Links Nederland raadt iedereen aan er één te kopen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Triggershot het volgende:
99% erger dan de KKK nog wel, toemaar
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En ze worden ook nog eens gepromoot door links NL! Links Nederland raadt iedereen aan er één te kopen!![]()
Ik neem aan dat je met Murken (in jouw eerdere post) doelt op Marokkanen en Turken?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. 99% vd Marokkanen heeft ronduit een bloedhekel aan die kk-kaazz wollah je weetz zemmel.
Och vraag het ze eens persoonlijk. Het gros zal het niet eens ontkennen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Murken (in jouw eerdere post) doelt op Marokkanen en Turken?
Dat jij een hekel hebt aan 99% van de Marokkanen en Turken wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat 99% een hekel heeft aan alles wat NLs/Europees is he.
Uiteraard zat heeeel links Nederland (wie dat ook precies moge zijn) achter deze campagne uit 2002 notabene. Een campagne die overigens was ingezet als tegenreactie op het 'anti-Marokkanen-klimaat' (uiteraard een mislukte poging aangezien zo'n campagne allemaal veel te geforceerd is). Een campagne die niet uit Den Haag, maar vanuit een of ander mediabureau kwam. Lees: puur een kwestie van geld verdienen dus.quote:
En de reacties op Geen Stijl, of FOK! gepost door autochtonen zijn natuurlijk representatief voor heel autochtoon Nederlandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och vraag het ze eens persoonlijk. Het gros zal het niet eens ontkennen.
En lees eens voor de gein Marokko.nl of zo.
Alleen een intolerante, haatdragende racist gelooft dat 99% van de Marokkanen zo is, om maar te zwijgen over dat in jouw reactie de KKK minder erg zijn dan de Marokkanen, duidelijk wat jij liever hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. 99% vd Marokkanen heeft ronduit een bloedhekel aan die kk-kaazz wollah je weetz zemmel.
Systematisch uitroeien is door de hele geschiedenis heen bewezen als de beste manier om een samenleving beter te maken.quote:
Feit is dat racisme onder veel allochtonen behoorlijk is. Ik heb het meerdere keren meegemaakt. Niet alleen naar nedelranders maar ook onderling: turken en koerden, marokkanen vs antillianen etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
TS zat vanmiddag zoals wel vaker in de tram. Terwijl TS al nutteloos met zijn smartphone bezig was zag hij 3 -voor het oog- Marokkanen instappen. Je kent het wel, neppe luis vuitton schoudertas, nep luis vuitton petje, vuilniszak en opgeschoren haar.
Enfin, de Marokkanen gingen ergens achterin de verder nogal lege tram staan (waarschijnlijk omdat zij zich op één of andere manier verbonden voelen met slaven oid) en maakten behoorlijke herrie. Voor TS zat een oudere meneer, beer van een vent (lees: dik) en kaal, voor het oog een blanke man. Terwijl de fijne medelanders herrie aan het maken waren keek deze man naar achteren waarna hij iets van 'tfoe opa, kijk voor je' toegeschreeuwd kreeg van dit groepje.
De jongens waren in één klap stil en zeiden, nu wel in het Nederlands, 'sorry, ik dacht dat u Hollander was'
![]()
Blijkbaar heerste bij deze jongeren de gedachte dat je Hollandse bejaarden als oud vuil mag behandelen, maar landgenoten met alle respect van de wereld. Een vreemde gedachte mijn inziens.
Goh het zijn net mensenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Feit is dat racisme onder veel allochtonen behoorlijk is. Ik heb het meerdere keren meegemaakt. Niet alleen naar nedelranders maar ook onderling: turken en koerden, marokkanen vs antillianen etc.
ik hoorde ene keer letterlijk dit:quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Feit is dat racisme onder veel allochtonen behoorlijk is. Ik heb het meerdere keren meegemaakt. Niet alleen naar nedelranders maar ook onderling: turken en koerden, marokkanen vs antillianen etc.
alleen als het uitkomtquote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Marokkanen zijn echt vaak racistisch tegen Zwarten inderdaad, maar negroïde mannen slopen die apen sowieso. Een blanke vast ook wel maar die doen niet altijd iets.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde ene keer letterlijk dit:
figuur 1: aah sagbi die leraar is een vieze kanker racist, ik zeg het je
figuur 2: ik weet toch
figuur 1: aah kijk daar die kanker neger met zijn stink kip hem haat ik man
figuur 2: ja ja die kut zwarte moet oprotten_!
Ik vraag me trouwens af waar die sterke behoefte vandaan komt om te kunnen vingerwijzen naar een ander volk ==> "Ja maar zij zijn erger".quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
omgekeerde wereld? ze zouden respect moeten hebben naar anderen toe, blank of met een kleurquote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef wise het volgende:
de oplossing dus tegen dat tuig. Gewoon hun taal spreken
Ik las "hoe lelijk zijn Marokkanen".quote:
1 tegen 1 wint alleen Badr Hari het van een Hollander, dus komen ze met 15 man. Logisch dat je dan niks durft te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Holanders mag je als oud vuil behandelen. Die durven toch niks te doen. Daar maken die mocro's gebruik van
Marokkanen zijn inderdaad lafaards, alleen de praktijk wijst uit dat veel Nederlanders 1 tegen 1 nog net zo bang zijn voor Marokkanen als wanneer ze in een groep zijn. Alleen hun grote bek schrikt al mensen af en vervolgens wanneer het verhaal naverteld wordt waren het opeens 5 Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:48 schreef Henno het volgende:
[..]
1 tegen 1 wint alleen Badr Hari het van een Hollander, dus komen ze met 15 man. Logisch dat je dan niks durft te doen.
Mooi is datquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Marokkanen zijn inderdaad lafaards, alleen de praktijk wijst uit dat veel Nederlanders 1 tegen 1 nog net zo bang zijn voor Marokkanen als wanneer ze in een groep zijn. Alleen hun grote bek schrikt al mensen af en vervolgens wanneer het verhaal naverteld wordt waren het opeens 5 Marokkanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:04 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Dat gejoel naar de medemens zijn die marrokaantjes goed in..
M'n moeder woont in Duitsland, en rijd dus een Duitse auto.
Hier op 't dorp wilde ze wat boodschappen hebben waar ze, toen ze uit dr auto stapte, uitgescholden werd door de plaatselijke marrokaantjes, van pak weg 20 jaar oud, voor "schweinhund" en wat niet al.
Ze had in eerste instantie niet in de gaten dat dat tegen haar was, en liep gewoon rustig de winkel in.
Toen ze terug kwam begon het weer en omstanders hadden tegen elkaar gezegd: "wat onbeschoft he, dat ze dat allemaal tegen die mevrouw roepen?"
M'n moedertje liep naar een van die gastjes toe en zei: "HEY! Ik noem jou toch ook geen geitenneuker?"
Elke keer als ze nu dr wagentje daar neer zet en die gastjes zitten op 't muurtje hoor je gemompel dat ze Nederlands spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet verzonnen was, zou ik er wel respect voor hebben.
Maar dit is uiteraard volledig uit de duim gezogen.
Helemaal het kracht bijzetten door 'geitenneukers' te roepen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Welja johquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal het kracht bijzetten door 'geitenneukers' te roepen.
Idd maar toch een vermakelijk verhaal. Het probleem bij die mocro's is, dat ze allemaal niets te verliezen hebben dus als je wat terug doet kan je een mes verwachten. Bij Nederlanders zie je dat niet zo snel gebeuren, die vechten vaak wel met handen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal het kracht bijzetten door 'geitenneukers' te roepen.
Sowieso die lui doen de hele dag geen flikker, dus lekker tijd doden met 'normale' mensen pesten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Idd maar toch een vermakelijk verhaal. Het probleem bij die mocro's is, dat ze allemaal niets te verliezen hebben dus als je wat terug doet kan je een mes verwachten. Bij Nederlanders zie je dat niet zo snel gebeuren, die vechten vaak wel met handen.
Los van het feit dat Marokkanen proportioneel vast wel sneller een mes zullen trekken, doen Nederlanders die niets te verliezen dat ook hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Idd maar toch een vermakelijk verhaal. Het probleem bij die mocro's is, dat ze allemaal niets te verliezen hebben dus als je wat terug doet kan je een mes verwachten. Bij Nederlanders zie je dat niet zo snel gebeuren, die vechten vaak wel met handen.
Die cameraman filmt het leukste deel niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:03 schreef Kentoet het volgende:
Negativ snapt welke taal die jongens begrijpen, vanaf 4 min.
Ja heel jammer idd. Volgens mij werden er wel wat stoten uitgedeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Die cameraman filmt het leukste deel niet.
Ik denk niet dat het erg verantwoord is wanneer zij zich ermee gaat bemoeien, die Marokkaanse gassies zagen er namelijk nogal fragiel uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:35 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jammer ook dat Lucia niet meedeed. Lijpe straatmocro's die slaag krijgen van een vrouw
Nee, Hoolanders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef Jmsls het volgende:
Kankerhomos
Oh sorry dacht dat jullie Marokkanen waren
Het stinkt er en er wonen te veel kansloze mensen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er met de randstad DJ_Day-V?
Dat is nu juist het probleem. Die jonge marokkaantjes gedragen zich als kuddedier, de grote meerderheid misdraagt zich.Kijk de criminaliteitsstatistieken er maar op na. Dat anderen zich daar collectief aan ergeren is geen kuddegedrag maar logisch. Zo ligt het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Eenpersoonopdeaardkloot het volgende:
De eeuwige strijd. Als nederlanders marokkanen nou eens goed zouden behandelen zou het andersom ook zou worden. En andersom geld dit ook zo mijn advies voor marokkaan en hollander. Gedraag je is een keer als een fucking mens inplaats van een fucking kuddedier bitches
Door de strijd tegen de Islam in het algemeen en de foute generalisaties jegens Marokkanen (alle Marokkanen zijn schoften, etc) schelden we onterecht een nette groep burgers uit en plaatsen we deze onterecht in het zelfde hoekje als het tuig en dat is niet alleen fout, het is achterlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Eenpersoonopdeaardkloot het volgende:
De eeuwige strijd. Als nederlanders marokkanen nou eens goed zouden behandelen zou het andersom ook zou worden. En andersom geld dit ook zo mijn advies voor marokkaan en hollander. Gedraag je is een keer als een fucking mens inplaats van een fucking kuddedier bitches
Je hebt jezelf ontkracht door de marokanen met negatieven details te beschrijven.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
Dat jij blijkbaar het verschil tussen een nette Marokkaan en een probleem-Marokkaan niet kunt zien zegt eerder wat over jouw waarnemings/selectie-vermogen dan dat het wat over Marokkanen zegt. Dit wel of niet kunnen waarnemen staat verder ook volledig van de verhouding nette Marokkaan/Probleem-Marokkaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Spanky78 het volgende:
Tot die tijd zal ik ze maar gewoon vermijden. Waarom problemen opzoeken? Heb al een keer in de loop van een pistool gekeken en ben een keer bijna gestoken. beide keren door marokkaantjes. Racistisch? Misschien, maar ik zorg ervoor dat ik er neits meer mee te maken hoef te hebben. Klaar ermee.
Waar haal je deze onzin allemaal vandaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef bitterzak het volgende:
Nogal logisch.
Wij zijn in hun ogen ongelovige kuttekoppen en dus minderwaardig. Als je zo op een volk neerkijkt dan wordt er vanzelf gepest, beroofd en gemoord inderdaad. Net zoals onze vrouwen ongelovige onbedekte hoeren zijn. Zo worden ze ook behandeld, zoals het immers bekende "psst meisje, hey, kijk eens". En als ze dan niet wil reageren haar uitmaken voor slet / hoer.
Lekker zo'n verheven cultuurtje he. Heeft natuurlijk niks met de islam te maken.
Mja, blijkbaar zijn er toch meiden die erin trappen, anders zouden ze wel ophouden, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:58 schreef Specularium het volgende:
Bij 'pssst' klinkt het al alsof je een kat weg wilt jagen.
Dan is 'hey ken ik jou niet ergens van' een stuk beschaafder.
Nee dat is "ksst". Met "psst" lok je ze juist. Daar schuilt ook het probleem in. Marokkanen hebben gehoord dat je met "psst" poesjes kunt lokken dus ze blijven het proberen. Als het niet lukt worden ze boos.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:58 schreef Specularium het volgende:
Bij 'pssst' klinkt het al alsof je een kat weg wilt jagen.
Dan is 'hey ken ik jou niet ergens van' een stuk beschaafder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |