Mijn pa is precies zo. Heeft voor hele leuke situaties gezorgd.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze man zag er echt Hollands uit. Incl speknek en totaal geen kleurtje.

Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Komt doordat Marrokkanen te pussy zijn om alleen te reizen, dan zijn ze namelijk zwak.

Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.

Iets met achterlijke generalisaties enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.

Voornamelijk wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:38 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dit willen alleen Marokkanen wil je zeggen?

iets wat jij opmerkt is niet per definitie de algemene situatiequote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.

Mij pa spreek ook wel een woord arabisch als volbloed nederlander, dat is even goed grappigquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn pa is precies zo. Heeft voor hele leuke situaties gezorgd.

En toen kwamen alibabba en de 7 struikroversquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.

quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En toen kwamen alibabba Ali Baba en de 7 40 struikrovers

Mja, eenmaal makkelijker prooi hé.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Was er een tienerdisco in de buurt dan?

Daar hebben we toen toch het vmbo in het leven voor geroepen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Ezio het volgende:
Je moet die rellende marokkaanse jongens gewoon af en toe een flinke beurt geven, dan zijn ze zo mak als lammetjes.

Haha, nee die Marokkaantjes hebben ballen zeg. Lekker in groepjes ruig doen tegen iedereen die er niet stoer uitziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]

En nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, nee die Marokkaantjes hebben ballen zeg. Lekker in groepjes ruig doen tegen iedereen die er niet stoer uitziet.
Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar wat kan ik me ergeren aan die eikels. En ja, ik heb er vaak genoeg wat van gezegd.

Oke.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets wat jij opmerkt is niet per definitie de algemene situatie

quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ken alleen bedankt en insha'allah, masha'allah.

Misschien moet je wat verder lezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Nederlandse jongens mietjes zijn.

Ik schrok alquote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet je wat verder lezen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |