ok toi toi toiquote:Op donderdag 24 november 2011 18:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou en, ik mag alsnog reageren. Ik ben geen troll, ik meen wat ik zeg.
Maar goed, ga jij maar verder met de linkse rakker uithangen..
ga huilen battie.quote:
Als ik elke misdragende marokkaan aan moet spreken kom ik nooit meer op tijd voor mn werkquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar het is wel zoMocro's weten best wel dat de gemiddelde Nederlander de andere kant op kijkt
ALs ik steeds roep jij dood bent, val je dan opeens dood neer?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Als dat al waar is, kan dat ook komen door hoe ze constant gedemoniseerd worden in de media, zelfs in de politiek, door ome Geert en aanhang. Als jij je hele leven voor crimineel word uitgemaakt, wat je ook doet, zou je je er dan uiteindelijk ook niet, misschien onbewust, naar gaan gedragen?
Jongeren zijn over het algemeen niet heel goed in zelfstandig keuzes maken. En ja, als je constant gedemoniseerd wordt, is het goed mogelijk dat jij daardoor denkt "fuck it, ze verwachten toch al dat ik niks van mijn leven maak en een crimineel word, dan maar voor de makkelijke weg kiezen en inderdaad crimineel worden" Ik zeg niet dat dat een goede keuze is, maar het gebeurt wel. Ik vind nog steeds en zal dat ook blijven vinden, dat shit die jongeren uitvreten niks met hun afkomst te maken hebben en al helemaal niet met geloof, aangezien de meeste net zo moslim zijn als dat ik en jij waarschijnlijk christen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ALs ik steeds roep jij dood bent, val je dan opeens dood neer?
Waarom zou je dan wel als een proletarische crimineel gaan gedragen? Of wou je dat al heel en zocht je een aanleiding omdat je niet het left hebt zelfstandig keuzes te maken?
http://en.wikipedia.org/wiki/Self_fulfilling_prophecyquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ALs ik steeds roep jij dood bent, val je dan opeens dood neer?
Waarom zou je dan wel als een proletarische crimineel gaan gedragen? Of wou je dat al heel en zocht je een aanleiding omdat je niet het left hebt zelfstandig keuzes te maken?
Dan wilden ze dat al eer die stigmatisering. Als iemand tegen mij roept dat ik gewoon een auto moet kopen wordt ik toch niet onzeker over mijn eigen keuze en koop alsnog een auto? Bitch please, straatratten zoeken gewoon een excuus om de crimineel uit te hangen en met dergelijke gelul kunnen ze nog beweren dat jij de oorzaak bentquote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Jongeren zijn over het algemeen niet heel goed in zelfstandig keuzes maken. En ja, als je constant gedemoniseerd wordt, is het goed mogelijk dat jij daardoor denkt "fuck it, ze verwachten toch al dat ik niks van mijn leven maak en een crimineel word, dan maar voor de makkelijke weg kiezen en inderdaad crimineel worden" Ik zeg niet dat dat een goede keuze is, maar het gebeurt wel. Ik vind nog steeds en zal dat ook blijven vinden, dat shit die jongeren uitvreten niks met hun afkomst te maken hebben en al helemaal niet met geloof, aangezien de meeste net zo moslim zijn als dat ik en jij waarschijnlijk christen zijn.
Dit willen alleen Marokkanen wil je zeggen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan wilden ze dat al eer die stigmatisering. Als iemand tegen mij roept dat ik gewoon een auto moet kopen wordt ik toch niet onzeker over mijn eigen keuze en koop alsnog een auto? Bitch please, straatratten zoeken gewoon een excuus om de crimineel uit te hangen en met dergelijke gelul kunnen ze nog beweren dat jij de oorzaak bent
Die jochies willen helemaal geen crimineel worden, want met crimineel bedoel ik crimineel, en daar je brood mee verdienen; ze willen gewoon de stoere jongen op de hoek worden voor het kleine straatgrut, een keer een raampje intikken en rondlopen met een gestolen telefoon (gestolen van een 12 jarige terwijl ze hem met 7 man van zn fiets slaan) puberdromen
wat spreken berbers (het overgrote deel van de hier aanwezige Marokkanen) dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Marokkaans is geen taal lul
Ze praten er Arabisch of Frans.
Dat is maar 40% van de bevolking, en wordt bijna alleen maar gesproken door de mensen die daar nog wonen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat spreken berbers (het overgrote deel van de hier aanwezige Marokkanen) dan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
Dat doen ze alleen maar omdat ze je zien als de gemiddelde pussy-hollander. Als je mocro's als stront behandeld zullen ze ook respect voor jouw krijgen.
Hidden blade jonge!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd eckkte klbers hadden allang hun samurai getrokken en die tongen gecut jwz.
Hoax, hun Arabisch is niet zomaar Arabisch, ik (Libanees) kan het niet zo goed verstaan. 'Marokkaans' dekt de lading beterquote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Marokkaans is geen taal lul
Ze praten er Arabisch of Frans.
ja je gedragen in het openbaar is not donequote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Zenato het volgende:
Nederlanders moeten gewoon eens van hun luie donder af komen in plaats van bibberend op een stoeltje te zitten.
Ik discrimineer niet, het land uit hoeft ook niet. Het geld alleen voor vervelende Marokkanen en Nederlanders natuurlijk ook. Ik vind alleen dat de wat oudere mensen die zich wel kunnen gedragen, gewoon eens van hun stoel moeten afkomen in plaats van klagen, klagen, en nog eens klagen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gedragen in het openbaar is not done
als je dan toch niet discrimineert waarom nederlanders wel met een hoofdletter en marokkanen niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, het land uit hoeft ook niet. Het geld alleen voor vervelende marokkanen en Nederlanders natuurlijk ook.
Zie m'n edit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dan toch niet discrimineert waarom nederlanders wel met een hoofdletter en marokkanen niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |