Dit is eigenlijk wel waar.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als iemand jou een grote bek geeft moet je een grote bek terug geven.
Ja. Hollanders zijn geiten. Vandaar geitenneukers. Mocro's neuken jullie in jullie reet omdat jullie dat toelatenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn wilde dieren.
"You and me baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do it on Discovery Channel."quote:Op donderdag 24 november 2011 17:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn wilde dieren.
Het feit dat je het nog ff benadrukt, zegt al genoeg, vind je niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
"You and me baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do it on Discovery Channel."
- Bloodhound Gang
(niet dat ik homo ben en mijn gevoelens aan je wil openbaren ofzo, maar die quote kwam in me op).
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Het feit dat je het nog ff benadrukt, zegt al genoeg, vind je niet?
Wel waar.quote:
Zij vinden jou net zo vreemd, josti. Als we nou allemaal eens wat meer moeite deden om normaal met elkaar om te gaan, zouden we er achter komen, dat we eigenlijk helemaal niet zo verschillend zijn. Domme tokkies.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Moffol het volgende:
"Een vreemde gedachte mijn inziens". Tja, de helft van de Marokkanen zijn nou eenmaal vreemd.
Tuurlijk. Die droom hebben somigen al jaren, jammer dat het nooit uitkomt. Marokkanen die iedereen uitschelden, mensen als oud vuil behandelen en stelen zal ik nooit begrijpen (sowieso mensen die dit doen zal ik niet begrijpen).Toevallig dat criminaliteit onder Marokkanen wel erg vaak voorkomt, heh? Ik zal zulke mensen nooit begrijpen en ik wil ze ook niet begrijpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Zij vinden jou net zo vreemd, josti. Als we nou allemaal eens wat meer moeite deden om normaal met elkaar om te gaan, zouden we er achter komen, dat we eigenlijk helemaal niet zo verschillend zijn. Domme tokkies.
...En wat doe jij met reacties zoals deze? Juist.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Zij vinden jou net zo vreemd, josti. Als we nou allemaal eens wat meer moeite deden om normaal met elkaar om te gaan, zouden we er achter komen, dat we eigenlijk helemaal niet zo verschillend zijn. Domme tokkies.
Wat doe ik met die reactie dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:43 schreef Morphisor het volgende:
[..]
...En wat doe jij met reacties zoals deze? Juist.
Erg veel moeite doen om met elkaar om te gaan. Dat doe jij, not. Met je denigrerende taalgebruik en je droompje dat iedereen elkaar zou begrijpen. Dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:44 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Wat doe ik met die reactie dan?
Ik word vaker door Nederlandse tokkies uitgescholden, ben nog nooit door een allochtoon als oud vuil behandelt en Nederlanders stelen waarschijnlijk net zoveel, maar daar heb ik natuurlijk geen bron voor, dus dat weet ik niet. Waar is jouw bron met cijfers over de criminaliteit onder Marokkanen? Ik zie veel mensen dit altijd blaten hier, maar heb nog nooit een bron gezien. Ik zal mensen zoals jij ook nooit begrijpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die droom hebben somigen al jaren, jammer dat het nooit uitkomt. Marokkanen die iedereen uitschelden, mensen als oud vuil behandelen en stelen zal ik nooit begrijpen. Toevallig dat criminaliteit onder Marokkanen wel erg vaak voorkomt, heh? Ik zal zulke mensen nooit begrijpen en ik wil ze ook niet begrijpen.
In welk gat woon jij? Het lijkt me dat je bekend bent met het fenomeen 'opgeschoren koppie, petje, nektasje en glimmende schoentjes' dat iedereen uitscheldt? Zo niet, raar. Hier gedragen de Marokkanen zich een stuk minder beleefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ik word vaker door Nederlandse tokkies uitgescholden, ben nog nooit door een allochtoon als oud vuil behandelt en Nederlanders stelen waarschijnlijk net zoveel, maar daar heb ik natuurlijk geen bron voor, dus dat weet ik niet. Waar is jouw bron met cijfers over de criminaliteit onder Marokkanen? Ik zie veel mensen dit altijd blaten hier, maar heb nog nooit een bron gezien. Ik zal mensen zoals jij ook nooit begrijpen.
Ik woon in Woensel-west in Eindhoven, in een straat die naast de Edisonstraat ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
In welk gat woon jij? Het lijkt me dat je bekend bent met het fenomeen 'opgeschoren koppie, petje, nektasje en glimmende schoentjes' dat iedereen uitscheldt? Zo niet, raar. Hier gedragen de Marokkanen zich een stuk minder beleefd.
Maar je bron, twee keer zoveel Marokkaanse jongeren die naar Halt worden verwezen:
http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.html
Het kan best met de subcultuur te maken hebben. Wel opvallend dat een groot deel van deze subcultuur uit Marokkanen bestaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ik woon in Woensel-west in Eindhoven, in een straat die naast de Edisonstraat ligt.
En ik heb je link nog niet bekeken, maar is het niet gewoon zo dat dat meer de subcultuur van die jongeren is en niet direct iets met afkomst/geloof te maken heeft? Zoals je eerst de punkers had, daarna de gabbers en nu dan de "mocro" gangsta rap cultuur.
Ach, ik zie ook genoeg Nederlandse jeugd er zo bij lopen en zich zo gedragen. Sowieso moet je niet vergeten dat het uiteindelijk gewoon kinderen zijn. Ik weet niet hoe jij vroeger was, maar ik was echt niet anders dan zij nu hoor. Dat draait bij de meeste vanzelf wel bij. Ik vind nog steeds niet dat je het gedrag van een groep jongeren op hun afkomst / geloof af kunt schuiven. Maar ja, jij mag natuurlijk je eigen mening hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Het kan best met de subcultuur te maken hebben. Wel opvallend dat een groot deel van deze subcultuur uit Marokkanen bestaat.
Ik schuif het ook niet af op hun afkomst / geloof. Dat zeg ik net, vervelende Nederlands zijn hetzelfde als vervelende Marokkanen. Het enige wat ik stelde is dat een groter deel van de Marokkanen vervelend is.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ach, ik zie ook genoeg Nederlandse jeugd er zo bij lopen en zich zo gedragen. Sowieso moet je niet vergeten dat het uiteindelijk gewoon kinderen zijn. Ik weet niet hoe jij vroeger was, maar ik was echt niet anders dan zij nu hoor. Dat draait bij de meeste vanzelf wel bij. Ik vind nog steeds niet dat je het gedrag van een groep jongeren op hun afkomst / geloof af kunt schuiven. Maar ja, jij mag natuurlijk je eigen mening hebben
Als dat al waar is, kan dat ook komen door hoe ze constant gedemoniseerd worden in de media, zelfs in de politiek, door ome Geert en aanhang. Als jij je hele leven voor crimineel word uitgemaakt, wat je ook doet, zou je je er dan uiteindelijk ook niet, misschien onbewust, naar gaan gedragen?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:58 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik schuif het ook niet af op hun afkomst / geloof. Dat zeg ik net, vervelende Nederlands zijn hetzelfde als vervelende Marokkanen. Het enige wat ik stelde is dat een groter deel van de Marokkanen vervelend is.
Boehoehoehoehoe cry me a fucking river.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Als dat al waar is, kan dat ook komen door hoe ze constant gedemoniseerd worden in de media, zelfs in de politiek, door ome Geert en aanhang. Als jij je hele leven voor crimineel word uitgemaakt, wat je ook doet, zou je je er dan uiteindelijk ook niet, misschien onbewust, naar gaan gedragen?
Ga weg, troll, ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoe cry me a fucking river.
'Als dat al waar is'. Ja, dat is waar. Er zijn feiten genoeg. Gek he, dat ze constant gedemoniseerd worden? Man, vrijwel iedere Nederlander heeft al wel een kutervaring met ze gehad. Gek he, dat ze gehaat worden en dat Wilders steeds populairder wordt?
Maar nee, laten we het vooral op gaan nemen voor deze zielige jongetjes die tussen twee culturen inhangen
Nou en, ik mag alsnog reageren. Ik ben geen troll, ik meen wat ik zeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ga weg, troll, ik had het niet tegen jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |