abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104805759
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef Jmsls het volgende:
Kankerhomos

Oh sorry dacht dat jullie Marokkanen waren
Nee, Hoolanders.
pi_104805900
ik erger me altijd aan die overslaande piepstemmetjes
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_104806639
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat is er met de randstad DJ_Day-V?
Het stinkt er en er wonen te veel kansloze mensen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:27:04 #179
361560 Eenpersoonopdeaardkloot
de waarheid is niet fair
pi_104821895
De eeuwige strijd. Als nederlanders marokkanen nou eens goed zouden behandelen zou het andersom ook zou worden. En andersom geld dit ook zo mijn advies voor marokkaan en hollander. Gedraag je is een keer als een fucking mens inplaats van een fucking kuddedier bitches
pi_104822122
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Eenpersoonopdeaardkloot het volgende:
De eeuwige strijd. Als nederlanders marokkanen nou eens goed zouden behandelen zou het andersom ook zou worden. En andersom geld dit ook zo mijn advies voor marokkaan en hollander. Gedraag je is een keer als een fucking mens inplaats van een fucking kuddedier bitches
Dat is nu juist het probleem. Die jonge marokkaantjes gedragen zich als kuddedier, de grote meerderheid misdraagt zich.Kijk de criminaliteitsstatistieken er maar op na. Dat anderen zich daar collectief aan ergeren is geen kuddegedrag maar logisch. Zo ligt het nu eenmaal.
Whatever...
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:57:06 #181
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_104823713
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Eenpersoonopdeaardkloot het volgende:
Door de strijd tegen de Islam in het algemeen en de foute generalisaties jegens Marokkanen (alle Marokkanen zijn schoften, etc) schelden we onterecht een nette groep burgers uit en plaatsen we deze onterecht in het zelfde hoekje als het tuig en dat is niet alleen fout, het is achterlijk.

Het is echter absoluut niet zo dat het tuig zich misdraagt doordat we Marokkanen slecht behandelen. De voornamelijk zwakbegaafde probleemjongeren zijn simpelweg niet opgevoed en weten zich niet te gedragen, dit ongeacht hoe lief je ook over en tegen Marokkanen zal praten.

Dus nee: als we Marokkanen nou eens goed zouden behandelen zouden de problemen daardoor niet worden opgelost, want het tuig zal zich blijven misdragen. Desalniettemin is het natuurlijk van de zotte dat er door sommigen wordt gedaan alsof elke Marokkaan een klootzak is.

Dus ja: het zou wel zo netjes zijn om de groep werkende nette Marokkaanse medeburgers met net zo veel respect te behandelen als elke andere groep werkende nette burgers.
Krekker is de bom!
pi_104824111
Als het tuig eens echt aangepakt wordt en duidelijk is dat tuig ook echt gepakt wordt, kunnen we de normale jonge marokkanen weer enigzins leren vertrouwen. Want helaas, ik neem het risico niet meer op gezeik met een groep van 10 ettertjes.

Tot die tijd zal ik ze maar gewoon vermijden. Waarom problemen opzoeken? Heb al een keer in de loop van een pistool gekeken en ben een keer bijna gestoken. beide keren door marokkaantjes. Racistisch? Misschien, maar ik zorg ervoor dat ik er neits meer mee te maken hoef te hebben. Klaar ermee.

En geloof me, heb genoeg gezien. Opgegroeid in een slechte wijk. Inmiddels woon ik ergens waar tokkies sowieso geen huis kunnen betalen.
Whatever...
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:07:13 #183
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_104824355
quote:
15s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:

Blijkbaar heerste bij deze jongeren de gedachte dat je Hollandse bejaarden als oud vuil mag behandelen, maar landgenoten met alle respect van de wereld. Een vreemde gedachte mijn inziens.
Je hebt jezelf ontkracht door de marokanen met negatieven details te beschrijven.
Hier had uw tekst kunnen staan!
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:17:11 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_104828514
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Spanky78 het volgende:
Tot die tijd zal ik ze maar gewoon vermijden. Waarom problemen opzoeken? Heb al een keer in de loop van een pistool gekeken en ben een keer bijna gestoken. beide keren door marokkaantjes. Racistisch? Misschien, maar ik zorg ervoor dat ik er neits meer mee te maken hoef te hebben. Klaar ermee.
Dat jij blijkbaar het verschil tussen een nette Marokkaan en een probleem-Marokkaan niet kunt zien zegt eerder wat over jouw waarnemings/selectie-vermogen dan dat het wat over Marokkanen zegt. Dit wel of niet kunnen waarnemen staat verder ook volledig van de verhouding nette Marokkaan/Probleem-Marokkaan

Je gaat me toch ook niet vertellen dat jij het verschil tussen een aso-autochtoon en een nette autochtoon niet kunt zien?
Krekker is de bom!
pi_104828598
het is ervaringen-met-Marokkanen week op FOK!
pi_104830849
Nogal logisch.

Wij zijn in hun ogen ongelovige kuttekoppen en dus minderwaardig. Als je zo op een volk neerkijkt dan wordt er vanzelf gepest, beroofd en gemoord inderdaad. Net zoals onze vrouwen ongelovige onbedekte hoeren zijn. Zo worden ze ook behandeld, zoals het immers bekende "psst meisje, hey, kijk eens". En als ze dan niet wil reageren haar uitmaken voor slet / hoer.

Lekker zo'n verheven cultuurtje he. Heeft natuurlijk niks met de islam te maken. :*
  zaterdag 26 november 2011 @ 09:09:21 #187
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_104835787
Aandacht schenken aan lageropgeleiden terwijl zij als apen aan het schreeuwen zijn in een openbare ruimte om zo nog enige vorm van dominantie te voelen :') wordt nooit wat met die jochies hoor, dat zijn aankomende taxichauffeurs :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zaterdag 26 november 2011 @ 09:13:34 #188
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_104835814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, Hoolanders.
"There can only be 16 million"
pi_104836174
(8>
pi_104836198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef bitterzak het volgende:
Nogal logisch.

Wij zijn in hun ogen ongelovige kuttekoppen en dus minderwaardig. Als je zo op een volk neerkijkt dan wordt er vanzelf gepest, beroofd en gemoord inderdaad. Net zoals onze vrouwen ongelovige onbedekte hoeren zijn. Zo worden ze ook behandeld, zoals het immers bekende "psst meisje, hey, kijk eens". En als ze dan niet wil reageren haar uitmaken voor slet / hoer.

Lekker zo'n verheven cultuurtje he. Heeft natuurlijk niks met de islam te maken. :*
Waar haal je deze onzin allemaal vandaan? :') En is psst meisje nou werkelijk slechter dan die veuls te cheesy, achterlijke openingszinnen die kazen altijd gebruiken?

Edit; en alsof iedere "allochtoon" dat doet. :') Is dat nou fijn, zo'n enorme plank voor je aidshoofd?
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
pi_104836227
Bij 'pssst' klinkt het al alsof je een kat weg wilt jagen.

Dan is 'hey ken ik jou niet ergens van' een stuk beschaafder.
pi_104836244
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 november 2011 09:58 schreef Specularium het volgende:

Mja, blijkbaar zijn er toch meiden die erin trappen, anders zouden ze wel ophouden, denk je ook niet?
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:45:13 #193
351780 Piye
King of Kush
pi_104839837
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 november 2011 09:58 schreef Specularium het volgende:

Nee dat is "ksst". Met "psst" lok je ze juist. Daar schuilt ook het probleem in. Marokkanen hebben gehoord dat je met "psst" poesjes kunt lokken dus ze blijven het proberen. Als het niet lukt worden ze boos.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_104863685
Als we eens beginnen iedereen met te schieten op iedereen met een vuilniszak aan :r.

Ik zie geen nadelen aan dat idee.
pi_104864471
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk wel een heel vreemd verhaal.

Kut-Marokkanen schelden richting opa, opa spreekt ze aan in het Arabisch. Jongeren begrijpen deze taal blijkbaar. Toch reageren ze in het Nederlands?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')