Nee, Hoolanders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef Jmsls het volgende:
Kankerhomos
Oh sorry dacht dat jullie Marokkanen waren
Het stinkt er en er wonen te veel kansloze mensen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er met de randstad DJ_Day-V?
Dat is nu juist het probleem. Die jonge marokkaantjes gedragen zich als kuddedier, de grote meerderheid misdraagt zich.Kijk de criminaliteitsstatistieken er maar op na. Dat anderen zich daar collectief aan ergeren is geen kuddegedrag maar logisch. Zo ligt het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Eenpersoonopdeaardkloot het volgende:
De eeuwige strijd. Als nederlanders marokkanen nou eens goed zouden behandelen zou het andersom ook zou worden. En andersom geld dit ook zo mijn advies voor marokkaan en hollander. Gedraag je is een keer als een fucking mens inplaats van een fucking kuddedier bitches
Door de strijd tegen de Islam in het algemeen en de foute generalisaties jegens Marokkanen (alle Marokkanen zijn schoften, etc) schelden we onterecht een nette groep burgers uit en plaatsen we deze onterecht in het zelfde hoekje als het tuig en dat is niet alleen fout, het is achterlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Eenpersoonopdeaardkloot het volgende:
De eeuwige strijd. Als nederlanders marokkanen nou eens goed zouden behandelen zou het andersom ook zou worden. En andersom geld dit ook zo mijn advies voor marokkaan en hollander. Gedraag je is een keer als een fucking mens inplaats van een fucking kuddedier bitches
Je hebt jezelf ontkracht door de marokanen met negatieven details te beschrijven.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar heerste bij deze jongeren de gedachte dat je Hollandse bejaarden als oud vuil mag behandelen, maar landgenoten met alle respect van de wereld. Een vreemde gedachte mijn inziens.
Dat jij blijkbaar het verschil tussen een nette Marokkaan en een probleem-Marokkaan niet kunt zien zegt eerder wat over jouw waarnemings/selectie-vermogen dan dat het wat over Marokkanen zegt. Dit wel of niet kunnen waarnemen staat verder ook volledig van de verhouding nette Marokkaan/Probleem-Marokkaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Spanky78 het volgende:
Tot die tijd zal ik ze maar gewoon vermijden. Waarom problemen opzoeken? Heb al een keer in de loop van een pistool gekeken en ben een keer bijna gestoken. beide keren door marokkaantjes. Racistisch? Misschien, maar ik zorg ervoor dat ik er neits meer mee te maken hoef te hebben. Klaar ermee.
Waar haal je deze onzin allemaal vandaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef bitterzak het volgende:
Nogal logisch.
Wij zijn in hun ogen ongelovige kuttekoppen en dus minderwaardig. Als je zo op een volk neerkijkt dan wordt er vanzelf gepest, beroofd en gemoord inderdaad. Net zoals onze vrouwen ongelovige onbedekte hoeren zijn. Zo worden ze ook behandeld, zoals het immers bekende "psst meisje, hey, kijk eens". En als ze dan niet wil reageren haar uitmaken voor slet / hoer.
Lekker zo'n verheven cultuurtje he. Heeft natuurlijk niks met de islam te maken.
Mja, blijkbaar zijn er toch meiden die erin trappen, anders zouden ze wel ophouden, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:58 schreef Specularium het volgende:
Bij 'pssst' klinkt het al alsof je een kat weg wilt jagen.
Dan is 'hey ken ik jou niet ergens van' een stuk beschaafder.
Nee dat is "ksst". Met "psst" lok je ze juist. Daar schuilt ook het probleem in. Marokkanen hebben gehoord dat je met "psst" poesjes kunt lokken dus ze blijven het proberen. Als het niet lukt worden ze boos.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:58 schreef Specularium het volgende:
Bij 'pssst' klinkt het al alsof je een kat weg wilt jagen.
Dan is 'hey ken ik jou niet ergens van' een stuk beschaafder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |