Kleien als omschrijving van een massage lijkt me niet al te best, maar de googleact lijkt me heel bijzonder....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:55 schreef VladPoetin het volgende:
voorgerecht: negersaus dippen
Hoofdgerecht: kleien
Nagerecht: een googelact waarbij jij op mysterieuze wijze een penis kan laten verdwijnen
Maar wat is dan een googleactquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
Kleien als omschrijving van een massage lijkt me niet al te best, maar de googleact lijkt me heel bijzonder....
Naast het in het algemeen treurige taalniveau van dat bericht, vind ik de fijver nog vrij origineelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 @ 15:32 schreef Slagroom10 het volgende:
Ik ken ook nog een paar dingen in nederland waar ik vanaf wil:
Me buurman met een hond die elke kk dag blaft als de postbode komt.
De kat die elkedag fucking dag in me fijver loopt hengele naar me vissen.
De kat die elkedag door me tuin loopt en me plante vernielt
De hond die telkes voor me deur piest schijt.
Het veldje waar me kindere spelen dat onder de hondeschijt zit.
Dus de mensen met huisdieren denk even na voor je die schreeuwklep van je opentrek want mensen zonder huisdieren weten er ook nog wel een paar
Volgens mij een contaminatie van 'tegen het zere been' en 'tegen de borst stuiten'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar dan zal het toch ook bij jou tegen het zere been stoten dat er veel onzorgvuldige onderzoeken gepubliceerd worden?
Lijkt me pijnlijk en ook niet bevorderlijk voor het halen van je tentamenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Loll het volgende:
hmm heb wat van die cd roms gehaald die voorrang vragen zijn verrekte lastig, 3 van de 5 tentames ben ik geslagen. Zo mijn nieuwe bijbel(theorie boekje) er maar is bijpakken.
?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef Gravedigger het volgende:
Dat weet ik wel zeker, maar waarom schrijf je dat dan niet?
Rijger.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef BabyBorn het volgende:
Boos, teleurgesteld. We wouden bijden opnieuw beginnen dit jaar, maar nee...
Ik denk dat Gravedigger valt over het verschil tussen het origineel googelact en jouw googleact.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:35 schreef Zapato het volgende:
Sowieso, ook de picadilly vond ik daar atijd erg lekkrer
Een sfincter is een sluit- of kringspier. Weliswaar een medisch eufemisme voor anus in deze context, maar geen fout Nederlands.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Last van sfincter
Nog steeds geen idee wat het is...
sphingeinquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Last van sfincter
Da's Engels voor kringspier; zal dus wel last van z'n hol hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Last van sfincter
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Veel Amerikanen wonen nogal in grote huizen met nog veel grotere tuinen ter grote van een klein zeisstaatje in Nederland. Buren horen je dan niet.Nette burgers horen juist een gun in huis te hebben omdat het echte tuig er toch wel aan komt of een mooi uniformpje van de overheid krijgt.
Dat schrijf je toch heel anders? Met sph- ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een sfincter is een sluit- of kringspier. Weliswaar een medisch eufemisme voor anus in deze context, maar geen fout Nederlands.
Het staat wel op encyclo.nl: http://www.encyclo.nl/begrip/Sfincterquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat schrijf je toch heel anders? Met sph- ?
Dan ben je in het goede gezelschap van on-line meneer Van Dale.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het staat wel op encyclo.nl: http://www.encyclo.nl/begrip/Sfincter
Ik had er overigens nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |