abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106409013
Ik loop hier al een paar dagen mee rond, en heb echt vrees voor die huisarts. Sinds kort word ik 's ochtends wakker met sicke pijn aan mijn sfincter. Ene ochtend wel, andere niet. Als ik wakker word en het doet pijn, heb ik moeite met het aanspannen ervan en de eerste uren heb ik moeite met lopen en moet ik gewoon even in bed blijven liggen snap je. Geen idee hoe dit kaan en waar de pijn vandaan komt. Het ergste was deze ochtend, en ook de reden dat ik dit nu post: het bloedde. Niet echt hard, maar er was zeker stroming.
Heb het weten te deppen, maar het deed echt pijn. Alsof er iets was gescheurt daar. Enig idee hoe dit kan? Is het normaal om hier mee naar de huisarts te gaan en wat moet ik dan zeggen? :{
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_106409051
TS is door een grote neger genomen in zijn slaap?
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:45:07 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106409075
WTF is een 'sfincter'?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_106409104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef AhmedJaret het volgende:
Ik loop hier al een paar dagen mee rond, en heb echt vrees voor die huisarts. Sinds kort wordt
:') Hier maar gestopt
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:46:52 #5
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106409175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WTF is een 'sfincter'?
Er komt bloed uit zijn bruine portemonnee.

Toch maar naar de huisarts.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:51:07 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_106409388
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef AhmedJaret het volgende:
Ik loop hier al een paar dagen mee rond, en heb echt vrees voor die huisarts. Sinds kort word ik 's ochtends wakker met sicke pijn aan mijn sfincter. Ene ochtend wel, andere niet. Als ik wakker word en het doet pijn, heb ik moeite met het aanspannen ervan en de eerste uren heb ik moeite met lopen en moet ik gewoon even in bed blijven liggen snap je. Geen idee hoe dit kaan en waar de pijn vandaan komt. Het ergste was deze ochtend, en ook de reden dat ik dit nu post: het bloedde. Niet echt hard, maar er was zeker stroming.
Heb het weten te deppen, maar het deed echt pijn. Alsof er iets was gescheurt daar. Enig idee hoe dit kan? Is het normaal om hier mee naar de huisarts te gaan en wat moet ik dan zeggen? :{
Okeuh..... :')

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WTF is een 'sfincter'?
en dit :? :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:18:59 #7
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_106410869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

:') Hier maar gestopt
Terecht
geen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:24:08 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106411084
Wikipedia kent het woord wel :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_106411117
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef AhmedJaret het volgende:
Is het normaal om hier mee naar de huisarts te gaan en wat moet ik dan zeggen? :{
Gast, waar jij last van hebt en daarnaast het feit dat je er nog niet mee naar de huisarts bent gegaan lijkt mij niet normaal. Inwendige aambeien of iets in die richting? Die huisarts interesseert het geen zak of je nu met een ingegroeide teennagel, schaafwond aan je arm of pijnlijke anus bij hem komt.

En wat je dan zegt lijkt me niet moeilijk: je vertelt precies waar je last van hebt.

Wees 'n vent en stap naar de dokter, liever dat dan dat je er nog tijden mee rondloopt of dat het een tumor blijkt te zijn en je over enkele weken dood in je bedje wordt gevonden, toch?
pi_106412090
Ik snap geen reet van wat je tikt.
Kan je eens andere bewoording gebruiken zodat ik kan beoordelen of dat het hier wel thuis hoort.
Ik heb namelijk het vermoeden dat het in LIF moet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_106412165
quote:
5s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef Tally het volgende:
Ik snap geen reet van wat je tikt.
Kan je eens andere bewoording gebruiken zodat ik kan beoordelen of dat het hier wel thuis hoort.
Ik heb namelijk het vermoeden dat het in LIF moet.
Sfincter = sluitspier/kringspier/anus

Hoort eigenlijk niet hier thuis nee, tenzij TS het heeft opgelopen nadat hij anaal is genomen misschien?
pi_106412205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Sfincter = sluitspier/kringspier/anus

Hoort eigenlijk niet hier thuis nee, tenzij TS het heeft opgelopen nadat hij anaal is genomen misschien?
Dank je :)
Schopje LIF!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_106414500
1 oplossing: huisarts...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:49:34 #14
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106421073
Waarschijnlijk aambeien, maar de enige die dat kan bevestigen, en kan helpen met het oplossen, is je huisarts
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106427923
Je hoort het al, huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')