quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef AhmedJaret het volgende:
Ik loop hier al een paar dagen mee rond, en heb echt vrees voor die huisarts. Sinds kort wordt
Er komt bloed uit zijn bruine portemonnee.quote:
Okeuh.....quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef AhmedJaret het volgende:
Ik loop hier al een paar dagen mee rond, en heb echt vrees voor die huisarts. Sinds kort word ik 's ochtends wakker met sicke pijn aan mijn sfincter. Ene ochtend wel, andere niet. Als ik wakker word en het doet pijn, heb ik moeite met het aanspannen ervan en de eerste uren heb ik moeite met lopen en moet ik gewoon even in bed blijven liggen snap je. Geen idee hoe dit kaan en waar de pijn vandaan komt. Het ergste was deze ochtend, en ook de reden dat ik dit nu post: het bloedde. Niet echt hard, maar er was zeker stroming.
Heb het weten te deppen, maar het deed echt pijn. Alsof er iets was gescheurt daar. Enig idee hoe dit kan? Is het normaal om hier mee naar de huisarts te gaan en wat moet ik dan zeggen?
en ditquote:
Gast, waar jij last van hebt en daarnaast het feit dat je er nog niet mee naar de huisarts bent gegaan lijkt mij niet normaal. Inwendige aambeien of iets in die richting? Die huisarts interesseert het geen zak of je nu met een ingegroeide teennagel, schaafwond aan je arm of pijnlijke anus bij hem komt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef AhmedJaret het volgende:
Is het normaal om hier mee naar de huisarts te gaan en wat moet ik dan zeggen?
Sfincter = sluitspier/kringspier/anusquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef Tally het volgende:
Ik snap geen reet van wat je tikt.
Kan je eens andere bewoording gebruiken zodat ik kan beoordelen of dat het hier wel thuis hoort.
Ik heb namelijk het vermoeden dat het in LIF moet.
Dank jequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Sfincter = sluitspier/kringspier/anus
Hoort eigenlijk niet hier thuis nee, tenzij TS het heeft opgelopen nadat hij anaal is genomen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |