quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef menderijn het volgende:
ik zag net op het nieuws dat hongerije hoogst waarschijnlijk failliet gaat. nou heb ik niet zoveel verstand van de economie enzo. maar ik en mijn vriendengroep hadden plannen om op vakantie te gaan dit jaar. er is nog niks geboekt dus we kunnen nog terug. maar is het slim om alsnog naar dit land op vakantie te gaan?
Niet doen, de inwoners van landen die failliet gaan veranderen als gevolg daarvan direct in vlees-etende zombie's.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef menderijn het volgende:
ik zag net op het nieuws dat hongerije hoogst waarschijnlijk failliet gaat. nou heb ik niet zoveel verstand van de economie enzo. maar ik en mijn vriendengroep hadden plannen om op vakantie te gaan dit jaar. er is nog niks geboekt dus we kunnen nog terug. maar is het slim om alsnog naar dit land op vakantie te gaan?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet doen, de inwoners van landen die failliet gaan veranderen als gevolg daarvan direct in vlees-etende zombie's.
dus beter niet? wat zijn de risico's ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht je nog een huisje zoeken in Boedapest
Oostenrijkse banken gaan dit volgens RTL-Z voelen, is Rabo niet ook een aandeelhouder in Raffeisen?
Tja, als er heen gaat zul je wel honger krijgen in Hongerije.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef menderijn het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
is Rabo niet ook een aandeelhouder in Raffeisen?
Ik voorspel juist een boeming business door reisjes voor te dikke mensen aan te bieden naar Hongerijequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Tja, als er heen gaat zul je wel honger krijgen in Hongerije.
Dus afzeggen die reis. Beter laat je je ook geen reis aansmeren naar Eteoppië.
In zowel TT als OP een spellingsfoutje?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef menderijn het volgende:
hongarije!! spellingsfouten worden hier nooit los gelaten he
ff Maaskantje bellen....quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet doen, de inwoners van landen die failliet gaan veranderen als gevolg daarvan direct in vlees-etende zombie's.
Jongens open je ogen, het is nog kerstvakantie en deze puber (TS) verveelt zich en opende dit topic.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zowel TT als OP een spellingsfoutje?
Maak dat een andere kat wijs.
Helaas voor jou ben ik gewoon alweer aan het werk en ook geen puber meer(teminste mag ik hopen op deze leeftijd). Had haast toen ik dat typte.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens open je ogen, het is nog kerstvakantie en deze puber (TS) verveelt zich en opende dit topic.
een spellingsfout is niet hetzelfde als een typfout.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zowel TT als OP een spellingsfoutje?
Maak dat een andere kat wijs.
ja ok, we waren van plan een villa te huren en daar 2 weken te zitten, maar het zal toch niet zo zijn dat als we boeken dat we maand erna een bericht krijgen dat het bedrijf failliet is en we ons geld niet terug krijgen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef cjan het volgende:
Het land is nu al bijna Failliet, het zelfde met Griekenland, ook bijna failliet, maar je kan daar nog steeds wel lekker in het zonnetje zitten en in de avond uiteten. alleen werk zoeken daar gaat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |