Ik viel half. En moest eigenlijk vooral lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wees blij dat je a) niet viel en b) geen rondje ziekenhuis nodig had
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik viel half. En moest eigenlijk vooral lachen.
Maar aan de andere kant, dat moest ik ook toen ik mn enkel brak.
Dammit, waarom doet 'ie t niet? Imageshack zeker? Dan even iets anders proberen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ http://img99.imageshack.us/img99/4946/gargle17mg.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
ik had makreelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Spelfout of uit-vis-in-keel/mond?
Kleine rekensom.. 19 en 26, you cradle robber!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oké, niet tien, maar wel richting de negen nu.. Kids and all en ja, nog steeds ontzettend verliefd! Ik denk niet dat dat opeens veranderen gaat binnen een jaar, dus rond voor het gemak maar af naar 10
Ik zou het ook niet doen voor minder overigens.. Een relatie "uitzitten" zou ik niet willen en niet kunnen.
'Nee dat denk ik niet' ... wat is zij nou voor wetenschapper, gaat ze dr persoonlijke mening/onderbuikgevoel zitten uitspreken. Zeg dan gewoon dat daar geen onderzoek naar gedaan is, of dat de resultaten niet significant zijn ofzo. En dan 'ja dan komen er hormonen vrij enzo'. Ik had dat praatje ook wel kunnen houden en ik weet niets van het onderwerpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is toch ook gebleken? De stofjes in je hersenen heb je tot 1,5 tot 2jr en daarna niet meer, en zeker nooit zo heftig.
http://educatie.ntr.nl/beeldbank/clip/t20100302_liefde01
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Kleine rekensom.. 19 en 26, you cradle robber!
Hehe, daar komt de wetenschapper naar boven!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
'Nee dat denk ik niet' ... wat is zij nou voor wetenschapper, gaat ze dr persoonlijke mening/onderbuikgevoel zitten uitspreken. Zeg dan gewoon dat daar geen onderzoek naar gedaan is, of dat de resultaten niet significant zijn ofzo. En dan 'ja dan komen er hormonen vrij enzo'. Ik had dat praatje ook wel kunnen houden en ik weet niets van het onderwerp. </frustratie over niveau op de tv>
Ik mistte de laatste jaren die kriebels enzo wel heel erg weet ik nog, dus kom maar op.
Had het misschien moeten lezen inderdaad, heb gewoon de eerste NL'se link gepaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
'Nee dat denk ik niet' ... wat is zij nou voor wetenschapper, gaat ze dr persoonlijke mening/onderbuikgevoel zitten uitspreken. Zeg dan gewoon dat daar geen onderzoek naar gedaan is, of dat de resultaten niet significant zijn ofzo. En dan 'ja dan komen er hormonen vrij enzo'. Ik had dat praatje ook wel kunnen houden en ik weet niets van het onderwerp. </frustratie over niveau op de tv>
Ik mistte de laatste jaren die kriebels enzo wel heel erg weet ik nog, dus kom maar op.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn attendeerde* me hierop:
http://www.groupon.nl/dea(...)missar2/2497156?nlp=
*Oh God.... Ik typte 'attenteerde' en ik zag NIET waarom dat fout werd gerekend![]()
Ja, maar dan wel op de loopband in de sportschool, want de hagelbuien en wind zijn wel héél erg!quote:
Ik zie niet wat er mis mee is? Die heb ik zowel in het zwart als in het rood.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Kijk hier ff: http://www.dutchdesignersoutlet.com/der-kommissar?page=1
en dan onderaan de pagina, rechtsonder laatste slipje *zhe horror*
Fake schaamhaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis mee is? Die heb ik zowel in het zwart als in het rood.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb gesmst dat ik 2 mooie grote bloemkolen heb en dat is ook zo, voor maar 2 euro
rechtsonderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis mee is? Die heb ik zowel in het zwart als in het rood.
Je moet het áán zien. Dan ziet het er heel anders uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
rechtsonder
Laten we het erop houden dat jouw en mijn smaak haaks op elkaar staan
Hier aan de kust zijn overstromingswaarschuwingen afgegeven, bij Bridlington en zulksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijkt mij verstandig Mo... als het bij jou net zulk baggerweer is als hier.. damn... beetje rustig aan doen he?
Pics?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je moet het áán zien. Dan ziet het er heel anders uit
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had het misschien moeten lezen inderdaad, heb gewoon de eerste NL'se link gepakt
Dat gevoel heb ik trouwens met veel sociaalwetenschappelijke onderzoeken, conclusies trekken uit resultaten waar nog zoveel variabelen in meetellen dat er nog helemaal geen conclusie te trekken valt, dan wel het tegendeel er van ook geconcludeerd kan worden.![]()
Kan me vinden in Martijns' smaak
Extra T nog 2 boterhammen geroosterdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja, dat moet nog maar even in huis worden gehaald want vandaag ook nog geen fruit op. Verder:
O: 2 broodjes pindakaas
T: 2 koppen koffie
L: 2 gekookte eitjes, 2 boterhammen, beker melk
T: ?
D: gekookte aardappels/spinazie
T: koffie
Zoiets denk ik.
Het is wel leuk om een samen te zijn en samen dingen te doen, maar als iemand daar geen zin in heeft en ik wel dan doe ik dat toch lekker wel en zij niet. En andersom ook, maarja sommigen denken daar anders over. Dat is jammer.
Deze? (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Extra T nog 2 boterhammen geroosterden een appel, vanavond nog een stukje fruit dan denk ik.
Is dat topic zonder alle SC er ook nog? Kan hem zo 1-2-3 niet vinden.
quote:
Oh, die gaat zo langzaam dat is weer een ander uiterstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deze? (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
omdat ik een rasechte sociale wetenschapper ben...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]Om het eerste of tweede?
Heb het ook in toenemende met andere onderzoeken hoorVaak zat haken en ogen eraan dat ik dan afvraag hoe ze ooit door peerreview zijn gekomen.
Dit soort mensen bedoel ik dan
http://www.ashatenbroeke.nl/asha/portfolio/
Over SC gesproken.......maak ik uit jouw posts op dat je aan de verkering bent, of wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Oh, die gaat zo langzaam dat is weer een ander uiterstenvm.
Voor de mensen die zo lyrisch waren over een of ander indisch kookboek, er is ook weer een andere uit. Daar staan wel lemper en soto in en dus is die beter, mijn moeder vond het ook wel leuk.
Maar dan zal het toch ook bij jou tegen het zere been stoten dat er veel onzorgvuldige onderzoeken gepubliceerd worden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
omdat ik een rasechte sociale wetenschapper ben...
maar natuurlijk! Maar ik geloof dat je nog wat ge-edit hebt, want eerst stond er iets in de trant van 'de meeste sociaalwetenschappelijke onderzoeken'....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar dan zal het toch ook bij jou tegen het zere been stoten dat er veel onzorgvuldige onderzoeken gepubliceerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |