Het is een gewoon een goede vriend van me hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Precies, samen is ook leuker! Maar dat komt ook vanzelf wel. En als hij nu iemand anders heeft dan is ie gewoon een sukkel...als hij jou laat lopen is hij dus niet goed genoeg voor jou!
Omdat je dat vaak meegemaakt hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is een gewoon een goede vriend van me hoordie nooit op enige manier beweerd heeft dat ie mij als meer dan een gewone vriendin ziet. Geen relatiemateriaal, als ik heel eerlijk ben, maar dat is lastig als je opeens een stukje geborgenheid bij iemand ontdekt en je daar veel behoefte aan hebt. Maar ik ben wat terughoudend in dingen delen met mensen in een relatie, vanwege doorvertel risico's
.
Maar dan ben je niet direct een sukkel of de ander niet waard. Overigens vind ik settelen overrated. Een feit waar mijn man al van op de hoogte was voor ons huwelijk, dus je hoeft geen medelijden met hem te hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat je dat vaak meegemaakt hebt?
En @loveli, dat vind ik wel. Als je niet voor elkaar kan kiezen, dan mist er blijkbaar iets.
Nee oke, maar dat is ook meer bij wijze van... Dat zeg je toch ook tegen vriendinnen als ze gedumpt worden? Zo bedoelde ik t meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet direct een sukkel of de ander niet waard. Overigens vind ik settelen overrated. Een feit waar mijn man al van op de hoogte was voor ons huwelijk, dus je hoeft geen medelijden met hem te hebbenOndanks mijn aversie tegen vastigheid zijn we toch heel gelukkig samen
Misschien een leeftijdsding, soms loopt het niet zoals je zou wensen, dat maakt een ander niet meteen een loser.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat is ook meer bij wijze van... Dat zeg je toch ook tegen vriendinnen als ze gedumpt worden? Zo bedoelde ik t meer.
Dan hebben jouw vriendinnen goeie mannen gehad! Ik heb meer te maken met vriendinnen waarvan mannen uit t niets ineens 'iets missen' en niks meer laten horen of vreemdgangers...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof je me als ik zoiets nog nooit heb gezegd tegen een vriendin? Dat een relatie niet loopt maakt niet dat ik direct twijfel aan het beoordelingsvermogen van mijn vriendinnen. Tenzij ik hem vooraf al een lul vond.
Yupquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
His loss, Chico.
Is dat beter, loveli?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik squat heel soms!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Voor een goed filmpje wat betreft squat-techniek, zie deze
Hele reeks kijken natuurlijk
Volgens mij zijn Aurum en ik de enige die squatten, dus of het wat uitmaakt
Nallie, yoghurt met banaan en muesli/havermout? Al had ik liever iets meer eiwit na een uur boksen gezien.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup
In het kader van ezel - steen gaat onderstaand fotootje op m'n koelkast. Als ik niet op m'n eten let gebeurt dit:Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What happened! Dat ziet er niet uit als een stukje loveli.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup
In het kader van ezel - steen gaat onderstaand fotootje op m'n koelkast. Als ik niet op m'n eten let gebeurt dit:Hee dat lijkt mijn lijf wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn achterbeen is helemaal blauw, geen idee waardoor
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik heb ook al een ei opquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Nallie, yoghurt met banaan en muesli/havermout? Al had ik liever iets meer eiwit na een uur boksen gezien.
Dikke blauwe plek op been. Als het carnaval is kan ik als luipaard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wut?What happened! Dat ziet er niet uit als een stukje loveli.
Bij mij is het gist/vitamine B. Oftewel de oliebollen van O&Nquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee dat lijkt mijn lijf wel!Mijn achterbeen is helemaal blauw, geen idee waardoor
.
Okee, misschien moet ik het anders formuleren: hoe kan dit komen door verkeerd eten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Dikke blauwe plek op been. Als het carnaval is kan ik als luipaard.
Dat zijn de effecten aan de buitenkant, kun je nagaan wat er niet in het zicht gebeurt.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het iets met je eetgewoonten te maken zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee dat lijkt mijn lijf wel!Mijn achterbeen is helemaal blauw, geen idee waardoor
.
Soort allergie/intolerantie. Van de blauwe plekken heb ik niet echt last, maar de volgende stap is extreme moeheid. Ik zie het als reminder dat ik goed voor m'n lijf moet zorgen. Bij mij zie je het wat duidelijker aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, misschien moet ik het anders formuleren: hoe kan dit komen door verkeerd eten?Ik snap dat het vergaande gevolgen kan hebben enzo, maar dit snap ik niet zo
Doet het ook zeer?
So true!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het iets met je eetgewoonten te maken zou kunnen hebben.
En wat slechte relaties betreft: je hebt altijd voor minimaal de helft invloed op je eigen situatie.
Je hebt er maar 1, het moet mee tot je 90ste. Dan kun je er maar beter goed voor zorgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
*Altijd weer versteld staat van de rare lichamen hier*
Gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef V1z0R het volgende:
The hell, loveli?!Da heurt nie!
Gewoon even kijken dan, Maria!Kun je altijd zien of je form wel goed is
Nallie, ei naast je yoghurt is een goed plan(en dan banaan en havermout door je yoghurt natuurlijk
)
Je krijgt iig een waarschuwingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Soort allergie/intolerantie. Van de blauwe plekken heb ik niet echt last, maar de volgende stap is extreme moeheid. Ik zie het als reminder dat ik goed voor m'n lijf moet zorgen. Bij mij zie je het wat duidelijker aan de buitenkant.
Als je de 90 wilt halenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt er maar 1, het moet mee tot je 90ste. Dan kun je er maar beter goed voor zorgen.
Hoe is de knie?
Ja, dat jij nou gelijk 2 kg kwijt bentquote:
Ja, dat moet nog maar even in huis worden gehaald want vandaag ook nog geen fruit op. Verder:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
beterschap Chico!
UKS, je fruit? En druiven in wijn tellen niet
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou gelijk 2 kg kwijt bent
Ook daar zijn bepaalde datingsites voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Wat het settelen/relatiegebeuren/etc betreft: ik mis het spannende van net iemand leren kennen. Die eerste kus, de spanning die je van tevoren opbouwt, de seks in het begin, etc.
Niet dat ik thuis te kort kom ofzo. Maar gewoon. Die beginfase met de extra kriebels, die vind ik zo tofWat dat betreft vind ik het wel eens jammer dat de mens tegenwoordig monogaam is/hoort te zijn.
ik hoorde van m'n moeder dat een nicht van me (die 37 is, ofzo) nu een kind krijgt van een spermadonor. Die heeft ook nog nooit een relatie gehad. Lijkt me inderdaad niet leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om (in the long term) geen vriend te hebben. Hoe zlefstandig ik ook ben. Maar dat komt denk ik omdat ik verder niet echt familie ofzo heb, en vrienden hebben vaak hun eigen partner. Dus hoe aardig ze je ook vinden, ik zou nooit voelen dat ik voor alles bij ze terecht kan. Bij een vriendje wel.
hoe oud ben jij eigenlijk, Nallie? Want ik denk inderdaad dat het met het type relaties te maken heeft. Denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan hebben jouw vriendinnen goeie mannen gehad! Ik heb meer te maken met vriendinnen waarvan mannen uit t niets ineens 'iets missen' en niks meer laten horen of vreemdgangers...
En ik snap ook echt wel wat jullie bedoelen en als t geen sukkel is, dan zal ik t ook echt niet zeggen
Ja! Al vind ik het wel fijn dat ik, wanneer schaarsgekleed, niet meer achterwaarts de kamer uitloop om mijn behind aan zijn zicht te onttrekken. Voor vertrouwd valt ook iets te zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die beginfase met de extra kriebels, die vind ik zo tofWat dat betreft vind ik het wel eens jammer dat de mens tegenwoordig monogaam is/hoort te zijn.
Oh nee, zo'n sites zouden niks voor mij zijn. Ik flirt wel gewoon in het dagelijkse leven. Weet ik ook dat het niet te ver gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook daar zijn bepaalde datingsites voor.![]()
Ik zat op oudejaarsavond even datingsite ervaringen uit te wisselen met een vriend (ik kwam een leraar van mn middelbare school tegen, hij vooral vrouwen die nogal veel eisen stelden), en wie kom ik gister tegen op de datingsite waar ik sta ingeschreven: diezelfde vriend van me.
dat ja. Die kreibels zijn zo fijn en zo spannend, maar het feit dat je elkaar zo goed kent, en dat iemand aan een half woord of een blik genoeg heeft om je mood in te schatten, is ook erg fijn. En het voordeel van een lange afstandsrelatie is dat het vaak weer 'spannnend' is om elkaar weer te zien....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Al vind ik het wel fijn dat ik, wanneer schaarsgekleed, niet meer achterwaarts de kamer uitloop om mijn behind aan zijn zicht te onttrekken. Voor vertrouwd valt ook iets te zeggen.
Ik word dit jaar dertig, heb een koophuis, een vaste baan en een vaste vriend, maar ik vind het woord gesettled niet op mijzelf van toepassing. En misschien binnenkort een Lexus ipv een A3, Viz?
Heb er geen schaarsgeklede pics van gezien, maar mijn indruk is dat any vent het uitzicht op jouw behind kan waarderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Al vind ik het wel fijn dat ik, wanneer schaarsgekleed, niet meer achterwaarts de kamer uitloop om mijn behind aan zijn zicht te onttrekken. Voor vertrouwd valt ook iets te zeggen.
Ik word dit jaar dertig, heb een koophuis, een vaste baan en een vaste vriend, maar ik vind het woord gesettled niet op mijzelf van toepassing. En misschien binnenkort een Lexus ipv een A3, Viz?
26quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk, Nallie? Want ik denk inderdaad dat het met het type relaties te maken heeft. Denk ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, vertrouwd is zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in z'n algemeenheid geldt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, vertrouwd is zeker niet verkeerdMaar ik heb die kriebels gewoon altijd zo leuk gevonden. Dat wordt op een gegeven moment nou eenmaal minder. Is ook niet zo heul erg, maar soms jammer. En de mens is van nature nu eenmaal niet monogaam. Dat maakt het soms misschien wat lastiger ofzo?
Ja, maar ik geloof niet dat de kriebels net zo extreem zijn als in het begin. Ook van Martijn krijg ik nog wel zo nu en dan kriebels, en heb ik dat verliefde gevoel. Maar bij lange na niet meer zo extreem als in het begin. Toen ik continu mijn telefoon controleerde om te zien of ik al een berichtje had. Die spanning als je naar de eerste kus toewerkt, etc. Ik geloof dat niet dat dat bij die koppels net zo heftig is als in het begin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef loveli het volgende:
Er schijnen koppels te zijn die na 30 jaar nog steeds de kriebels van elkaar krijgen. Is wetenschappelijk onderzocht enzo
Ken ook een stel dat 10 jaar samen is en nog steeds verliefd. Kids and all. Zal verslag doen als dat over 20 jaar nog zo is
Jawel. Tuurlijk wel. Volgens mij is monogamie een cultureel opgelegd iets. Wil niet zeggen dat ik het aan mijn laars lap. Maar ik denk wel dat ik het daardoor soms jammer vind dat ik in een relatie zit. Jammerder dan wanneer ik bijvoorbeeld een pinguïn was geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in z'n algemeenheid geldt.
Oh, dat is ergens ook wel herkenbaar hoor. Maar dan nog, die eerste kus enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik die periode aan het begin van een relatie heel tof zou vinden, maar ik was toen ik Baardmans leerde kennen alleen maar vreselijk onzeker of 'ie me wel leuk zou vinden en zo..
Seriële monogamie dan. Daar geloof ik meer in dan in de algemeen aanvaarde interpretatie.quote:
Onze eerste kus was ergens halverwege onze eerste date, dus zo veel hebben we er niet naartoe gewerkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat is ergens ook wel herkenbaar hoor. Maar dan nog, die eerste kus enzoDat moet toch juist awesome zijn geweest?
Waarom toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Awww, tof!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meneer is wel ineens heel enthousiast over het samenwonen.. Stelt zelf voor dat ik al mijn kleren maar bij hem neer moet leggen, dat ik maar alvast adreswijzigingen door moet geven, komt thuis van z'n werk met ideeën over wat te doen met mijn en zijn meubels...
Rotterdam, stadsbus, 2 opgeschoten jochies van 14-15 achterin aan het praten over vrouwen vlees en JLo was moddervet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
Waarom toch?
Is dit nou dat vrouwen denken dat mannen zo kritisch zijn, of gewoon het beeld dat ze zelf hebben van hun lichaam?
Ja, dat bedoelde ik ook iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:05 schreef _aurum_ het volgende:
LOL @ beeld van gesetteld zijn
Volgens mij ben ik volgens jullie beeldvorming redelijk gesetteld. Maar ik doe nog net zo makkelijk waar ik zin heb. Soms gaat mijn lief mee, soms niet. Er is volgens mij niks wat ik laat of niet meer doe . De sport is juist om het zo te doen dat je allebei kan doen wat je wil en dat je er allebei blij van wordt
ik ga vanaaf weer *insert spierpijn hier*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:
is Vaiz, je prive auto adviseur?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oké, niet tien, maar wel richting de negen nu.. Kids and all en ja, nog steeds ontzettend verliefd! Ik denk niet dat dat opeens veranderen gaat binnen een jaar, dus rond voor het gemak maar af naar 10quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef loveli het volgende:
Er schijnen koppels te zijn die na 30 jaar nog steeds de kriebels van elkaar krijgen. Is wetenschappelijk onderzocht enzo
Ken ook een stel dat 10 jaar samen is en nog steeds verliefd. Kids and all. Zal verslag doen als dat over 20 jaar nog zo is
wij zitten op bijna 5 jaar, maar meldt \O/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef loveli het volgende:
wat liefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onze eerste kus was ergens halverwege onze eerste date, dus zo veel hebben we er niet naartoe gewerkt.. Natuurlijk was het ook gewoon allemaal fijn spannend, maar een al te lange periode van om elkaar heen draaien moet ik niet hebben.
.
Meneer is wel ineens heel enthousiast over het samenwonen.. Stelt zelf voor dat ik al mijn kleren maar bij hem neer moet leggen, dat ik maar alvast adreswijzigingen door moet geven, komt thuis van z'n werk met ideeën over wat te doen met mijn en zijn meubels...
Alsof 14-15jarigen ook maar enig idee hebben van wat mooi isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Rotterdam, stadsbus, 2 opgeschoten jochies van 14-15 achterin aan het praten over vrouwen vlees en JLo was moddervet.
En als je met JLo, John Lovitz bedoelt, ja die is dik....
Als iedereen in een Maserati rijdt, steekt jouw A3 schameltjes af. Rijdt de rest in een renault kangoo, dan heb jij een wereldbak.
Homo's kleden modelletjes kapstokjes van 16 en die sieren de modebladen als referentiemateriaal.
Hoezo verstoord zelfbeeld?
Dammit V1z0R, jij met je nieuwe ui >< Ik denk de hele tijd dat er een vrouwmensch reageert en vaak trek ik dan even met een wenkbrauw omdat ik de reactie (op die manier) niet aan had zien komen. Om me dan te realiseren dat jij het bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alsof 14-15jarigen ook maar enig idee hebben van wat mooi isJLo haar persoonljkheid maakt 'r gewoon lelijk...
Fout, als ik als enige in een afwijkend iets rij steekt deze altijd positief af.
Waarom denk je dat die modellen plankjes zijn? Homo's zijn wel de laatste die weten wat er mooi is aan een vrouwenlichaam volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik ben het met je eens hoor en het zou ook niet gezond zijn, want ik kan niet eens eten dan. En dat getuur op die telefoon is ook niet echt productief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, misschien ben ik gewoon een cynische doos, maar ik kan niet geloven dat mensen na 5 of 10 of meer jaar nog steeds even vaak en even heftige kriebels hebben als in het begin van een relatie.
Dat je nog steeds de kriebels van elkaar kunt krijgen, dat is iets anders. Maar dezelfde heftigheid & even veel als in het begin? Dat geloof ik niet.
/cynischedoos
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, misschien ben ik gewoon een cynische doos, maar ik kan niet geloven dat mensen na 5 of 10 of meer jaar nog steeds even vaak en even heftige kriebels hebben als in het begin van een relatie.
Dat je nog steeds de kriebels van elkaar kunt krijgen, dat is iets anders. Maar dezelfde heftigheid & even veel als in het begin? Dat geloof ik niet.
/cynischedoos
Ah, de jacht.. Ik heb de jacht altijd zo leuk gevondenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor en het zou ook niet gezond zijn, want ik kan niet eens eten dan. En dat getuur op die telefoon is ook niet echt productief.Wel geloof ik dat je elkaar nog steeds heel leuk kan vinden. Maar die eerste spanning van de jacht is er dan niet meer.
Gelukkig niet, ik kon destijds nauwelijks ergens anders aan denken, laat staan me concentreren op de tentamens ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
/cynischedoos
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit.
Maar wat er voor in de plaats komt is zeker net zo. mooi. De spanning haal ik wel uit andere onderdelen van mijn leven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dammit V1z0R, jij met je nieuwe ui >< Ik denk de hele tijd dat er een vrouwmensch reageert en vaak trek ik dan even met een wenkbrauw omdat ik de reactie (op die manier) niet aan had zien komen. Om me dan te realiseren dat jij het bent
Ze hebben dus bij onderzoek stellen gevonden die na 30 jaar nog steeds verliefd op elkaar bleken te reageren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is toch ook gebleken? De stofjes in je hersenen heb je 1,5 tot 2jr en daarna niet meer, en zeker nooit zo heftig.
Da's menselijk Vaiz.quote:Ga nog dingen missen en/of verlangen zo
Ey pas je wel op! Hekjes en ladekastjes mijden dus!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om even van onderwerp te veranderen:
ik bleef zojuist met mijn veter van mn schoen achter mn ladekastje haken.
*kansloos*
Neuh, Vaiz is een man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wees blij dat je a) niet viel en b) geen rondje ziekenhuis nodig hadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om even van onderwerp te veranderen:
ik bleef zojuist met mijn veter van mn schoen achter mn ladekastje haken.
*kansloos*
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben überhaupt nooit een jager geweest![]()
Maar ben blij met mijn mister
We vinden elkaar nu al bijna 9 jaar leuk en lief en zijn blij samen, ondanks dat we allebei wel onze onhebbelijkheden hebben
![]()
Het ideaalbeeld om de Passie van het Begin altijd te houden gaat volgens mij maar héél zelden opOp een gegeven moment kom je er toch achter dat dat heerschap/vrouwmensch op die sokkel toch ook behoorlijk stinkende scheetjes kan laten, bij wijze van
Maar het gezeur dat belicht zo mooi de ergerlijke kant van een relatiequote:
quote:Biologische klok
De zorgen van PLoS Medicine worden gedeeld door psycholoog en consultant Alexander van Eekelen van Circadian Netherlands. En hij wijst op een extra risico. Volgens hem tikt in ieder orgaan van ons lichaam een biologische klok. De meeste ploegendienstmedewerkers realiseren zich dat waarschijnlijk niet; zij voelen alleen dat ze 's nachts honger krijgen. En in veel gevallen eten ze dan een pizza of een paar chocoladerepen voor extra energie.
En dat is heel onverstandig. Vanwege die biologische klok dus. ' Je nieren, je darmen, je alvleesklier, je lever die gaan s nachts allemaal op de waakvlam', zegt Van Eekelen. 'En daardoor kunnen ze hun functies minder goed vervullen. Gevolg is dat we s nachts minder goed in staat voedsel te verdragen en te verteren.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |