Hopelijk kun je slapen en lost je spijsverteringskanaal het voor je op, beterschap!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ondertussen wel een goede optie, maar ik weet niet hoe. Vinger in keel werkt niet en ik zie het niet zitten om iets te gaan eten wat zwaar over datum om het op te wekken.
Tijd om te slapen denk ik. Eens kijken of we de nacht redden zonder paracetamol, zal er morgen vast aan moeten geloven maar wil het een beetje uitstellen want viesss.
ja maar dat is niet heet genoeg en dan krijg je vieze thee!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen warm water uit diezelfde automaat?
st. janskruid ik herhaal st janskruid en dan nog meer st janskruid.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met ongesteld worden. Yay! Dat verklaart waarom ik zo chagrijnig als een theemuts was en waarom ik Martijn HELEMAAL NIET MEER LEUK vond, vreselijk dik & lelijk was en iedereen z'n hoofd er wel af kon bijten
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met ongesteld worden. Yay! Dat verklaart waarom ik zo chagrijnig als een theemuts was en waarom ik Martijn HELEMAAL NIET MEER LEUK vond, vreselijk dik & lelijk was en iedereen z'n hoofd er wel af kon bijten
D was lasagne, verder nog waters, koffie en 4 glazen wijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Lekker begin van het jaar Maria
Ja hoor we doen een poging:
O: melk, 2 boterhammen pindakaas, koffie
S: rondje hardlopen
L: kommetje kippensoep, 2 melk, 2 boterhammen pindakaas en 2 met een gekookt ei
T: 2 koffie
D: geen idee iemand anders kookt voor mij
T: koffie, al heeft ze ook speciaal bier gekocht (hèhè)
quote:
Zeg dat welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag de zomer weer aan?
Wat een triestheid zeg!
Dan maar een lijstje
O havermout met melk en appel
T/L 6 boterhammen, 2 met eiersalade, 2 met avocado, 2 met kaas
D: broccoli?
S uurtje spinnen
Denk ik, maar zal wel wijzigen.
Nogal ja. Ben zeiknat geregend op de fiets.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag de zomer weer aan?
Wat een triestheid zeg!
Wel oppassen als je de pil sliktquote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
st. janskruid ik herhaal st janskruid en dan nog meer st janskruid.
^quote:
dat doet ze nietquote:
Maar die heeft ge-OD'd!? Of snap ik een murder party nu niet?! Wat is een murder party?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:00 schreef _aurum_ het volgende:
hmmz, we hebben een murder party volgende week. Wat ik wel tof vind
Alleen ik ben Janis JoplinDit gaat tof worden
ik denk dat ik dus op een bepaald moment uit het verhaal verdwijn *insert dramatisch moment hier*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar die heeft ge-OD'd!? Of snap ik een murder party nu niet?! Wat is een murder party?
Nu snap ik nog niet echt wat de bedoeling is, maar ok, zal wel leuk wezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik dus op een bepaald moment uit het verhaal verdwijn *insert dramatisch moment hier*
ah joh het is net een soort van cluedo, alleen dan IRL.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet echt wat de bedoeling is, maar ok, zal wel leuk wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |