Ik heb 2 oliebollen, een appelbeignet en heel veel wafels op, maar geen pukkels (nog).quote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik heb puistjes in m'n hals. Komt dat van de oliebollen?.
En jompels voor Maria, maar dat heb ik ook al gepmd. Dadelijk huiswaartsch
.
*noteert bezoekje aan kapper op to-do listquote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup yup![]()
![]()
![]()
![]()
En Maria komt deze week nog op bezoek, woei! Foto time
Ja maar het is nog geen 17.00 uur dus... Doe eens je lijstjequote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik mijn kcal optel met de eetmeter zit ik (inclusief avondeten) op 1339 kcal. Dat is best weinig of niet?
Mijn neef is er vorige week aangenomenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay voor banen! Ik heb vanmiddag gesolliciteerd voor een bijbaantje bij de xenos
Oe, succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay voor banen! Ik heb vanmiddag gesolliciteerd voor een bijbaantje bij de xenos
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup yup![]()
![]()
![]()
![]()
En Maria komt deze week nog op bezoek, woei! Foto time
Nu 1444 met een kiwi erbij en de groenten die ik vergeten was erbij te doen voor het avondeten lolquote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar het is nog geen 17.00 uur dus... Doe eens je lijstje
Yay! Ik heb geen idee wanneer ze mensen voor gesprekken gaan uitnodigen aangezien het filiaal nog niet geopend is maar ik ben benieuwd, zou echt relaxed zijn naast mijn studie.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn neef is er vorige week aangenomenIk duim voor je
WHUTTquote:Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hai! verhuizing is geslaagd! Oud en nieuw niet hier gevierd, maar nu wel weer thuis, en straks weer verder met kasten inruimen en dozen leeghalen enzo
DaD! gefeliciteerd! ook samenwonen!
verder zakte ik deze ochtend bij een laatste stofzuigbeurt (oude vloerbedekking eruit gerukt en sleutels inleveren) in mijn oude huis pardoes door de vloer van de slaapkamer. Letterlijk. Met 1 been in een gat. Ik gilde heel hard en m'n mama schrok zo erg dat ze de buurman om hulp ging halen. Op zich kon ik er zelf nog wel uitkomen gelukkigmaar nu heb ik wel mooie blauwe plekken en een bult op m'n hoofd.
pic because it happened:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebakken eieren, gesmolten kaas, gebakken aardappels... ik vrees 't wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu 1444 met een kiwi erbij en de groenten die ik vergeten was erbij te doen voor het avondeten lol
o: bakje yoghurt
l: 2 bruine boterhammen met een omelet van 2 eieren en daar een plak kaas op gesmolten
t: kiwi
d: gebakken aardappels, kipfilet gemarineerd in ketjap+sambal en broccoli.
dan ben ik nog van plan een appel te eten maar dat zal ook geen 500kcal zijn![]()
En hij geeft nu al aan teveel verzadigd vet, ehh zoveel heb ik toch niet op?!
Ik denk ik neem kaas anders eet ik helemaal te weinigquote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gebakken eieren, gesmolten kaas, gebakken aardappels... ik vrees 't wel.
Gesmolten kaas is echt zo lekker
Ik zal dat eens doen ja, begin toch al honger te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Space, kan je niet nog een boterham erbij nemen?
Keeping fingers crossed for ALL the Space Invaders!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yay! Ik heb geen idee wanneer ze mensen voor gesprekken gaan uitnodigen aangezien het filiaal nog niet geopend is maar ik ben benieuwd, zou echt relaxed zijn naast mijn studie.
SPEND ALL THE MONEEYY
Is dat jouw konijntje in je fobo trouwens?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
KwakBoh schrikken! *aai op de bult*
[..]
Keeping fingers crossed for ALL the Space Invaders!
Oui!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat jouw konijntje in je fobo trouwens?![]()
Ik heb ook een konijntje, maar niet zo'n knapperd als die van jouquote:Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oui!Da's Tamina! Al is ze nu wat groter al, en heeft ze gezelschap van Perry het Anderhalve-Oor-konijn
Niks van gemerkt aan de telefoonquote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met ongesteld worden. Yay! Dat verklaart waarom ik zo chagrijnig als een theemuts was en waarom ik Martijn HELEMAAL NIET MEER LEUK vond, vreselijk dik & lelijk was en iedereen z'n hoofd er wel af kon bijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik slik mijn pil lekker een paar maanden doorquote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niks van gemerkt aan de telefoon![]()
*aai*![]()
Ik ben het al! Mwahaha![]()
Dat beest. Ik had bijna niet geklikt, maar ben blij van wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Ik lolde om die foto. Het klonk volgens mij echt achterlijk, dus gelukkig was alleen Martijn er om het te horenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Ik moet er ook steeds om lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat beest. Ik had bijna niet geklikt, maar ben blij van wel.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, jeetje, dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan.. Mooi dat de verhuizing geslaagd is!
Ik voel me ook al helemaal thuis hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Fijn!!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
nee, ze hebben het mij niet aangerekend. de huizen moeten dringend gerenoveerd worden, de technische man zei "woa, ach, paar plakies vervangen"![]()
de tuin heb ik nooit meer iets op gehoord, en uiteindelijk is t goedgekomen... buurvrouw vroeg of ik nog planten had die ze mocht hebben, ze heeft de magnolia uitgegraven en als dank heeft ze de hele tuin (nou ja, het pad) aan kant gemaakt. precies wat de woningbouw wilde dus. ze vond het leuk, en terwijl wij verhuisden krabde zij onkruid tussen de tegels weg... gelukje dus!
Ik zou 'm killen.quote:
Inderdaad heel erg tof ME! Ik hoop dat XM ongelijk heeft, al laat mijn onderbuik ook wat van zich horen. Maar dat kunnen ook de oliebollen van eergisteren zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En is 'ie betrouwbaar?
Mijn onderbuikgevoel zit er nog steeds bij die meneer...
Maar,![]()
![]()
voor jou hoor!!
![]()
Wat mij betreft wel!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
ladies van de Dim Sum, vrijdag de 13e is dat een optie?
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, jeetje, dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan.. Mooi dat de verhuizing geslaagd is!
Ik voel me ook al helemaal thuis hier.Tof, een bakhoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer gaat de rest over?![]()
Ha ik ook!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg tof ME! Ik hoop dat XM ongelijk heeft, al laat mijn onderbuik ook wat van zich horen. Maar dat kunnen ook de oliebollen van eergisteren zijn.
Typisch Duits.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr....waarom bedenkt de duutser altijd om z'n moeder te bellen 5 minuten voordat het eten klaar is?
Zo af en toe eens wat. We gaan zo één van m'n boekenkasten halen. Ik mis m'n boeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tof, een bakhoekje![]()
Wanneer gaat de rest over?
Groene Theequote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
hi!![]()
de decemberkilo's moeten er weer af () dus ik kom ook maar weer eens langs.. ik kan het slowchatten hier niet bijhouden maar wil wel weer wat meer op mijn eten letten dus het plan is om weer regelmatig lijstjes te komen dumpen.
hoe gaat het hier? Maria heeft een baan?congrats! ben heel benieuwd wat je gaat doen!
en DaD samenwonen? nice![]()
en meteen ook maar een lijstje:
O: havermout met banaan en halfvolle melk
L: chinese kippensoep, dubbele volkorenboterham rosbief
D: klein beetje volkorenspaghetti met tomatensaus met 4 kleine gehaktballetjes en een boel groente +glas droge witte wijn
T: yoghurt?
ik drink nu op mijn werk de hele dag van die vieze automatencappuccino () wel minstens 4 op een dag denk ik
volgens mij is dat niet echt goed he? ik wil wat vaker thee drinken ipv koffie!
Ondanks eigenlijk 'niet-grappig' moest ik toch lachen, vooral om de laatste zin, zo mooi melodramatisch semi-absurdistischquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef conleche het volgende:
Mijn voorlaatste ex ging altijd, als ik zei dat het eten klaar was, eerst de open haard aansteken. Maar dan moet je dus eerst haardblokken halen, aanmaakhout pakken, aansteker zoeken, nou ja enfin: op het einde van de verkering had ik mijn bord al leeg als hij nog moest beginnen. De dag dat ik niet meer op hem wachtte was het begin van het einde.
Ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ondanks eigenlijk 'niet-grappig' moest ik toch lachen, vooral om de laatste zin, zo mooi melodramatisch semi-absurdistisch![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ondanks eigenlijk 'niet-grappig' moest ik toch lachen, vooral om de laatste zin, zo mooi melodramatisch semi-absurdistisch![]()
ik wacht nog steeds. Ben nu trouwens wel een beetje boos geworden.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef conleche het volgende:
Mijn voorlaatste ex ging altijd, als ik zei dat het eten klaar was, eerst de open haard aansteken. Maar dan moet je dus eerst haardblokken halen, aanmaakhout pakken, aansteker zoeken, nou ja enfin: op het einde van de verkering had ik mijn bord al leeg als hij nog moest beginnen. De dag dat ik niet meer op hem wachtte was het begin van het einde.
ja ik drink meestal groene theequote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Groene Theeof water
Verder mis ik fruit
Ohquote:Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hai! verhuizing is geslaagd! Oud en nieuw niet hier gevierd, maar nu wel weer thuis, en straks weer verder met kasten inruimen en dozen leeghalen enzo
DaD! gefeliciteerd! ook samenwonen!
verder zakte ik deze ochtend bij een laatste stofzuigbeurt (oude vloerbedekking eruit gerukt en sleutels inleveren) in mijn oude huis pardoes door de vloer van de slaapkamer. Letterlijk. Met 1 been in een gat. Ik gilde heel hard en m'n mama schrok zo erg dat ze de buurman om hulp ging halen. Op zich kon ik er zelf nog wel uitkomen gelukkigmaar nu heb ik wel mooie blauwe plekken en een bult op m'n hoofd.
pic because it happened:
[ afbeelding ]
hehe goed onthouden!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Blurred...
Waar zijn je andere 2 boterhammen, dat deed je toch altijd wel, 4 x allinson?
Gooi ´t eruit, het wil niet voor niks wegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Chicolate het volgende:
Maria. Wat voor baan/waar enzo?
Hier is het blijkbaar tijd voor ziek zijn. Koorts en mijn voedsel wil graag exit (maar daar ben ik het niet mee eens dus ik hou het voorlopig lekker binnen). En het komt nooit goed uit, maar toch baal ik dat ik in de vakantie ziek ben.
Geen warm water uit diezelfde automaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik drink meestal groene theemaar op een of andere manier kost water koken en thee maken altijd meer moeite dan op een knopje drukken op de automaat
![]()
fruit staat me een beetje tegen de laatste tijdhet enige dat ik nog eet is banaan.. nou ja ik eet een hoop groente dus ik maak me niet zo'n zorgen, komt wel weer goed straks als er weer zomerfruit is!
Ja dat vind ik ondertussen wel een goede optie, maar ik weet niet hoequote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gooi ´t eruit, het wil niet voor niks wegBeterschap!!
Hopelijk kun je slapen en lost je spijsverteringskanaal het voor je op, beterschap!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ondertussen wel een goede optie, maar ik weet niet hoe. Vinger in keel werkt niet en ik zie het niet zitten om iets te gaan eten wat zwaar over datum om het op te wekken.
Tijd om te slapen denk ik. Eens kijken of we de nacht redden zonder paracetamol, zal er morgen vast aan moeten geloven maar wil het een beetje uitstellen want viesss.
ja maar dat is niet heet genoeg en dan krijg je vieze thee!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen warm water uit diezelfde automaat?
st. janskruid ik herhaal st janskruid en dan nog meer st janskruid.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met ongesteld worden. Yay! Dat verklaart waarom ik zo chagrijnig als een theemuts was en waarom ik Martijn HELEMAAL NIET MEER LEUK vond, vreselijk dik & lelijk was en iedereen z'n hoofd er wel af kon bijten
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
D was lasagne, verder nog waters, koffie en 4 glazen wijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Lekker begin van het jaar Maria
Ja hoor we doen een poging:
O: melk, 2 boterhammen pindakaas, koffie
S: rondje hardlopen
L: kommetje kippensoep, 2 melk, 2 boterhammen pindakaas en 2 met een gekookt ei
T: 2 koffie
D: geen idee iemand anders kookt voor mij
T: koffie, al heeft ze ook speciaal bier gekocht (hèhè)
quote:
Zeg dat welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag de zomer weer aan?
Wat een triestheid zeg!
Dan maar een lijstje
O havermout met melk en appel
T/L 6 boterhammen, 2 met eiersalade, 2 met avocado, 2 met kaas
D: broccoli?
S uurtje spinnen
Denk ik, maar zal wel wijzigen.
Nogal ja. Ben zeiknat geregend op de fiets.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag de zomer weer aan?
Wat een triestheid zeg!
Wel oppassen als je de pil sliktquote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
st. janskruid ik herhaal st janskruid en dan nog meer st janskruid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |