Yup, maar het mag best nog eens gezegd worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is het allerbelangrijkste!
Ik geloof ook heilig in het gezonde geest in een gezond lichaam gebeuren. Als je goed eet en voldoende beweegt, dan ga je je vanzelf beter voelen.
Ik merk het iig aan mezelf dat als ik troep eet, ik veel minder energie heb en veel vatbaarder ben voor allerlei ellende.
Ach, eigenlijk weten we dit allemaal ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/man/2705(...)-dan-blondines-.html![]()
_!
De vrouw uit het onderzoek:Das een grapje toch? Dat de vrouw op de foto het proefkonijn was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben je overgestapt dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Mn oude zorgverzekeraar heeft nog premie afgeschreven. Nouja, zal wel teruggestort worden, maar tis wel irritant!
29/12quote:
Ja, tuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Das een grapje toch? Dat de vrouw op de foto het proefkonijn was?
quote:
Altijdquote:
Doe mij die rente maar, dan heb jij weer een rond bedrag.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de rente is bijgestort en nu staat er geen rond bedrag op mn spaarrekening [ afbeelding ]
/neuroot
48, nog watquote:Op maandag 2 januari 2012 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij die rente maar, dan heb jij weer een rond bedrag.
Zoveel kan het niet zijn met de percentages van nu.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baan aangeboden gekregen, in afwachting van contract
[..]
[..]
Zou kunnen, ik had haar namelijk wel gebeldquote:
Laten we zo zeggen: mijn onderhandelingsskills (die idd vrijwel non-existent zijn) waren niet nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef loveli het volgende:
Betalen ze goed genoeg?
Niet dat dat het belangrijkste is, maar ik heb een bepaalde indruk van jouw onderhandelingsskills
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik had haar namelijk wel gebeld
[..]
Laten we zo zeggen: mijn onderhandelingsskills (die idd vrijwel non-existent zijn) waren niet nodig![]()
Er komt weer een PMetje aan met meer info, voor de liefhebbers
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
48, nog wat.
Maar, ik stort wel bij tot rond bedragOp mijn eigen rekening welteverstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |