Ik heb ook een konijntje, maar niet zo'n knapperd als die van jouquote:Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oui!Da's Tamina! Al is ze nu wat groter al, en heeft ze gezelschap van Perry het Anderhalve-Oor-konijn
Niks van gemerkt aan de telefoonquote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met ongesteld worden. Yay! Dat verklaart waarom ik zo chagrijnig als een theemuts was en waarom ik Martijn HELEMAAL NIET MEER LEUK vond, vreselijk dik & lelijk was en iedereen z'n hoofd er wel af kon bijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik slik mijn pil lekker een paar maanden doorquote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niks van gemerkt aan de telefoon![]()
*aai*![]()
Ik ben het al! Mwahaha![]()
Dat beest. Ik had bijna niet geklikt, maar ben blij van wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Ik lolde om die foto. Het klonk volgens mij echt achterlijk, dus gelukkig was alleen Martijn er om het te horenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Ik moet er ook steeds om lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat beest. Ik had bijna niet geklikt, maar ben blij van wel.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, jeetje, dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan.. Mooi dat de verhuizing geslaagd is!
Ik voel me ook al helemaal thuis hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Fijn!!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
nee, ze hebben het mij niet aangerekend. de huizen moeten dringend gerenoveerd worden, de technische man zei "woa, ach, paar plakies vervangen"![]()
de tuin heb ik nooit meer iets op gehoord, en uiteindelijk is t goedgekomen... buurvrouw vroeg of ik nog planten had die ze mocht hebben, ze heeft de magnolia uitgegraven en als dank heeft ze de hele tuin (nou ja, het pad) aan kant gemaakt. precies wat de woningbouw wilde dus. ze vond het leuk, en terwijl wij verhuisden krabde zij onkruid tussen de tegels weg... gelukje dus!
Ik zou 'm killen.quote:
Inderdaad heel erg tof ME! Ik hoop dat XM ongelijk heeft, al laat mijn onderbuik ook wat van zich horen. Maar dat kunnen ook de oliebollen van eergisteren zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En is 'ie betrouwbaar?
Mijn onderbuikgevoel zit er nog steeds bij die meneer...
Maar,![]()
![]()
voor jou hoor!!
![]()
Wat mij betreft wel!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
ladies van de Dim Sum, vrijdag de 13e is dat een optie?
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, jeetje, dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan.. Mooi dat de verhuizing geslaagd is!
Ik voel me ook al helemaal thuis hier.Tof, een bakhoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer gaat de rest over?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |