Ha ik ook!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg tof ME! Ik hoop dat XM ongelijk heeft, al laat mijn onderbuik ook wat van zich horen. Maar dat kunnen ook de oliebollen van eergisteren zijn.
Typisch Duits.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr....waarom bedenkt de duutser altijd om z'n moeder te bellen 5 minuten voordat het eten klaar is?
Zo af en toe eens wat. We gaan zo één van m'n boekenkasten halen. Ik mis m'n boeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tof, een bakhoekje![]()
Wanneer gaat de rest over?
Groene Theequote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
hi!![]()
de decemberkilo's moeten er weer af () dus ik kom ook maar weer eens langs.. ik kan het slowchatten hier niet bijhouden maar wil wel weer wat meer op mijn eten letten dus het plan is om weer regelmatig lijstjes te komen dumpen.
hoe gaat het hier? Maria heeft een baan?congrats! ben heel benieuwd wat je gaat doen!
en DaD samenwonen? nice![]()
en meteen ook maar een lijstje:
O: havermout met banaan en halfvolle melk
L: chinese kippensoep, dubbele volkorenboterham rosbief
D: klein beetje volkorenspaghetti met tomatensaus met 4 kleine gehaktballetjes en een boel groente +glas droge witte wijn
T: yoghurt?
ik drink nu op mijn werk de hele dag van die vieze automatencappuccino () wel minstens 4 op een dag denk ik
volgens mij is dat niet echt goed he? ik wil wat vaker thee drinken ipv koffie!
Ondanks eigenlijk 'niet-grappig' moest ik toch lachen, vooral om de laatste zin, zo mooi melodramatisch semi-absurdistischquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef conleche het volgende:
Mijn voorlaatste ex ging altijd, als ik zei dat het eten klaar was, eerst de open haard aansteken. Maar dan moet je dus eerst haardblokken halen, aanmaakhout pakken, aansteker zoeken, nou ja enfin: op het einde van de verkering had ik mijn bord al leeg als hij nog moest beginnen. De dag dat ik niet meer op hem wachtte was het begin van het einde.
Ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ondanks eigenlijk 'niet-grappig' moest ik toch lachen, vooral om de laatste zin, zo mooi melodramatisch semi-absurdistisch![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ondanks eigenlijk 'niet-grappig' moest ik toch lachen, vooral om de laatste zin, zo mooi melodramatisch semi-absurdistisch![]()
ik wacht nog steeds. Ben nu trouwens wel een beetje boos geworden.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef conleche het volgende:
Mijn voorlaatste ex ging altijd, als ik zei dat het eten klaar was, eerst de open haard aansteken. Maar dan moet je dus eerst haardblokken halen, aanmaakhout pakken, aansteker zoeken, nou ja enfin: op het einde van de verkering had ik mijn bord al leeg als hij nog moest beginnen. De dag dat ik niet meer op hem wachtte was het begin van het einde.
ja ik drink meestal groene theequote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Groene Theeof water
Verder mis ik fruit
Ohquote:Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hai! verhuizing is geslaagd! Oud en nieuw niet hier gevierd, maar nu wel weer thuis, en straks weer verder met kasten inruimen en dozen leeghalen enzo
DaD! gefeliciteerd! ook samenwonen!
verder zakte ik deze ochtend bij een laatste stofzuigbeurt (oude vloerbedekking eruit gerukt en sleutels inleveren) in mijn oude huis pardoes door de vloer van de slaapkamer. Letterlijk. Met 1 been in een gat. Ik gilde heel hard en m'n mama schrok zo erg dat ze de buurman om hulp ging halen. Op zich kon ik er zelf nog wel uitkomen gelukkigmaar nu heb ik wel mooie blauwe plekken en een bult op m'n hoofd.
pic because it happened:
[ afbeelding ]
hehe goed onthouden!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Blurred...
Waar zijn je andere 2 boterhammen, dat deed je toch altijd wel, 4 x allinson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |