Huidige metacritic score: 98twitter:TronKnotts twitterde op zondag 06-11-2011 om 02:58:33i think it's safe to say that so far, Skyward Sword is to Ocarina as Mario Galaxy was to Mario 64. reageer retweet
nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
Is spelen met een Gamecubecontroller optioneel?
's Nachts kan je niet vliegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kom niet van dat eiland af. Als ik van het platform afspring komt er mooi geen vogel!
Nee, is ook niet. Alleen vind ik het wel bagger.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef nomar83 het volgende:
Krijgen we die discussie nu aan het begin van ieder nieuw topic?
Nee de game is niet anders te spelen.
Ja de game is compleet gebaseerd op MotionPlus.
Nee daar is niets mis mee.
Nee, tis gewoon dagquote:
Skyloft. Heb m'n zwaard, heb m'n schild, heb m'n pakkie, heb een potion en wil nu eigenlijk op mn vogel springen om in die groene beam te springen. Maar ergens vergeet ik wat... Denk ik...quote:
Heb je je vogel al wel bevrijd?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Skyloft. Heb m'n zwaard, heb m'n schild, heb een potion en wil nu eigenlijk op mn vogel springen om in die groene beam te springen. Maar ergens vergeet ik wat... Denk ik...
Uhu ja. Heb de race gevlogen enzoquote:
Maak je wel een aanloop als je springt en fluit je op je vingers om je vogel te roepen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhu ja. Heb de race gevlogen enzo
Fuck zeg, ik weet gewoon, straks kom ik er achter en geneer ik me weer dood dat ik het over het hoofd zag
Zie je welquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Maak je wel een aanloop als je springt en fluit je op je vingers om je vogel te roepen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zie je wel
(Zat hem in de aanloop, ik liet me er steeds gewoon van afdonderenO god, de faalheid. En dan moet ik nog beginnen
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Chav het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:50 schreef nomar83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Chav het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
ik zat te kutten met die muur waar je doorheen kon lopen om dat blok eruit te trekken, ik kon die muur niet vinden, wist geeneens dat ie er was! en ik had geen idee wat ik moest doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:13 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, de Ancient Cistern is bij lange na niet zo moeilijk als de Watertempel uit OoT. Tijdje terug OoT nog eens gespeeld, en zag nu waar het misging elke keer. In OoT heb je ook zo'n centraal gebouw, en op een gegeven moment doe je het water op een bepaald niveau, waardoor er helemaal beneden een blok omhoog ging. Die mistte ik vaak, en dan loop je constant naar een sleutel te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Deceit het volgende:
ja verdomme ik zit in de skyviewtemple en gebruik sowieso geen walkthrough oid maar ik kom er gewoon niet uit! ik ben dus pas bij de eerste tempelZe kijken naar het puntje van je zwaard, just keep rollin'.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Chav het volgende:
[..]
Ze kijken naar het puntje van je zwaard, just keep rollin'.....
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Geen powerslag hè, gewoon een rondje maken met je controller. Daar gaat je groen niet van op.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef Thanatos45 het volgende:
Mwah, ik vond de eindbaas van die 4e tempel ook maar een beetje lafjes hoor...hij was wel orgineel, en ik had nogal moeite ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ik doe er juist expres een beetje lang over, want anders is het zo snel voorbij. Het is toch altijd extra leuk om een game die je nog niet kent te spelen. OoT kan ik inmiddels wel dromenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef DE_krumpel het volgende:
Normaal heb ik elk spel binnen een week wel uitgespeeld.
inmiddels 1 week en 1 dag verder en ik begin net aan de 4de tempel.
op de 1 of andere manier kan skyward sword me niet zo boeien terwijl ik er toch al vanaf de eerste beelden naar uitkeek.
of ik word er te oud voor of ik word depri
Volgens mij gebeurt het wissen van je geheugen dan niet bepaald selectief hoorquote:
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:14 schreef IncredibleMe het volgende:
Even hulp nodig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de besturing reuze mee vallen... Staat je ontvanger wel op een juiste plaats en juist afgesteld? (Wii instellingen)quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:37 schreef Bisamrat het volgende:
Nieuwe Zelda ziet eruit als een leuke game, maar de besturing is echt frustrerend, waarom maken ze de motion besturing niet optioneel. Doe mij maar lekker button bashen (is nooit echt nodig geweest bij Zelda), ik wordt gek van dat zwaaien en het speelt niet lekker.
Ben wel 10 keer dood gevallen om dat ik niet precies uitgelijnd was om een liaan te pakken. Over de eerste eindbaas maar niet te spreken. Of die irritante spinnen, koste me ook meerdere levens voor ik door had dat je moet prikken en plaats van zwaaien / schieten ...... Vroeger was dat gewoon target lock en spring knop.
Vroeger was ik zo goed in games, ouderdom komt echt met gebreken
Verder wel eindelijk de eerste dungeon gehaald en op naar de tweede.
Ik moet zeggen dat ik de controls ook erg lekker vind spelen, ik ben niet echt fan van wii controls maar bij deze game is het goed te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik vind de besturing reuze mee vallen... Staat je ontvanger wel op een juiste plaats en juist afgesteld? (Wii instellingen)
Het enige wat ik vervelend vind is het bommen rollen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:15 schreef Diamond3d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijg ik eigenlijk een grotere portomonnee? Die 300 rupees is helemaal kut.
En wanneer ben ik van m'n houten schild af? Baal ervan dat ik hem elke keer af laat branden....
Ik voel met je mee.quote:
Das Beedlequote:Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef Chav het volgende:
Jeeeej baas 4 verslagen!
@incredibleme Die kan je kopen bij Tinkle (dat vliegende huis in Skyloft).
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:56 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]Schild kan je gewoon een ijzeren voor kopen in de Bazaar. De aangeboden producten veranderen naar gelang je verder komt in het spel. Voor je naar Eldin kan is het ijzeren schild iig wel beschikbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijg ik eigenlijk een grotere portomonnee? Die 300 rupees is helemaal kut.
En wanneer ben ik van m'n houten schild af? Baal ervan dat ik hem elke keer af laat branden....Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Tingle is wel te vinden in de game als een soort van easter-egg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:56 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijg ik eigenlijk een grotere portomonnee? Die 300 rupees is helemaal kut.
En wanneer ben ik van m'n houten schild af? Baal ervan dat ik hem elke keer af laat branden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MotionPlus maakt geen gebruik van de sensorbar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik vind de besturing reuze mee vallen... Staat je ontvanger wel op een juiste plaats en juist afgesteld? (Wii instellingen)
Het enige wat ik vervelend vind is het bommen rollen.
Huh, hoe registreerd de Wii dan de bewegingen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
MotionPlus maakt geen gebruik van de sensorbar.
Voortaan in een spoiler?quote:
Maar dan nog vraag ik me af... hoe ontvangt de Wii het?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:15 schreef MaximusTG het volgende:
In de Wiimote zitten sensoren die de versnelling in 3 richtingen meten, en sensoren die de hoeksnelheid meten. Door die waarden te integreren krijg je positie en draaiing. Als je dan de beginorientatie weet kan je de nieuwe positie en oriëntatie berekenen.
De Motionplus bevat een veel nauwkeurige sensor dan de originele wiimote. Die oude gebruikte de sensorbar, omdat ie anders heel snel geen idee meer zou hebben waar ie zit.
Wat bedoel je? De MP registreert de positie en stuurt die door naar de Wii.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Maar dan nog vraag ik me af... hoe ontvangt de Wii het?
Je kunt daarom ook twee waxinelichtjes op/onder de TV zetten; werkt ook primaquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef MaximusTG het volgende:.
De zogenaamde sensorbar bevat helemaal geen sensoren. Alleen infrarode ledjes. Kijk bv maar eens via het schermpje van een digitale camera naar de sensorbar als de Wii aanstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is te merken dat Motion Plus anders werkt dan bij de sensorbar.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
Straks eerst nog maar even wat rondhobbelen in de woestijn,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
die 3rde is helemaal irritantquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Chav het volgende:
Beedle, Tingle.... Allemaal hetzelfde joh :p
Ik vind die 2e Silent Realm trouwens moeilijk!
Iets meer infoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fucking hell. Ik ben echt zo'n faler. Ik kom niet verder. In de friggin skyview tempel al
Is dat niet de Knight Academy? Het gebouw waar je de game begon.quote:
Uurtje of 3... aangezien je al alles hebt gedaan, maak er maar uurtje of 5 a 6 van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Opgestaan. Normaal bestaat de hele zaterdag uit lanterfanten en douchen, opruimen, boodschappen, de afwas (van de hele week) en strijken uitstellen.
Nu ben ik om half 8 opgestaan, heb afgewassen, het huis schoongemaakt, de afwas gedaan en ben onder de douche gesprongenMag zo wel even een uurtje (of 3) Zelda
Ja nee want toevallig moeten er deze zaterdag ook nog wat andere dingen gedaan wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Uurtje of 3... aangezien je al alles hebt gedaan, maak er maar uurtje of 5 a 6 van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
waar ben je nu?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Wii-Style het volgende:
Wat zijn de eerste paar uren van dit spel slecht. Ik word CONSTANT onderbroken met wat gelul dat mij niet kan schelen. Het is soms alsof ik een film aan het kijken ben.Ik begin de reviews van 7.5 en 4/5 te begrijpen langzamerhand.
Snap ik niet. OoT kende ook veel tekst aan het begin van de game, daar hoor je nooit iemand over.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Wii-Style het volgende:
Wat zijn de eerste paar uren van dit spel slecht. Ik word CONSTANT onderbroken met wat gelul dat mij niet kan schelen. Het is soms alsof ik een film aan het kijken ben.Ik begin de reviews van 7.5 en 4/5 te begrijpen langzamerhand.
Als dat gelul je niet kan schelen, waarom koop je dan Zelda?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb OoT dit jaar nog een keer gespeeld, 3DS versie. Ja dan heb je ook tekst maar absoluut niet zoveel als bij dit spel. Ronduit belachelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Snap ik niet. OoT kende ook veel tekst aan het begin van de game, daar hoor je nooit iemand over.
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Als dat gelul je niet kan schelen, waarom koop je dan Zelda?
Juist al dat gelul eromheen maakt Zelda Zelda.
Volgens mij valt dat wel mee, maar whatever. Kan me absoluut niet storen aan de hoeveelheid tekst in het begin. Ik heb al wat filmpjes gezien van mensen die vast komen te zitten omdat ze maar door tekst heen klikken ipv het te lezen. Het zit er echt in met een reden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik heb OoT dit jaar nog een keer gespeeld, 3DS versie. Ja dan heb je ook tekst maar absoluut niet zoveel als bij dit spel. Ronduit belachelijk.
Ik dacht een tip van d'r te krijgen. Is het de melding dat ik nog maar drie hartjes heb. Ik dacht al, wat is dat irritante gepiep toch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:55 schreef Diamond3d het volgende:
BLEEP BLEEP... "Master, the batteries on your Wii Mote are very low.."
Als het in OoT niet hoeft dan hoeft het ook niet in Skyward Sword.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, maar whatever. Kan me absoluut niet storen aan de hoeveelheid tekst in het begin. Ik heb al wat filmpjes gezien van mensen die vast komen te zitten omdat ze maar door tekst heen klikken ipv het te lezen. Het zit er echt in met een reden.
Het was de bedoeling om het als een Monet-schilderij er uit te laten zien. Stijl is vorig jaar iets teruggeschroeft maar ze zijn er wel in geslaagdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef Wii-Style het volgende:
De graphics zijn in ieder geval prachtig... Faron Woods; adembenemend mooi. Echt prachtig. Eindelijk een spel waarvan de ontwikkelaars snapten hoe ze kleur moesten gebruiken.
quote:Op zondag 27 november 2011 10:46 schreef replay11nl het volgende:
Shit! Ik zit alweer vast....
Ben net die Lanayuru Mine Facility in en nou sta ik voor een ding waar je je zwaard in moet steken... maar wat moet ik er mee
..ben ik het absoluut niet mee eens, maar er zit wel een hele bak epische gevechten in dit spel.quote:In fact, the last two boss encounters are the most difficult fights in any Zelda game thus far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Light gives of itself freely, filling all available space.
It does not seek anything in return; it asks not whether you are friend or foe.
It gives of itself and is not thereby diminished.
- Michael Strassfeld
quote:Op zondag 27 november 2011 18:48 schreef Lumen het volgende:
Zo. Klaar.
Wat een topper was het weer.
[..]
..ben ik het absoluut niet mee eens, maar er zit wel een hele bak epische gevechten in dit spel.
Eindoordeel: 9.5WACHT WACHT WACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enerlaatste baas had ik echt geen moeite mee, moet de laatste nog doen, ik vond Ganondorf in The Wind Waker ook tricky met al die phases"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
WACHT WACHT WACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste ben ik eerst 5 keer doodgegaan, maar toen ik door had hoe ie ongeveer moest (er zijn uiteraard wat truukjesquote:enerlaatste baas had ik echt geen moeite mee, moet de laatste nog doen, ik vond Ganondorf in The Wind Waker ook tricky met al die phases) kon ik 'm in principe zonder hp verlies slachten.
Light gives of itself freely, filling all available space.
It does not seek anything in return; it asks not whether you are friend or foe.
It gives of itself and is not thereby diminished.
- Michael Strassfeld
Hoezo? Heb zelf nergens last van.quote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn die kaarten trouwens schijtirritant zeg.
Ik vind ze zo nietszeggend! Echt zo BLOB dit is het gebied. Zoek het maar uit!quote:
Ach ja, vrouwen en kaartlezen...quote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind ze zo nietszeggend! Echt zo BLOB dit is het gebied. Zoek het maar uit!
In eerdere delen waren die toch veel duidelijker? Of herinner ik me dat gewoon niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin het einde te naderen, maar ik kan niet wachten opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Zelda is de nieuwe Wii Fitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef MaximusTG het volgende:
@DancingPhoebe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Chav het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
@gedoe over krakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
Even een vraagje aan de liefhebbers. Hoe staat deze in verhouding tot Majora's Mask en Ocarina of Time? Ik lees bij sommige reviews dat deze game dat niveau evenaart, maar wat vinden jullie ervan?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat mij betreft wel ja.
Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
Hebben jullie dat nou ook? Dat je niet meer helder kunt denken wanneer je hartjes bijna op zijn en dat irritante gepiep begint? Ik moet me dan echt inhouden dat ding niet in 1 keer uit te gooien.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef MaximusTG het volgende:
@gedoe over krakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nee dat heb ik nooit omdat ik altijd wel een potion of feetje in m'n flesjes heb.quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je niet meer helder kunt denken wanneer je hartjes bijna op zijn en dat irritante gepiep begint? Ik moet me dan echt inhouden dat ding niet in 1 keer uit te gooien.quote:Op maandag 28 november 2011 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]Grappig dat jij altijd een alternatieve manier ergens voor vind,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Ook zo mooi als je op wat hoogte met de loftwing over Skyloft vliegtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Het was de bedoeling om het als een Monet-schilderij er uit te laten zien. Stijl is vorig jaar iets teruggeschroeft maar ze zijn er wel in geslaagd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Muziek is absoluut mijn grootste favoriet, dat orkest voegt echt wat toeen bij die stukjes als je net die harp hebt
![]()
Helaas kwam ik vanmiddag niet verder bij dat skelet met 4 armen, morgen maar weer opnieuw proberen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......![]()
Vraagje trouwens: op een heleboel van die luchteilandjes heb je schatkistjes, maar deze krijg ik niet open. Iemand een idee?[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ik was het net aan het typen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
Vraagje trouwens: op een heleboel van die luchteilandjes heb je schatkistjes, maar deze krijg ik niet open. Iemand een idee?![]()
![]()
@schatkistjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef MaximusTG het volgende:
@schatkistjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@dnbrainwashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
hey en blijft het spel zich nou beperken tot skyloft/vulkaan/bos/woestijn of zitten er ook nog sneeuwlevels e.d. in? Dat vond ik vet van Twilight princess:onderwater levels/ sneeuw levels e.d.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Nee, er zit geen sneeuw in, wel een stuk water. Snap niet wat iedereen nou zo geweldig vond aan Twilight Princess. Het was meer een soort OoT remake, met alle vertrouwde elementen erin, om de fans maar tevreden te houden.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
Ik heb OOT nooit gespeeld. ben van de Nes/Snes generatie... ben weer teruggekeerd bij de Wii[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
water heb ik gehad, ben nu op weg naar de 2e vlam[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:22 schreef MaximusTG het volgende:
@dnbrainwashAh oke, tnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me ook wel afvraag, in het algemeen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Zo waar.quote:
Wat vinden jullie van de moeilijkheid in het algemeen? Ik heb tot nu toe nooit potions oid meegenomen en laat bij de bazen altijd de (shitload) hartjes liggen. :/![]()
Valt reuze mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Zo waar.
Wat vinden jullie van de moeilijkheid in het algemeen? Ik heb tot nu toe nooit potions oid meegenomen en laat bij de bazen altijd de (shitload) hartjes liggen. :/![]()
Tegenvallend. Een keer ben ik twee keer dood gegaan op een eindbaas, heb er 4 of 5 in één keer gehaald. Jammer wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Zo waar.
Hoe kom je in ancient cistern verder bij die 2 draaiende dingen? Je hebt een schakelaar die je kan switchen voor links en rechts. Hij moet zodanig staan dat ik op 1 rotator snel moet lopen. Maar dat ding draait zo snel dat ik niet aan de overkant kom...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
MaximusTG: Thnx. Knap dat je me korte uitleg begreep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Diamond3d op 30-11-2011 08:23:04 ]![]()
Zijn er nog money sinks?
Ben nu in de fire sanctuary bezig.
Maar heb alles al geupgrade. Alles bij Beetle gekocht. Maar zit nu nog met 2000+ rupees.
Niet ergens een handelaartje in rode pakjes of ergens nog heart pieces te koop?![]()
Ik heb de game ook nu. Nu zit ik even te soppen op de geweldige orchestra CD wat erbij is.![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Die is geweldig inderdaad, ik hoop dat er nog een paar op de markt komen met overig materiaalquote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef Lithia het volgende:
Ik heb de game ook nu. Nu zit ik even te soppen op de geweldige orchestra CD wat erbij is.![]()
![]()
![]()
Is er meer materiaal dan? If so, dan hoop ik met je mee! Zijn sowieso wel wat nummers die ik 'mis', zoals Zelda's Lullaby. En een compilatie van alle Ocarina liedjes die Link leert na de Temple of Time!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die is geweldig inderdaad, ik hoop dat er nog een paar op de markt komen met overig materiaalEn de Ocarina liedjes van Majora's Mask vond ik ook erg mooi!
![]()
Geen idee of ze dat ook in orkestsetting hebben opgenomen, op de OoT soundtrach staan wel een paar orkestversies van nummers.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Is er meer materiaal dan? If so, dan hoop ik met je mee! Zijn sowieso wel wat nummers die ik 'mis', zoals Zelda's Lullaby. En een compilatie van alle Ocarina liedjes die Link leert na de Temple of Time!En de Ocarina liedjes van Majora's Mask vond ik ook erg mooi!
Maar daarom staat er ook "ik hoop"![]()
![]()
Een paar? 1 maar hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
op de OoT soundtrach staan wel een paar orkestversies van nummers.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Oh lol, is alweer een tijdje terug dat ik die beluisterd heb, dacht dat het er wel een paar waren. I stand corrected.quote:![]()
Ben nu aanbeland bij het mine kart gedeelte. Best kut nog
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ik zit in het laatste gevechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Donderkonijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door MaximusTG op 01-12-2011 09:51:05 ]Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
Zeg ff waar de spoiler over gaat aub ipv direct een spoiler te plaatsen... thanx!
Want nu klik ik hem open maar daar ben ik nog niet!![]()
Euh, dat was gewoon @Donderkonijn zn post? Leek me op zich wel logisch; maar dan nog, waarom zou je een spoiler openen als je niet weet waar ie overgaat?Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
Ik had een sacred shield gekocht, deze zou zichzelf healen bij schade, maar ik ben hem gewoon kwijt !<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM![]()
Haha, ja, hij healt zichzelf ook wel degelijk, alleen gaat dat vrij langzaam. Dus op het moment dat ie beschadigd is zie je het balkje langzaam weer aangevuld worden. Maar als de schade maar snel genoeg achter elkaar zit komt ie ook op 0 en gaat ie kapot. Je zult dus in zo'n geval even van de actie moeten wegrennen tot je schild weer heel is.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
Omdat ik bij de Fire Sanctuary ben. Dus veel spoilers kan ik hier wel gewoon lezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:51 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, dat was gewoon @Donderkonijn zn post? Leek me op zich wel logisch; maar dan nog, waarom zou je een spoiler openen als je niet weet waar ie overgaat?
Maar maakt niet uit.![]()
1ste keer? Bereid je dan maar vast voor
Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
nah wat een kut gedeelte met de desert en de tempel ervan.. niet kut van moeilijk maar gewoon stom.. Nu gaat het spel beginnen! Hoop dat het beter wordt![]()
En heb dus gisteren 7 uur achter elkaar gespeeld :S vannacht tot 5 uur... Moest m afmaken!!!
En heel de tijd maar 1 tot 3 hartjes, dan wordt je zo laat wel gek van dat gepiep![]()
![]()
2e!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef MaximusTG het volgende:
1ste keer? Bereid je dan maar vast voorIn me Burberry......![]()
Bereid je dan nog steeds maar voor![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:09 schreef MaximusTG het volgende:
Bereid je dan nog steeds maar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......![]()
komt ie meerdere keren terug dan? 1e keer vond ik em niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef MaximusTG het volgende:
1ste keer? Bereid je dan maar vast voor
Ik zat gisteravond even vast bij Koloktos, straks maar weer met frisse zin proberen![]()
![]()
serieus, daar zijn spoilertags voor, KLIK dan niet.....quote:Op donderdag 1 december 2011 09:44 schreef DrukVout het volgende:
Zeg ff waar de spoiler over gaat aub ipv direct een spoiler te plaatsen... thanx!
Want nu klik ik hem open maar daar ben ik nog niet!![]()
Ik heb de pijl en boog, maar nu zit ik vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
laat maar, het is gelukt !<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
Ik moet nu een piraat van een loopplank gaan meppen... Gaat me gewoon lukken vanaaf ik weet het zeker
[..]
Wel apart hoe je je moet verdedigen met schild. Vroegâh drukte ik alleen op een knopje, nu moet ik telkens met mijn nunchuck zwaaien.
Ach, kwestie van wennen I guess.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Mij wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou denk ik niet meer terug kunnen gaan naar knopjes drukken voor zwaardactieIk vind het lekker makkelijk, ik zwaai alsof ik met een zwaard zwaai.. bij de schild heb ik niet zo'n gevoel.. odd.
Dit gaat m'n eerste en waarschijnlijk enige spel worden die ik voor de wii ga kopen.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Voor het schild wel mee eens, net als zo'n roll-attack, blijft toch vreemd die nunchuck. Maar dat zwaard, is geweldig met de wiimotequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mij wel.Ik vind het lekker makkelijk, ik zwaai alsof ik met een zwaard zwaai.. bij de schild heb ik niet zo'n gevoel.. odd.
![]()
![]()
Ancient Cistern heeft voor mij de Forest Temple uit OoT vervangen als beste (3D) Zelda dungeon ooit!
Een waterlevel waar ik geen grafhekel aan heb, wat een wonder.![]()
Uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 04:39 schreef GGMM het volgende:
Uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 04:39 schreef GGMM het volgende:
Uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR?
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
Dat had ik ook wel een beetje eigenlijk. Hoewel ik de puzzels nog wel echt Zelda vindquote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR?![]()
Heb JIJ überhaupt ooit wel eens een Zelda gespeeld naast Twilight Princess? Speel jij A Link to the Past nog eens, en The Wind Waker,en The Minish Cap, en Links Awakening. Een en al vrolijke kleurtjes en gekke monstertjes.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Ja, leuk. Nu nog een plaatje hebben die het doet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda
[ afbeelding ]
Met dank aan TwilightRealm.net
http://twitter.com/#!/TRwallpapersOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]Hero-mode vind ik persoonlijk leuker. Je kan nu niet zomaar even door alle dungeons rushen. De eerste spin die ik tegen kwam kostte me 4 hartjes en staat dat ding dus te piepen. Reload en opnieuw dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat je al je bugs en treasure mee krijgt, Zo kon ik dus meteen mijn schild etc upgraden. Opzich ook wel weer makkelijk![]()
![]()
Dat kan ik beter aan jou vragen. LTTP was onmiddellijk serieus in het begin. The Wind Waker had ook een soort vrolijke begin, maar niet 6 uur lang. En Ocarina of Time was ook mooi begonnen met de great Deku Tree die stierf omdat Ganon hem ziek had gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 08:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]![]()
Heb JIJ überhaupt ooit wel eens een Zelda gespeeld naast Twilight Princess? Speel jij A Link to the Past nog eens, en The Wind Waker,en The Minish Cap, en Links Awakening. Een en al vrolijke kleurtjes en gekke monstertjes.
Nu was ik klaar met dungeon #1 in Skyward Sword en ik hoor datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen. LTTP was onmiddellijk serieus in het begin. The Wind Waker had ook een soort vrolijke begin, maar niet 6 uur lang. En Ocarina of Time was ook mooi begonnen met de great Deku Tree die stierf omdat Ganon hem ziek had gemaakt.
Nu was ik klaar met dungeon #1 in Skyward Sword en ik hoor datDeze game begint met je vriendin die wordt opgeslokt door een zwarte wervelstorm, ook niet zo leuk. En ja, LTTP was serieus aan het begin, maar had ook een roze konijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu redelijk op het einde van SS en vind dat de mix tussen humor, schattig, avontuur en ernst niet anders is dan in vorige Zelda's. Ik vind The Imprisoned zelfs wel het engste monster ooit in de serie.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Jammer voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef arucard het volgende:
Net dat stukje dat je die tranen moet verzamelen gedaan. Wat was dat nou weer voor onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar trouwens, en dan weer 4/5 jaar wachten![]()
![]()
Wat een super toffe game. Ze hebben er een echte Zelda game van gemaakt, al die jaren die ze aan het denken waren zijn niet voor niets geweest. Als ik bijvoorbeeld spring van iets, fluit ik naar me vogel, zoals Link dat in OoT deed naar Epona. (met zijn "Ocarina" als hij daarop blies speelde hij een liedje). Heel leuk allemaal. Ik heb 30+ uur gespeeld en ik zit volledig in het verhaal. Zelda achterna, insecten verzamelen ipv skulla tulla's, rupees verzamelen, heart containers vinden en uiteraard veel graspollen tegengenomen. Gelukkig zijn er vijanden die ik moet neerslaan met me zwaard ipv door op A te bashen, gelukkig zijn er weer veel puzzels door het land en in de tempels. Gelukkig is er nog steeds dat EPISCHE AVONTUUR!quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR?![]()
![]()
ARGH die Hero mode is fucking irritant!
Nergens hartjes en nergens stoeltjes. Kom je dus met alle hartjes binnen. Een eerste vijand raakt je 2x en dan staat alles te bliepen en te knipperen...
Oftewel terug naar Skyloft. Alles upgraden. Potions halen, bugs verkopen voor rupees en zo heart pieces bij beetle kopen. En nu weer opnieuw![]()
![]()
Er schijnt een glitch te zijn die er voor kan zorgen dat je niet verder kunt.
Het zijn zeer kleine spoilers dus de moeite waard om te lezen.
Nintendo Reveals Skyward Sword Game-Breaking Glitch Cause...(Minor Spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Volwassen kerels die in het Nederlands, doorspekt met Engelse termen, serieus proberen te discussiëren over games. Ik kan die kerels nooit serieus nemen..
Review was inderdaad prima. Ze letten op veel dingen.Al ben ik met veel dingen niet met hen eens, maar dat maakt niet zoveel uit. Het is tenslotte maar een mening.
Ik heb trouwens wanneer ik dowse op Goddess Cubes in Faron Woods steeds 2 locaties dat ik nog een cube zou moeten hebben staan. Echter deze heb ik al geslagen en zijn ook al verdwenen, toch blijft hij die lege plekken aangeven als plekken waar een cube zou moeten staan. hebben jullie dat ook?
Irritant want ik probeer alles afgerond te hebben voordat ik hem ga uitspelen. Moet waarschijnlijk nog 1 sidequest doen want ik mis nog een item in het scherm naast de rammelaar en ik heb de demon nog niet genoeg gratitude crystals gegeven.
Overigens best grappig: ik was die knakker helemaal vergeten en lekker sidequests aan het doen zonder elke keer naar hem toe te rennen als ik er één had gedaan en weer kristallen had gekregen. Liep ik gisteren maar eens bij hem langs begint hij toch de één na de andere treasure aan me te geven die ik al eerder had moeten hebben
[..]
Nee, ik ook niet. Niet om die redenen, maar meer de hele stijl van GameKings en de PU vind ik behoorlijk puberaal en kort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef MaximusTG het volgende:
Volwassen kerels die in het Nederlands, doorspekt met Engelse termen, serieus proberen te discussiëren over games. Ik kan die kerels nooit serieus nemen..
Weet iemand waar je feeen kan scoren? Ik ben bij Demon Igrahim en wordt telkens door hem verslagen en het is rete irritant om na een game over weer opnieuw te moeten beginnen met een halve energiebalk[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Grmbl! Ik mis weer van alles. IK wil iets kopen van 800 rupees, maar kan er maar 500 mee sjouwen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik kan er nu 9000 meesjouwen en dat terwijl ik heul niets meer nodig hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grmbl! Ik mis weer van alles. IK wil iets kopen van 800 rupees, maar kan er maar 500 mee sjouwen
[..]
Wat heb je gedaaaaaaaaaaaaan?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Als laatste nog even die demon al zijn Gratitude crystals gegeven. Ik had het alleen wel fijn gevonden als ik van tevoren wist dat ik bij ontvangst even direct bij hem langs moest gaan ipv ze op te sparen.quote:[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Volgens mij heb ik hem al een tets crystals gegeven. Eens kijken hoeveel hij er wil hebben voor hij mij een backpack geeft waar ik een miljoen rupees in mij kan sjouwen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik heb nu 70 crystals. Vind het af en toe niet helemaal duidelijk wanneer een side quest beschikbaar is, al zijn de dingen die je voor mensen moet doen wel leuk op zich.
Aaaargh ik krijg Demise niet verslagen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ja ik heb nu telkens heart potions bij me, maar tijdens het laatste gevecht moet je bliksem opvangen en vaak reageert mijn zwaard net niet genoeg zodat hij hem telkens net niet pakt en ik meerdere malen neer wordt gemept voordat ik wat kan doen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Hacken en slashen werkt net zo goed.quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ja ik heb nu telkens heart potions bij me, maar tijdens het laatste gevecht moet je bliksem opvangen en vaak reageert mijn zwaard net niet genoeg zodat hij hem telkens net niet pakt en ik meerdere malen neer wordt gemept voordat ik wat kan doen
ik had hem binnen 5 minuten morsdood en toen was ik verdrietig want ik had meer van het eindgevecht verwacht![]()
![]()
YES! ik heb hem. Heeft me 3 flessen dubbele lifepotion gekost maar het is me gelukt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Nee.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
heeft ook wel wat extra's met zo'n gouden wiimote zwaaien[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
En je krijgt een awesome CD erbij.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een leuk avontuur vond, het enige wat ik wel jammer vond was de beperkte uitwerking van Hyrule. Je had eigenlijk slechts 3 areas: de vulkaan, de woestijn en het bos. Ze hebben het op een briljante manier uitgebouwd ook met name hoe de sky temple in verbinding staat met de plek waar The Imprisoned is opgesloten, maar ik had liever wat meer variatie in de areas gezien...[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
En in vergelijking met Twilight Princess? Zonder al teveel spoilers ;-)quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een leuk avontuur vond, het enige wat ik wel jammer vond was de beperkte uitwerking van Hyrule. Je had eigenlijk slechts 3 areas: de vulkaan, de woestijn en het bos. Ze hebben het op een briljante manier uitgebouwd ook met name hoe de sky temple in verbinding staat met de plek waar The Imprisoned is opgesloten, maar ik had liever wat meer variatie in de areas gezien...![]()
Die vond ik echt baas, maar moet je eerlijk zeggen dat ik OOT enkel een jaar of 3 geleden wel eens heb gespeeld maar daar snel op uitgekeken was. Daar had je dus wel allerlei verschillende areas in.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
En in vergelijking met Twilight Princess? Zonder al teveel spoilers ;-)
Deze is ook heel tof hoor, maar door slechts 3 grond levels te hebben voelt hij kleinschaliger aan. Ook al ben ik bijna 80 uur bezig geweest[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Mwa, leuk niet echt, maar ik zag er steeds tegenop en was heel gestresst tijdens het spelen zelf, maar ze lukten wel allemaal in 1 keer, behalve die in Eldin, met dat glijden. Dat was wat lastiger. Maar goed, ook geen enorm probleem.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
80 ?? Tering...quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die vond ik echt baas, maar moet je eerlijk zeggen dat ik OOT enkel een jaar of 3 geleden wel eens heb gespeeld maar daar snel op uitgekeken was. Daar had je dus wel allerlei verschillende areas in.
Deze is ook heel tof hoor, maar door slechts 3 grond levels te hebben voelt hij kleinschaliger aan. Ook al ben ik bijna 80 uur bezig geweest
Trouwens... hoeveel heartcontainers zijn er te halen?
Tot de 2 rijen hartjes onder elkaar 'vol' zijn? (incl de hartjes die je ontvangt na een tempel/eindbaas)...
Tot hoever gaan die Grattitudes eigenlijk? 100?
In OoT had je nog 100 ? skullatulla die je kon zoeken maar wat kan je na het uitspelen nog doen behalve Hero Mode?![]()
ja 2 balken volle hartjes (incl 2 tokens)quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
80 ?? Tering...
Trouwens... hoeveel heartcontainers zijn er te halen?
Tot de 2 rijen hartjes onder elkaar 'vol' zijn? (incl de hartjes die je ontvangt na een tempel/eindbaas)...
Tot hoever gaan die Grattitudes eigenlijk? 100?
In OoT had je nog 100 ? skullatulla die je kon zoeken maar wat kan je na het uitspelen nog doen behalve Hero Mode?
80 gratitude crystals
In Hero mode zijn er geen heart-bloemetjes en droppen er geen hearts. Behalve als je de heart-token hebt (maar nog steeds verdomd weinig)
En damage is x2.
Verder weinig verschil.![]()
80!!
Waar vind ik die allemaal zeg![]()
Ik heb er nu 8 ofzo en als ik dowse zitten ze op plekken waar ik geen idee van heb hoe daar te komen![]()
Hmmm. Skyward Sword incl controller toch nog weten te scoren. Was bij verrassend verl winkels al uitverkocht.![]()
Info over crystals:quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef tjoptjop het volgende:
80!!
Waar vind ik die allemaal zeg![]()
Ik heb er nu 8 ofzo en als ik dowse zitten ze op plekken waar ik geen idee van heb hoe daar te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl![]()
hero mode done
eeeeeen 100% uitegespeelt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Info over crystals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
hij is idd wel goed ja[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Moet eerlijk bekennen dat die eerste Zelda me nooit heeft kunnen bekoren[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
De NES versies heb ik ook nooit gespeeld. Ik ben begonnen bij a Link to the Past, en zelfs die een beetje passief. Ben verknocht geraakt na OoT![]()
Ik vind ALTTP echt baaas, mijn favo game op de SNES.
Hoe bedoel je passief?[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Dat het me niet echt heeft kunnen grijpen. Toen had ik de leeftijd dat ik Mario en Street Fighter toffer vondquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind ALTTP echt baaas, mijn favo game op de SNES.
Hoe bedoel je passief?
Binnenkort maar eens op de Virtual Console aanschaffen![]()
Of als je een GBA of DS hebt. Op MP ook wel te vinden in de GBA cart.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat het me niet echt heeft kunnen grijpen. Toen had ik de leeftijd dat ik Mario en Street Fighter toffer vond
Binnenkort maar eens op de Virtual Console aanschaffen![]()
Ik denk dat het lekkerder speelt op de Virtual Console... Voor mij was OoT ook de eerste Zelda die ik "echt" speelde. Nog steeds vind ik het jammer dat ik, en mn broertjes, nooit Zelda op de NES of SNES gekocht hebben.. Zaten inderdaad ook meer in de Mario richting. Het was natuurlijk ook wel een andere tijd (god, nu klink ik oud), en je kon natuurlijk niet zien of die game nu echt wat was, omdat je geen internet had, de tijdschriften erover te duur waren voor ons, en niemand die we kenden het spel had.
Dan blijf je maar bij wat je kent. SMW1, SMW2, Mario Kart, Mario Paint.. Waren trouwens best duur die games voor de SNES. 129 gulden als ik met niet vergis.
Hmm, ja, inderdaad. Tis trouwens in mijn geval wel zo dat we toen ik nog jong was en mn broertjes dus ook :p, altijd erg "achter" liepen qua consoles. Ik kocht een NES toen ik communie had gedaan (kassa!, nu compleet atheist:p) en toen was ik dus een jaar of 7, 1992. Dat is hetzelfde jaar dat LTTP uitkwam. Maar de SNES was toen nog veel te duur voor me. Na een aantal jaren kregen we met zn allen de SNES van onze ouders. Dat weet ik nog goed, was zo verbaasd! Zomaar gekregen, terwijl we normaal altijd zelf spaarden voor die dingen. Ah.. nostalgie
Idd. NES heb ik pas later gekocht via MP toen ik op kamers ging. Gewoon leuk voor de heb. Mijn SNES heb ik zelf voor gewerkt, fl.349,- met Mario Allstars en Starwing FX in '95. Zelda kon er niet meer van af. Maar die kon ik weer ergens lenen. Uren met een maatje op zoek naar van alles en nog wat in Hyrule met de kaart bij de hand. Niks geen walktroughs, via via kwam je dingen te weten.
"vroeger" lag de games cycle ook wel wat lager dan nu denk ik, zeker nu met alle dlc en series etc. Dan had je een Sega of een Nintendo klaar. Enkele gek had nog een lynx of een Amiga 500.
// On topic ;-)![]()
Ik begreep pas vanaf OoT, 1998 dus, dat Nintendo niet alleen maar Mario-spellen maakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:22 schreef MaximusTG het volgende:
Ik denk dat het lekkerder speelt op de Virtual Console... Voor mij was OoT ook de eerste Zelda die ik "echt" speelde. Nog steeds vind ik het jammer dat ik, en mn broertjes, nooit Zelda op de NES of SNES gekocht hebben.. Zaten inderdaad ook meer in de Mario richting. Het was natuurlijk ook wel een andere tijd (god, nu klink ik oud), en je kon natuurlijk niet zien of die game nu echt wat was, omdat je geen internet had, de tijdschriften erover te duur waren voor ons, en niemand die we kenden het spel had.
Dan blijf je maar bij wat je kent. SMW1, SMW2, Mario Kart, Mario Paint.. Waren trouwens best duur die games voor de SNES. 129 gulden als ik met niet vergis.
heiligschennisquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef MikeyMo het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat die eerste Zelda me nooit heeft kunnen bekoren![]()
![]()
Zelda op de NES was juist mijn eerste Zelda ooit. Als klein jochie werd ik snachts wakker dat ik wist hoe het moest die ene puzzel. Vader wakker maken en midden in de nacht gamen!![]()
Zojuist de nieuwe ZELDA gekregen voor m'n verjaardag. Bij het openen van de verpakking blijkt er een witte Wii-mote in te zitten. Heb 'm nog niet getest of deze Wii Motion heeft. Maar klopt de inhoud van deze verpakking wel!?You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
pwnd
Als het de gouden limited edition box is klopt het niet. Als de gever een pakketje in elkaar gezet heeft kan het kloppen![]()
![]()
Ti's gewoon een witte Wii-mote en er staat niets op. Hij komt gewoon nieuw uit de winkel gekocht op de dag van de release.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ik zou er even mee terug gaan waarna de winkel geheid gaat zeggen dat je te laat bent en ze niets voor je kunnen doen. In dat geval een brief naar het hoofdkantoor van betreffende winkel sturen. Ik hoop alleen dat er nog goeie bundels, met gouden Wiimote dus, zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef CoExist het volgende:
Ti's gewoon een witte Wii-mote en er staat niets op. Hij komt gewoon nieuw uit de winkel gekocht op de dag van de release.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Grote kans dat de gasten in de winkel er zelf even mee gespeeld hebben en de verkeerde controller terug in de doos hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef CoExist het volgende:
Ti's gewoon een witte Wii-mote en er staat niets op. Hij komt gewoon nieuw uit de winkel gekocht op de dag van de release.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Hm hm! Ze hebben de gouden Wii-mote op hun console pod gedaan en die oude in deze verpakking. De stickertjes zaten er nog op... Op 19 november hebben ze gewoon de eerste de beste doos aan mij gegeven en daarna heeft 'ie bijna een maand bij m'n ouders thuis gestaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Grote kans dat de gasten in de winkel er zelf even mee gespeeld hebben en de verkeerde controller terug in de doos hebben gedaan.
Media-Markt deed gelukkig niet zo moeilijk wat omruilen betreft en boden zelfs korting aan op een eventueel ander artikel. Fijn dat ze tot 22.00 uur open zijn tegenwoordig. HULDE!You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: