Uurtje of 3... aangezien je al alles hebt gedaan, maak er maar uurtje of 5 a 6 van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Opgestaan. Normaal bestaat de hele zaterdag uit lanterfanten en douchen, opruimen, boodschappen, de afwas (van de hele week) en strijken uitstellen.
Nu ben ik om half 8 opgestaan, heb afgewassen, het huis schoongemaakt, de afwas gedaan en ben onder de douche gesprongenMag zo wel even een uurtje (of 3) Zelda
Ja nee want toevallig moeten er deze zaterdag ook nog wat andere dingen gedaan wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Uurtje of 3... aangezien je al alles hebt gedaan, maak er maar uurtje of 5 a 6 van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
waar ben je nu?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Wii-Style het volgende:
Wat zijn de eerste paar uren van dit spel slecht. Ik word CONSTANT onderbroken met wat gelul dat mij niet kan schelen. Het is soms alsof ik een film aan het kijken ben.Ik begin de reviews van 7.5 en 4/5 te begrijpen langzamerhand.
Snap ik niet. OoT kende ook veel tekst aan het begin van de game, daar hoor je nooit iemand over.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Wii-Style het volgende:
Wat zijn de eerste paar uren van dit spel slecht. Ik word CONSTANT onderbroken met wat gelul dat mij niet kan schelen. Het is soms alsof ik een film aan het kijken ben.Ik begin de reviews van 7.5 en 4/5 te begrijpen langzamerhand.
Als dat gelul je niet kan schelen, waarom koop je dan Zelda?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Wii-Style het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb OoT dit jaar nog een keer gespeeld, 3DS versie. Ja dan heb je ook tekst maar absoluut niet zoveel als bij dit spel. Ronduit belachelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Snap ik niet. OoT kende ook veel tekst aan het begin van de game, daar hoor je nooit iemand over.
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Als dat gelul je niet kan schelen, waarom koop je dan Zelda?
Juist al dat gelul eromheen maakt Zelda Zelda.
Volgens mij valt dat wel mee, maar whatever. Kan me absoluut niet storen aan de hoeveelheid tekst in het begin. Ik heb al wat filmpjes gezien van mensen die vast komen te zitten omdat ze maar door tekst heen klikken ipv het te lezen. Het zit er echt in met een reden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik heb OoT dit jaar nog een keer gespeeld, 3DS versie. Ja dan heb je ook tekst maar absoluut niet zoveel als bij dit spel. Ronduit belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht een tip van d'r te krijgen. Is het de melding dat ik nog maar drie hartjes heb. Ik dacht al, wat is dat irritante gepiep toch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:55 schreef Diamond3d het volgende:
BLEEP BLEEP... "Master, the batteries on your Wii Mote are very low.."
Als het in OoT niet hoeft dan hoeft het ook niet in Skyward Sword.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, maar whatever. Kan me absoluut niet storen aan de hoeveelheid tekst in het begin. Ik heb al wat filmpjes gezien van mensen die vast komen te zitten omdat ze maar door tekst heen klikken ipv het te lezen. Het zit er echt in met een reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |