abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108972212
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef CoExist het volgende:
Ziet er zeker strak uit allemaal. Maar ik ga absoluut geen TLOZ game op de PC spelen. Dat hoort gewoon niet.

Vanmiddag de Forrest Temple uitgespeeld in Twilight Princess! Ik was vergeten hoe gaaf TP eigenlijk is. Stom is dat...
Bevalt de Wii versie beter dan de Gamecube?
Ben zelf al een tijd naar de Gamecubeversie op zoek (voor een normale prijs).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108976403
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Bevalt de Wii versie beter dan de Gamecube?
Ben zelf al een tijd naar de Gamecubeversie op zoek (voor een normale prijs).
Nahja, grafisch is het niet beter of slechter. Je hebt natuurlijk de Wii besturing i.p.v. de NGC controller, maar na het Skyward Sword te hebben gespeeld valt 't best mee.
Het enige wat echt wennen voor mij is, is dat alles in de Wii versie linksom is en in de NGC versie rechtsom. En dat rechtom zit nog steeds zo in mijn systeem van 6 jaar geleden toen ik de TP voor her eerste speelde dat ik regelmatig de verkeerde kant op loop.

Mja, een goede prijs is lastig denk ik. Bij de GameMania in mijn woonplaats vragen ze er E 25,- voor te vragen. Op zich niet eens zo duur en de game is het zeker waard.

Mijn collectie bestaat nu uit:

GameCube
TLOZ - The WindWaker [Special Edition incl. Ocarine Of Time MasterQuest en Majora's Mask]
TLOZ - Collecter's Edition [Via Nintendo.nl Shop]
TLOZ - Four Swords Adventures
TLOZ - Twilight Princess

Wii
TLOZ - Twilight Princess [Wii]
TLOZ - Skyward Sword [Wii]
TLOZ - Link's Crossbow Training [Niet echt een TLOZ titel natuurlijk]

GameBoy Advanced
TLOZ - A Link To The Past [Incl. Four Swords Adventures]
TLOZ - The Minish Cap

DS / 3DS
TLOZ - The Phantom Hourglass
TLOZ - Spirit Tracks [Special Edition incl. luxe case en 2 figurines]
TLOZ - Ocarina Of Time 3D

Virtual Console
TLOZ - A Link To The Past
TLOZ - Link's Awakening DX

De games voor de NES, SNES, N64, GameBoy en de GB Color had ik ook nog ooit eens in mijn bezit. Maar destijds allemaal verkocht en/of weg gegeven. Vooral die Oracle series vond ik niet zo boeiend. Maar dat kwam ook omdat Nintendo niet zulke boeiende dingen begin 2000.
Voor de rest heb ik nog wat van die strategy guides voor enkele TLOZ games en wat figurines. Maar eigenlijk doe ik daar helemaal niets mee.

Ben nu nog op zoek naar een goede versie van Eternal Darkness. Dat vond ik echt een top titel op de NGC. Helaas heb ik die ook ooit eens verkocht. :(
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_108977664
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:27 schreef CoExist het volgende:

Mja, een goede prijs is lastig denk ik. Bij de GameMania in mijn woonplaats vragen ze er E 25,- voor te vragen. Op zich niet eens zo duur en de game is het zeker waard.

De games voor de NES, SNES, N64, GameBoy en de GB Color had ik ook nog ooit eens in mijn bezit. Maar destijds allemaal verkocht en/of weg gegeven. Vooral die Oracle series vond ik niet zo boeiend. Maar dat kwam ook omdat Nintendo niet zulke boeiende dingen begin 2000.
¤25 is erg goedkop. Heb 'm ooit voor ¤70 gezien (in 'bijna nieuw' staat, verpakking en handleiding).
Die Oracle reeks is nu ook relatief moeilijk te vinden, vooral Oracle of Seasons.
pi_108981738
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Aether het volgende:

[..]

¤25 is erg goedkop. Heb 'm ooit voor ¤70 gezien (in 'bijna nieuw' staat, verpakking en handleiding).
Die Oracle reeks is nu ook relatief moeilijk te vinden, vooral Oracle of Seasons.
www.gamemania.nl
Er staan er 3 op voor E25,-
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_109008593
Ik neem aan dat de Oracle-games nog wel op de 3DS eShop zullen verschijnen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_109023717
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik neem aan dat de Oracle-games nog wel op de 3DS eShop zullen verschijnen.
Waarschijnlijk wel. Weet niet hoe het met rechten zit.
Capcom is de ontwikkelaar maar Nintendo de uitgever.
pi_110086648
Ik heb binnenkort ook weer een wii eindelijk SS spelen. Mijn 360 heb ik verkocht want hardcore fps speel ik nu op mijn pc. Nog aanraders behalve zelda en super mario galaxy?
pi_110087478
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 04:42 schreef wuuht het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer een wii eindelijk SS spelen. Mijn 360 heb ik verkocht want hardcore fps speel ik nu op mijn pc. Nog aanraders behalve zelda en super mario galaxy?
Mijn favo Wii games:
The Legend Of Zelda - Twilight Princess
Super Paper Mario
New Super Mario Bros.
Super Mario Galaxy 1 & 2
Resident Evil 4
Resident Evil Archives: Resident Evil 1
Resident Evil Archives: Resident Evil 0
pi_110089881
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 04:42 schreef wuuht het volgende:
Mijn favorieten:

Platformers:
Super Mario Galaxy 1 & 2
New Super Mario Bros.
Donkey Kong Country Returns
Kirby's Epic Yarn

Multiplayers:
Super Smash Bros Brawl
Mario Kart Wii
GoldenEye 007
Wii Sports Resort

RPG and Adventure:
Xenoblade Chronicles
Zelda Twilight Princess & Skyward Sword

Action and Shooters:
Metroid Prime Trilogy
Metroid Other M
Sin & Punishment: Successor of the Skies

Rest:
Punch-Out!!
Pikmin 2
pi_111606174
Bump O-)

Het spel lag wat te verstoffen (silent realm ragequit :P ), maar heb het toch weer opgepakt en nu bijna uitgespeeld, alleen de allerlaatste eindbaas nog.

Haalde de motion plus toevoegingen voor jullie ook een beetje van de lol af? Het werkte gewoon net niet zoals het hoorde op moeilijke momenten, wil je een sword thrust doen, krijg je een draai, en dan nog dat ding twintig keer resetten. Het viel me wel op dat het met een ingebouwde motion+ fijner speelde dan met een losse motion+ addon.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_111607240
hehe in het heetst van de strijd deed het bij mij soms ook niet wat ik wilde :P

Verder ben ik ook gestopt bij de eindbaas, kwam ik na tig keer proberen niet voorbij en ben het destijds beu geraakt. Binnenkort maar weer eens een poging doen.

Voor de rest wel geweldig spel natuurlijk _O_
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:40:40 #87
91830 MaximusTG
pi_111607718
Neuh, nooit problemen met de besturing gehad. Zal wel aan jullie skills liggen :+.

Laatste baas, das een van de makkelijkste uit het hele spel vond ik. Zodra je snapt dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111616343
Met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de eindbaas een makkie.
pi_111707141
Uitgespeeld *O* Vond de één-na-laatste baas moeilijker dan de laatste.

Tijd om Windwaker weer eens af te stoffen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_131984811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Uitgespeeld *O* Vond de één-na-laatste baas moeilijker dan de laatste.

Tijd om Windwaker weer eens af te stoffen.
En die is afgestoft met een HD borstel! Ben nu 2 dagen bezig met TLOZ: TWW HD maar wat is dat visueel een prachtige game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')