Huidige metacritic score: 98twitter:TronKnotts twitterde op zondag 06-11-2011 om 02:58:33i think it's safe to say that so far, Skyward Sword is to Ocarina as Mario Galaxy was to Mario 64. reageer retweet
nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
Is spelen met een Gamecubecontroller optioneel?
's Nachts kan je niet vliegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kom niet van dat eiland af. Als ik van het platform afspring komt er mooi geen vogel!
Nee, is ook niet. Alleen vind ik het wel bagger.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef nomar83 het volgende:
Krijgen we die discussie nu aan het begin van ieder nieuw topic?
Nee de game is niet anders te spelen.
Ja de game is compleet gebaseerd op MotionPlus.
Nee daar is niets mis mee.
Nee, tis gewoon dagquote:
Skyloft. Heb m'n zwaard, heb m'n schild, heb m'n pakkie, heb een potion en wil nu eigenlijk op mn vogel springen om in die groene beam te springen. Maar ergens vergeet ik wat... Denk ik...quote:
Heb je je vogel al wel bevrijd?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Skyloft. Heb m'n zwaard, heb m'n schild, heb een potion en wil nu eigenlijk op mn vogel springen om in die groene beam te springen. Maar ergens vergeet ik wat... Denk ik...
Uhu ja. Heb de race gevlogen enzoquote:
Maak je wel een aanloop als je springt en fluit je op je vingers om je vogel te roepen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhu ja. Heb de race gevlogen enzo
Fuck zeg, ik weet gewoon, straks kom ik er achter en geneer ik me weer dood dat ik het over het hoofd zag
Zie je welquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Maak je wel een aanloop als je springt en fluit je op je vingers om je vogel te roepen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zie je wel
(Zat hem in de aanloop, ik liet me er steeds gewoon van afdonderenO god, de faalheid. En dan moet ik nog beginnen
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Chav het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:50 schreef nomar83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Chav het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
ik zat te kutten met die muur waar je doorheen kon lopen om dat blok eruit te trekken, ik kon die muur niet vinden, wist geeneens dat ie er was! en ik had geen idee wat ik moest doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:13 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, de Ancient Cistern is bij lange na niet zo moeilijk als de Watertempel uit OoT. Tijdje terug OoT nog eens gespeeld, en zag nu waar het misging elke keer. In OoT heb je ook zo'n centraal gebouw, en op een gegeven moment doe je het water op een bepaald niveau, waardoor er helemaal beneden een blok omhoog ging. Die mistte ik vaak, en dan loop je constant naar een sleutel te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Deceit het volgende:
ja verdomme ik zit in de skyviewtemple en gebruik sowieso geen walkthrough oid maar ik kom er gewoon niet uit! ik ben dus pas bij de eerste tempelZe kijken naar het puntje van je zwaard, just keep rollin'.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Chav het volgende:
[..]
Ze kijken naar het puntje van je zwaard, just keep rollin'.....
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Geen powerslag hè, gewoon een rondje maken met je controller. Daar gaat je groen niet van op.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef Thanatos45 het volgende:
Mwah, ik vond de eindbaas van die 4e tempel ook maar een beetje lafjes hoor...hij was wel orgineel, en ik had nogal moeite ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ik doe er juist expres een beetje lang over, want anders is het zo snel voorbij. Het is toch altijd extra leuk om een game die je nog niet kent te spelen. OoT kan ik inmiddels wel dromenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef DE_krumpel het volgende:
Normaal heb ik elk spel binnen een week wel uitgespeeld.
inmiddels 1 week en 1 dag verder en ik begin net aan de 4de tempel.
op de 1 of andere manier kan skyward sword me niet zo boeien terwijl ik er toch al vanaf de eerste beelden naar uitkeek.
of ik word er te oud voor of ik word depri
Volgens mij gebeurt het wissen van je geheugen dan niet bepaald selectief hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |