abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104789208
Pff, heb bijna een kwartier lopen zoeken naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_104789388
Ga nu echt slapen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Forum Admin vrijdag 25 november 2011 @ 01:24:48 #53
35723 crew  GGMM
pi_104790893
Die eindbaas van dungeon 4 _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104792804
Even hulp nodig:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 november 2011 @ 08:37:54 #55
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_104793453
Nieuwe Zelda ziet eruit als een leuke game, maar de besturing is echt frustrerend, waarom maken ze de motion besturing niet optioneel. Doe mij maar lekker button bashen (is nooit echt nodig geweest bij Zelda), ik wordt gek van dat zwaaien en het speelt niet lekker.

Ben wel 10 keer dood gevallen om dat ik niet precies uitgelijnd was om een liaan te pakken. Over de eerste eindbaas maar niet te spreken. Of die irritante spinnen, koste me ook meerdere levens voor ik door had dat je moet prikken en plaats van zwaaien / schieten ...... Vroeger was dat gewoon target lock en spring knop.

Vroeger was ik zo goed in games, ouderdom komt echt met gebreken :(

Verder wel eindelijk de eerste dungeon gehaald en op naar de tweede ;).
pi_104793933
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 07:14 schreef IncredibleMe het volgende:
Even hulp nodig:

SPOILER
SPOILER
pi_104793970
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:37 schreef Bisamrat het volgende:
Nieuwe Zelda ziet eruit als een leuke game, maar de besturing is echt frustrerend, waarom maken ze de motion besturing niet optioneel. Doe mij maar lekker button bashen (is nooit echt nodig geweest bij Zelda), ik wordt gek van dat zwaaien en het speelt niet lekker.

Ben wel 10 keer dood gevallen om dat ik niet precies uitgelijnd was om een liaan te pakken. Over de eerste eindbaas maar niet te spreken. Of die irritante spinnen, koste me ook meerdere levens voor ik door had dat je moet prikken en plaats van zwaaien / schieten ...... Vroeger was dat gewoon target lock en spring knop.

Vroeger was ik zo goed in games, ouderdom komt echt met gebreken :(

Verder wel eindelijk de eerste dungeon gehaald en op naar de tweede ;).
Ik vind de besturing reuze mee vallen... Staat je ontvanger wel op een juiste plaats en juist afgesteld? (Wii instellingen)

Het enige wat ik vervelend vind is het bommen rollen.
pi_104794119
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ik vind de besturing reuze mee vallen... Staat je ontvanger wel op een juiste plaats en juist afgesteld? (Wii instellingen)

Ik moet zeggen dat ik de controls ook erg lekker vind spelen, ik ben niet echt fan van wii controls maar bij deze game is het goed te doen. :)

Gisteren de eerste tempel gehaald. *O*
pi_104794693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:15 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Wanneer krijg ik eigenlijk een grotere portomonnee? Die 300 rupees is helemaal kut.
En wanneer ben ik van m'n houten schild af? Baal ervan dat ik hem elke keer af laat branden....
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:37:57 #60
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_104795727
Jeeeej baas 4 verslagen!

@incredibleme Die kan je kopen bij Tinkle (dat vliegende huis in Skyloft).
In me Burberry......
pi_104795971
Ik wil naar huis :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_104796511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil naar huis :(
Ik voel met je mee. :(
Het is weer echt zo'n spel van, hoe laat is het eigenlijk *kijkt naar klok en ziet dat het al veel te laat is*.
pi_104796533
ja fuck ik wil nie werken en wil spelen
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 11:30:00 #64
91830 MaximusTG
pi_104797241
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef Chav het volgende:
Jeeeej baas 4 verslagen!

@incredibleme Die kan je kopen bij Tinkle (dat vliegende huis in Skyloft).
Das Beedle ;) Tingle zit niet in SS. En je kan alleen extra wallets kopen, die je huidige capaciteit met 300 rupees verhogen. Je kan ook je wallet zelf upgraden, maar daarvoor moet je sidequests doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:56 schreef IncredibleMe het volgende:

[..]

SPOILER
Wanneer krijg ik eigenlijk een grotere portomonnee? Die 300 rupees is helemaal kut.
En wanneer ben ik van m'n houten schild af? Baal ervan dat ik hem elke keer af laat branden....
Schild kan je gewoon een ijzeren voor kopen in de Bazaar. De aangeboden producten veranderen naar gelang je verder komt in het spel. Voor je naar Eldin kan is het ijzeren schild iig wel beschikbaar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:37:01 #65
36326 Freezor
Cold as stone
pi_104797452
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:30 schreef MaximusTG het volgende:
Das Beedle ;) Tingle zit niet in SS.
Tingle is wel te vinden in de game als een soort van easter-egg.

SPOILER
Something for your mind, your body and your soul.
pi_104798030
top, bedankt.

Nog uurtje werken en dan naar huis.
pi_104798321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:56 schreef IncredibleMe het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 12:19:31 #68
91830 MaximusTG
pi_104798638
Ja, je kan 3 extra wallets kopen van 300 rupees. Maar je kan ook je echte wallet vervangen door een grotere. Zo kan je maximaal 3x300 + 9000 rupees capaciteit hebben. En die kan je alleen halen via een sidequest.
pi_104799126
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

MotionPlus maakt geen gebruik van de sensorbar.
pi_104799983
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:37 schreef nomar83 het volgende:

[..]

MotionPlus maakt geen gebruik van de sensorbar.
Huh, hoe registreerd de Wii dan de bewegingen?
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 13:15:43 #71
91830 MaximusTG
pi_104800353
In de Wiimote zitten sensoren die de versnelling in 3 richtingen meten, en sensoren die de hoeksnelheid meten. Door die waarden te integreren krijg je positie en draaiing. Als je dan de beginorientatie weet kan je de nieuwe positie en oriëntatie berekenen.
De Motionplus bevat een veel nauwkeurige sensor dan de originele wiimote. Die oude gebruikte de sensorbar, omdat ie anders heel snel geen idee meer zou hebben waar ie zit.
pi_104800536
De originele Wiimote kan juist geen locatie bepalen, daar wordt de sensorbar voor gebruikt. De controller kan alleen de rotatie 'van je pols' meten. MP kan de positie in 3D bepalen.

Waarschijnlijk wordt de sensorbar wel gebruikt als je direct naar het scherm wijst bij een kaart of gebruik van een voorwerp.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 13:33:26 #73
91830 MaximusTG
pi_104800934
Er zit wel degelijk een versnellingsmeter in de Wiimote, dus je kan er wel de positie mee schatten. Je hebt gelijk wat betreft de gyroscoop, alleen in het horizontale vlak voor de originele Wiimote.

En SS gebruikt ook niet bij het kijken op de kaart, voorwerp gebruiken de sensorbar.
Daarom moet je ook zorgen dat je naar het midden van het scherm wijst als je bv op look drukt. Hij neemt dat dan als beginorientatie en als je relatief daaraan dan naar links, rechts, boven of beneden gaat, zie je dat op je scherm terug.
Daarom is Dpad beneden ook reset oriëntatie.
pi_104801687
O+ nerdspeak O+
pi_104801888
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ nerdspeak O+
Voortaan in een spoiler? :P
pi_104802241
Voor mij niet hoor!
pi_104802752
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:15 schreef MaximusTG het volgende:
In de Wiimote zitten sensoren die de versnelling in 3 richtingen meten, en sensoren die de hoeksnelheid meten. Door die waarden te integreren krijg je positie en draaiing. Als je dan de beginorientatie weet kan je de nieuwe positie en oriëntatie berekenen.
De Motionplus bevat een veel nauwkeurige sensor dan de originele wiimote. Die oude gebruikte de sensorbar, omdat ie anders heel snel geen idee meer zou hebben waar ie zit.
Maar dan nog vraag ik me af... hoe ontvangt de Wii het?
pi_104802912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Maar dan nog vraag ik me af... hoe ontvangt de Wii het?
Wat bedoel je? De MP registreert de positie en stuurt die door naar de Wii.

Hier een onduidelijk filmpje. Als de Wiimote kantelt veranderen de XYZ-waarden. Deze waarden worden naar de Wii gestuurd die vervolgens je zwaard in dezelfde richting laat wijzen.

† In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 14:32:31 #79
91830 MaximusTG
pi_104802993
De informatie van de Wiimote? Dat gaat via Bluetooth, draadloos. Je kan de Wiimote zelfs vrij simpel met een pc met Bluetooth verbinden.
De zogenaamde sensorbar bevat helemaal geen sensoren. Alleen infrarode ledjes. Kijk bv maar eens via het schermpje van een digitale camera naar de sensorbar als de Wii aanstaat.
pi_104803103
Ik heb al wel gemerkt dat het lastig is soms om je zwaardje recht te houden als je de wii mote niet naar de tv richt als je op iets locked. Tevens eerste keer dat ik motion plus gebruik en het is echt stukken beter.
pi_104803118
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef MaximusTG het volgende:.
De zogenaamde sensorbar bevat helemaal geen sensoren. Alleen infrarode ledjes. Kijk bv maar eens via het schermpje van een digitale camera naar de sensorbar als de Wii aanstaat.
Je kunt daarom ook twee waxinelichtjes op/onder de TV zetten; werkt ook prima ;)
pi_104804235
Vooral bij het
SPOILER
is te merken dat Motion Plus anders werkt dan bij de sensorbar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:48:16 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_104805655
Gisteravond de Mine-level uitgespeeld en de schorpioen verslagen *O*

Straks eerst nog maar even wat rondhobbelen in de woestijn, want er is nog eens chatkist ine en grot die ik nog niet heb gedaan, een derde mijnkar bovenop die ik er nog niet heb afgeduwd en 2 van die stenen kubussen moet ik nog zien te bereiken en te meppen met een lichtflits
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:52:57 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104805831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef MikeyMo het volgende:

Straks eerst nog maar even wat rondhobbelen in de woestijn,
_O- ooh neuh :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_104805885
Mensen die rupees nodig hebben.
Ga naar eldin forrest. Vlakbij die grote boom. Loop wat door. Je moet een liaan pakken en gaat dan een tunnel in. In het volgende gebied zitten 3 vogels. Vaak (tot nu toe 90%) zit er een blauwe bij. Vang die en je krijgt een blauwe feather. Grind dit. In 15 min had ik er 10 ( moest nog wat meer grinden daar).
Ga terug naar de stad en verkoop die feathers. Ze leveren 100 rupees per stuk op.
Wilt hij ze niet? Slaap nog een nacht tot hij ze wel wilt. De verkoper zit in het oosten onder het bruggetje in de nacht.
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:17:29 #86
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104808895
5de tempel clear, de baas wal wel easy mode one shotted de weg der heen was k u t

voor de mensen die het echt willen weten

SPOILER
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:31:34 #87
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104809495
en shield tot laatste upgrade goddess shield yea!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:39:25 #88
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_104809850
Beedle, Tingle.... Allemaal hetzelfde joh :p

Ik vind die 2e Silent Realm trouwens moeilijk!
In me Burberry......
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:56:08 #89
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104812607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Chav het volgende:
Beedle, Tingle.... Allemaal hetzelfde joh :p

Ik vind die 2e Silent Realm trouwens moeilijk!
die 3rde is helemaal irritant
pi_104812777
Fucking hell. Ik ben echt zo'n faler. Ik kom niet verder. In de friggin skyview tempel al :')
pi_104816937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fucking hell. Ik ben echt zo'n faler. Ik kom niet verder. In de friggin skyview tempel al :')
Iets meer info :P
pi_104817109
Neeuh eerst nog even ploeteren. Ben weer iets verder, zat me volledig op iets onnozels te concentreren :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:57:52 #93
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104820039
6de tempel is easy mode...
pi_104823924
Zo. Tempel 1 uitgespeeld.
pi_104828844
Hoeveel tempels zijn er? 7 of 8 toch?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:27:02 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104828964
Waar zit de dormitory?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_104829309
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
Waar zit de dormitory?
Is dat niet de Knight Academy? Het gebouw waar je de game begon.
  Forum Admin zaterdag 26 november 2011 @ 03:28:50 #98
35723 crew  GGMM
pi_104834478
Eindbaas tempel 5 verslagen. Weer iets te makkelijk wmb. In één keer gehaald. Ondanks dat wel een hele vette eindbaas _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104835697
Opgestaan. Normaal bestaat de hele zaterdag uit lanterfanten en douchen, opruimen, boodschappen, de afwas (van de hele week) en strijken uitstellen.

Nu ben ik om half 8 opgestaan, heb afgewassen, het huis schoongemaakt, de afwas gedaan en ben onder de douche gesprongen :D Mag zo wel even een uurtje (of 3) Zelda :D
pi_104835719
Ik vond overigens eindbaas tempel 1 helemaal niet moeilijk. En ik ben echt een faalhaal als het op gamen aankomt tegenwoordig. Op de SNES was ik een baas, de 64 heb ik overgeslagen (te duur voor mn ouders :')) en vanaf de Wii ben ik dus echt de standaard recreatieve gamer. Ik koop de Zelda's en de Mario's en daar houdt het wel mee op.

En dat gedoe over "echt je zwaardaanval plannen" herken ik ook (nog) niet. Ik fake gewoon een epileptische aanval of 7 en H.man was haske dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')