Het was de bedoeling om het als een Monet-schilderij er uit te laten zien. Stijl is vorig jaar iets teruggeschroeft maar ze zijn er wel in geslaagdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef Wii-Style het volgende:
De graphics zijn in ieder geval prachtig... Faron Woods; adembenemend mooi. Echt prachtig. Eindelijk een spel waarvan de ontwikkelaars snapten hoe ze kleur moesten gebruiken.
quote:Op zondag 27 november 2011 10:46 schreef replay11nl het volgende:
Shit! Ik zit alweer vast....
Ben net die Lanayuru Mine Facility in en nou sta ik voor een ding waar je je zwaard in moet steken... maar wat moet ik er mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..ben ik het absoluut niet mee eens, maar er zit wel een hele bak epische gevechten in dit spel.quote:In fact, the last two boss encounters are the most difficult fights in any Zelda game thus far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Light gives of itself freely, filling all available space.
It does not seek anything in return; it asks not whether you are friend or foe.
It gives of itself and is not thereby diminished.
- Michael Strassfeld
quote:Op zondag 27 november 2011 18:48 schreef Lumen het volgende:
Zo. Klaar.
Wat een topper was het weer.
[..]
..ben ik het absoluut niet mee eens, maar er zit wel een hele bak epische gevechten in dit spel.
Eindoordeel: 9.5WACHT WACHT WACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enerlaatste baas had ik echt geen moeite mee, moet de laatste nog doen, ik vond Ganondorf in The Wind Waker ook tricky met al die phases"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
WACHT WACHT WACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste ben ik eerst 5 keer doodgegaan, maar toen ik door had hoe ie ongeveer moest (er zijn uiteraard wat truukjesquote:enerlaatste baas had ik echt geen moeite mee, moet de laatste nog doen, ik vond Ganondorf in The Wind Waker ook tricky met al die phases) kon ik 'm in principe zonder hp verlies slachten.
Light gives of itself freely, filling all available space.
It does not seek anything in return; it asks not whether you are friend or foe.
It gives of itself and is not thereby diminished.
- Michael Strassfeld
Hoezo? Heb zelf nergens last van.quote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn die kaarten trouwens schijtirritant zeg.
Ik vind ze zo nietszeggend! Echt zo BLOB dit is het gebied. Zoek het maar uit!quote:
Ach ja, vrouwen en kaartlezen...quote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind ze zo nietszeggend! Echt zo BLOB dit is het gebied. Zoek het maar uit!
In eerdere delen waren die toch veel duidelijker? Of herinner ik me dat gewoon niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin het einde te naderen, maar ik kan niet wachten opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Zelda is de nieuwe Wii Fitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |