Dat had ik ook wel een beetje eigenlijk. Hoewel ik de puzzels nog wel echt Zelda vindquote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR?
quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR?
Ja, leuk. Nu nog een plaatje hebben die het doet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda
[ afbeelding ]
Met dank aan TwilightRealm.net
http://twitter.com/#!/TRwallpapers
quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]Hero-mode vind ik persoonlijk leuker. Je kan nu niet zomaar even door alle dungeons rushen. De eerste spin die ik tegen kwam kostte me 4 hartjes en staat dat ding dus te piepen. Reload en opnieuw dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat je al je bugs en treasure mee krijgt, Zo kon ik dus meteen mijn schild etc upgraden. Opzich ook wel weer makkelijk![]()
Dat kan ik beter aan jou vragen. LTTP was onmiddellijk serieus in het begin. The Wind Waker had ook een soort vrolijke begin, maar niet 6 uur lang. En Ocarina of Time was ook mooi begonnen met de great Deku Tree die stierf omdat Ganon hem ziek had gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 08:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]![]()
Heb JIJ überhaupt ooit wel eens een Zelda gespeeld naast Twilight Princess? Speel jij A Link to the Past nog eens, en The Wind Waker,en The Minish Cap, en Links Awakening. Een en al vrolijke kleurtjes en gekke monstertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen. LTTP was onmiddellijk serieus in het begin. The Wind Waker had ook een soort vrolijke begin, maar niet 6 uur lang. En Ocarina of Time was ook mooi begonnen met de great Deku Tree die stierf omdat Ganon hem ziek had gemaakt.
Nu was ik klaar met dungeon #1 in Skyward Sword en ik hoor datDeze game begint met je vriendin die wordt opgeslokt door een zwarte wervelstorm, ook niet zo leuk. En ja, LTTP was serieus aan het begin, maar had ook een roze konijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu redelijk op het einde van SS en vind dat de mix tussen humor, schattig, avontuur en ernst niet anders is dan in vorige Zelda's. Ik vind The Imprisoned zelfs wel het engste monster ooit in de serie.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Jammer voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef arucard het volgende:
Net dat stukje dat je die tranen moet verzamelen gedaan. Wat was dat nou weer voor onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar trouwens, en dan weer 4/5 jaar wachten![]()
Wat een super toffe game. Ze hebben er een echte Zelda game van gemaakt, al die jaren die ze aan het denken waren zijn niet voor niets geweest. Als ik bijvoorbeeld spring van iets, fluit ik naar me vogel, zoals Link dat in OoT deed naar Epona. (met zijn "Ocarina" als hij daarop blies speelde hij een liedje). Heel leuk allemaal. Ik heb 30+ uur gespeeld en ik zit volledig in het verhaal. Zelda achterna, insecten verzamelen ipv skulla tulla's, rupees verzamelen, heart containers vinden en uiteraard veel graspollen tegengenomen. Gelukkig zijn er vijanden die ik moet neerslaan met me zwaard ipv door op A te bashen, gelukkig zijn er weer veel puzzels door het land en in de tempels. Gelukkig is er nog steeds dat EPISCHE AVONTUUR!quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Wii-Style het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nee, ik ook niet. Niet om die redenen, maar meer de hele stijl van GameKings en de PU vind ik behoorlijk puberaal en kort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef MaximusTG het volgende:
Volwassen kerels die in het Nederlands, doorspekt met Engelse termen, serieus proberen te discussiëren over games. Ik kan die kerels nooit serieus nemen..
Ik kan er nu 9000 meesjouwen en dat terwijl ik heul niets meer nodig hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grmbl! Ik mis weer van alles. IK wil iets kopen van 800 rupees, maar kan er maar 500 mee sjouwen
Als laatste nog even die demon al zijn Gratitude crystals gegeven. Ik had het alleen wel fijn gevonden als ik van tevoren wist dat ik bij ontvangst even direct bij hem langs moest gaan ipv ze op te sparen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |