SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik.
Het is erg jammer dat ik single ben.
Dat is waar broeder.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben gedumpt. Nog erger dan helemaal geen vrouw hebben gehad.
Ik word soms wel een beetje moe van je negatieve gewauwelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar broeder.
Forever alone zijn heeft zijn voordelen wel.
Niet mee eens. Ik was het zat om nooit een vriendin gehad te hebben. Veel erger dan het hebben van 100 pandapuntenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar broeder.
Nee, ik wil godverdomme gewoon eten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Myr
Kruidnoten om je honger te stillen?
Hey!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word soms wel een beetje moe van je negatieve gewauwel
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hey!
Er is maar 1 die wauwelt.
Dat doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik wil godverdomme gewoon eten.Ik ben letterlijk gaan slapen met de gedachte "Mijn ouders slapen toch, dan is het eten zo tenminste klaar" Maar neehoor, nu kan ik als nog een half uur wachten terwijl ik van 9 tot 6 college heb gehad, niets gegeten heb en instort.
Niks negatief.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word soms wel een beetje moe van je negatieve gewauwel
Daar heb je wel gelijk in. In dat opzicht ben ik vrij afwachtend, ik heb geen zin om een nieuw topic te openen en een titel te verzinnen. Volgende keer post ik de laatste 10 posts gewoon niet meer, weet ik ook zeker dat ik geen laatste reactie heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Altijd weer die mrk die ons laat wachten
Precies, je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar broeder.
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
En mensen moeten metten hun tengels van de OP afblijven.
YEAH!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ja verdomme. Geteisem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
Je hebt toch een vriendin?
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oei, alweer uit?quote:
Daarom is geen redenquote:
Volgende keer als ik lapo ga ik de op veranderenquote:
Als je van de trap valt ben je snel benedenquote:
Spannend zeg, rebels puberjongetje.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer als ik lapo ga ik de op veranderen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
Als je naast mij loopt kom je niet alleen zelfverzekerder over ook minder lelijk.Dat wil ik best geloven.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik lees de spoiler nu. Neemt niet weg dat ik 't blijf geloven. Het is altijd zo namelijk.
Bedankt voor dit stukje puike logische gevolgtrekking.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden![]()
Gelukkig geloof ik dat zelf niet, daar draait het om.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven.
Ah, ik lees de spoiler nu. Neemt niet weg dat ik 't blijf geloven. Het is altijd zo namelijk.
Dat klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
Als je naast mij loopt kom je niet alleen zelfverzekerder over ook minder lelijk.
hahaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden![]()
Jammer dat jij dat weer ongedaan maaktquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spannend zeg, rebels puberjongetje.
Gelukkig. Blijf weten dat je een mooie vent bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig geloof ik dat zelf niet, daar draait het om.
Niet eens een bedankje ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven.
Subtiel..quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Myr, hoe ben je eigenlijk mod geworden? Moest je een klein, dik kereltje pijpen?
Pijpen kan ze anders zeer goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Myr, hoe ben je eigenlijk mod geworden? Moest je een klein, dik kereltje pijpen?
Dan eten ze je op namelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subtiel..
Maar beter irriteer je geen hongerige vrouwen
Nee, ik was een user waar ik zelf van zou walgen. Opende de hele nacht door bagger samen met een groepje users. Iedereen kreeg een ban, ik werd mod. Misschien dachten ze dat ik dan mijn eigen troep op zou ruimen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subtiel..
Why not?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subtiel..
de fok versie van the american dreamquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was een user waar ik zelf van zou walgen. Opende de hele nacht door bagger samen met een groepje users. Iedereen kreeg een ban, ik werd mod. Misschien dachten ze dat ik dan mijn eigen troep op zou ruimen.
Schat, je bent de vraag vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik besef dat ik het tijdstip niet mee heb, maar ik heb een serieuze vraag. Ik ken een leuke vrouw waar ik een kansje bij wil wagen voor friends with benefits. Haar geaardheid weet ik niet, maar ze heeft een vriendje, dus ze zal hetero of bi zijn. Of ik haar al een vriendin kan noemen weet ik niet, maar ik kom haar regelmatig tegen en ik heb ook wel wat mogelijkheden om het toeval een handje te helpen en contact te leggen, zo ben ik in het bezit van haar email-adres en ze werkt ergens waar ik gemakkelijk als bezoeker langs kan komen. Hoewel ik haar best vaak zie, heb ik nog nooit 'expres' met haar afgesproken, we zijn gewoon vaak op dezelfde plek of komen elkaar tegen. Dan maken we altijd een praatje en tweemaal vroeg ze me om mee te gaan toen ze net een boswandeling ging maken. Ik ben niet verliefd op haar, ik vind haar gewoon leuk. Nu zit ik te twijfelen over een volgende stap om meer contact te leggen. Ze is geen type om gewoon tegen te zeggen dat ik bi ben en of zij dat ook is, dus voorzichtigheid is geboden, maar ik wil ook weer niet maandenlang moeilijk doen.
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik besef dat ik het tijdstip niet mee heb, maar ik heb een serieuze vraag. Ik ken een leuke vrouw waar ik een kansje bij wil wagen voor friends with benefits. Haar geaardheid weet ik niet, maar ze heeft een vriendje, dus ze zal hetero of bi zijn. Of ik haar al een vriendin kan noemen weet ik niet, maar ik kom haar regelmatig tegen en ik heb ook wel wat mogelijkheden om het toeval een handje te helpen en contact te leggen, zo ben ik in het bezit van haar email-adres en ze werkt ergens waar ik gemakkelijk als bezoeker langs kan komen. Hoewel ik haar best vaak zie, heb ik nog nooit 'expres' met haar afgesproken, we zijn gewoon vaak op dezelfde plek of komen elkaar tegen. Dan maken we altijd een praatje en tweemaal vroeg ze me om mee te gaan toen ze net een boswandeling ging maken. Ik ben niet verliefd op haar, ik vind haar gewoon leuk. Nu zit ik te twijfelen over een volgende stap om meer contact te leggen. Ze is geen type om gewoon tegen te zeggen dat ik bi ben en of zij dat ook is, dus voorzichtigheid is geboden, maar ik wil ook weer niet maandenlang moeilijk doen.
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zolang je nog niet eens weet of je bevriend met haar bent, heb je niets te verliezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Lekker die boswandeling gaan doenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
tijn en boswandelingenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.
Ze is bi.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!
Ik ben meer van de keldersquote:
De vraag is hoe ik de volgende stap kan aanpakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, je bent de vraag vergeten
Ik ben bi, maar ik wil geen trio.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!
Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet eens weet of je bevriend met haar bent, heb je niets te verliezen.
Maar waarom denk je er uberhaupt aan, of kans te maken, terwijl ze een vriendje heeft?
Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.
Ik ben meester Tijn meester van de pijnquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Getverdegetver Tijn, getverdegetver.
Iets drinken, bios, shoppen naar kleren,quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.
Ik welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.
En dat per mail vragen? Of langsgaan op haar werk en het dan vragen?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Iets drinken, bios, shoppen naar kleren,
Nja gezien het feit dat ze een vriendje heeft is het natuurlijk risicovol. Ten eerste is de kans aanwezig dat ze hetero is en jou dus niet als meer dan platonische vriendin ziet. Ten tweede kan ik me voorstellen dat ze het geen tof idee vind dat er iemand tussen haar en haar vriend wil komen, buiten het mannetje/vrouwtje ding omquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De vraag is hoe ik de volgende stap kan aanpakken.
Ja, ik heb twee keer een boswandeling met haar gemaakt. Ik weet niet waarom, ik kwam haar twee keer tegen toen ze net ging wandelen en toen vroeg ze me mee.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.
Gewoon langs gaanquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En dat per mail vragen? Of langsgaan op haar werk en het dan vragen?
Meeste mannen hebben een grote bakkes dat ze dat wel prima vinden, maar als puntje bij paaltje komt... ( of puntje bij puntje in dit geval)quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.
Als zij sowieso open staat voor iets naast haar relatie, zal ze misschien wel inzijn voor iets met een andere vrouw denk ik zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.
Ja, ik wil daar niet tussen komen natuurlijk. Mijn doel is echt alleen maar friends with benefits, mits haar vriend dat goed zou vinden. Weinig kans ja, maar wil het toch proberen, want maanden op 1 paard wedden, wat ik bijna heel het jaar heb gedaan, werpt ook niet echt zijn vruchten af.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja gezien het feit dat ze een vriendje heeft is het natuurlijk risicovol. Ten eerste is de kans aanwezig dat ze hetero is en jou dus niet als meer dan platonische vriendin ziet. Ten tweede kan ik me voorstellen dat ze het geen tof idee vind dat er iemand tussen haar en haar vriend wil komen, buiten het mannetje/vrouwtje ding om
Als je überhaupt een poging wagen wil moet je je goed voor ogen houden dat de kans op succes in zo'n geval natuurlijk erg klein is. Maar heej, wie niet waagt...
Ja precies, dat is het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
En hoe wil je dat brengen dan? Ik bedoel, als je haar mee vraagt om iets te doen zegt ze natuurlijk ja en zoekt ze daar verder niets achter, denk ik.
Je kunt haar wel gewoon vertellen dat je biseksueel bent en kijken hoe ze daarop reageert. Verder zou ik maar eens naar een pottenkroeg gaan ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het probleem.
Das wel een goeie, reageert ze geschokt weet je al hoe laat het isquote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je kunt haar wel gewoon vertellen dat je biseksueel bent en kijken hoe ze daarop reageert. Verder zou ik maar eens naar een pottenkroeg gaan ofzo.
Ik zou het ook níet tof vinden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat de vriendje er zeker wel bezwaar tegen heeft, indien het een serieuze relatie is.
http://lesbisch.nl/themas/een-leuke-vrouw/de-scene/quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het probleem.
Onderwerp subtiel droppen, we snappen hetquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeve vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
Haar vragen of ze GTST heeft gezien en wat ze van die zoenende vrouwen vondquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeve vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Heatcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
Wat daar staat klinkt eerlijk gezegd niet echt bemoedigend.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://lesbisch.nl/themas/een-leuke-vrouw/de-scene/
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Heathcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
Dat GTST verhaal of is dat misschien te directquote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben.
Goede tip!
Oh ja! Dat is een goede. Volgens mij had ze iets met GTST. Of ze vond het heel leuk of ze haatte het, dat weet ik niet meer. Shoot. Maar we hebben het weleens over GTST gehad dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar vragen of ze GTST heeft gezien en wat ze van die zoenende vrouwen vond
Dan heb je iig al een ingang om te peilen of ze interesse heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is een goede. Volgens mij had ze iets met GTST. Of ze vond het heel leuk of ze haatte het, dat weet ik niet meer. Shoot. Maar we hebben het weleens over GTST gehad dus.
Ik heb liever dat iemand mij zegt dat hij homo is dan dat hij erom heen draait maar dat ben ik. Overigens vertelde een vrouw mij laatst ook zo direct dat ze lesbisch is, ik schrok omdat ik het niet had verwacht van haar maar beter dan dat ze erom heen draait.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben.
Goede tip!
Ik snap mensen die in hun eentje een tweepersoons bed nodig hebben toch nog steeds niet helemaalquote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Vrijdag is dus de verjaardag van die ene meid waar ik al eens over verteld had. Ze had een slaapplaats aangeboden, gezien de reistijd en andere bijkomstigheden van het eerste het beste feestje wel handig. Dus ik vroeg of ik een luchtbedje, slaapzak etc. mee moest brengen, en of ik misschien hulp bij de laatste voorbereidingen kan gebruiken. Nou, luchtbed is niet nodig want ze heeft een logeerbed, en vanaf half 6 ben ik van harte welkom.
Feestje begint om 9 uur en na haar verhuizing bleef er een logeerkamer vól spullen en een slaapkamer met riante tweepersoons boxspring over
Zul je zien, komt er ergens een stretcher uit de hoge hoed
Ik snap het verhaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Vrijdag is dus de verjaardag van die ene meid waar ik al eens over verteld had. Ze had een slaapplaats aangeboden, gezien de reistijd en andere bijkomstigheden van het eerste het beste feestje wel handig. Dus ik vroeg of ik een luchtbedje, slaapzak etc. mee moest brengen, en of ik misschien hulp bij de laatste voorbereidingen kan gebruiken. Nou, luchtbed is niet nodig want ze heeft een logeerbed, en vanaf half 6 ben ik van harte welkom.
Feestje begint om 9 uur en na haar verhuizing bleef er een logeerkamer vól spullen en een slaapkamer met riante tweepersoons boxspring over
Zul je zien, komt er ergens een stretcher uit de hoge hoed
Is lekker hoor, ik zou niet meer terug willen!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap mensen die in hun eentje een tweepersoons bed nodig hebben toch nog steeds niet helemaal
Ik heb een extra groot tweepersoonsbed. Heer-lijk om je in om te draaien.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap mensen die in hun eentje een tweepersoons bed nodig hebben toch nog steeds niet helemaal
More room, more pleasure. Wat is daar niet aan te snappenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Diagonaal in je bed kunnen liggen en de volgende morgen in de andere richting diagonaal wakker worden is echt koningquote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die logeerkamer stond dus vól met spullen. Dat je zegt van: nog net een pad van 15cm om het raam open en dicht te kunnen doen. Daar slapen is geen optiequote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal niet.
Dan ben je toch gewoon in e logeerkamer en zij in haar eigen bed?
Ik had er ook bij moeten zeggen dat het feit dat ik er nog altijd alleen in lig me niet zo bevaltquote:
rot op trollquote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind jou meer dan alleen maar aardig.
En dan kom je iemand tegen die jou wil bespringen, zit je daar met je éénpersoonsquote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had er ook bij moeten zeggen dat het feit dat ik er nog altijd alleen in lig me niet zo bevalt
Maar waarom zegt ze dan 'ik heb een logeerbed'?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Die logeerkamer stond dus vól met spullen. Dat je zegt van: nog net een pad van 15cm om het raam open en dicht te kunnen doen. Daar slapen is geen optie
Waar een wil is, is een wegquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan kom je iemand tegen die jou wil bespringen, zit je daar met je éénpersoons
Als antwoord op de vraag of ik m'n crashgear mee moet nemenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan 'ik heb een logeerbed'?
Ja, maar dan bedoelt ze toch dat je daar gaat slapen? Of is dit een vorm van vrouwenlogica die ik niet vat?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als antwoord op de vraag of ik m'n crashgear mee moet nemen
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus hier, 't is maar dat je het weet.
en je hebt humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus hier, 't is maar dat je het weet.
Ik heb geholpen bij haar verhuizing pas geleden (het feestje is ook meteen housewarmingparty) en heb haar hele hebben en houden in de handen gehad. En daar was geen apart logeerbed bij, óf ik moet het gigantisch gemist hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar dan bedoelt ze toch dat je daar gaat slapen? Of is dit een vorm van vrouwenlogica die ik niet vat?
Ook haar massagestaven?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb geholpen bij haar verhuizing pas geleden (het feestje is ook meteen housewarmingparty) en heb haar hele hebben en houden in de handen gehad.
Jawel hoor, mensen vinden mij altijd leuk!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en je hebt humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel hoor, mensen vinden mij altijd leuk!![]()
In februari woon ik ook weer in Amsterdam trouwens.
Als alles mee zit ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel hoor, mensen vinden mij altijd leuk!![]()
In februari woon ik ook weer in Amsterdam trouwens.
Nee. Wel 'r bh's, strings, toiletartikelen, nachtkastje-inhoud en you name it. Geen massagestavenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook haar massagestaven?
Tot zo ver de mannenlogica
Ik dacht dat je al in Amsterdam woonde nu?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als alles mee zit ik ook
gaan we dan koffie drinken op t station?
Interessant.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Wel 'r bh's, strings, toiletartikelen, nachtkastje-inhoud en you name it. Geen massagestaven
Als je ooit nog een man erbij zoekt, mevrouw slakkenspoor...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo, nu spuit er weer bier rond!
Dus je hebt voor haar gesleept in de hoop dat het wat wordt tussen jullie of zo???quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Wel 'r bh's, strings, toiletartikelen, nachtkastje-inhoud en you name it. Geen massagestaven
Kom op, man. NEXT!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen thuisblijven maar een hele dag alleen thuis zitten achter mijn PC gaat me geen goed doen.
Bedoelde ze niet ik heb GEEN logeerbedquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb geholpen bij haar verhuizing pas geleden (het feestje is ook meteen housewarmingparty) en heb haar hele hebben en houden in de handen gehad. En daar was geen apart logeerbed bij, óf ik moet het gigantisch gemist hebben.
Evengoed, de wishfull thinking is dus dat ze bedoelt dat ze wel een slaapplaats voor me heeft, zeg maar
Tot zo ver de mannenlogica
Dat gaat niet zo snel bij mij, helaas.quote:
fuck man, dat heb ik ook. maar college is ook kutquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen thuisblijven maar een hele dag alleen thuis zitten achter mijn PC gaat me geen goed doen.
Wat is er eigenlijk gebeurd?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Je maakt meer kans als je het weigert. Nice guys...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je hebt voor haar gesleept in de hoop dat het wat wordt tussen jullie of zo???
Nee verkoopprocedure is 3 maanden, en in november gestartquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al in Amsterdam woonde nu?
Doen we, Starbucks he.
Jawel, je had eerst volleybal meisje #1, volleybalmeisje #2, Merel en nu haar. Dat alles in no-time!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel bij mij, helaas.
Dat snap ik, ik snap ook helemaal hoe een vrouw je uit balans kan brengen, maar je moet doorgaan, desnoods een rebound, je mag nog niet opgeven. Het is mogelijk. Het moet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel bij mij, helaas.
Vergeet G. niet!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, je had eerst volleybal meisje #1, volleybalmeisje #2, Merel en nu haar. Dat alles in no-time!
Lang verhaal, maar héél kort door de bocht wel ja. Met dien verstande dat dat dan voor de tweede keer zou zijn en het einde van de eerste keer geheel en alleen aan haar persoonlijke toestand lagquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je hebt voor haar gesleept in de hoop dat het wat wordt tussen jullie of zo???
Ah, komt goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee verkoopprocedure is 3 maanden, en in november gestart
Starbucks
Ik heb niet voor niks zo'n hek op m'n gok hmmkaythanksbyequote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet ik heb GEEN logeerbed?
Volgens mij heb ik dat even langskomen helemaal gemistquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef SiIk het volgende:
Zo, volgens mij is even langskomen wel weer lang genoeg geweest. Het is nu al slecht voor m'n portemonee
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Mochten jullie denken waar gaat dit over?
Heloef heeft liefdesverdriet, heloef gaat er verder niet over uitweiden maar voelt zich alleen bijzonder klote en dat zal wel even zo zijn. En nee ik ga niet door naar een volgende binnen no-time dit was anders, dit ging verder dan de oppervlakkigheid van voorheen, op dit meisje was ik gevallen met haar lelijke en mooie kanten. Puur op het innerlijk niemand begrijpt mij zo goed als zij, niemand was voor mij zo goed als zij, voor niemand heb ik ooit zo oprecht wat gevoeld als voor haar.
Kortom het spijt me dat ik jullie topic vol jank.
Een hek op je gok? Waar heb je het overquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks zo'n hek op m'n gok hmmkaythanksbye
Maar hoezo liefdesverdriet. Wat heb je gedaan dat 't nu ineens zo erg is zegmaar?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Heloef heeft liefdesverdriet, heloef gaat er verder niet over uitweiden maar voelt zich alleen bijzonder klote en dat zal wel even zo zijn. En nee ik ga niet door naar een volgende binnen no-time dit was anders, dit ging verder dan de oppervlakkigheid van voorheen, op dit meisje was ik gevallen met haar lelijke en mooie kanten. Puur op het innerlijk niemand begrijpt mij zo goed als zij, niemand was voor mij zo goed als zij, voor niemand heb ik ooit zo oprecht wat gevoeld als voor haar.
Weet dat hoe erg dit ook voelt door de hormonen die door je lichaam gieren, binnen een paar jaar verbaas je vriend, vijand en jezelf en heb je een mooi gevoel dat wordt gedeeld.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Ah man.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Deze jongen is gevoelig.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Beetje jammer van haar. Aangezien je een catch bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Maar, was je dan verliefd op meerdere meisjes tegelijk? Voor mijn gevoel is er telkens weer een ander bij jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Zeg nou eens wat er gebeurd is danquote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog altijd een beetje de kriebels als ik m'n eerste echte grote liefde tegenkom. Wees er trots op, ik vind het iets mooisquote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Nou, dat ik lezen kan. Bovendien zijn mijn vaardigheden in de Duitse taal bovengemiddeld te noemen, dus als ze géén logeerbed had bedoeld dan had ik dat écht wel opgemerktquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een hek op je gok? Waar heb je het over?
Wat is daar nou mooi aan? Enorm verliefd op iemand zijn en die persoon niet kunnen krijgen. Nee, bedankt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een beetje de kriebels als ik m'n eerste echte grote liefde tegenkom. Wees er trots op, ik vind het iets moois
[..]
Nou, dat ik lezen kan. Bovendien zijn mijn vaardigheden in de Duitse taal bovengemiddeld te noemen, dus als ze géén logeerbed had bedoeld dan had ik dat écht wel opgemerkt
Jij weet het het beste ja, sommige van mijn vrienden zijn zo waus dat ze soms woorden als 'geen' en 'niet' vergeten wat de boel er niet bepaald duidelijker op maaktquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, dat ik lezen kan. Bovendien zijn mijn vaardigheden in de Duitse taal bovengemiddeld te noemen, dus als ze géén logeerbed had bedoeld dan had ik dat écht wel opgemerkt
Het is mooi dat je als mens in staat bent tot zo'n groots gevoel, maar verder is het enorm pijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is daar nou mooi aan? Enorm verliefd op iemand zijn en die persoon niet kunnen krijgen. Nee, bedankt.
Ik vind haar nog steeds een heel mooi meisje. Spreek haar niet, heb haar wel op mijn facebook. Ongelooflijk waar ze mee is geëindigd overigens, daar valt weinig van te begrijpen. Dat is overigens niet uit jaloezie. Ik zou niets met haar willen, dat heb ik niet meer voor haar. maar ze is wel echt een supermooi meisje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb nog altijd een beetje de kriebels als ik m'n eerste echte grote liefde tegenkom. Wees er trots op, ik vind het iets moois
Ik snap jouw houding tegenover vrouwen nu wat meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds een heel mooi meisje. Spreek haar niet, heb haar wel op mijn facebook. Ongelooflijk waar ze mee is geëindigd overigens, daar valt weinig van te begrijpen. Dat is overigens niet uit jaloezie. Ik zou niets met haar willen, dat heb ik niet meer voor haar. maar ze is wel echt een supermooi meisje.
Mijn tweede grote liefde mag met haar smoel op de stoeprand. En dan zeg ik het nog aardig. Dat doe je niemand aan.
Oh, heb ik zo vaak gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Oh ze vind een ander leuk en mij niet, het is een van mijn vrienden.
En ga haar er nou niet om veroordelen ze voelt zich er schuldig om en hij ook maar liefde komt nou eenmaal zoals het komt en valt niet te sturen.
Hoezo dat? Dat zijn mijn twee grote liefdes, ik heb wel meer liefdes gekend. Enkel niet van dien aard.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap jouw houding tegenover vrouwen nu wat meer.
How about weten dat die gevoelens zo sterk kunnen zijn? En dat er dus iemand is met wie het nóg beter klikt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is daar nou mooi aan? Enorm verliefd op iemand zijn en die persoon niet kunnen krijgen. Nee, bedankt.
Ik heb ook liefdesverdriet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
En ga haar er nou niet om veroordelen ze voelt zich er schuldig om en hij ook maar liefde komt nou eenmaal zoals het komt en valt niet te sturen.
Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens. Je kunt behoorlijk wat dingen sturen om het gevoel van aantrekkingskracht te vergroten. Het is geen garantie, maar sturen kun je het echt wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Dat dacht ik ook ja. Maakt toch niet uit heloef, dat je Faye wel zag zitten was al duidelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoonfaye en VH dus? Je kan het wel gewoon zeggen, is dat er ook weer uit. Meer vrouwelijke vrienden, behalve Myr, had je volgens mij niet.
Ik ken dat. Het is tot nu toe ook het enige gevoel dat ik er bij hebquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor mij is verliefd zijn terwijl je weet dat je de ander niet zal krijgen een van de ergste gevoelens.
Ik vind de illusie van denken dat je de ander hebt en de ander dat ook voelt nog groter.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor mij is verliefd zijn terwijl je weet dat je de ander niet zal krijgen een van de ergste gevoelens.
Voor mij ook, je hele hart voelt dan verscheurd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Welterusten!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Weltruste!
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Weltruste!
Ik wou dat ik mijn gevoel kon veranderen zij vast ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens. Je kunt behoorlijk wat dingen sturen om het gevoel van aantrekkingskracht te vergroten. Het is geen garantie, maar sturen kun je het echt wel.
Ook welterusten, dan!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga slapen, niet echt een topic waar ik het over wil hebben.
Nee, echt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Wil je het over sex hebben of wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Dit topic is wel hevig aan het verwijven, moet ik zeggen. Ik geef Moonwalk en Heathcliff de schuld, misschien gewoonfaye ook wel een beetje.
Je hebt maar een korte timespan. En die timepsan begint bij de ontmoeting. Hoe je iemand benaderd vanaf het begin is bepalend voor het verloop van elkaars verhouding. Daarna wordt het een uphill climb als je de initiale indruk/attractie wilt wijzigen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn gevoel kon veranderen zij vast ook.
Maar het is er gewoon niet, klaar.
Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Dit topic is wel hevig aan het verwijven, moet ik zeggen. Ik geef Moonwalk en Heathcliff de schuld, misschien gewoonfaye ook wel een beetje.
Je verandert mede stilaan alle mannen in kuikentjes- en hartjes versturende metro's. Zelfs opperbaas heloef is veranderd in een emotioneel wrak.quote:
Zou je deze doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al een uur niks gepost hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je verandert mede stilaan alle mannen in kuikentjes- en hartjes versturende metro's. Zelfs opperbaas heloef is veranderd in een emotioneel wrak.
Ik kan het niet langer aanzien. Dit was ooit de vechtkooi van R&P.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zou je deze doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had al een uur niks gepost hoor![]()
Jou had ik nog geen hartje gegeven:
quote:
Alle gekheid op een stokje, dit inderdaad. Ik voel me impotent worden en ik moet dit weekend nog neuken. Er valt te leren van die faalreeks "Singles".quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
Supersoep heeft gelijk, er zijn veel te veel hartjes hier, en het gaat alleen maar over gevoelens. Testerondodend. Ik ga bier drinken, porno kijken en workouten!
Waarom moet ik meteen aan corry konings denken?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
Supersoep heeft gelijk, er zijn veel te veel hartjes hier, en het gaat alleen maar over gevoelens. Testerondodend. Ik ga bier drinken, porno kijken en workouten!
Greyquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan corry konings denken?
Die eerste twee dingen doe ik al.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb er nooit bier bijquote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Die eerste twee dingen doe ik al.
Wat heeft ze gezegd?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Tering zeg waarom kan mijn moeder zo pijnlijk de spijker op de kop slaan?
Hoe?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
"Wat is er dan?"quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Maar je was sowieso al afgewezen, dat deed ze laatst open en bloot in het topic toen ze nog een relatie had. Helaas. Waarom had je nog hoop dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Shit ik ben weer aandachtshoer.
Ze wist zonder echt iets van de situatie af te weten waarom het nooit zou werken tussen ons twee en waarom het nooit een goed idee zou zijn. Ik voel me nu trouwens achterlijk blij voor iemand die is afgewezen.
Iedereen snapt het al wie het is, behalve jij.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat het zelfde meisje waar je mee getongworsteld had ??
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat het zelfde meisje waar je mee getongworsteld had ???
Ja sorry hoor maar ik heb een leven naast internetquote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen snapt het al wie het is, behalve jij.
Dat vond ik geen afwijzen zo heb ik het in ieder niet geintepreteerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar je was sowieso al afgewezen, dat deed ze laatst open en bloot in het topic toen ze nog een relatie had. Helaas. Waarom had je nog hoop dan?
*Buuuuhuuuurrrnnnquote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik heb een leven naast internet
Ik weet ook niet over wie het gaatquote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen snapt het al wie het is, behalve jij.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik heb een leven naast internet
Ik wou het stilhouden maar we zijn met zijn drieen zo lekker bezig met om te vertellen hoe leuk we elkaar wel niet vinden dat het niet echt meer uitmaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Dat hele subtiel zijn en stilhouden faalt inderdaad een beetje jammerlijk.
Ik vond dat anders aardig serieus overkomen, iets van: 'ik vind hem echt een hele leuke jongen maar zeker niet voor 'n relatie'. En dat werd dan nog harder gebracht, weet ik nog. Maar goed, nu weet je het dus zeker. Jammer, gaat even een tijdje overheen. Mss een idee om juist nu leuke dingen te gaan ondernemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vond ik geen afwijzen zo heb ik het in ieder niet geintepreteerd.
Gisteren had ik mijn gevoelens al op tafel gegooid.
Vandaag heeft zij haar gevoelens op tafel gegooid en eerlijk opgebiecht wat ze voelt voor hem en dus niet voor mij.
Het gaat niet over die persoon.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
misschien gewoon met meer meisjes tongworstelen
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
misschien gewoon met meer meisjes tongworstelen
Dit dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat niet over die persoon.
Fayequote:Op woensdag 23 november 2011 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over welke persoon dan wel?
Want ik weet het niet
Oh ja, ben er tevreden mee en men vindt het tof. Ik vond mezelf al wel leuk, maar nooit geweten dat er zo'n leuke jongen onder dat haar zatquote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Opzich wel.
Hoe zijn de reacties op je haar tot nu toe? Positief zeker.
Het is duidelijk allemaal.quote:
Mijn wereld bestaat al uit 1 en al details. Hoef er niet nog meer bij te hebben, vind het al lastig genoeg zoquote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
De details vormen het geheel.
Think about it.
Ok, jullie zijn dus gewoon melig. Dat magquote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is duidelijk allemaal.
Heloef ziet iets in Faye (opzich allang duidelijk) maar zij niet in hem.
Nu zegt Lant 'hoi' op de manier zoals Former het altijd doet, poging om grappig te zijn, Sinji vindt het een goede grap van haar.
Dat was 't wel.
Mijn leven de afgelopen 5 dagen is een fucking soap ja.quote:
Ik zag foto's van jou (in 't klein met drie anderen?) toen ik topics aan het doorlezen was. Je zag er daar schattig uit, voor zover ik kon zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in de rest van de week.Morgen naar Tilburg, vrijdag naar een vriendinnetje en dit weekend waus doen bij een vriend. Me likes. Kudo's.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in de rest van de week.Morgen naar Tilburg, vrijdag naar een vriendinnetje en dit weekend waus doen bij een vriend. Me likes. Kudo's.
Waarom het tussen mij Myra nooit zou werken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zag foto's van jou (in 't klein met drie anderen?) toen ik topics aan het doorlezen was. Je zag er daar schattig uit, voor zover ik kon zien.
Heloef, hossel Myraela.
Ow, best jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom het tussen mij Myra nooit zou werken.
Zij is te volwassen.
Ik ben te kinderlijk
Kudo's!
Bohhhh, doe maar weer decadentquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm cholademelk met slagroom
Wojooo-oohooooquote:
Jij bent eigenlijk niet kinderlijk, maar voor mij waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom het tussen mij Myra nooit zou werken.
Zij is te volwassen.
Ik ben te kinderlijk
Kudo's!
Wat is "bohhh"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat is "bohhh"Krachtterm voor ''zooooo"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ohh oke dankjequote:
Ga dan maar weg. Krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Goedenavond mede pimps Ik Ben facking dronken
Zijn we het daar over eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk niet kinderlijk, maar voor mij waarschijnlijk wel ja.
Misschien moet je aandacht gaan vragen bij je vriendin ipv in dit topic onzin te lopen verkondigen.quote:
Doe je dat vaker doordeweeks?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Goedenavond mede pimps Ik Ben facking dronken
Ben jij zo volwassen dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk niet kinderlijk, maar voor mij waarschijnlijk wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |