Het is mooi dat je als mens in staat bent tot zo'n groots gevoel, maar verder is het enorm pijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is daar nou mooi aan? Enorm verliefd op iemand zijn en die persoon niet kunnen krijgen. Nee, bedankt.
Ik vind haar nog steeds een heel mooi meisje. Spreek haar niet, heb haar wel op mijn facebook. Ongelooflijk waar ze mee is geëindigd overigens, daar valt weinig van te begrijpen. Dat is overigens niet uit jaloezie. Ik zou niets met haar willen, dat heb ik niet meer voor haar. maar ze is wel echt een supermooi meisje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb nog altijd een beetje de kriebels als ik m'n eerste echte grote liefde tegenkom. Wees er trots op, ik vind het iets moois
Ik snap jouw houding tegenover vrouwen nu wat meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds een heel mooi meisje. Spreek haar niet, heb haar wel op mijn facebook. Ongelooflijk waar ze mee is geëindigd overigens, daar valt weinig van te begrijpen. Dat is overigens niet uit jaloezie. Ik zou niets met haar willen, dat heb ik niet meer voor haar. maar ze is wel echt een supermooi meisje.
Mijn tweede grote liefde mag met haar smoel op de stoeprand. En dan zeg ik het nog aardig. Dat doe je niemand aan.
Oh, heb ik zo vaak gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Oh ze vind een ander leuk en mij niet, het is een van mijn vrienden.
En ga haar er nou niet om veroordelen ze voelt zich er schuldig om en hij ook maar liefde komt nou eenmaal zoals het komt en valt niet te sturen.
Hoezo dat? Dat zijn mijn twee grote liefdes, ik heb wel meer liefdes gekend. Enkel niet van dien aard.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap jouw houding tegenover vrouwen nu wat meer.
How about weten dat die gevoelens zo sterk kunnen zijn? En dat er dus iemand is met wie het nóg beter klikt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is daar nou mooi aan? Enorm verliefd op iemand zijn en die persoon niet kunnen krijgen. Nee, bedankt.
Ik heb ook liefdesverdriet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
En ga haar er nou niet om veroordelen ze voelt zich er schuldig om en hij ook maar liefde komt nou eenmaal zoals het komt en valt niet te sturen.
Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens. Je kunt behoorlijk wat dingen sturen om het gevoel van aantrekkingskracht te vergroten. Het is geen garantie, maar sturen kun je het echt wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Dat dacht ik ook ja. Maakt toch niet uit heloef, dat je Faye wel zag zitten was al duidelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoonfaye en VH dus? Je kan het wel gewoon zeggen, is dat er ook weer uit. Meer vrouwelijke vrienden, behalve Myr, had je volgens mij niet.
Ik ken dat. Het is tot nu toe ook het enige gevoel dat ik er bij hebquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor mij is verliefd zijn terwijl je weet dat je de ander niet zal krijgen een van de ergste gevoelens.
Ik vind de illusie van denken dat je de ander hebt en de ander dat ook voelt nog groter.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor mij is verliefd zijn terwijl je weet dat je de ander niet zal krijgen een van de ergste gevoelens.
Voor mij ook, je hele hart voelt dan verscheurd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Welterusten!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Weltruste!
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Weltruste!
Ik wou dat ik mijn gevoel kon veranderen zij vast ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens. Je kunt behoorlijk wat dingen sturen om het gevoel van aantrekkingskracht te vergroten. Het is geen garantie, maar sturen kun je het echt wel.
Ook welterusten, dan!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga slapen, niet echt een topic waar ik het over wil hebben.
Nee, echt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Wil je het over sex hebben of wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Dit topic is wel hevig aan het verwijven, moet ik zeggen. Ik geef Moonwalk en Heathcliff de schuld, misschien gewoonfaye ook wel een beetje.
Je hebt maar een korte timespan. En die timepsan begint bij de ontmoeting. Hoe je iemand benaderd vanaf het begin is bepalend voor het verloop van elkaars verhouding. Daarna wordt het een uphill climb als je de initiale indruk/attractie wilt wijzigen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn gevoel kon veranderen zij vast ook.
Maar het is er gewoon niet, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |