Fayequote:Op woensdag 23 november 2011 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over welke persoon dan wel?
Want ik weet het niet
Oh ja, ben er tevreden mee en men vindt het tof. Ik vond mezelf al wel leuk, maar nooit geweten dat er zo'n leuke jongen onder dat haar zatquote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Opzich wel.
Hoe zijn de reacties op je haar tot nu toe? Positief zeker.
Het is duidelijk allemaal.quote:
Mijn wereld bestaat al uit 1 en al details. Hoef er niet nog meer bij te hebben, vind het al lastig genoeg zoquote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
De details vormen het geheel.
Think about it.
Ok, jullie zijn dus gewoon melig. Dat magquote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is duidelijk allemaal.
Heloef ziet iets in Faye (opzich allang duidelijk) maar zij niet in hem.
Nu zegt Lant 'hoi' op de manier zoals Former het altijd doet, poging om grappig te zijn, Sinji vindt het een goede grap van haar.
Dat was 't wel.
Mijn leven de afgelopen 5 dagen is een fucking soap ja.quote:
Ik zag foto's van jou (in 't klein met drie anderen?) toen ik topics aan het doorlezen was. Je zag er daar schattig uit, voor zover ik kon zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in de rest van de week.Morgen naar Tilburg, vrijdag naar een vriendinnetje en dit weekend waus doen bij een vriend. Me likes. Kudo's.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in de rest van de week.Morgen naar Tilburg, vrijdag naar een vriendinnetje en dit weekend waus doen bij een vriend. Me likes. Kudo's.
Waarom het tussen mij Myra nooit zou werken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zag foto's van jou (in 't klein met drie anderen?) toen ik topics aan het doorlezen was. Je zag er daar schattig uit, voor zover ik kon zien.
Heloef, hossel Myraela.
Ow, best jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom het tussen mij Myra nooit zou werken.
Zij is te volwassen.
Ik ben te kinderlijk
Kudo's!
Bohhhh, doe maar weer decadentquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm cholademelk met slagroom
Wojooo-oohooooquote:
Jij bent eigenlijk niet kinderlijk, maar voor mij waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom het tussen mij Myra nooit zou werken.
Zij is te volwassen.
Ik ben te kinderlijk
Kudo's!
Wat is "bohhh"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat is "bohhh"Krachtterm voor ''zooooo"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ohh oke dankjequote:
Ga dan maar weg. Krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Goedenavond mede pimps Ik Ben facking dronken
Zijn we het daar over eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk niet kinderlijk, maar voor mij waarschijnlijk wel ja.
Misschien moet je aandacht gaan vragen bij je vriendin ipv in dit topic onzin te lopen verkondigen.quote:
Doe je dat vaker doordeweeks?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Goedenavond mede pimps Ik Ben facking dronken
Ben jij zo volwassen dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk niet kinderlijk, maar voor mij waarschijnlijk wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |