Ik snap mensen die in hun eentje een tweepersoons bed nodig hebben toch nog steeds niet helemaalquote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Vrijdag is dus de verjaardag van die ene meid waar ik al eens over verteld had. Ze had een slaapplaats aangeboden, gezien de reistijd en andere bijkomstigheden van het eerste het beste feestje wel handig. Dus ik vroeg of ik een luchtbedje, slaapzak etc. mee moest brengen, en of ik misschien hulp bij de laatste voorbereidingen kan gebruiken. Nou, luchtbed is niet nodig want ze heeft een logeerbed, en vanaf half 6 ben ik van harte welkom.
Feestje begint om 9 uur en na haar verhuizing bleef er een logeerkamer vól spullen en een slaapkamer met riante tweepersoons boxspring over
Zul je zien, komt er ergens een stretcher uit de hoge hoed
Ik snap het verhaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Vrijdag is dus de verjaardag van die ene meid waar ik al eens over verteld had. Ze had een slaapplaats aangeboden, gezien de reistijd en andere bijkomstigheden van het eerste het beste feestje wel handig. Dus ik vroeg of ik een luchtbedje, slaapzak etc. mee moest brengen, en of ik misschien hulp bij de laatste voorbereidingen kan gebruiken. Nou, luchtbed is niet nodig want ze heeft een logeerbed, en vanaf half 6 ben ik van harte welkom.
Feestje begint om 9 uur en na haar verhuizing bleef er een logeerkamer vól spullen en een slaapkamer met riante tweepersoons boxspring over
Zul je zien, komt er ergens een stretcher uit de hoge hoed
Is lekker hoor, ik zou niet meer terug willen!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap mensen die in hun eentje een tweepersoons bed nodig hebben toch nog steeds niet helemaal
Ik heb een extra groot tweepersoonsbed. Heer-lijk om je in om te draaien.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap mensen die in hun eentje een tweepersoons bed nodig hebben toch nog steeds niet helemaal
More room, more pleasure. Wat is daar niet aan te snappenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Diagonaal in je bed kunnen liggen en de volgende morgen in de andere richting diagonaal wakker worden is echt koningquote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die logeerkamer stond dus vól met spullen. Dat je zegt van: nog net een pad van 15cm om het raam open en dicht te kunnen doen. Daar slapen is geen optiequote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal niet.
Dan ben je toch gewoon in e logeerkamer en zij in haar eigen bed?
Ik had er ook bij moeten zeggen dat het feit dat ik er nog altijd alleen in lig me niet zo bevaltquote:
rot op trollquote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind jou meer dan alleen maar aardig.
En dan kom je iemand tegen die jou wil bespringen, zit je daar met je éénpersoonsquote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had er ook bij moeten zeggen dat het feit dat ik er nog altijd alleen in lig me niet zo bevalt
Maar waarom zegt ze dan 'ik heb een logeerbed'?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Die logeerkamer stond dus vól met spullen. Dat je zegt van: nog net een pad van 15cm om het raam open en dicht te kunnen doen. Daar slapen is geen optie
Waar een wil is, is een wegquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan kom je iemand tegen die jou wil bespringen, zit je daar met je éénpersoons
Als antwoord op de vraag of ik m'n crashgear mee moet nemenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan 'ik heb een logeerbed'?
Ja, maar dan bedoelt ze toch dat je daar gaat slapen? Of is dit een vorm van vrouwenlogica die ik niet vat?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als antwoord op de vraag of ik m'n crashgear mee moet nemen
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus hier, 't is maar dat je het weet.
en je hebt humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus hier, 't is maar dat je het weet.
Ik heb geholpen bij haar verhuizing pas geleden (het feestje is ook meteen housewarmingparty) en heb haar hele hebben en houden in de handen gehad. En daar was geen apart logeerbed bij, óf ik moet het gigantisch gemist hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar dan bedoelt ze toch dat je daar gaat slapen? Of is dit een vorm van vrouwenlogica die ik niet vat?
Ook haar massagestaven?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb geholpen bij haar verhuizing pas geleden (het feestje is ook meteen housewarmingparty) en heb haar hele hebben en houden in de handen gehad.
Jawel hoor, mensen vinden mij altijd leuk!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en je hebt humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel hoor, mensen vinden mij altijd leuk!![]()
In februari woon ik ook weer in Amsterdam trouwens.
Als alles mee zit ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel hoor, mensen vinden mij altijd leuk!![]()
In februari woon ik ook weer in Amsterdam trouwens.
Nee. Wel 'r bh's, strings, toiletartikelen, nachtkastje-inhoud en you name it. Geen massagestavenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook haar massagestaven?
Tot zo ver de mannenlogica
Ik dacht dat je al in Amsterdam woonde nu?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als alles mee zit ik ook
gaan we dan koffie drinken op t station?
Interessant.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Wel 'r bh's, strings, toiletartikelen, nachtkastje-inhoud en you name it. Geen massagestaven
Als je ooit nog een man erbij zoekt, mevrouw slakkenspoor...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo, nu spuit er weer bier rond!
Dus je hebt voor haar gesleept in de hoop dat het wat wordt tussen jullie of zo???quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Wel 'r bh's, strings, toiletartikelen, nachtkastje-inhoud en you name it. Geen massagestaven
Kom op, man. NEXT!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen thuisblijven maar een hele dag alleen thuis zitten achter mijn PC gaat me geen goed doen.
Bedoelde ze niet ik heb GEEN logeerbedquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb geholpen bij haar verhuizing pas geleden (het feestje is ook meteen housewarmingparty) en heb haar hele hebben en houden in de handen gehad. En daar was geen apart logeerbed bij, óf ik moet het gigantisch gemist hebben.
Evengoed, de wishfull thinking is dus dat ze bedoelt dat ze wel een slaapplaats voor me heeft, zeg maar
Tot zo ver de mannenlogica
Dat gaat niet zo snel bij mij, helaas.quote:
fuck man, dat heb ik ook. maar college is ook kutquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen thuisblijven maar een hele dag alleen thuis zitten achter mijn PC gaat me geen goed doen.
Wat is er eigenlijk gebeurd?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Je maakt meer kans als je het weigert. Nice guys...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je hebt voor haar gesleept in de hoop dat het wat wordt tussen jullie of zo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |