SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Absoluut. Daar heb je gelijk in, maar je moet als user dan ook gewoon accepteren dat de mods en de FA's zien wat ze daarmee doen en dat je het daar dan ook bij moet laten... Maar je hebt gelijk dat je gevoelens uit, en daar is ook niets mis mee ;'quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
Sorry hoor, maar dat is nog aan de users zelf! Mensen beslissen zelf of ze hun gevoelens willen ventileren of niet!
Dat was het beste gedeelte man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet van dat bierdopje gezegd he?
Dus we mogen wel ventileren maar er niet meer over spreken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut. Daar heb je gelijk in, maar je moet als user dan ook gewoon accepteren dat de mods en de FA's zien wat ze daarmee doen en dat je het daar dan ook bij moet laten... Maar je hebt gelijk dat je gevoelens uit, en daar is ook niets mis mee ;'
Oké genoeg erover gesproken.
Geen 'waar we' dus valt wel meequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
En nu weer over op de orde van de dag:
Waar... TT
Van mij mag je, ik ga er niet meer over spreken, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus we mogen wel ventileren maar er niet meer over spreken?
Okay dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik ga er niet meer over spreken, dat is wat ik ermee bedoel.
Nee, ik vind waar... net zo fantasieloosquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen 'waar we' dus valt wel mee
Wat is er gebeurd Viro? Ik had wel ene beetje iets gehoord maar weet niet meer precies watquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Ishimaru het volgende:
Om iedereen wat op te vrolijken:
Ik kan redelijk staan en lopen. Oh en de video is bijna klaar. Moet nu VDJ video maken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Ishimaru het volgende:
Om iedereen wat op te vrolijken:
Ik kan redelijk staan en lopen. Oh en de video is bijna klaar. Moet nu VDJ video maken
Uit Marokko.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn Turkse eten vandaan halen?
Boeiuh, ik vind het een leuke traditie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik vind waar... net zo fantasieloos
In Marokkoquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Turks etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Turks etenMarokkanen met een pizzaria
Ik zag naatje, VH en heloef. Dus dacht dit was het moment. Niet rekening gehouden dat al die meiden ook nog wakker warenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het klopt wel weer dat mensen idd bewust moeten zijn van wat ze zeggen, daar ben ik het helemaal mee eens!
Ik denk dichterbij dan Turkije.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat een takke eind weg dat is.
Nog nietquote:
Ok dan.quote:
Jou vinnik nie meer leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel meer opties zijn er niet nee
Damschreeuwer was ook een kwaliteitstroll, en waxinelichtjesgooiertquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
Om toch nog positief te eindigen.
Dit was een kwaliteitstroll, juiste timing, bepaalde personen aan het denken gezet en mensen denken wel weer even na voor ze er wat uit flappen.
Een hele topic en rep en roer en iedereen ziet weer even in hoe (niet) hypocriet hij is.
Daarvoor hulde, kudo's en respect.
Valt mee, een paar uurtjes zwemmen vanaf Spanje. En anders wil deze Roemeense vrachtwagenchauffeur het wel voor je ophalen:quote:
Die zitten nu nog hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dichterbij dan Turkije.
Daarom niet minder sneu, maar uitstekend uitgevoerd maar oh zo sneu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Damschreeuwer was ook een kwaliteitstroll, en waxinelichtjesgooiert
BEWIJSquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Stokstaart, voordat je in het vervolg mij erbij gaat betrekken, wees eerst eens even zeker van je zaak of ik erbij te betrekken ben... Je faalt hard, want ik heb nooit gezegd dat ik _Fanta liever dood zie, sterker nog: ik heb gezegd dat ik nooit last van hem heb gehad. Ik heb het net even teruggelezen ja.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Vandaag bij Fiscale Economie college vraag die docent aan wat mensen, wat willen jullie worden na jullie studie?
Zegt 1 meisje: Belastinginspecteur
Andere jongen: Belastingadviseur
Zegt zo'n Antilliaanse dude: Belastingfraudeur
En jij zei "RIJK!" of niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Vandaag bij Fiscale Economie college vraag die docent aan wat mensen, wat willen jullie worden na jullie studie?
Die site die ie gafquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
Niet dat ik ooit last heb gehad van Fanta, evenmin van Insom of wie dan ook, maar ik probeer me even te verplaatsen in de denkwijze.
Ik zei: Fiscale baas en tevens rijke nigger en hopelijk groot geschapen. Al heeft mijn studie weinig invloed op dat laatste..quote:
Hoe de fuck wist je waar je moest kijken om die post te vindenquote:
Als je dat laatste echt zei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zei: Fiscale baas en tevens rijke nigger en hopelijk groot geschapen. Al heeft mijn studie weinig invloed op dat laatste..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zei: Fiscale baas en tevens rijke nigger en hopelijk groot geschapen. Al heeft mijn studie weinig invloed op dat laatste..
Je was zo zeker van je zaak dat je het zelf moest teruglezen, ouwehoer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Stokstaart, voordat je in het vervolg mij erbij gaat betrekken, wees eerst eens even zeker van je zaak of ik erbij te betrekken ben... Je faalt hard, want ik heb nooit gezegd dat ik _Fanta liever dood zie, sterker nog: ik heb gezegd dat ik nooit last van hem heb gehad. Ik heb het net even teruggelezen ja.
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind je me niet meer leuk door yes style?
Mono stuurde mij een DM die nacht die ik wilde onthouden, die heb ik naar mijn mail gestuurd. In mail gekeken welke datum het was en in PoHi van mezelf uitkijken naar nachtbaggers van die datum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe de fuck wist je waar je moest kijken om die post te vinden
Omdat jij het tegendeel beweerde!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je was zo zeker van je zaak dat je het zelf moest teruglezen, ouwehoer.
Serieus, wat voor DM was dat dan ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mono stuurde mij een DM die nacht die ik wilde onthouden, die heb ik naar mijn mail gestuurd. In mail gekeken welke datum het was en in PoHi van mezelf uitkijken naar nachtbaggers van die datum.
Cool he, er is ook veel goedkope meuk, goed zoeken. Er is vooral VEEEELquote:
Waarschijnlijk lekkere kontjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus, wat voor DM was dat dan ?
nolifer die om 5:00 opstaat om te ontbijten en werkt van 6 - 12quote:
Zeg dat! Over een week heb ik nog alles niet gezien denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool he, er is ook veel goedkope meuk, goed zoeken. Er is vooral VEEEEL
quote:
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:35 schreef JJH het volgende:
Als er straks niemand is die na mij wil, maak ik mijn playlist ff af, ik had veels te veel.
Jij hebt zometeen over 9000 euro uitgegevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg dat! Over een week heb ik nog alles niet gezien denk ik
DMquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus, wat voor DM was dat dan ?
Jij gaat draaien ?quote:
Whahaahah jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is gebeurd.
Toen moest hij heel dramatisch aankondigen dat hij weg ging.
Nou dag dag dan maar he. We wachten op de rouwadvertentie.
past je nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef SiIk het volgende:
Zo'n jurkje wil ik. Maar dan met een mooie diepe rug.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Oh jullie gaan een hekel aan me hebben.boefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Hoezo?quote:
Graag GNR - Knocking on Heavens Dooooor & doe maar Afscheid nemen Bestaat nietquote:
Ahhquote:
Nou zeg dat wel.quote:
Ik wordt al twee dagen op rij snoeihard getrolld, dit is niet meer leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
Godver, nog nooit zo hard getrolled.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet
En......jij moet daar om lachen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
naat negert me nu omdat ik faye aan het huilen heb geholpen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
naat welk topic was dat nou met dat gezeik over fanta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja, intens en hardopquote:
Je plaatjes doen het niet schat.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:42 schreef Watertornado het volgende:
Silk, je bent een schatje,
Mono, ik zie jouw morgen,
Hier wilde ik nog wat rijmen,
maar dat lukt me niet meer.
Plaatjes doen het niet neequote:
Waarom nietquote:
Ik vrees dat alleen jij de plaatjes kan zienquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:07 schreef heloef het volgende:
Hoe sneller hij dood is hoe sneller zijn uitkering word stopgezet.
We hadden hem moeten stimuleren meer te drinken.
site met 9124819580329185 producten moet aan de bandbreedte denkenquote:
Lekker op tijd:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
EVEN VOOR DE BEELDVORMING WAAROM IK DEZE MATIGE GRAP POSTE:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Oh jullie gaan een hekel aan me hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ook cool aan de site dat je 1000 foto's ziet van het productquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef SiIk het volgende:
Check deze
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1025689199
quote:
Matig? Ik vond hem ijzersterk, zelden zo gelachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook cool aan de site dat je 1000 foto's ziet van het product
Ja heloef is wel eens wat ongelukkig met zijn uitdrukkingen, maar dat is al weer tering lang geleden, en je richtte je direct op ValHallen, en er waren genoeg mensen in het topic die er geen ruk mee te maken hadden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
MAAR WEL JANKEN ALS HIJ DOOD IS ZEKER?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik aan het moraalridderen was. Ik zei alleen dat ie op moest rotten met zijn gezeik elke keer. Voor mijn part zuipt hij zich de tering in/
Na een copy en paste moet ik zeggen, leuke kleur maar je moet niet veel booty hebben want dan is ie al gauw te kortquote:
Ja, hij is wel heul kort ja. Maar ik vind em wel echtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Na een copy en paste moet ik zeggen, leuke kleur maar je moet niet veel booty hebben want dan is ie al gauw te kort
Moraalridder in actie, amen God is trots op jequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
EN DIT PARELTJE
[..]
MAAR WEL JANKEN ALS HIJ DOOD IS ZEKER?
Godskolere gast.....iemand ff vet bekritiseren omdat zijn manier van posten je niet bevalt staat niet gelijk aan dat je hem dood wil hebben!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
EN DIT PARELTJE
[..]
Heloef, met je TR en weet ik wat??? Hypocriete zak!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is gebeurd.
Toen moest hij heel dramatisch aankondigen dat hij weg ging.
Nou dag dag dan maar he. We wachten op de rouwadvertentie.
Ik heb je zo'n beetje als enige niet geTRd en niet uitgescholden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heloef, met je TR en weet ik wat??? Hypocriete zak!
Denk ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef SiIk het volgende:
Ik ben bang dat de aziatische one size maten vrij klein zijn
Ik huil niet zo snel, helaasquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
EN DIT PARELTJE
[..]
Okee, doe maar Stokkie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Heloef ik ga omdat je je zo enorm fucking aanstelt alle doodsverwensingen hier + die uit het andere topic bundelen en rechtstreeks aan Tante Vonniej mailen
Vertelquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb vandaag het leukste college tot nu toe op de uni gehad
Doodsverwensen deed hij IRL, niet hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Heloef ik ga omdat je je zo enorm fucking aanstelt alle doodsverwensingen hier + die uit het andere topic bundelen en rechtstreeks aan Tante Vonniej mailen
Inkomstenbelasting A en B. Wat ook met die man die vroeg waarom je Fiscale Economie deed enzo. Helaas was het maar eenmalig, dat vak komt pas in 3e jaarquote:
Eens met een vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
Stok genoeg nu, je loopt het uit te melken. Je hebt je lol gehad en als je problemen met iemand hebt vecht je dat maar uit in DM/PM!
Ik ben je in ieder geval even spuugzat aan het worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
Stok genoeg nu, je loopt het uit te melken. Je hebt je lol gehad en als je problemen met iemand hebt vecht je dat maar uit in DM/PM!
Je kunt toch ook lezen of niet? Gewoon asociaal wat heloef doet hier, maatschappelijk gezien ook totaal onwenselijk het leed dat hij toebrengt aan onschuldige individuen met een afwijkende levensfilosofie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Doodsverwensen deed hij IRL, niet hier.
En kerel, serieus: ga ff uit dit topic weg voor je alles nog erger maakt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting A en B. Wat ook met die man die vroeg waarom je Fiscale Economie deed enzo. Helaas was het maar eenmalig, dat vak komt pas in 3e jaar
Ja altijd een maatje groter doen, net als in frankrijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef SiIk het volgende:
Ik ben bang dat de aziatische one size maten vrij klein zijn
Samen met iemand aankoop doen, deel de kostenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef SiIk het volgende:
Nog $16 aan verzendkosten ook. Dankje Sint
Ik zou een TR schrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
Dat is voor dwergjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef SiIk het volgende:
Wut, dit is wel echt heel klein...
One Size
Total Length: 79cm, Collar: 18cm, Over-arm: 19cm
Bust: 66cm, Waist: 50cm, Hips: 66cm, Hem: 38cm
Leed toebrengen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook lezen of niet? Gewoon asociaal wat heloef doet hier, maatschappelijk gezien ook totaal onwenselijk het leed dat hij toebrengt aan onschuldige individuen met een afwijkende levensfilosofie.
Gast...ga.....weg!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook lezen of niet? Gewoon asociaal wat heloef doet hier, maatschappelijk gezien ook totaal onwenselijk het leed dat hij toebrengt aan onschuldige individuen met een afwijkende levensfilosofie.
Oh maar Stokkie waarom heb ik geen ban ontvangen na aanleiding van rapportage bij de modjes?quote:
Haha heloef toch, alsof ik jou zou gaan rapporteren, wtf denk je zelf? Zo ben ik niet, jij misschienquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar Stokkie waarom heb ik geen ban ontvangen na aanleiding van rapportage bij de modjes?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Mijn vlucht naar Lanzarote is verplaatst van 6 uur sochtends naar 3 uur smiddags
quote:
Ik ook niet ik heb je niet gerapporteerd vanwege dit, ik neem internet namelijk meestal niet serieus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha heloef toch, alsof ik jou zou gaan rapporteren, wtf denk je zelf? Zo ben ik niet, jij misschien
Hihi, m'n paps z'n vlucht van afgelopen week was 24 uur verplaatst. Ze waren alleen vergeten de terugvlucht van die middag ook te wijzigenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Mijn vlucht naar Lanzarote is verplaatst van 6 uur sochtends naar 3 uur smiddags
Neen.. Ik ga daar niet inkomen...quote:
Oh ja?quote:
Niet in dat jurkjequote:
Als we eerst oefenen met een kerstboom versieren is een chick daarna geen echte grote stap meerquote:
Nee daar was al genoeg over te doen, maar je gedraagt je als een kind wat aandacht tekort komt en vindt dat het te snel weer genegeerd werd. Krijg zo'n gevoel van zeurderig kind : Ja, maar, maar, maar, hij deed ....quote:
stomme is dat je een ban krijgt ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Tevens Stokkie ik heb alleen jou net de dood ingewenst.
_Fanta niet eens direct.
Dus veel succes he.
Omdat ik dus geen dwerg benquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als we eerst oefenen met een kerstboom versieren is een chick daarna geen echte grote stap meer
Heb ik het tegen jou dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee daar was al genoeg over te doen, maar je gedraagt je als een kind wat aandacht tekort komt en vindt dat het te snel weer genegeerd werd. Krijg zo'n gevoel van zeurderig kind : Ja, maar, maar, maar, hij deed ....
Ik heb een maand geleden niemand de dood ingewenst.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stomme is dat je een ban krijgt ook waarschijnlijk
Sfeer verzieker extraordinair! Zout toch opquote:Op woensdag 23 november 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou dan?![]()
Serieus wat is ditga anders je traumatische jeugd lekker op iemand anders projecteren
Tjezus man, als je hier blijft posten leest iedereen mee en reageren mensen er ook op.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou dan?![]()
Serieus wat is ditga anders je traumatische jeugd lekker op iemand anders projecteren
Maak je niet dik joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sfeer verzieker extraordinair! Zout toch op![]()
Waarom zou jij een hekel aan me hebben?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjezus man, als je hier blijft posten leest iedereen mee en reageren mensen er ook op.
Iedereen vindt je al een klootzak, maar nu zit je nog meer te zuigen zodat mensen NOG meer een hekel aan je krijgen. Da's wat je nu wil he?
Die heb ik al een tijdje niet meer online gezien, ook niet op MSN.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat Outpost er niet is vanavond. Die had wat parels geschreven zeg.
Tering wat was dat geworden.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat Outpost er niet is vanavond. Die had wat parels geschreven zeg.
Ja ik ben dik en jij een pindabrein!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maak je niet dik joh.
O wacht ....
Met deze actie heb je heel wat vergalt bij heel wat mensen en je maakt het nu allemaal alleen maar erger. Stop nu voor het allemaal NOG erger wordt!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zou jij een hekel aan me hebben?Ik luister altijd met heel veel plezier naar je shows kerel
Pas nog gezien hierquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer online gezien, ook niet op MSN.
hij duikt nog wel op, maar is wel wat minder aanwezig jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer online gezien, ook niet op MSN.
Slaap lekkerquote:
Je hebt anders lekkere tieten hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja ik ben dik en jij een pindabrein!
Dat heb je nu dus gedaan, dus kap je er nu mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt anders lekkere tieten hoor![]()
Maar serieus, maak je gewoon niet druk. Was ff met heloef de laatste puntjes op de F aan het zetten zeg maar
Als puber mochten de meeste ouders mij niet, ik had vaak een slechte invloed op hun kindjequote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Dat is al de twee papa die een hekel aan me heeft shit.
Het was een slecht grapje ok, maar om nou meteen zo overdreven te gaan doen en haat te zaaien gaat misschien wat ver. Of zie je dat echt anders?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Met deze actie heb je heel wat vergalt bij heel wat mensen en je maakt het nu allemaal alleen maar erger. Stop nu voor het allemaal NOG erger wordt!
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kap er ook mee, heb vierkante ogen van het video editten. Hij is bijna klaar en stukken beter dan de vorige. Morgen laatste dingen fixen en hij kan online
Welterustenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kap er ook mee, heb vierkante ogen van het video editten. Hij is bijna klaar en stukken beter dan de vorige. Morgen laatste dingen fixen en hij kan online
De reacties van de mensen hier zeggen genoeg: volgens mij heeft iedereen die hier was toen je het zei het liefst dat je een (perm)ban krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje ok, maar om nou meteen zo overdreven te gaan doen en haat te zaaien gaat misschien wat ver. Of zie je dat echt anders?
Trusten kerel.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
Voordat e.e.a. uitgelegd werd jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De reacties van de mensen hier zeggen genoeg: volgens mij heeft iedereen die hier was toen je het zei het liefst dat je een (perm)ban krijgt.
Hoe gezellig?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Maar jongens laten we het gezellig houden.
Jouw timig had zoveel beter gekund man.quote:
wat nou weer?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw timig had zoveel beter gekund man.
Moet je morgen werken?quote:
Gezellig nadat we allemaal dachten dat Fanta dood was.quote:
Zo tussen de bedrijven door wel lekkerquote:
Permban misschien niet, maar je bent echt te ver gegaan; mensen zijn echt vet emotioneel geraakt en je deed er niets op uit. Pas na lange tijd toen we weer eens vroegen wat er gebeurd was, kwam je met een opmerking wat duidelijk maakte dat het een grap was.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voordat e.e.a. uitgelegd werd ja![]()
Maar jij wilt zelfs nu nog dat ik toch een permban krijg?
Dan steek ik vast wat ganja opquote:
Je grap was ijzersterk, ik heb er in elk geval tientallen seconden onophoudelijk om gelachen toen je met je 'bierdopje' opmerking kwam aanzettenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
Het was een slecht grapje ok, maar om nou meteen zo overdreven te gaan doen en haat te zaaien gaat misschien wat ver. Of zie je dat echt anders?
Wappie.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan steek ik vast wat ganja op
Ja hoe moet ik dat weten, sommige mensen denken dat ik hier alles volgquote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezellig nadat we allemaal dachten dat Fanta dood was.
Ja hij leeft, dat kan je ook niet weten maar ik zeg alleen dat je de hele heisa hebt gemist.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten, sommige mensen denken dat ik hier alles volg
Dit heb ik gemist.
Maar hij leeft dus nog?
Faye aan de zuurstof vanwege Fanta, dat zou episch zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef ToT het volgende:
Bijvoorbeeld Faye: die heeft sowieso al ernstig last van paniekaanvallen en zit nu in roerige tijden nu het uit is met naat. Ik was echt bang dat ze hierdoor een mega aanval zou krijgen!
Echt man.....wat een ongelooflijke KLOOTZAK ben je ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Faye aan de zuurstof vanwege Fanta, dat zou episch zijn![]()
![]()
Weet je he: We wilden eerst een topic maken + rouwadvertentie en kaartjes sturen. Gelukkig maar dat dat niet gebeurt is dan.
Dan zouden jullie wel legendarisch zijn geworden.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Weet je he: We wilden eerst een topic maken + rouwadvertentie en kaartjes sturen. Gelukkig maar dat dat niet gebeurt is dan.
ik heb daar geen verstand van, ik kan me er wel een beetje in inleven.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef ToT het volgende:
Bijvoorbeeld Faye: die heeft sowieso al ernstig last van paniekaanvallen en zit nu in roerige tijden nu het uit is met naat. Ik was echt bang dat ze hierdoor een mega aanval zou krijgen!
Samen bedacht hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je grap was ijzersterk, ik heb er in elk geval tientallen seconden onophoudelijk om gelachen toen je met je 'bierdopje' opmerking kwam aanzettenJe grap was vooral confronterend en onbegrepen. Op zo'n moment kun je het beter even laten varen. Je hebt je punt meer dan duidelijk gemaakt. Mensen worden niet graag op hun nummer gezet, iets wat je uitstekend gelukt is. Ik zou het in elk geval niet verder uitkauwen.
Wat een misselijkmakend ideequote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef ToT het volgende:
Goed, ik sluit hier af!![]()
Dit gaat echt nergens meer heen.
Groetjes mensen!
Trusten kerelquote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef ToT het volgende:
Goed, ik sluit hier af!![]()
Dit gaat echt nergens meer heen.
Groetjes mensen!
Die klote-Tukkers hebben sowieso geen gevoel voor humor. Achterlijke Joop Munsterman met zijn politiek correctie gelul altijd op tvquote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat een misselijkmakend idee
Laterzzzzzzzzzzquote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Fijne nacht!
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Fijne nacht!
holy f*quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Nooit amphetamine/coke etc gebruiktquote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb daar geen verstand van, ik kan me er wel een beetje in inleven.
Na het vele blowen werd ik ook angstig bij elk geluidje.
Toen ben ik ermee gestopt, maar echt paniek aanvallen heb ik nooit gehad.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samen bedacht hoorIk snap alleen dat mensen nog steeds zo enorm boos zijn als ze weten dat het allemaal niet echt is. Nog buiten dat je niet in de zeik genomen wilt worden ( wat logisch is) kan je het toch op zeker moment ook wel loslaten.
ik ga hier niet teveel meer vertellen, krijg een beetje het idee dat users hier meer over me weten dan ikzelfquote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit amphetamine/coke etc gebruikt?
andre hazes?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
Laatste plaat, nog vrijwilligers?
Is er anders iemand die gup een schop kan geven?
Één keer coke geprobeerd. Ik voelde me meteen weer nuchter nadat ik drank had genuttigd. Wat een lijp spulquote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit amphetamine/coke etc gebruikt?
owquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, om te draaien na mij bedoelde ik.
Ja maar die drank kater blijftquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Één keer coke geprobeerd. Ik voelde me meteen weer nuchter nadat ik drank had genuttigd. Wat een lijp spul
Zoveel had ik niet gedronken, en het was meteen mijn laatste keer dat ik een lijntje coke had gesnoven. Het hoeft voor mij niet zoquote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja maar die drank kater blijft
Laters was het zo heftig?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook afsluiten, ik ben er hier wel klaar mee.
Het was me het avondje wel weer wel, en dat bedoel ik niet positief. Ik hoop dat er mensen in gaan zien wat ze gedaan hebben en wat voor gevolgen dat heeft gehad...
Fijne avond en slaap lekker als jullie er aan toe zijn.![]()
Bedankt voor t draaienquote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
Het was me het avondje wel weer wel, en dat bedoel ik niet positief. Ik hoop dat er mensen in gaan zien wat ze gedaan hebben en wat voor gevolgen dat heeft gehad...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
kom in nachtbagger danquote:
Ja weer gezellig tot 5 uur.quote:
Niet veel boeiends uiteindelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik geloof dat ik beter niet kan vragen wat er gebeurd is hier
Hij zat achter het plan.quote:
Wie is WE?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
ik heb maar ff teruggelezen....... erg 'grappig' hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet veel boeiends uiteindelijk
Waarschijnlijk van die nerdjes humor, niet echt de moeite waard om terug te lezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb maar ff teruggelezen....... erg 'grappig' hoor
Eensquote:Op woensdag 23 november 2011 00:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die nerdjes humor, niet echt de moeite waard om terug te lezen.
Maak is een samenvatting?
Stok en fanta hadden dit bedacht?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds niet door dan?
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stok en fanta hadden dit bedacht?
Dat zou ik ook tof vindenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grappig
Ik hoop dat fanta dan ook zo stoer is om gewoon weer mee te posten
En excuus enzoquote:
Dat is wel liefquote:Op woensdag 23 november 2011 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
En excuus enzo
Was me kapot geschrokken, ik praat privé niet heel veel over fok. Alleen toen ik dit hoorde ging ik wel even met kippevel naar beneden om het te vertellen
hmmm dit soort verhalen daar heb ik dan weer niemand voor hier thuis om er geinteresseerd naar te luisterenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En excuus enzo
Was me kapot geschrokken, ik praat privé niet heel veel over fok. Alleen toen ik dit hoorde ging ik wel even met kippevel naar beneden om het te vertellen
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga proberen te slapen
Welterusten
Ik ga Gup in de kom gooienquote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef MsMessy het volgende:
Wordt gup nog losgelaten door iemand? Heb nu maar even een andere zender opgezocht.
Aan je Spaanse vriend? Ola Fanta e muerte ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En excuus enzo
Trustenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga proberen te slapen
Welterusten
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aan je Spaanse vriend? Ola Fanta e muerte ofzo?
[..]
Msmessy heb jij een radiostem?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef MsMessy het volgende:
Wordt gup nog losgelaten door iemand? Heb nu maar even een andere zender opgezocht.
[..]
Ik heb mijn oren gespitst gehouden, geloof niet snel dit soort dingen. Toen MJ doodging duurde het ok uren voordat ik het geloofdequote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel lief![]()
Kennelijk ben ik één van de weinigen die rekening hield dat het wel eens niet waar zou zijn. Maar ik had ook een moment dat ik dacht dat het waar was.
sorry c_a. was slechte 'grap'quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren gespitst gehouden, geloof niet snel dit soort dingen. Toen MJ doodging duurde het ok uren voordat ik het geloofde
Echt als ik jou ooit IRL zie vermoord ik jequote:Op woensdag 23 november 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sorry c_a. was slechte 'grap'
Alle reden toe me dunktquote:Op woensdag 23 november 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als ik jou ooit IRL zie vermoord ik je
Het valt mee Yvonne. Het wordt door de meesten niet begrepen, dat is het pijnlijkequote:Op woensdag 23 november 2011 00:50 schreef yvonne het volgende:
Dit is leuk?
Nee, dit is ziek.
Heel erg ziek.
Oei als Yvonne erover begint dan moet het wel heel erg geweest zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 00:50 schreef yvonne het volgende:
Dit is leuk?
Nee, dit is ziek.
Heel erg ziek.
I don't fucking care, we bestaan 12 jaar en in die 12 jaar hebben we al wat overleden users meegemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het valt mee Yvonne. Het wordt door de meesten niet begrepen, dat is het pijnlijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |