Trusten gast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:21 schreef JApieman het volgende:
Tijd om te gaan slapen, fijn weer eens een nachtbagger met niveau meegemaakt te hebben.
Die tietenpic van jou heeft hem um gedaanquote:
Ten tijde van Penisbaard was het nog weleens leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n hoog niveau gezien in NB.
Meestal is het baggerzooi met types als MarokkaanseKip.![]()
Of dat het werd volgespamd met tietenpics.
Inderdaad. Ik hoop ook wel diep van binnen dat hij de hulp heeft gevonden/gaat vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:27 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, jezelf laveloos zuipen is natuurlijk wel enorm verwerpelijk.
Mensen moeten zich echter wel realiseren dat er enige psychische ziektebeelden vaak aanleiding zijn voor dergelijk gedrag. Van slapeloosheid tot PTSS tot Borderliner tot depressie.
Als jij je gewoon lekker voelt in je hoofd ga je ook niet elke dag zuipen weet je wel.
Ja die werd weggehaald helaasquote:
Je mist wat in je nachtbaggereducatie. Nachtkwaliteit met panzermaus en penisbaardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n hoog niveau gezien in NB.
Meestal is het baggerzooi met types als MarokkaanseKip.![]()
Of dat het werd volgespamd met tietenpics.
Dat realiseer ik me heus wel, mijn punt was vooral het 50x posten per dag dat je jezelf de tering in zuipt. Dat gaat irriteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:27 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, jezelf laveloos zuipen is natuurlijk moreel enorm verwerpelijk.
Mensen moeten zich echter wel realiseren dat er enige psychische ziektebeelden vaak aanleiding zijn voor dergelijk gedrag. Van slapeloosheid tot PTSS tot Borderliner tot depressie.
Als jij je gewoon lekker voelt in je hoofd ga je ook niet elke dag zuipen weet je wel.
Dat vind ik door deze post al een klein beetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef Catkiller het volgende:
Die in je FoBo? Daar ga ik niet nog eens kijken, dan ga je denken dat ik eng ben en dat moet niet.
Nah hij had zich erbij neergelegd dat zuipen zijn dood ging worden. Heeft hij ook regelmatig letterlijk zo gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop ook wel diep van binnen dat hij de hulp heeft gevonden/gaat vinden
Nee die in de ondertitel van gewoonfaye.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef Catkiller het volgende:
Die in je FoBo? Daar ga ik niet nog eens kijken, dan ga je denken dat ik eng ben en dat moet niet.
Eraserhead in Foboquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat vind ik door deze post al een klein beetje.
Tsja, klinkt heel grof, maar zuip je dan dood op de bank of achter de pc, is beter dan dat je je voor de trein gooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah hij had zich erbij neergelegd dat zuipen zijn dood ging worden. Heeft hij ook regelmatig letterlijk zo gezegd.
Kan ik ook niet bij met mn pet hoor, maar zegt wel iets over hoe ver je dan heen bent.
Stokstaart postte een gif uit mijn FoBo hier,met tetten. Wat Faye daarmee te maken heeft ontschiet mij even.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:30 schreef heloef het volgende:
En ik maar denken dat het over de TT ging.![]()
Tuurlijk is dat zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me heus wel, mijn punt was vooral het 50x posten per dag dat je jezelf de tering in zuipt. Dat gaat irriteren.
Dan komen er weer 300 KLB-topics van mensen die te laat op school komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tsja, klinkt heel grof, maar zuip je dan dood op de bank of achter de pc, is beter dan dat je je voor de trein gooit.
Mijn geniale quote staat in de ondertitel van Faye vandaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Stokstaart postte een gif uit mijn FoBo hier,met tetten. Wat Faye daarmee te maken heeft ontschiet mij even.
Ja die heb ik ook gezien doordat ik daar keek, maar dat bedoelde ik niet neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn geniale quote staat in de ondertitel van Faye vandaar.
Dat is een stuk leedvermaak stiekem, maar ik ben zometeen ook machinist over 2 jaar, en ik heb al wat verhalen gehoord, dat is niet best iig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan komen er weer 300 KLB-topics van mensen die te laat op school komen
Kunnen we die meteen een enkeltje PUB geven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan komen er weer 300 KLB-topics van mensen die te laat op school komen
Tsja dat joch probeert er nog het beste van te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo.
Maar het hypocriete is dat zo'n Insomnium ook elke dag loopt te zeiken over al zijn problemen, maar dat dat wel getolereerd word door mensen.
Klopt, maar 1 verschil: Fanta zat er al vanaf het begin, Insomnium pas een maand of twee. Irritaties moeten groeien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo.
Maar het hypocriete is dat zo'n Insomnium ook elke dag loopt te zeiken over al zijn problemen, maar dat dat wel getolereerd word door mensen.
mijn pik ook ^_^quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar 1 verschil: Fanta zat er al vanaf het begin, Insomnium pas een maand of twee. Irritaties moeten groeien.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:24 schreef naatje_1 het volgende:
Inderdaad erg fijn om weer niveau in de NB te zien.
quote:
Ach man hij postte soms ook dagen helemaal niet. En dan was het weer ff een of 2 dagen ouwehoeren en dan was die weer weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar 1 verschil: Fanta zat er al vanaf het begin, Insomnium pas een maand of twee. Irritaties moeten groeien.
Het kwam net zo snel als het ging.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:06 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Sinds wanneer lijkt ONZ zo op culinair?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds je hier wel je lul in opgewarmde kipfilet kan steken.
Als wat werkt die dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:37 schreef naatje_1 het volgende:
Fanta klaagt op kosten van de overheid, dus op kosten van ons. Insom klaagt op eigen kosten. Dat is toch wel een essentieel verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Eerder dat Insom klaagt over lichamelijke klachten en Fanta verkondigt dat hij zuipt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:37 schreef naatje_1 het volgende:
Fanta klaagt op kosten van de overheid, dus op kosten van ons. Insom klaagt op eigen kosten. Dat is toch wel een essentieel verschil.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als wat werkt die dan?Die werkt niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou en man? Jij verkondigt dat je maagd bent en de rest van je leven zult blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerder dat Insom klaagt over lichamelijke klachten en Fanta verkondigt dat hij zuipt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als wat werkt die dan?Geen idee, weet ik niet. Ik probeer een oorzaak te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inso niet he?quote:
Niemand moest wieberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man hij postte soms ook dagen helemaal niet. En dan was het weer ff een of 2 dagen ouwehoeren en dan was die weer weg.
Er is de laatste tijd dat ik er was geen topic geweest waarin Insomnium niet liep te klagen en te zaniken.
En als je dan een geintje maakte werden mensen nog boos ook. R&P much???
Fanta die zn bier zuipt en zo nu en dan dronken aanwezig is moet dan opeens wieberen. Zwaar selectieve verontwaardiging.
Daar zijn ook frustraties over, die worden net zo hard geuit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou en man? Jij verkondigt dat je maagd bent en de rest van je leven zult blijven.
Ik zat er op te wachten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou en man? Jij verkondigt dat je maagd bent en de rest van je leven zult blijven.
Nope.quote:
Nouuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten!
Maar dat doe ik al twee maanden niet meer.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 04:41 schreef heloef het volgende:
Telt je rechterhand ook mee als verkering?
Dit maakt je punt niet sterkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:41 schreef Stokstaart het volgende:
Fayke komt wellicht ook nog wel eens langdurig thuis te zitten naatje. En ben wel benieuwd of je dan ook zo intolerant bent en haar zogenaamde parasitaire gedrag gaat afkeuren.
Intolerant? Zoals wanneer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:41 schreef Stokstaart het volgende:
Fayke komt wellicht ook nog wel eens langdurig thuis te zitten naatje. En ben wel benieuwd of je dan ook zo intolerant bent en haar zogenaamde parasitaire gedrag gaat afkeuren.
Waar verkondig ik dat ik maagd ben?quote:
Aha!quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aha!
Dus dat gezanik dat die tenminste werkt is ook weer een non-argument.
quote:
Intolerant tegenover het feit dat fanta niet zou werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:37 schreef naatje_1 het volgende:
Doeidoeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:43 schreef Phantomesse het volgende:
Ja hallo u spreekt met Gerda is dit nachtbagger? Inso en Fayke? Die ken ik niet, neen als dit nachtbagger niet is dan ga ik naar bed verkassen dankuzeer grgr.
Het kan de beste overkomen ja. Dat bedoel ik meer te zeggen.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:43 schreef Phantomesse het volgende:
Ja hallo u spreekt met Gerda is dit nachtbagger? Inso en Fayke? Die ken ik niet, neen als dit nachtbagger niet is dan ga ik naar bed verkassen dankuzeer grgr.
Ja doeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:43 schreef Phantomesse het volgende:
True!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar verkondig ik dat ik maagd ben?
Waar verkondig ik dat dat ik dat altijd zal blijven?
Ik heb nooit gezegd mijn belastingcenten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:45 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan slecht tegen mensen die altijd roepen uitkering dit, mijn belastingcenten dat.
En nu zijn het twee personen van 17 die het hier hebben geroepen ook nog eens
Ja, en:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Intolerant tegenover het feit dat fanta niet zou werken.
Kortom: ik ben niet intolerant, ik probeer voor die selectieve verontwaardiging, die jij meent te zien, een oorzaak te zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
Niet dat ik ooit last heb gehad van Fanta, evenmin van Insom of wie dan ook, maar ik probeer me even te verplaatsen in de denkwijze.
Laatste keer: Dat hij veel drinkt boeit me niet. Het feit dat hij 50x per dag erover post wel. Niemand heeft hem weggepest, hij is zelf weggegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het kan de beste overkomen ja. Dat bedoel ik meer te zeggen.
Bovendien ontvangt hij een arbeidsongeschiktheidsuitkering (leuke voor wordfeudquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:45 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan slecht tegen mensen die altijd roepen uitkering dit, mijn belastingcenten dat.
En nu zijn het twee personen van 17 die het hier hebben geroepen ook nog eens
Is een nachtelijke grapje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True!
Maarrrrrrrr komt nou niet echt uit naar voren dat je progressie hebt gemaakt op dat vlak.
Mijn boy maakt harde stappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Is een nachtelijke grapje.![]()
Vraag maar aan Naat en VH hebben we nog een hele discussie gehad in het topic dat het me geen reet meer kon schelen dat ik maagd was. Zie daar mijn progressie.
Precies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laatste keer: Dat hij veel drinkt boeit me niet. Het feit dat hij 50x per dag erover post wel. Niemand heeft hem weggepest, hij is zelf weggegaan.
Oh en Insomnium heeft zeker wel fittie gehad, oa met Erik en Samzz. Hij is er ook nog steeds?
Trustenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen de slaap te vatten, even lekker op de bank liggen en een beetje TV kijken
Gegroet u allen!
Ik maak me graag druk om onbelangrijke zaken. Jij blijkbaar ook gezien deze discussie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
En jij kunt ook overwegen een leven gaan zoeken. Heb je misschien interessantere zaken om je druk over te maken.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen de slaap te vatten, even lekker op de bank liggen en een beetje TV kijken
Gegroet u allen!
Dat postte je daarna pas flapdrol!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en:
[..]
Kortom: ik ben niet intolerant, ik probeer voor die selectieve verontwaardiging, die jij meent te zien, een oorzaak te zoeken.
Ik druk mijn snikkel in een bak warme chocolade, daar mag je het aflikkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:48 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Gaarne dezen te deponeren in mijn PM.
Groetjes en nu ben ik weg.
Maakt niet uit, maar je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat postte je daarna pas flapdrol!
Ik bijt altijd op chocolade dus ik weer niet in hoeverre je er vrolijk van wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik druk mijn snikkel in een bak warme chocolade, daar mag je het aflikken
Ik ben van Myra jongen, ik ben al geschaakt. Zie sig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn boy maakt harde stappen
Nog even en we gaan samen op stap en nemen beide 3 vrouwen tegelijk mee
Gut o gut wat een dooddoener.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik maak me graag druk om onbelangrijke zaken. Jij blijkbaar ook gezien deze discussie.
Kokend hete chocoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik druk mijn snikkel in een bak warme chocolade, daar mag je het aflikken
Ja mensen horen "uitkering" en denken altijd aan een tokkie met overgewicht die te lui is om te werken maar het prima zou kunnen waardoor ik voornamelijk een hekel heb aan zo'n uitspraakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bovendien ontvangt hij een arbeidsongeschiktheidsuitkering (leuke voor wordfeud) en geen Bijstand of WW .
Trots, ik ben hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben van Myra jongen, ik ben al geschaakt. Zie sig.
Iemand moet wijs zijn. Alsof wij elkaar gaan overtuigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gut o gut wat een dooddoener.
Halverwege een discussie (waar je zelf vol in gaat) doodleuk vragen waar de discussie eigenlijk voor nodig is.
Ja toch!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mensen horen "uitkering" en denken altijd aan een tokkie met overgewicht die te lui is om te werken maar het prima zou kunnen waardoor ik voornamelijk een hekel heb aan zo'n uitspraak
En hij geeft misschien een hoop geld uit aan drank maar dat is zijn definitie van levensonderhoud, waar die uitkeringen voor zijn
Ja of ze krijgen een uitkering en werken er nog rustig 40 uur per week zwart naastquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja toch!
Mensen moeten gewoon lekker zelf weten wat ze doen met hun leven. Als ze terecht een uitkering krijgen en zich vervolgens dood willen zuipen so be it.
Je hebt ook mensen die nemen 4 banen en verwaarlozen hun gezin ernstig omdat ze perse een kajuitboot willen hebben en een Thaise hoer willen neuken.
Het was in FB gezegd geloof ik. Bovendien kunnen zaken die binnen een topic plaatsvinden ook het best besproken worden binnen datzelfde topic. Alsof random users weten wie ik ben en wie Fanta is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:53 schreef naatje_1 het volgende:
In plaats van dat je afgeeft op die 50 posts per topic over dit/dat, had je natuurlijk ook anders kunnen handelen. Richt een topic op, dat is ironisch, maar legt ook de ernst van de zaak bloot of regel het inderdaad in FB.
Deze man heeft levenskennis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja toch!
Mensen moeten gewoon lekker zelf weten wat ze doen met hun leven. Als ze terecht een uitkering krijgen en zich vervolgens dood willen zuipen so be it.
Je hebt ook mensen die nemen 4 banen en verwaarlozen hun gezin ernstig omdat ze perse een kajuitboot willen hebben en een Thaise hoer willen neuken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:54 schreef Catkiller het volgende:
WANT DIE BABY'S KOSTEN GELD VAN MIN BELASTING!!!!#112
Af en toe blijf je me in positieve zin verbazen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:53 schreef naatje_1 het volgende:
In plaats van dat je afgeeft op die 50 posts per topic over dit/dat, had je natuurlijk ook anders kunnen handelen. Richt een topic op, dat is ironisch, maar legt ook de ernst van de zaak bloot of regel het inderdaad in FB.
En veel vaker in negatieve zin zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Af en toe blijf je me in positieve zin verbazen.
Nee, ik kom al negatief over, dus dat verbaast niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En veel vaker in negatieve zin zeker?
Ook dat komt wel eens voor ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En veel vaker in negatieve zin zeker?
Het is stiekem een hele slimme jongen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Af en toe blijf je me in positieve zin verbazen.
Die doet toch altijd zo'n nachtshowquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:58 schreef heloef het volgende:
Tering Giel begint al bijna met zijn show.
Al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die doet toch altijd zo'n nachtshow
Ik ken deze jongeman daar niet goed genoeg voor. Ik hoer normaal enkel in KLB, en kijk in R&P of er interessante topics staan om al mijn problemen mee op te lossen om vervolgens in GAM te gaan kijken en te vluchten in mijn andere online identiteiten wanneer de resultaten in R&P weer teleurstellend zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook dat komt wel eens voor ja.
Maar zeg eerlijk: je zou hem geen 17 jaar geven toch?
Denk dat hij aan vrijdag zit te denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Al jaren niet meer.![]()
Hij zit van 6 tot 10.
Ja, precies voordat hij begint is mijn zoetgevoicede stemgeluid van de radio af aankomende vrijdagnacht. (of dat nou morgen is of vandaag, weet ik niet)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die doet toch altijd zo'n nachtshow
Wil je tegen Gerard zeggen dat ik van hem hou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies voordat hij begint is mijn zoetgevoicede stemgeluid van de radio af aankomende vrijdagnacht. (of dat nou morgen is of vandaag, weet ik niet)
Ga eens kijken in F&L zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken deze jongeman daar niet goed genoeg voor. Ik hoer normaal enkel in KLB, en kijk in R&P of er interessante topics staan om al mijn problemen mee op te lossen om vervolgens in GAM te gaan kijken en te vluchten in mijn andere online identiteiten wanneer de resultaten in R&P weer teleurstellend zijn.
Als ik hem zie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je tegen Gerard zeggen dat ik van hem hou?
Nachtegiel tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:00 schreef heloef het volgende:
Oh laat maar.![]()
Ik weet wat je bedoelt.
Op de vrijdagnacht wel.
Ja.quote:
Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht dat je het over zijn begin tijd had.![]()
Toen hij zich liet pijpen door die hoer enzo.
Blufquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Heloef van FOK! houdt van je?
Doe danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg maar dat een van je vrienden radio is gaan maken door hem en hem als grootste en enige idool heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Ja zeg ik mocht al niet mee gun mij tenminste mijn boodschap aan Gerard.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je gaat het wel zeggen he. Gewoon doen, krijg je van mij een biertje de 18e.
quote:
Je brengt hem op ideeën lul.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je gaat het wel zeggen he. Gewoon doen, krijg je van mij een biertje de 18e.
Wakker maken, kan hij alvast oefenen voor SR.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vrees eerlijk gezegd dat ik hem misloopHij ligt dan te slapen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wakker maken, kan hij alvast oefenen voor SR.
Trusten neg0rquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:09 schreef heloef het volgende:
Maar ik ga pitten, Naat veel plezier bij Stenders en met je parkeerplaatsseks op het Mediapark.
Gisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:10 schreef naatje_1 het volgende:
De vorige keer dat ik het zo laat maakte was ook ergens deze week
Alleen zondag, de rest van de week was hooguit 4 of 5quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GisterenOh en 3 en 4 dagen geleden.
ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:10 schreef heloef het volgende:
Oh ja Naat, je moet het wel doen tegen de 3FM van aan.
Relschoppers zijn altijd op de een of andere manier een aanwinst voor het topic en zeker in de nacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik mis Stokstaart wel in het topic man, ik heb goeie lol gehad vannacht.
Ja. Hoe hard ik probeer, ik zal nooit een volbloed rellert worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Relschoppers zijn altijd op de een of andere manier een aanwinst voor het topic en zeker in de nacht.
Rellen en trollen. Verder nergens goed voor dat hele ONZ.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Relschoppers zijn altijd op de een of andere manier een aanwinst voor het topic en zeker in de nacht.
Amen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rellen en trollen. Verder nergens goed voor dat hele ONZ.
Dat heb ik potdomme gewoon helemaal gemist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:15 schreef ValHallen het volgende:
Het mooiste was op de allerlaatste dag van ONZ-radio, toen hij ruzie had met Sharr en de hele crew
Sharrquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:15 schreef ValHallen het volgende:
Het mooiste was op de allerlaatste dag van ONZ-radio, toen hij ruzie had met Sharr en de hele crew
Echt? Dat was wel gruwelijk, Sharr had een ban gekregen alles. En Stokstaart tegen die Pizzalucht? zeggen dat hij naar 1 of andere kroeg moest komen, want daar was Stokstaart met Kareltje. Heb me helemaal kapotgelachen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik potdomme gewoon helemaal gemist.
Ik ken haar sowieso niet. Klein beetje van ONZ radio maar we postten altijd langs elkaar heen. Lijkt me niet echt een type waar ik mee op kan schieten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sharr
Mijn broertje kent haar en ze is een dom sletje. En verlegen in real life.
Beeld je eens in hoe saai de wereld dan is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:17 schreef Catkiller het volgende:
Beeld je eens in hoe saai een forum wel niet zou zijn als iedereen elkaar aardig zou vinden en dezelfde meningen zou delen, of de discussie niet aan zou gaan
Had ze een ban gekregen ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt? Dat was wel gruwelijk, Sharr had een ban gekregen alles. En Stokstaart tegen die Pizzalucht? zeggen dat hij naar 1 of andere kroeg moest komen, want daar was Stokstaart met Kareltje. Heb me helemaal kapotgelachen.
True, kijk naar tong en SwJ. EN NAAR ONSquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens krijg je door rellen, kloten en trollen ook gewoon een band met de mensen die je trollt.
Klopt helemaal, stoeprand stond 2010 helemaal bovenaan het forumvriendjes lijstje van GM. Toen kapte ONZ SC er mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens krijg je door rellen, kloten en trollen ook gewoon een band met de mensen die je trollt.
Jep omdat ze met kanker begon te schelden geloof ik. Er was toen ook zo'n user waarvan iedereen dacht dat het koelkast was. Shit dat waren goeie tijden.quote:
Nog steeds? Laag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:20 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die Pizzalucht is ook echt een kankerhomo hoor . Die hackt (in opdracht van uiteraard) nu nog steeds elke keer de site.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep omdat ze met kanker begon te schelden geloof ik. Er was toen ook zo'n user waarvan iedereen dacht dat het koelkast was. Shit dat waren goeie tijden.
k-cash? nooit over nagedacht. Wie weet heb je fucking gelijk ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]wist ik niet eens maar nice wel
![]()
K-case of zo is toch Koelkast?
Jij en Morph hebben elkaar sowieso nooit echt gemogen is het niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:23 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens heb ik een shitload aan notes van Morph. Die komt altijd voor zijn KSC kliekje op
Allemaal dingen als: 'Wat een lamlul' is het toch. En 'achterlijk ventje' zieke geest
Zijn muziek is echt zeer baas. Als persoon vind ik hem iets minder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij en Morph hebben elkaar sowieso nooit echt gemogen is het niet?
Ach, shit happens. En zo vaak draait hij ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn muziek is echt zeer baas. Als persoon vind ik hem iets minder.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een relnote gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ach ja, leuke tijden.
Tegenwoordig is een rel er helaas niet meer bij. Meteen die klote-smurfen die gaan noten en editten.
Gewoon iemand van de 'moeders' trollen. Heb je een heel leger users achter je aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ach ja, leuke tijden.
Tegenwoordig is een rel er helaas niet meer bij. Meteen die klote-smurfen die gaan noten en editten.
Toen ONZ Radio werd opgeheven was jij in geen velden of wegen te zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik eet van alle partijen kaas. (ook al lust ik geen kaas) Tenzij het mij echt goed raakt, zoals bijvoorbeeld bij de sluiting van ONZ SC of de opheffing van ONZ Radio.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ONZ Radio werd opgeheven was jij in geen velden of wegen te zien
Maar, ik ben achteraf wel meningen gaan vormen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik potdomme gewoon helemaal gemist.
Like a boss.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Maar, ik ben achteraf wel meningen gaan vormen.
Moest laatst per ongeluk lachen omdat Insomnium zei dat zijn zusje op een begrafenis had gezegd dat hij een luie lamzak is die nergens goed voor was. En toen is weggefietst. Dieptriest natuurlijk, maar ik bedoel visualiseer zo iets nou eens?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon iemand van de 'moeders' trollen. Heb je een heel leger users achter je aan
Wellicht, allicht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat jullie op 1 juni deden.
Je was toen waarschijnlijk nog aan het droogneuken.quote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je was toen waarschijnlijk nog aan het droogneuken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof ik weet of jullie het op 1 juni deden.
Dat heb ik gemist. Maar wtf idd, alsof je in een film zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moest laatst per ongeluk lachen omdat Insomnium zei dat zijn zusje op een begrafenis had gezegd dat hij een luie lamzak is die nergens goed voor was. En toen is weggefietst. Dieptriest natuurlijk, maar ik bedoel visualiseer zo iets nou eens?
Zo superdroog dat roepen en dan doodleuk wegfietsenna een begrafenis
Ook nog steeds wakkerquote:
Al die kwaliteit hier mang! Oude herinneringen ophalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook nog steeds wakker
Deel 5 doordeweeks zou een record zijn trouwens
Heden ten dage wel inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook nog steeds wakker
Deel 5 doordeweeks zou een record zijn trouwens
Hij speelt ook met lego en zo hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar wtf idd, alsof je in een film zit.
Sinds iedereen in UDOWU zit welquote:
De nachten zijn übervet hier op FOK!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:34 schreef Catkiller het volgende:
Ja en waarom vraag ik me af, maar zo gaat dat elke dag bij mij helaas, in de nacht wakker zijn is mijn verslaving lijkt het welRustig, voor jullie beginnen, ik krijg geen uitkering
En de oldschool NB'ers niet meer nachtbaggeren/op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sinds iedereen in UDOWU zit wel
En ongegeneerd de snelheidslimiet overtreden op de snelweg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De nachten zijn übervet hier op FOK!Sowieso, de nacht
Geen kip te bekennen op straat, ideaal voor autistjes zoals ik en je hebt alle rust om eens lekker dingen te doen
Zoals wel vaker in een slowchat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:37 schreef ValHallen het volgende:
Over een verzameling kansloze kutmongolen gesproken. De laatste keer dat ik er keek ging het echt he-le-maal nergens over.
2quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Versie 1 of 2? 2 mag ik hopen... (die ik overigens wel heb ingeleid)
Terwijl het best tof is daar. Beter dan al die kleffe SC zoals KSC, Radiotopic en alles meer.quote:
Ik hoor zelf bij een verzameling kutmongolen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals wel vaker in een slowchat.
Het zijn je eigen woorden, gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoor zelf bij een verzameling kutmongolen inderdaad.
Nah, ik weet best dat het Radio topic af en toe nogal twijfelachtig is en zelf ben ik ook niet altijd even leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het zijn je eigen woorden, gelukkig.
Gewoon bepaalde ONZ-topics kapen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ook de KLB SC is niet meer wat het geweest is, daar kon je vroeger ook nog terecht voor een lekkere rel.
Die haat mij. Dat wordt een complete hartverzakking voor hem, als ik dat doe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon bepaalde ONZ-topics kapen.
Ja of Stevenmac26 volgen.
Nope.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:43 schreef Stokstaart het volgende:
Is die Viro eigenlijk alweer unbanned?
Nope, heeft permbanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:43 schreef Stokstaart het volgende:
Is die Viro eigenlijk alweer unbanned?
Ik vind hem zo'n baas hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die haat mij. Dat wordt een complete hartverzakking voor hem, als ik dat doe.
Wtf heb die gedaan dan?quote:
Hij zegt zelf dat hij het niet weet, maar ik geloof er geen drol vanquote:
quote:
Zal wel iets heel ergs moeten zijn danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij het niet weet, maar ik geloof er geen drol van. Hij heeft hem opgelopen in KLB dus hij moet wel IETS hebben gedaan.
Topic is verwijderd ook, of post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal wel iets heel ergs moeten zijn dan
Wie zijn dat?quote:
Wizzy en Woppy zijn twee muizen die in een dierenwinkel wonen. Elke dag na sluitingstijd beleven ze samen met hun vriendjes Dongo de schildpad en Kasha de papegaai allerlei avonturen.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wizzy en Woppy zijn twee muizen die in een dierenwinkel wonen. Elke dag na sluitingstijd beleven ze samen met hun vriendjes Dongo de schildpad en Kasha de papegaai allerlei avonturen.Boefjes dat
Dat klinkt wel vrij bazigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wizzy en Woppy zijn twee muizen die in een dierenwinkel wonen. Elke dag na sluitingstijd beleven ze samen met hun vriendjes Dongo de schildpad en Kasha de papegaai allerlei avonturen.Boefjes dat
Sesamstraatachtig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel vrij bazig
Is het animatie of zo'n serie met echte dieren erin?
Zo heet ik heul nietquote:
Onder de plak.quote:
vanavond/vannachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:56 schreef Catkiller het volgende:
Ja anders heb je niet genoeg energie vanmiddag/avond.
Moeten ook de DJs op dat tijdstip draaien, dan is het pas goed overdag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:56 schreef Catkiller het volgende:
En als dezelfde nummers overdag zouden worden gedraaid, dan nog?
Niets, want dan ben ik er niet. Zoals je misschien hebt opgevangen ben ik dan in 3fm pand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:58 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ga je morgen draaien naatje?
Luister nog wel regelmatig naar de radio nml
We zoeken immer DJs voor trance/hardcore/goa en dat soort meuk, alternatieve gitaren genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:59 schreef Ezechielk het volgende:
Is er eigenlijk al iemand die het betere beuqwerk draait?
Valt tegen. Mono af en toe een show. Ik wil het wel eens doen, maar heb er te weinig verstand van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:59 schreef Ezechielk het volgende:
Is er eigenlijk al iemand die het betere beuqwerk draait?
Oeh. Third Movement.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:00 schreef Catkiller het volgende:
Hier, een leuk plaatje voor je radio.
Geil he, net zoals Enzyme Records en DNA Tracksquote:
Moet je een uitkering nemen, heb je altijd vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:02 schreef naatje_1 het volgende:
Nou mensen, ik houd het voor gezien, wellicht tot een volgende vrijdagnacht of zaterdagnacht, want mijn vakantie zit er weer op.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geil he, net zoals Enzyme Records en DNA Tracks
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je een uitkering nemen, heb je altijd vakantie![]()
Truste.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]Zoveel weet ik er niet meer van hoor, zat net in het hardcore topic ook, heb pas al mijn hardcore weg gedaan omdat er zoveel zooi tussen zat van talloze mix of compilatie cd's wat toch nooit meer de moeite waard is om terug te luisteren
Dit weekend maar weer eens naar de goede muziek zoeken
Laters naat, rustig aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:02 schreef naatje_1 het volgende:
Nou mensen, ik houd het voor gezien, wellicht tot een volgende vrijdagnacht of zaterdagnacht, want mijn vakantie zit er weer op.
Geweldige track dat, origineel is ook tof, in mijn oren nog wel het beste denk ikquote:
Goede tip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geweldige track dat, origineel is ook tof, in mijn oren nog wel het beste denk ikMoet nu ineens ook weer denken aan het nummer Banana Bin om de een of andere reden
Dionequote:
Hehehe, klassiekertje dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |