Trusten gast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:21 schreef JApieman het volgende:
Tijd om te gaan slapen, fijn weer eens een nachtbagger met niveau meegemaakt te hebben.
Die tietenpic van jou heeft hem um gedaanquote:
Ten tijde van Penisbaard was het nog weleens leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n hoog niveau gezien in NB.
Meestal is het baggerzooi met types als MarokkaanseKip.![]()
Of dat het werd volgespamd met tietenpics.
Inderdaad. Ik hoop ook wel diep van binnen dat hij de hulp heeft gevonden/gaat vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:27 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, jezelf laveloos zuipen is natuurlijk wel enorm verwerpelijk.
Mensen moeten zich echter wel realiseren dat er enige psychische ziektebeelden vaak aanleiding zijn voor dergelijk gedrag. Van slapeloosheid tot PTSS tot Borderliner tot depressie.
Als jij je gewoon lekker voelt in je hoofd ga je ook niet elke dag zuipen weet je wel.
Ja die werd weggehaald helaasquote:
Je mist wat in je nachtbaggereducatie. Nachtkwaliteit met panzermaus en penisbaardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n hoog niveau gezien in NB.
Meestal is het baggerzooi met types als MarokkaanseKip.![]()
Of dat het werd volgespamd met tietenpics.
Dat realiseer ik me heus wel, mijn punt was vooral het 50x posten per dag dat je jezelf de tering in zuipt. Dat gaat irriteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:27 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, jezelf laveloos zuipen is natuurlijk moreel enorm verwerpelijk.
Mensen moeten zich echter wel realiseren dat er enige psychische ziektebeelden vaak aanleiding zijn voor dergelijk gedrag. Van slapeloosheid tot PTSS tot Borderliner tot depressie.
Als jij je gewoon lekker voelt in je hoofd ga je ook niet elke dag zuipen weet je wel.
Dat vind ik door deze post al een klein beetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef Catkiller het volgende:
Die in je FoBo? Daar ga ik niet nog eens kijken, dan ga je denken dat ik eng ben en dat moet niet.
Nah hij had zich erbij neergelegd dat zuipen zijn dood ging worden. Heeft hij ook regelmatig letterlijk zo gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop ook wel diep van binnen dat hij de hulp heeft gevonden/gaat vinden
Nee die in de ondertitel van gewoonfaye.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:26 schreef Catkiller het volgende:
Die in je FoBo? Daar ga ik niet nog eens kijken, dan ga je denken dat ik eng ben en dat moet niet.
Eraserhead in Foboquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat vind ik door deze post al een klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |