SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Absoluut. Daar heb je gelijk in, maar je moet als user dan ook gewoon accepteren dat de mods en de FA's zien wat ze daarmee doen en dat je het daar dan ook bij moet laten... Maar je hebt gelijk dat je gevoelens uit, en daar is ook niets mis mee ;'quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
Sorry hoor, maar dat is nog aan de users zelf! Mensen beslissen zelf of ze hun gevoelens willen ventileren of niet!
Dat was het beste gedeelte man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet van dat bierdopje gezegd he?
Dus we mogen wel ventileren maar er niet meer over spreken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut. Daar heb je gelijk in, maar je moet als user dan ook gewoon accepteren dat de mods en de FA's zien wat ze daarmee doen en dat je het daar dan ook bij moet laten... Maar je hebt gelijk dat je gevoelens uit, en daar is ook niets mis mee ;'
Oké genoeg erover gesproken.
Geen 'waar we' dus valt wel meequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
En nu weer over op de orde van de dag:
Waar... TT
Van mij mag je, ik ga er niet meer over spreken, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus we mogen wel ventileren maar er niet meer over spreken?
Okay dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik ga er niet meer over spreken, dat is wat ik ermee bedoel.
Nee, ik vind waar... net zo fantasieloosquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen 'waar we' dus valt wel mee
Wat is er gebeurd Viro? Ik had wel ene beetje iets gehoord maar weet niet meer precies watquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Ishimaru het volgende:
Om iedereen wat op te vrolijken:
Ik kan redelijk staan en lopen. Oh en de video is bijna klaar. Moet nu VDJ video maken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Ishimaru het volgende:
Om iedereen wat op te vrolijken:
Ik kan redelijk staan en lopen. Oh en de video is bijna klaar. Moet nu VDJ video maken
Uit Marokko.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn Turkse eten vandaan halen?
Boeiuh, ik vind het een leuke traditie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik vind waar... net zo fantasieloos
In Marokkoquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Turks etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Turks etenMarokkanen met een pizzaria
Ik zag naatje, VH en heloef. Dus dacht dit was het moment. Niet rekening gehouden dat al die meiden ook nog wakker warenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het klopt wel weer dat mensen idd bewust moeten zijn van wat ze zeggen, daar ben ik het helemaal mee eens!
Ik denk dichterbij dan Turkije.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat een takke eind weg dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |