SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 3% gewijzigd door Klinkerbotsing op 22-11-2011 20:38:02 ]
Neenietsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef JanPiraat het volgende:
Dat ik wil weten wat er gebeurd was toen enzo
oh fuck niet over nagedacht ik ga dit plaatje meteeen veranderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
Zal ze lief zijn ?ze lijkt wel een beetje op Yoko
![]()
![]()
Hahaha mooi vervanging van je eerdere plaatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
500 daaaaaaaaaays, joseeeeeeeeeeeeeeeeeeph![]()
Nee dankje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie heeft er zin in stomende gaysex?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
500 daaaaaaaaaays, joseeeeeeeeeeeeeeeeeeph![]()
Hier mag hij geen uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, heb jij een map vol rare kattenplaatjes en gifjes?
Hehehe nee alleen zelfgemaakte kattenfoto's in mapjes hier maar die dingen van internet sla ik nooit opquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, heb jij een map vol rare kattenplaatjes en gifjes?
Hij is een harteloos persoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Renesite het volgende:
Wrom loopt mijn broer mijn internet dood te downloaden
Wie.quote:
quote:
Echt heeee?! Ik heb het al een paar dagen achter elkaar, nomnomnom! Net de laatste opgepeuzeld met mams en paps wups.quote:
Zat ook op LVG... dus jaaaa...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
Omdat ie je haat denk ik, gemeen joch dattie is
Ik heb internet van de uni, valt me toch best tegen hoe snel het is
Ik probeerde er net eentje uit elkaar te halen, spatte hij uit elkaar, heel mn beeldscherm onderquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
En je moet er op slaan, dat is ook leuk
Sorry.quote:
Kakifruit durf ik niet te proeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat er over te denken om er vandaag 1 te kopen, maar heb toch maar een kakifruit gekocht
Dat hebben we beneden liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat er over te denken om er vandaag 1 te kopen, maar heb toch maar een kakifruit gekocht
Hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeerde er net eentje uit elkaar te halen, spatte hij uit elkaar, heel mn beeldscherm onder
Gekkie! Dat is vet lekker zoet en zacht en allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kakifruit durf ik niet te proeven.Mn pa kocht een hele doos wtf
WAAROM SLA JE EROP!?? JE MOET HET NOMNOMNOMM!N BOHquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat hebben we beneden liggenmorgen even eten.
[..]
HahahaJe moet gewoon doormidden snijden en dan met een lepel er op slaan
Boven een schaal ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gekkie! Dat is vet lekker zoet en zacht en alles
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kakifruit durf ik niet te proeven.Mn pa kocht een hele doos wtf
Jahaaa, maar als je dan op de schil slaat, dan komen de zaadjes er uit zettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM SLA JE EROP!?? JE MOET HET NOMNOMNOMM!N BOH
Jammer dat ze er alleen in de winter zijn.En hier zijn ze best duur. In I. zijn ze spotgoedkoop.
![]()
[..]Durf niet.
Oooo zo. Ik haal ze er liever een voor een uit met de hand, altijd leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jahaaa, maar als je dan op de schil slaat, dan komen de zaadjes er uit zettenIpv dat je er eerst een uur mee moet vechten
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooo zo. Ik haal ze er liever een voor een uit met de hand, altijd leukDan voel ik me zo kind enzo.
Oh hemeltje, ik vergeet altijd dat dat bestaatquote:
Wat naarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
Zou Patrick morgenmiddag even komen....
Komt hij niet
Kut hanze!!!
Ahahahha, vet coolquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/662843_460s.jpg
HHAHHAA DO WANT
Daar word ik altijd heul verdrietig van, als ik Klips zou zien maar het gaat niet door ofzoquote:
Hmm?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan het niet meer aan, haar boobies zitten in de weg.
Neeeeeeeh... dit was een extraatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar word ik altijd heul verdrietig van, als ik Klips zou zien maar het gaat niet door ofzo. Is meteen heel m'n dag verpest
![]()
Ja nou en?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeeeh... dit was een extraatje!
Je overleeft het welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. Is wel stom... Maar ja...
Ohja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga heeeeeeeerlijk Glee kijken
WEES STERK!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie een bakje chips een meter verderop. Zal ik het gaan eten?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie een bakje chips een meter verderop. Zal ik het gaan eten?
Sterk zijn klinksquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb wel een klein beetje honger...
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen ontbijten met crackers en smeerkaas ok.
SLAAPLEKKER!quote:
Heel knapquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is niet grappig.Ik moet mezelf beheersen.
GA VECHTEN DANG!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
EN IK HAAT PATRICK NOG MEER!
Had vanavond het laatste woord en sluit keisnel msn af!!!
als ik érgens niet tegen kan
HAHAquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
EN IK HAAT PATRICK NOG MEER!
Had vanavond het laatste woord en sluit keisnel msn af!!!
als ik érgens niet tegen kan
Ik heb het nog niet eens geprobeerdquote:
Nou, geef me een half uurtje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens geprobeerd
Gister was ik zo moe dat ik om 8 uur in slaap viel onder het fokken, en vandaag wordt ik maar niet moe
Je verpest mijn dag zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef Bloempje. het volgende:
GODVER DEZE WEEK GEEN GLEE. FUCK DIT.
Ja sorry...quote:
neeeeeh. Doe normaal. Jij school en ik solliciteren en opruimen en mamma verzorgen. Die is ziekquote:
Hallooohooo, ben kats bijna een wijf. Dat zie je toch? Ik lééf om te zeuren!quote:
Meisje doe rustig.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallooohooo, ben kats bijna een wijf. Dat zie je toch? Ik lééf om te zeuren!
Ik ook. Zie je alleen nooit wat van, ben emotieloos.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en schattig.
Ja hoor, liters glijmiddel ok?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Bij jou. Doe je wel voorzichtig?
Ohja, goed plan.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon muziekjes luisteren van Glee..
Ik denk dat je vriendje het probleem is.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:10 schreef Bloempje. het volgende:
Blaaaackbiiiiiiiiiiird
lalalala.
Volgens mij is er iets mis met mij.
Oh kijk, het bewijs!quote:
Neehoor. Die is hier niet eens. En ik ben extreem hyper en vrolijkquote:Op woensdag 23 november 2011 12:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriendje het probleem is.
[..]
Oh kijk, het bewijs!
Stik in een tijgernootje.quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 12:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Doe ik ook wel eens. Met gekke dansjes erbij..
Dat is wel prettig jaquote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voordeel van alleen wonen en eigenlijk de mensen die om me heen wonen niet kennen/spreken..
Karaoke!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is wel prettig jaHier wil ik het iedereen niet aan doen om heel hard te zingen. Doe ik alleen als ik alleen thuis ben en dan heb ik alsnog katten die raar kijken
Nee dankjequote:Op woensdag 23 november 2011 12:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wil je nog zien hoe een pasgeboren tweekoppige albino Honduraanse melkslang zijn eerste muis opeet?
Ik ben singstar kampioen manquote:
Ik zou falen, daarom probeer ik het ook niet eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee dankje
[..]
Ik ben singstar kampioen man
Het is keimakkelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 12:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zou falen, daarom probeer ik het ook niet eens.
Oke, ik ga even Anouk dr singstar lenen voor een bepaalde datumquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 12:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind het trouwens stom dat ik mensen homo vind en ze gewoon hetero denken te zijn. Hallo, ik weet zoiets beter dan jezelf hoor.
Naarlingen dat het zijn. Ze komen er nog wel achter. Maar ik riep altijd dat dat broertje homo was, maar hij ontkende steeds. Maar tering. Het is nog duidelijker dan bij Klips somsquote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Geen idee, ik bedoel een klasgenoot en iemand uit een andere klas. Messing with my mind.
Wauw. Dat is knap. Dan heb je dus wel iets gedaan, maar is het gewoon slecht.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Klasgenootje vorig jaar heeft een 1.6 voor haar (groepje wel) project. Hoe faal.. Maarja, ik krijg een 1 terug.
.
Hihiquote:Op woensdag 23 november 2011 12:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wij hebben de taalnorm niet, 1.6 is gewoon falen..
watwatwatwaarvoor?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet binnenkort naar je dorpje..
Mijn boekenclubje, moet ik samen met klasgenootje doen uit je dorpje.quote:
Huhwatoke..quote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn boekenclubje, moet ik samen met klasgenootje doen uit je dorpje.. Jij doet ook mee trouwens, maar dat bespreken we t.z.t. wel.
.
Dankjewelquote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bloempje. is het leukste persoon ter wereld.
Kom danquote:
OH JA DOEN SERIEUS.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom dangaan we mijn glee dvdbox kijken jouw chocolade opeten.
Herkenbaar. Gister een hele reep chocolade opgegeten, omdat ik niets beters te doen had.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar het kan ook binnen no-time op zijn. Ik eet uit verveling..
Wiewatwaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:11 schreef Bloempje. het volgende:
En ik zag laatst dat w&g maar tien euro per seizoen is. Ik wil hebben.
Alleen ben ik nu onderwey naar school. Kom je me ontvoeten?quote:
Nee ik kom je niet ontvoeten of ontvoeren, ik moet zo werken.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen ben ik nu onderwey naar school. Kom je me ontvoeten?
In de frs in Nieuw vennep.quote:
Mobiel is lastigquote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee ik kom je niet ontvoeten of ontvoeren, ik moet zo werken..
Ik heb nog 10 of 20 euro cadeaukaart voor Fame/Free Record Shop.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In de frs in Nieuw vennep.
Maar de fame gaat weg in januari, dus ik hoop stiekem op heel veel uitverkoop daar dan...
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar het kan ook binnen no-time op zijn. Ik eet uit verveling..
Vetquote:Op woensdag 23 november 2011 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 of 20 euro cadeaukaart voor Fame/Free Record Shop..
Meer eten dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet zo al weg, om te werken. En nog honger..
V&A ga ik heen, SES ga ik niet meer doen. Staat er niet bij. Komt nog wel denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb je het daar nou heel druk?
Wil je niet gezellig naar ONZ?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
V&A ga ik heen, SES ga ik niet meer doen. Staat er niet bij. Komt nog wel denk ik.
Nee, te kutquote:Op woensdag 23 november 2011 13:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wil je niet gezellig naar ONZ?
Hoe lang heb je al antibiotica dan? En hoest je slijm op?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
Binnenkort ben ik bang
Mijn oor gast steeds meer pijn doen, ik krijg meer last van m'n long, hoesten wordt niet minder, soms wat kortademig
Ik ga echt dood
Nu een dag antibiotica, maarja, als een huisarts eerst zegt dat het beslist geen bronchitis is en me nu medicatie geeft tegen bronchitis lijkt me niet normaal... Ik hoest heel weinig slijm op, bijna altijd is het een droge hoest. Ik merk wel dat het heel erg weer afhankelijk is. Op momenten dat het niet mistig is (ja die zijn er heel somsquote:Op woensdag 23 november 2011 17:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al antibiotica dan? En hoest je slijm op?
Dat is wel raar inderdaad. Maar toch je kuur maar afmaken, misschien helpt t tochquote:Op woensdag 23 november 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nu een dag antibiotica, maarja, als een huisarts eerst zegt dat het beslist geen bronchitis is en me nu medicatie geeft tegen bronchitis lijkt me niet normaal... Ik hoest heel weinig slijm op, bijna altijd is het een droge hoest. Ik merk wel dat het heel erg weer afhankelijk is. Op momenten dat het niet mistig is (ja die zijn er heel soms) hoest ik veel minder, en als ik lang op mijn kamer zit ook bijna niet, maar als ik dan door de mist naar buiten gaan ben ik weer verzekerd van een heel aantal uur hoesten...
Ahhwwquote:
Nog niet naar gekeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhww![]()
vrijdag fruitmandje
Doet je wa het al? Je staat er niet bij.
Nice!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:04 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks! Ik heb granaatappel lippenbalsem. Hoe vet is dat.
Ik zag je niet krijg je met dezelfde UI's.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms alleen Bloemie begroeten.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zag je niet krijg je met dezelfde UI's.
Verkeerde antwoordquote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zag je niet krijg je met dezelfde UI's.
ik ben verdrietig en gefrustreerd en niet ongesteldquote:Op woensdag 23 november 2011 18:36 schreef Beach het volgende:
ben je trouwens ongesteld dat je zo boos bent opeens
vertel het me terwijl ik ga etenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben verdrietig en gefrustreerd en niet ongesteld
Wat is er?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben verdrietig en gefrustreerd en niet ongesteld
Laten we samen boos zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben boos, maar ik weet niet waaromWat nu?
Oke.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laten we samen boos zijn.
Nee daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Wordt maar boos op mij dames, ik offer me op
Ik sollicihihihiiteeeerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
ZooooWeer vrolijk. Waar zijn jullie allemaal?
Wat goedquote:
niet dat er werk is, of zoquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat goedIk ben jaloers. Ik wil ook klaar zijn met m'n HBO en alles
Dat is naarquote:
Ach, anders ga ik vragen of B.. ....... ze bij mijn huidige werk meer mensen zoeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is naarVoor mij is het vrijwel zeker dat ik een baan heb als ik klaar ben
Verpleegsters zoeken ze altijd wel. Misschien niet helemaal de baan die ik wil gelijk
Maar in elk geval iets.
En als het helemaal niets met je wordt, word je gewoon ook verpleegkundige joh, komt helemaal goedquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
A
[..]
Ach, anders ga ik vragen of B.. ....... ze bij mijn huidige werk meer mensen zoeken.
Hihi.. rené in sexy zusterpakjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En als het helemaal niets met je wordt, word je gewoon ook verpleegkundige joh, komt helemaal goed
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi.. rené in sexy zusterpakje
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi.. rené in sexy zusterpakje
Jezusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
En.. mijn moeder had grof vuil bij de weg gezet.. komen ze morgen dan halen..
Ik loop net van de trein naar huis.. staan er fucking 3 mensen te graaien in onze rommel![]()
![]()
Naarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, vanaf vrijdag 14.00 uur waarschijnlijk werkloos
Nee, niks niet boos, ik hou niet van boos, ik was net boos en ik vond het niet leuk.quote:
Oh, dat is wel naar. In dat geval stel ik bedreigingen en in het uiterste geval moord voor. Of je neemt nu iets anders en haalt morgen broodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |