SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 3% gewijzigd door Klinkerbotsing op 22-11-2011 20:38:02 ]
Neenietsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef JanPiraat het volgende:
Dat ik wil weten wat er gebeurd was toen enzo
oh fuck niet over nagedacht ik ga dit plaatje meteeen veranderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
Zal ze lief zijn ?ze lijkt wel een beetje op Yoko
![]()
![]()
Hahaha mooi vervanging van je eerdere plaatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
500 daaaaaaaaaays, joseeeeeeeeeeeeeeeeeeph![]()
Nee dankje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie heeft er zin in stomende gaysex?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
500 daaaaaaaaaays, joseeeeeeeeeeeeeeeeeeph![]()
Hier mag hij geen uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, heb jij een map vol rare kattenplaatjes en gifjes?
Hehehe nee alleen zelfgemaakte kattenfoto's in mapjes hier maar die dingen van internet sla ik nooit opquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, heb jij een map vol rare kattenplaatjes en gifjes?
Hij is een harteloos persoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Renesite het volgende:
Wrom loopt mijn broer mijn internet dood te downloaden
Wie.quote:
quote:
Echt heeee?! Ik heb het al een paar dagen achter elkaar, nomnomnom! Net de laatste opgepeuzeld met mams en paps wups.quote:
Zat ook op LVG... dus jaaaa...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
Omdat ie je haat denk ik, gemeen joch dattie is
Ik heb internet van de uni, valt me toch best tegen hoe snel het is
Ik probeerde er net eentje uit elkaar te halen, spatte hij uit elkaar, heel mn beeldscherm onderquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
En je moet er op slaan, dat is ook leuk
Sorry.quote:
Kakifruit durf ik niet te proeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat er over te denken om er vandaag 1 te kopen, maar heb toch maar een kakifruit gekocht
Dat hebben we beneden liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat er over te denken om er vandaag 1 te kopen, maar heb toch maar een kakifruit gekocht
Hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeerde er net eentje uit elkaar te halen, spatte hij uit elkaar, heel mn beeldscherm onder
Gekkie! Dat is vet lekker zoet en zacht en allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kakifruit durf ik niet te proeven.Mn pa kocht een hele doos wtf
WAAROM SLA JE EROP!?? JE MOET HET NOMNOMNOMM!N BOHquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat hebben we beneden liggenmorgen even eten.
[..]
HahahaJe moet gewoon doormidden snijden en dan met een lepel er op slaan
Boven een schaal ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gekkie! Dat is vet lekker zoet en zacht en alles
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kakifruit durf ik niet te proeven.Mn pa kocht een hele doos wtf
Jahaaa, maar als je dan op de schil slaat, dan komen de zaadjes er uit zettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM SLA JE EROP!?? JE MOET HET NOMNOMNOMM!N BOH
Jammer dat ze er alleen in de winter zijn.En hier zijn ze best duur. In I. zijn ze spotgoedkoop.
![]()
[..]Durf niet.
Oooo zo. Ik haal ze er liever een voor een uit met de hand, altijd leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jahaaa, maar als je dan op de schil slaat, dan komen de zaadjes er uit zettenIpv dat je er eerst een uur mee moet vechten
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooo zo. Ik haal ze er liever een voor een uit met de hand, altijd leukDan voel ik me zo kind enzo.
Oh hemeltje, ik vergeet altijd dat dat bestaatquote:
Wat naarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
Zou Patrick morgenmiddag even komen....
Komt hij niet
Kut hanze!!!
Ahahahha, vet coolquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/662843_460s.jpg
HHAHHAA DO WANT
Daar word ik altijd heul verdrietig van, als ik Klips zou zien maar het gaat niet door ofzoquote:
Hmm?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan het niet meer aan, haar boobies zitten in de weg.
Neeeeeeeh... dit was een extraatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar word ik altijd heul verdrietig van, als ik Klips zou zien maar het gaat niet door ofzo. Is meteen heel m'n dag verpest
![]()
Ja nou en?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeeeh... dit was een extraatje!
Je overleeft het welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. Is wel stom... Maar ja...
Ohja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga heeeeeeeerlijk Glee kijken
WEES STERK!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie een bakje chips een meter verderop. Zal ik het gaan eten?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie een bakje chips een meter verderop. Zal ik het gaan eten?
Sterk zijn klinksquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb wel een klein beetje honger...
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen ontbijten met crackers en smeerkaas ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |