Nee dit moet een grap zijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef Vincent17 het volgende:
Oké, het is wel héél raar..
Er lag een aardappel in de WC![]()
Broer is 17, zusje 15... verder nog info?
gast what the fock ?quote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef Vincent17 het volgende:
En die aardappel was gisteren opgegeten en lag nu als verwerkingsproduct in de WC en iemand is vergeten door te trekken?quote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef Vincent17 het volgende:
Eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Vincent17 het volgende:
Ze vonden het niet 'erg' dat dat was, maar meer dat iemand erover loog.
Ouders willen niet zeggen wat sanctie is, maar ben bang voor geen internet/telefoon ofzo.
woon je in staphorst ofzo?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Vincent17 het volgende:
Ze vonden het niet 'erg' dat dat was, maar meer dat iemand erover loog.
Ouders willen niet zeggen wat sanctie is, maar ben bang voor geen internet/telefoon ofzo.
De schuld op je nemen, als je je telefoon of internet niet kwijtraken wilquote:
Je broer en zus in elkaar beuken net zo lang tot 1 van hen toegeeftquote:
Zegt ja, En kom op sancties omdat je een aardappel in de toilet gooitquote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij het niet was.
Kun je trouwens niet aan je broer/zus zien wie liegt?
gast ik snap er geen kut van aardappel in de wc !!??? zeg gewoon dat je broertje was ofzoquote:
niks alleen wel dat ze da internet of telefoon afpakkenquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er Staphorsterig aan ouders die niet accepteren dat hun kinderen liegen?
Die aardappel is het punt niet. De ouders straffen voor het liegen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zegt ja, En kom op sancties omdat je een aardappel in de toilet gooit
Ik kan me zo voorstellen dat meer ouders dat als straf inzettenquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
niks alleen wel dat ze da internet of telefoon afpakken
Zou niet slecht zijn. Ik heb pwwquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef OProg het volgende:
Ik zou me dan maar voor gaan bereiden op de rest van het jaar in het weekeinde thuis zitten.
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat meer ouders dat als straf inzetten
Je hebt gewoon pech gehad, Nog 4 minuten en dan is het tijd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Zou niet slecht zijn. Ik heb pww
Nee, ik kan het niet echt zien. Broer liegt wel vaker, maar geeft het dan altijd toe aan mij. Zusje zit in puberale fase en doet allemaal rare dingen.
Mooie kans toch om haar de schuld te gevenquote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Zusje zit in puberale fase en doet allemaal rare dingen.
Da's wel erg puberaal.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Zweetteef het volgende:
beter loop je weg van huis laat je niet in de maling nemen door je ouders
Het is de illuminati, wat ik je brom.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, naar TRU.
Onverklaarbare zaken horen namelijk in TRU.
wat was er dan gebeurt man !!! toch niet egt een aardappel in de wc? of was hij bezig die in zijn kont te stoppen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Vincent17 het volgende:
Ik leef nog
Pap maar zeggen van wie heeft het nou gedaan etc. Iedereen bleef ontkennen. Pap zo van dan gaan jullie nu je mobiel halen en die krijg je pas weer terug als iemand het eerlijk komt zeggen.
Na een paar minuten komt broerlief ermee aanzetten dat hij het was.
The fuck?
Hahah, en zei hij ook waarom?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Vincent17 het volgende:
Ik leef nog
Pap maar zeggen van wie heeft het nou gedaan etc. Iedereen bleef ontkennen. Pap zo van dan gaan jullie nu je mobiel halen en die krijg je pas weer terug als iemand het eerlijk komt zeggen.
Na een paar minuten komt broerlief ermee aanzetten dat hij het was.
The fuck?
Daar mocht ik natuurlijk niet bijzijn. Ik dus afluisterenquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hahah, en zei hij ook waarom?
Ja, dat denk ik zo onderhand ook!quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat je broer meer problemen heeft dan alleen een aardappel.
Wat is er in godsnaam ingewikkeld aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Zweetteef het volgende:
leg het nou nog een keer goed uit want ik snap er niks van en zo vele met mij
Aardappel in toilet. Is dat letterlijk of spuit TS condooms ook altijd vol met Jus d'Orange?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam ingewikkeld aan
die aardappel wtf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam ingewikkeld aan
?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een aardappel in het toilet, raar, maar verder niet echt ingewikkeld toch?
Boeit dat je echt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
?
jewel wat doe je met een aardappel op/in/bij het toilet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |