wat was er dan gebeurt man !!! toch niet egt een aardappel in de wc? of was hij bezig die in zijn kont te stoppen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Vincent17 het volgende:
Ik leef nog
Pap maar zeggen van wie heeft het nou gedaan etc. Iedereen bleef ontkennen. Pap zo van dan gaan jullie nu je mobiel halen en die krijg je pas weer terug als iemand het eerlijk komt zeggen.
Na een paar minuten komt broerlief ermee aanzetten dat hij het was.
The fuck?
Hahah, en zei hij ook waarom?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Vincent17 het volgende:
Ik leef nog
Pap maar zeggen van wie heeft het nou gedaan etc. Iedereen bleef ontkennen. Pap zo van dan gaan jullie nu je mobiel halen en die krijg je pas weer terug als iemand het eerlijk komt zeggen.
Na een paar minuten komt broerlief ermee aanzetten dat hij het was.
The fuck?
Daar mocht ik natuurlijk niet bijzijn. Ik dus afluisterenquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hahah, en zei hij ook waarom?
Ja, dat denk ik zo onderhand ook!quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat je broer meer problemen heeft dan alleen een aardappel.
Wat is er in godsnaam ingewikkeld aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Zweetteef het volgende:
leg het nou nog een keer goed uit want ik snap er niks van en zo vele met mij
Aardappel in toilet. Is dat letterlijk of spuit TS condooms ook altijd vol met Jus d'Orange?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam ingewikkeld aan
die aardappel wtf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam ingewikkeld aan
?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een aardappel in het toilet, raar, maar verder niet echt ingewikkeld toch?
Boeit dat je echt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
?
jewel wat doe je met een aardappel op/in/bij het toilet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |