We hebben het hier over relaties he, liefde dus, niet over business deals. Nederlandse vrouwen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Meloewa het volgende:
Sowieso trekt jouw man dan altijd wel aan het langste eind omdat jij afhankelijk bent van hem.
Ja dat snap ik ook wel, maar ook in relatie werkt het zo in begin wordt er misschien wel over gedaan dat het niks uitmaakt/fijn is maar daarna begint het toch te irriteren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
We hebben het hier over relaties he, liefde dus, niet over business deals. Nederlandse vrouwen...
Omdat ze nog nooit een vrouw hebben gehad en zo vrouwen willen lokken. ''je hoeft niet te werken hoor kom maar hier wonen''quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
En wat vinden de 11 mannen die "ja" hebben gestemd ? Waarom wel?
Mwa, misschien voor sommigequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ze nog nooit een vrouw hebben gehad en zo vrouwen willen lokken. ''je hoeft niet te werken hoor kom maar hier wonen''
je bent perfect ... trouwen ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
Poll: Zou jij een huisvrouw (-man) als partner willen?
• Ja
• Nee
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik sta al geruime tijd ingeschreven bij diverse datingsites en ken de lijstjes wel waar de perfecte vrouw aan moet voldoen. Naast het aardig en sociaal zijn, het hebben van een verzorgd uiterlijk dient de vrouw vooral haar passies en eigen leven te hebben.
Nu zat ik me laatst te bedenken dat het me helemaal niet verkeerd lijkt om huisvrouw te zijn. Ik hoef niet zo nodig carrière te maken. Ik ben toch niet zo stress-bestendig en ik vind het ook niet nodig het allemaal een keer gezien of meegemaakt te hebben.
Ik vind het daarentegen erg fijn om voor iemand die na een dag hard werken thuiskomt een lekkere maaltijd te bereiden. En zorgen dat het huis er schoon en opgeruimd uitziet
.
Zijn er nog mannen die hierop zitten te wachten?Of is dit echt heel erg ouderwets en not-done?
![]()
Zou jij als man zo'n vrouw willen? Of jij als vrouw, wil jij een huisman?
quote:
Wat is het probleem met ambitieuze vrouwen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ha! TS is mijn droomvrouw.
Ik heb liever iemand die gewoon normaal doet dan zo'n vrouwelijk "carrieretijger".Pleur toch op man.
Derhalve "JA" gestemd.
Is een erkende ziekte:quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Is een erkende ziekte:
http://www.thesauruszorgenwelzijn.nl/legenestsyndroom.htm
Komt erop neer dat de vrouw haar hele leven draait om het opvoeden van de kinderen. Zodra deze zelfstandig raken is haar raison d'etre min of meer voorbij en schiet de vrouw vrijwel altijd of in een depressie, of wordt ze enorm controlerend over alles dat haar nog rest. (en gaan ze dus van alle triviale pietluttigheden een halszaak maken--je hebt een propje laten slingeren, een propje! hoe kan ik ooit nog het huis schoonhouden met zo'n onoplettende klootzak als jij! och arme ik en mijn ondankbare taak in het zorgen voor iemand als jij!).
Daarom is het belangrijk dat de vrouw iets anders heeft om zich nuttig over te voelen. (en nee mode en uiterlijk telt ook niet, want dat heeft ze ook niet meer rond haar vijftigste).
Ambitieuze vrouwen prima. Maar die gemaakte carriere-tijgers die er alles aan doen om duidelijk te maken dat ze "net zo goed zijn als mannen". Ik hou er gewoon niet van. Vrouwen zijn minder lief en zorgzaam dan vroeger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wat is het probleem met ambitieuze vrouwen?
Wat bedoel je eigenlijk met "ambitie" in deze zin? En waarom vind je dat belangrijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef Strani het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen, als de vrouw tenminste maar iets van ambitie heeft. Kan ook prima vrijwilligerswerk zijn of iets bij een vereniging, dat is haar keuze.
Mocht morgen mijn droom uitkomen en ik ineens paardengedragsgoeroe zijn op magische wijze dan zou ik het meer dan prettig vinden dat wanneer ik aan het werk ben mijn partner het huis aan kant houdt en een lekkere maaltijd heeft staan als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
Poll: Zou jij een huisvrouw (-man) als partner willen?
• Ja
• Nee
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik sta al geruime tijd ingeschreven bij diverse datingsites en ken de lijstjes wel waar de perfecte vrouw aan moet voldoen. Naast het aardig en sociaal zijn, het hebben van een verzorgd uiterlijk dient de vrouw vooral haar passies en eigen leven te hebben.
Nu zat ik me laatst te bedenken dat het me helemaal niet verkeerd lijkt om huisvrouw te zijn. Ik hoef niet zo nodig carrière te maken. Ik ben toch niet zo stress-bestendig en ik vind het ook niet nodig het allemaal een keer gezien of meegemaakt te hebben.
Ik vind het daarentegen erg fijn om voor iemand die na een dag hard werken thuiskomt een lekkere maaltijd te bereiden. En zorgen dat het huis er schoon en opgeruimd uitziet
.
Zijn er nog mannen die hierop zitten te wachten?Of is dit echt heel erg ouderwets en not-done?
![]()
Zou jij als man zo'n vrouw willen? Of jij als vrouw, wil jij een huisman?
Kan ambitie dan alleen gekoppeld zijn aan carriere?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Mystikvm het volgende:
Er moet echt wel een beetje ambitie in zitten hoor. Zo eentje die al doktersromannetjes lezend in de hollandaisesaus staat te roeren met een koter op haar arm hoef ik niet.
Een beetje van beide is ook OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |