abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:32:44 #1
362546 Hello_Quickie
Ik houd van cavia's
pi_105521392
Poll: Zou jij een huisvrouw (-man) als partner willen?
Ja
Nee
Anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik sta al geruime tijd ingeschreven bij diverse datingsites en ken de lijstjes wel waar de perfecte vrouw aan moet voldoen. Naast het aardig en sociaal zijn, het hebben van een verzorgd uiterlijk dient de vrouw vooral haar passies en eigen leven te hebben 8-) .

Nu zat ik me laatst te bedenken dat het me helemaal niet verkeerd lijkt om huisvrouw te zijn. Ik hoef niet zo nodig carrière te maken. Ik ben toch niet zo stress-bestendig en ik vind het ook niet nodig het allemaal een keer gezien of meegemaakt te hebben.
Ik vind het daarentegen erg fijn om voor iemand die na een dag hard werken thuiskomt een lekkere maaltijd te bereiden :Y) . En zorgen dat het huis er schoon en opgeruimd uitziet *O* .

Zijn er nog mannen die hierop zitten te wachten? :? Of is dit echt heel erg ouderwets en not-done? :N
Zou jij als man zo'n vrouw willen? Of jij als vrouw, wil jij een huisman? ^O^

Laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef korsow007 het volgende:
Situatie: man (ik, werkend), vrouw (huisvrouw), 2 kinderen (8, 3).
Wij hebben er bewust voor gekozen om mij te laten werken en mijn vrouw het huishouden/zorgen voor de kinderen/etc/etc te laten doen en het werkt perfect. Ik werk ongeveer 50-60 uur per week, onregelmatig. Ik hoef me nooit druk te maken over de kinderen, brengen/halen van sport/muziekles/school, of kinderen gegeten hebben etc etc, want ik weet dat alles in goede handen is en er overal voor wordt gezorgd. En voor het geval je het niet realiseerd, de hoeveelheid stress en energie die dit kost is ongelooflijk

Het geeft ontzettend veel rust in huis en in mijn kop. Je moet alleen een vrouw hebben die bereid is, om zich op deze manier op te offeren en gelukkig wil zij dat wel. Zij doet alle financien en bepaalt zelf wat ze wel en niet kan kopen, wat de kinderen nodig hebben etc etc. Het enige wat ik dus hoef te doen, is zorgen dat er geld in huis komt en de rest doet zij (en die rest is niet in geld uit te drukken). Voor die halve feministen die zeggen dat zij veel te afhankelijk van mij is... dat is alleen op financieel gebied. Voor het overige ben ik eerder afhankelijk van haar en zou ik helemaal verloren zijn zonder mijn (huis)vrouwtje :)
En hier verder.... *O*
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:34:21 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105521451
-gekoppeld aan deel 1-
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:42:05 #3
362546 Hello_Quickie
Ik houd van cavia's
pi_105521689
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef Daniel1976 het volgende:
-gekoppeld aan deel 1-
Thnx bro 8-)
pi_105523406
Voor het huis schoonmaken heb ik een schoonmaakster, de rest levert niet zo'n dergelijke meerwaarde op dat ik denk: Joepie. Het is nou niet zo dat je elke dag afgezogen gaat worden zodra je de deur binnen loopt, zo ging het in de jaren 50 al niet en toen waren er procentueel vele malen meer huisvrouwen. Dus meer sex... nee dat is een non-argument.

Qua kinderen snap ik de meerwaarde wel, een veilige thuisbasis. En vanuit de vrouw snap ik het ook, zeker na het lezen van TS haar dagelijkse ritueel. Het bevestigd nogmaals mijn visie over vrouwen: Ze zijn luie wezens die hun luie levensstijl door middel van het huwelijk proberen te verkrijgen.

Als er geen man aanwezig is op het werk, hoe weet je of vrouwen werken? Niet, zonder de supervisie van een man zal een vrouw het meerendeel online zitten om te lezen over de laatste roddels en het bestellen van schoenen. Wat dat betreft is een vrouw zo verantwoordelijk als een Hiataanse snorkelmoggel.

"Wat is een Hiataanse snorkelmoggel?"

Precies!

Door de luie aard van vrouwen kan je tegenwoordig een goed gebakken taart enkel nog krijgen bij de Albert Heijn. Vrouwen hebben het Schoonmaken en Koken ingeruild tijdens de "feministische beweging". Alsof dat zo veel goeds gebracht heeft: Vrouwen die mogen stemmen! :D

Vrouwen die op iets anders stemmen dan "The Voice" en hun favoriete Chocolade merk is eigenlijk een beetje hetzelfde als een kind dat op volle snelheid tegen een muur aan rent: De essentie word begrepen. Het kind kan rennen. Maar ergens is het process verdorven geworden. Dan komt de muur. En dan komt het huilen.

Vrouwen laten stemmen is zoals een man gaat boodschappen doen wanneer hij honger heeft: Na een keer met 10 pakken bevroren hamburgers en een kilo uien thuis te komen heeft hij het geleerd en gaat nooit meer met honger boodschappen doen. Met vrouwen is het bijna hetzelfde, alleen hebben ze altijd honger.

Om een quote aan te halen:

"A sure sign of an empire's decline and impending fall was, the rise of feminism." - John Glubb
pi_105524626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:21 schreef Aneurism het volgende:
Voor het huis schoonmaken heb ik een schoonmaakster, de rest levert niet zo'n dergelijke meerwaarde op dat ik denk: Joepie. Het is nou niet zo dat je elke dag afgezogen gaat worden zodra je de deur binnen loopt, zo ging het in de jaren 50 al niet en toen waren er procentueel vele malen meer huisvrouwen. Dus meer sex... nee dat is een non-argument.

Qua kinderen snap ik de meerwaarde wel, een veilige thuisbasis. En vanuit de vrouw snap ik het ook, zeker na het lezen van TS haar dagelijkse ritueel. Het bevestigd nogmaals mijn visie over vrouwen: Ze zijn luie wezens die hun luie levensstijl door middel van het huwelijk proberen te verkrijgen.

Als er geen man aanwezig is op het werk, hoe weet je of vrouwen werken? Niet, zonder de supervisie van een man zal een vrouw het meerendeel online zitten om te lezen over de laatste roddels en het bestellen van schoenen. Wat dat betreft is een vrouw zo verantwoordelijk als een Hiataanse snorkelmoggel.

Precies!

Door de luie aard van vrouwen kan je tegenwoordig een goed gebakken taart enkel nog krijgen bij de Albert Heijn. Vrouwen hebben het Schoonmaken en Koken ingeruild tijdens de "feministische beweging". Alsof dat zo veel goeds gebracht heeft: Vrouwen die mogen stemmen! :D

Vrouwen die op iets anders stemmen dan "The Voice" en hun favoriete Chocolade merk is eigenlijk een beetje hetzelfde als een kind dat op volle snelheid tegen een muur aan rent: De essentie word begrepen. Het kind kan rennen. Maar ergens is het process verdorven geworden. Dan komt de muur. En dan komt het huilen.

Vrouwen laten stemmen is zoals een man gaat boodschappen doen wanneer hij honger heeft: Na een keer met 10 pakken bevroren hamburgers en een kilo uien thuis te komen heeft hij het geleerd en gaat nooit meer met honger boodschappen doen. Met vrouwen is het bijna hetzelfde, alleen hebben ze altijd honger.

"A sure sign of an empire's decline and impending fall was, the rise of feminism." - John Glubb
Bedenk je dit nu allemaal ter plekke zelf? :D
  zondag 18 december 2011 @ 22:50:47 #6
362983 Captain_Haddock
duizend bommen en granaten!
pi_105749170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:21 schreef Aneurism het volgende:

Precies!

Gast het is wreed sexistisch, ongefundeerd en nodeloos kwetsend, maar mijn respect voor je ongezoute mening!

en weet je wat nou het leuke is, normaal tegen de tijd dat je je een schoonmaakster kan veroorloven begin je ook wel het nut van de vrouw op ander dan puur sexueel/estetisch vlak in te zien. Mannen zijn heel goed in bepaalde zaken. Voornamelijk geld naar het nest dragen. Maar om het uit te geven ga je een vrouw nodig hebben maat! dan kunnen we zeiken over hun gefreumel en geroddel, maar ga maar eens naar een meubelboulevard en kom eens met wat zinnigs thuis! een industrieel espresso apparaat maakt nog geen fijn huis om in te wonen, en dat is toch wel zo'n beetje het meest verfijnde waar een man mee thuis komt. Als het industrieel is past het in je huishouden want de functie blijf het zelfde als in de winkel.

Om kort te zijn we kunnen op mekaar gaan lopen zagen, maar je zwaktes komen voort uit je kracht... en wie denkt dat hij ze zelf niet heeft heeft nog een lange weg te gaan!
pi_105759519
tuuuurlijk als iemand maar bier kan halen enzo!
pi_105781309
Ik zou het helemaal niet erg vinden als het financieel haalbaar is (en dan bedoel ik niet dat het als het net aan kan, ik het dan oke vind). En zelf huisman schrikt me niet meteen af.
...
pi_105781371
Heerlijk lijkt me dat. Heel de dag wat gamen etc en zo nu en dan wat afwassen/stofzuigen/dweilen/opruimen/poetsen.

En dan weer verder gamen/bier drinken.

:+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105787892
Hm, ik ben een man en zou het heerlijk vinden om een huisman te hebben. Ik verdien genoeg geld, beetje hectisch leven en zou niets liever wilen dan een man die thuis op me wacht en lekker voor me kookt etc.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_105825277
Tijdens mijn studententijd diverse malen geroepen dat ik wel huisman zou willen worden, maar nu ik ruim 4 jaar aan het werk ben denk ik daar heel anders over. Helemaal nadat ik in die ruim 4 jaar eens drie maanden werkloos ben geweest. Wat voelde ik me toen kut zeg na een maand.

Ik zou ook geen huisvrouw als partner willen. Ik vind het juist superstoer dat mijn vrouw goed is in wat ze doet en naast haar baan ook nog eens een (beta) PhD aan het behalen is. Plus, als mijn vrouw totaal niet zou werken zou ik het me niet kunnen veroorloven om 4 dagen per week te werken. Ik zou die ene doordeweekse dag met mijn dochter echt ontzettend gaan missen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2011 16:58:51 ]
pi_105825372
Wij wisselen het af.
Moet mijn vriend de hele dag werken, zorg ik dat het huis blinkt en er een bord eten voor hem klaar staat. En als hij vrij heeft, zorgt hij daarvoor. Kunnen we allebei genieten van het huisvrouw/-man zijn :D
Ja en dus?
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:00:15 #13
362546 Hello_Quickie
Ik houd van cavia's
pi_105825583
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Cavalinho het volgende:
Hm, ik ben een man en zou het heerlijk vinden om een huisman te hebben. Ik verdien genoeg geld, beetje hectisch leven en zou niets liever wilen dan een man die thuis op me wacht en lekker voor me kookt etc.
Huh? Je BENT een man en je wilt een huisMAN? :') Je bedoelt huisvrouw denk ik ;)
pi_105825742
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Hello_Quickie het volgende:

[..]

Huh? Je BENT een man en je wilt een huisMAN? :') Je bedoelt huisvrouw denk ik ;)
Nog nooit van homoseksualiteit gehoord? Kan toch?
pi_105826322
quote:

[..]

Ben je blond of zo :{w _O-
pi_105826549
Ik wil best een huisvrouw zijn, parttime, maar absoluut geen huisman als partner. Heel onaantrekkelijk, vind ik.
pi_105835135
quote:

[..]

Eh, nee, gewoon homo die een leuke huisman wel ziet zitten.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_105847549
quote:

[..]

Welkom in de 21ste eeuw ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')