En hier verder....quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef korsow007 het volgende:
Situatie: man (ik, werkend), vrouw (huisvrouw), 2 kinderen (8, 3).
Wij hebben er bewust voor gekozen om mij te laten werken en mijn vrouw het huishouden/zorgen voor de kinderen/etc/etc te laten doen en het werkt perfect. Ik werk ongeveer 50-60 uur per week, onregelmatig. Ik hoef me nooit druk te maken over de kinderen, brengen/halen van sport/muziekles/school, of kinderen gegeten hebben etc etc, want ik weet dat alles in goede handen is en er overal voor wordt gezorgd. En voor het geval je het niet realiseerd, de hoeveelheid stress en energie die dit kost is ongelooflijk
Het geeft ontzettend veel rust in huis en in mijn kop. Je moet alleen een vrouw hebben die bereid is, om zich op deze manier op te offeren en gelukkig wil zij dat wel. Zij doet alle financien en bepaalt zelf wat ze wel en niet kan kopen, wat de kinderen nodig hebben etc etc. Het enige wat ik dus hoef te doen, is zorgen dat er geld in huis komt en de rest doet zij (en die rest is niet in geld uit te drukken). Voor die halve feministen die zeggen dat zij veel te afhankelijk van mij is... dat is alleen op financieel gebied. Voor het overige ben ik eerder afhankelijk van haar en zou ik helemaal verloren zijn zonder mijn (huis)vrouwtje
Bedenk je dit nu allemaal ter plekke zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:21 schreef Aneurism het volgende:
Voor het huis schoonmaken heb ik een schoonmaakster, de rest levert niet zo'n dergelijke meerwaarde op dat ik denk: Joepie. Het is nou niet zo dat je elke dag afgezogen gaat worden zodra je de deur binnen loopt, zo ging het in de jaren 50 al niet en toen waren er procentueel vele malen meer huisvrouwen. Dus meer sex... nee dat is een non-argument.
Qua kinderen snap ik de meerwaarde wel, een veilige thuisbasis. En vanuit de vrouw snap ik het ook, zeker na het lezen van TS haar dagelijkse ritueel. Het bevestigd nogmaals mijn visie over vrouwen: Ze zijn luie wezens die hun luie levensstijl door middel van het huwelijk proberen te verkrijgen.
Als er geen man aanwezig is op het werk, hoe weet je of vrouwen werken? Niet, zonder de supervisie van een man zal een vrouw het meerendeel online zitten om te lezen over de laatste roddels en het bestellen van schoenen. Wat dat betreft is een vrouw zo verantwoordelijk als een Hiataanse snorkelmoggel.
"Wat is een Hiataanse snorkelmoggel?"
Precies!
Door de luie aard van vrouwen kan je tegenwoordig een goed gebakken taart enkel nog krijgen bij de Albert Heijn. Vrouwen hebben het Schoonmaken en Koken ingeruild tijdens de "feministische beweging". Alsof dat zo veel goeds gebracht heeft: Vrouwen die mogen stemmen!![]()
Vrouwen die op iets anders stemmen dan "The Voice" en hun favoriete Chocolade merk is eigenlijk een beetje hetzelfde als een kind dat op volle snelheid tegen een muur aan rent: De essentie word begrepen. Het kind kan rennen. Maar ergens is het process verdorven geworden. Dan komt de muur. En dan komt het huilen.
Vrouwen laten stemmen is zoals een man gaat boodschappen doen wanneer hij honger heeft: Na een keer met 10 pakken bevroren hamburgers en een kilo uien thuis te komen heeft hij het geleerd en gaat nooit meer met honger boodschappen doen. Met vrouwen is het bijna hetzelfde, alleen hebben ze altijd honger.
Om een quote aan te halen:
"A sure sign of an empire's decline and impending fall was, the rise of feminism." - John Glubb
Gast het is wreed sexistisch, ongefundeerd en nodeloos kwetsend, maar mijn respect voor je ongezoute mening!quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:21 schreef Aneurism het volgende:
Voor het huis schoonmaken heb ik een schoonmaakster, de rest levert niet zo'n dergelijke meerwaarde op dat ik denk: Joepie. Het is nou niet zo dat je elke dag afgezogen gaat worden zodra je de deur binnen loopt, zo ging het in de jaren 50 al niet en toen waren er procentueel vele malen meer huisvrouwen. Dus meer sex... nee dat is een non-argument.
Qua kinderen snap ik de meerwaarde wel, een veilige thuisbasis. En vanuit de vrouw snap ik het ook, zeker na het lezen van TS haar dagelijkse ritueel. Het bevestigd nogmaals mijn visie over vrouwen: Ze zijn luie wezens die hun luie levensstijl door middel van het huwelijk proberen te verkrijgen.
Als er geen man aanwezig is op het werk, hoe weet je of vrouwen werken? Niet, zonder de supervisie van een man zal een vrouw het meerendeel online zitten om te lezen over de laatste roddels en het bestellen van schoenen. Wat dat betreft is een vrouw zo verantwoordelijk als een Hiataanse snorkelmoggel.
"Wat is een Hiataanse snorkelmoggel?"
Precies!
Door de luie aard van vrouwen kan je tegenwoordig een goed gebakken taart enkel nog krijgen bij de Albert Heijn. Vrouwen hebben het Schoonmaken en Koken ingeruild tijdens de "feministische beweging". Alsof dat zo veel goeds gebracht heeft: Vrouwen die mogen stemmen!![]()
Vrouwen die op iets anders stemmen dan "The Voice" en hun favoriete Chocolade merk is eigenlijk een beetje hetzelfde als een kind dat op volle snelheid tegen een muur aan rent: De essentie word begrepen. Het kind kan rennen. Maar ergens is het process verdorven geworden. Dan komt de muur. En dan komt het huilen.
Vrouwen laten stemmen is zoals een man gaat boodschappen doen wanneer hij honger heeft: Na een keer met 10 pakken bevroren hamburgers en een kilo uien thuis te komen heeft hij het geleerd en gaat nooit meer met honger boodschappen doen. Met vrouwen is het bijna hetzelfde, alleen hebben ze altijd honger.
Om een quote aan te halen:
"A sure sign of an empire's decline and impending fall was, the rise of feminism." - John Glubb
Huh? Je BENT een man en je wilt een huisMAN?quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Cavalinho het volgende:
Hm, ik ben een man en zou het heerlijk vinden om een huisman te hebben. Ik verdien genoeg geld, beetje hectisch leven en zou niets liever wilen dan een man die thuis op me wacht en lekker voor me kookt etc.
Nog nooit van homoseksualiteit gehoord? Kan toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Huh? Je BENT een man en je wilt een huisMAN?Je bedoelt huisvrouw denk ik
Ben je blond of zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Eh, nee, gewoon homo die een leuke huisman wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |